Revolt

Přidat foto

Včera přezuto na Cinturata 45c od Pirelli a pecka. Krásně komfortní svezení i v lese a na roztřískaných cestách.

Tak jsem po snad milionech let zase sedl na něco, co mi připomnělo mládí na Favoritu…v zimě jsem začal uvažovat o Gravelu popř. krosce. Na jaře jsem se rozhodl a ono nebylo nic k dostání. Teda na eshopech. Nakonec jsem paradoxně kolo koupil u nás v krámu. Jak to, že máte kola? No my nemáme eshop…ahá a bylo vystaráno…Mám najeto cca 250km a pochvaluju si to. Je to opravdu něco jiného než MTB. Navíc, 70% všeho našlapáno byly nějaké asfaltky 4.třídy a pole a lesní cesty…A docela to upaluje…sedí mi vše, jen jsem si dal kratší představec z Kellyse a mám objednané pláště 45c. Sedlo trochu tvrdší ale to pude…Jinak ok tedy až na přesmykač, no tvl ten mě vytáčel do nebes, šel fakt ztuha, až jsem myslel, že zlomím páku. Trochu jsem to porychtoval, sice trochu na prasáka, ale jde to krásně a i když jsem to zkoušel podle dílenského manuálu na tyhle přesmykače, tak to nebylo pořád ono. Boty používám z MTB tedy SPD nášlapy. A fakt mě na tom baví jezdit. Jo a je pěkně lehké, dnes zvážím…

(vloženo 13.7.21)

R294 R294
Ohodnoť bajk: (4.3  / 36 hlasujících)
Značka Giant
Model Revolt 1
Modelový rok 2021
Velikost M/L
Hmotnost 10,8 - váženo tak jak je na fotkách
Rám Hliník
Vidlice carbon - pevná, sloupek OverDrive
Kliky FSA Omega Adventure
Středové složení FSA MegaExo, press fit
Přesmykač Tiagra
Měnič GRX RX-400
Řazení GRX
Převodník 48-32
Kazeta Shimano HG500, 11-34
Řetěz KMC X10
Náboj přední Giant S-X2 Disc, 12mm pevná osa
Náboj zadní Giant S-X2 Disc, 12mm pevná osa
Brzda přední GRX RX400 hydraulika
Brzda zadní GRX RX400 hydraulika
Brzdové páky GRX RX400
Ráfek přední Giant S-X2 Disc
Ráfek zadní Giant S-X2 Disc
Dráty Giant S-X2 Disc
Řídítka Giant Contact XR D-Fuse, 31,8 mm, 5° back sweep, flared drop 440mm
Představec Giant Contact, 8° sklon
Sedlovka Giant D-Fuse, Al
Sedlo Giant Approach
Pláště Giant CrossCut AT 2, 700x38c/ pirelli cinturato 700x45c tubeless

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Kocour Mikeš
Kocour Mikeš

2.9.22 11:44

Omlouvám se, za sakra dlouhou odmlku, díky za info. Budu ho mít též, jen model 2022 barva Deep Lake … už se těším.

Reagovat
R294
R294

10.8.21 18:16

Takže je to tak, min-max 2,5–4,5 bar.

Reagovat
R294
R294

9.8.21 08:21

Nejsem si jistý, ale myslím, že na plášti je 2,5 – 4,5bar. Asi to ale nebude povolený max. tlak…odpoledne zjistim…

Reagovat
Kocour Mikeš
Kocour Mikeš

30.7.21 22:54

Jo s babama je to těžký, jen pro info, kolik mají ty pláště povolený tlak?

Reagovat
R294
R294

25.7.21 13:07

Jojo, uberu na 2,5 a pak uvidim dál, ale včera to nebyl komfort na těch roztřiskaných lesních cestách…silnice ok…

Reagovat
TK75
TK75

25.7.21 09:31

Tlak je fakt moc…cca 2,5 až 3 se používá u 40 mm pneumatiky.Na ten tvůj objem bych radil ubrat :-D

Časem to vychytáš

Reagovat
TK75
TK75

25.7.21 09:22

Ano na 3 barech to musí bejt nepříjemné…nevím ale tvojí váhu.Bezduše jsou základ, na 48mm pneu mam maximálně těch 29psi, ale klidně jdu i níž, když je třeba cca 27psi

Reagovat
R294
R294

24.7.21 21:25

Mikeši, manželky nemaj pochopení

Reagovat
R294
R294

24.7.21 21:22

2 bary? Aha, to bych se bal že mi to ufoukne…ale asi ne… dneska jsem dal nějakych 55km po šílenych cestach a asi bych si divedl představit nižši tlak, tvl to je kostitřas 

Reagovat
TK75
TK75

24.7.21 17:28

Já mám 2 bary (kousek pod) na tý 48 mm pneumatice a 90kg .. bezduše.Stojí to za to:-)

Reagovat
TK75
TK75

24.7.21 16:58

Dík…ta šířka to jsem právě i čekal, že to bude víc.Hele ale to je dobrý.. sám teď mám 48 a jede to parádně.Tak užívej a grevlu Zdar :-D

Reagovat
Kocour Mikeš
Kocour Mikeš

24.7.21 10:13

No já mám Gianta Talona horáka a postupně jsem dozrál k rozhodnutí, že bych takovýhle stroj chtěl. Brání mi v tom nedostupnost a manželka, že prej sem se zbláznil ;( přitom mířím do nízké cenové hladiny…

