Stíhačka

Přidat foto

S karbonovými koly Stans Notubes, ZTR Valor, ty už tam zůstanou

Příjdou červené gripy a budou odstraněny zelené polepy na vidlici

Původní stav, čerstvě po koupi.

S novými výplety Ritchey WCS

S novými výplety Ritchey WCS

Ahoj bikeři,

právě jsem dokončil přestavbu své stíhačky. Koupil jsem velmi dobrý a lehký základ s RS Rebou a sadou XT na hlinikových komponentech(pů­vodně 10,9 kg). Myšleno bylo jako na rychlé přesuny a občasné výjezdy, když se mi nebude chtít na enduro bike. Jenomže časem se ukázalo, že jízda na pevném karbonu je docela zábava, tak jsem začal s mírným odlehčováním. Prvně šly pryč kola Fulcrum RED 66 s váhou kompletu 1890 g (váženo) a vyměněny byly za Ritchey WCS s 1690-i g. Tady se stal oboustranný omyl v tom, že na netu jsem tyto Fulcrumy našel s údajnou váhou 1990g a původní majitel těch Ritchey je inzeroval s fotkou s 1590-i g ! Nakonec tedy z původní plánované úspory kolem 400g, bylo pouhých 200 g ! Nicméně Ritchey záplety byly o poznání svižnější. Druhá výměna v pořadí byl kratší představec a řidítka Darimo. Jen tady činila úspora 261g. Pak přišla na řadu karbonová sedlovka a sedlo kde byla opět velká úspora přes 350g tuším…(na fotce je sedlo specialized se 129g jen na test). Kolo jelo opravdu skvěle nicméně po koukání po internetu jsem zjistil, že dnes jsou XC záplety s váhou někde jinde. A tak jsem po dlouhém rozhodování nakonec koupil karbonové záplety Stans notubes Valor s váhou kompletu 1327g. Nalil jsem tmel a nasadil pláště. Těm , kteří se vyznají nemusím říkat, jak bike brutálně zrychlil! Až mám malinko strach, že na některých úsecích budou chybět těžké převody, ale uvidíme. Myslím, že teď jsem až na maličkosti na dizajnu spokojený. Zatím mmě čeká první výjezd s novými koly tak uvidím jak si to užiju, těším se moc. Na výměnu půjdou ještě gripy a zelené bowdeny. Obojí půjde do černé. Z mé strany bude snaha o odstranění těch zelených detailů, do kterých byl bike původně naladěn. Přiložil jsem i foto na původních Fulcrumech a pak následně na Ritchey kolech, které se mi strašně moc líbily.

(vloženo 10.4.22)

bery1 bery1
Ohodnoť bajk: (3.8  / 22 hlasujících)
Značka Cube
Model Reaction GTC 29 Carbon
Modelový rok 2015
Velikost "M"
Hmotnost 9,4 kg
Rám GTC Twin Mold Monocoque Technology, ARG2, Tapered Headtube
Vidlice Rock Shox Reba RL 1630g (bez lock outu)
Hlavové složení FSA
Kliky Shimano XT FC-M785, 175mm
Středové složení Shimano XT
Přesmykač Shimano XT FD-M786-D (upgrade XTR FD-M981-D)
Měnič Shimano XT RD-M786-DGSL (upgrade XTR RD-M986)
Řazení Shimano XT SL-M780 (upgrade XTR SL-M980)
Převodník Shimano XT 24/38T
Kazeta Shimano CS-HG50, 11-36 / 424 g
Řetěz Shimano 267g
Náboj přední Stans, NOTUBES Neo Ultimate
Náboj zadní Stans, NOTUBES Neo Ultimate
Brzda přední Shimano XT
Brzda zadní Shimano XT
Brzdové páky Shimano XT BR-M 785 B
Ráfek přední ZTR Valor Carbon / 21,3 mm vnitřní (př.kolo 587 g)
Ráfek zadní ZTR Valor Carbon / 21,3 mm vnitřní (zad.kolo 739 g)
Dráty 24 / 28 Sapim
Pedály Shimano PD-M 520
Řídítka Darimo 680mm / 95g
Představec Force TEam Light 50mm 82 g
Sedlovka Ritchey WCS Carbon 27,2/400mm 189 g (Ali)
Sedlo GUB 1138 carbon 162 g (Ali)
Pláště přední Hutchinson Skeleton TLR 2,10 / 578g, zadní Maxxis Ikon 2,2 / 724 g + tmel

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Pepe72
Pepe72

13.4.22 20:46

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
bery1
bery1

13.4.22 13:37

Pepe72: já vycházím ze svých zkušeností a logiky věci. Čím větší křížení řetězu, tím je ten nižší nájezd řetězů pro mně odůvodněný.

Reagovat
bery1
bery1

13.4.22 13:33

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Čipera
Čipera

13.4.22 11:44

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Filippo
Filippo

13.4.22 10:05

Na 2×10 jezdím 11sp řetězy Sram PC1110 za 250 Kč :)

Reagovat
Pepe72
Pepe72

12.4.22 18:13

bery1: fakt ?

Reagovat
bery1
bery1

12.4.22 13:17

Filippo: díky :-)

ono jedná se o model 2015. Na druhou stranu jsem za pohon 2:10 strašně moc rád! Přinejmenším spotřeba řetězů bude 3× pomalejší než na 1:12-ce.

Reagovat
esmo
esmo

12.4.22 06:09

roud: Takže není… :D

Reagovat
bery1
bery1

11.4.22 14:15

Roud: než jsem koupil, tak jsem zjišťoval a na Ali Darimo ještě není takže jsem prostě věřil. Kolega prodejce znal, člověk, který dělá do závodů apod,takže jsem ze všeho usoudil, že se jedná o originál.

Reagovat
jonti
jonti

11.4.22 10:00

Za mě až moc na hmotnosti a rychlost zaměřené kolo, ale když jsi lehký, rád jezdíš do kopce a terén si užiješ víc na Strive proč ně.

Kazetu po ojetí bych vyměnil minimálně za XT, pedály za XTR. Když se gramaří, Shimano 520 tam nemá co dělat, to patří na kola do 30000Kč.

Za popis hodně plus bodů, za čínský karbon mínus bod – 4 hvězdičky.

Reagovat
roud
roud

11.4.22 07:43

Nechci být zlý ale to Darimo je originál nebo také Čína ? :)

Reagovat
Filippo
Filippo

10.4.22 20:56

Pěkná hmotnost i kolo jako celek. Cením i dnes už nemoderní pohon 2×10 :)

Reagovat
bery1
bery1

10.4.22 20:10

Kubad: logické, že to nechápeš. Já zase nechápu tebe :-). Asi to bude tím, že já jsem já a ty jsi ty :-) .

Reagovat
bery1
bery1

10.4.22 20:08

Jj, tady to trošku vočůrali, ale kvůli deseti dekům nebudu kupovat novou :-)

Reagovat
Martinc5
Martinc5

10.4.22 19:38

Kazeta 424 gramů?

Reagovat
kubad
kubad

10.4.22 15:51

Darimo, Force a Ritchey WCS z Ali bomba kombinace. Nechápu když bereš z Ali proč fejky pokud bez log proč ne tvoje volba. Ale podporovat tohle fakt ne.

Reagovat
bery1
bery1

10.4.22 14:01

Obsah tohoto příspěvku je blokován moderátorem.
Reagovat

Další galerie z kategorie

JirkaNep 0
kordinaz 8
Kody156 5
Marek 2 16
yaras 4
gek 40