Reagovat
R294
R294

24.7.21 09:35

Plášť 710g

Reagovat
R294
R294

24.7.21 09:34

Takže naposledy

Reagovat
R294
R294

24.7.21 09:32

Jo a další věc, teď jsem to vážil i s brašnou pod sedlem taže taky špatně

Reagovat
R294
R294

24.7.21 08:43

No ještě si nejsem jistý množství mlíka, max třeba bych odečetl max 50g/plášť…

Reagovat
R294
R294

24.7.21 08:41

Takže kolo ted váží 11,01kg a při hmotnosti původních plášťů 690g/ks (zváženo) váží Pirelli 795g/ks. A šířka je při 3bar 47,8mm (šuplerou) což mě docela překvapilo 

Reagovat
R294
R294

24.7.21 07:35

Koupil jsem ho v Sokolově u Makoně. Má tam ješte Ghosta a Colnago, ale to je myslím kroska…obě do 35tis. Velikost by ti mohla sedět. Měřím podobně, ale nejvíc mi seděl Giant a přitom je to ML…dneska bych už asi nekupoval kolo na eshopu podle tabulek…

Reagovat
TK75
TK75

23.7.21 14:52

No jak je široká…jestli opravdu jen 45 :-)

Váha mi zajímala, protože moje cinturato gravel 650×50 má vážit 530gramu a má o 100g víc

Ale jestli je máš už na kole, tak je nezvážíš :-)

Reagovat
Kocour Mikeš
Kocour Mikeš

23.7.21 14:27

Dotaz, kde si ho koupil? Sháním ho ve velikosti M… asi mám 171 cm, nikde není ;(

Reagovat
R294
R294

23.7.21 13:54

Nezvážil ale udělám to…a jak to myslíš kolik měří?

Reagovat
TK75
TK75

23.7.21 12:04

Vypadaj výborně, ale já bych volil spíš H

Zvážil si je?

Kolik měří doopravdy?

:-) Dík

Reagovat
R294
R294

22.7.21 22:20

Nazuté Pirelli Cinturato 700×45c, dobrá volba…

Reagovat
R294
R294

15.7.21 21:36

Dnes jsem konečně zvážil a má 10,8 kg tak jej vidíte na fotkách…

Reagovat
R294
R294

15.7.21 15:03

Jak brzdí? No při jednom sjezdu v lese na panelové cestě asi 50kou se na ně ze zatáčky vyřítily 2 traktory a to jsem je pěkně proklel…ale když jsem viděl tu čáru za sebou, omluvil jsem se jim :-D brzdí dobře, tedy na moje ježdění…

Reagovat
Kocour Mikeš
Kocour Mikeš

15.7.21 08:35

Tak přesně tohle kolo sháním, situace je taková, jaká je a bohužel tohle, ale ani jiné kola v cenové relaci do 40k nejsou a vypadá to, že ani nebudou ;) Parádní popis, super fotky a krásný dizajn! Za mě 5*

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

14.7.21 22:12

Jak brzdí ty brzdy?

Reagovat
Pán z Dubu
Pán z Dubu

14.7.21 17:41

Brzdové kotouče vypadají s širokou brzdnou plochou a desky úzké – to Giant nesladil.

Reagovat
TK75
TK75

14.7.21 13:21

Ten šroubek najdeš pod tím krytem z plastu

Reagovat
jkcz
jkcz

14.7.21 12:29

Pouceni rikaji, ze pokud brzda neni zapnuta, tak casem muze zatuhavat. Lepsi je ji mit porad zapnutou a v pripade, ze jde radit az moc ztezka, tak lehce povolit regulacni sroubek.

Reagovat
R294
R294

14.7.21 12:19

jkcz: ahá a to i při jízdě mimo les či na jinak hnusných cestách?

Reagovat
jkcz
jkcz

14.7.21 09:24

Slušný pracant.

Díky za inspiraci s tím smykem, řeším stejný problém – někdy pro zařazení si musím pomoci druhou rukou :)

A jinak doporučuje se mít brzdu na hazce zapnutou.

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

13.7.21 16:38

Mám stejný problém, to je jak kdyby byl smyk zaseklý o převodník, zkusím jako inspiraci podle tvé fotky.

Reagovat
miťo
miťo

13.7.21 16:01

R294: tyhle přesmykače jsou za trest. Strašné záleží na vyústění lanka, jinak to táhne na počátku zdvihu úplně nesmyslně v rovině páky. Taky jsem s tím zápasil.

Reagovat
perceptio
perceptio

13.7.21 15:32

Pěkný fotky, hezký kolo, dobrý popis. Za 5*

Reagovat
R294
R294

13.7.21 14:31

Aduldinho: díky…

Reagovat
R294
R294

13.7.21 14:31

miťo: díky…zatím mi omotávka vyhovuje no aby ne při takovým nájezdu…

Reagovat
R294
R294

13.7.21 14:29

Peslezedirou: v úplně jiném vedení lanka, získalo to tak větší páku a nahoru to už jde krásně lehce. Před tím jsem myslel, že zlomím páku jak to šlo na ko*ot…

Reagovat
miťo
miťo

13.7.21 13:35

Parádnî, doporučuju dvojitou omotávku, pak to bude měkčí na dlaně.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

13.7.21 12:28

Za mě pěkné a jezditelné, za 5* :-)

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

13.7.21 11:31

V čem spočívala úprava smyku?

Reagovat

Další galerie z kategorie

Motokuba-OV 8
Motokuba-OV 9
tsunami 16
Muron 4
vpa007 41
GrebFuf 15