Triban 500

Přidat foto

návarku pro dělený bowden zadní brzdy bylo potřeba ubrousit čílko, aby šla protáhnout brzdová hadička

Je to supermarketová tuctovka, ale kolega v jedné diskuzi mě požádal o fotky hydraulických brzd na Tribanu, tak jsem to rovnou cvakl celý.

Koupeno minulé léto z druhé ruky v továrním setupu s rovnými řídítky, sadou Sora 2×9 a mech. brzdami Promax. Hned po koupi vyměněna řídítka za berany, rychloupínáky vyměněny za titanové osičky, co mi zbyly z děckokola a rám opatřen tuningem pro chudé (barvožrout + šmirgl).

Po zimě jsem si přiznal, že jsem lemra pomalá, tak vyměněny kliky za GRX, abych pořád neojížděl jen horní polovinu kazety a přezuto z BTWIN 28mm dušových plášťů na bezdušové Pirellky. Sám jsem překvapen, jaký polňačkový sajrajt si nechají líbit bez jediného defektu.

Vzápětí byla na bazaru k dispozici kompletní sada 105 bez klik a o upgradu bylo rozhodnuto. Jen 105 třmeny jsem musel nechat ležet v krabičce a nahradit je bikovými, protože rozumný adaptér z postmount zadní vidlice jsem zkrátka nenašel.

Váha je plus/minus. Po posledním upgradu jsem nevážil a váha je dopočtena z dílčích hmotností komponent

(vloženo 15.6.21)

INSP.TRACHTA
Ohodnoť bajk: (4.4  / 40 hlasujících)
Značka Triban
Model 500
Velikost S
Hmotnost asi 10,3
Rám hliník
Vidlice carbon Triban Evo
Kliky GRX
Přesmykač Shimano 105
Měnič Shimano 105, 11s
Kazeta 11-32
Brzda přední Shimano SLX BR-M7100
Brzda zadní Shimano SLX BR-M7100
Brzdové páky Shimano 105
Ráfek přední Triban Tubeless ready 622 × 17 C
Ráfek zadní Triban Tubeless ready 622 × 17 C
Pedály Rockrider SPD
Řídítka FSA Adventure Compact 420mm
Představec BTWIN 80mm
Sedlovka carbon Elita One
Sedlo BTWIN Ergofit
Pláště Pirelli Cinturato Velo 35mm, bezduše

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
INSP.TRACHTA
INSP.TRACHTA

16.6.21 21:20

Zase z toho nedělejte vorezly trubky..... Vyzkoušej a uvidíš že hledáš problém tam kde není. Já zpočátku voskoval, ale i bez toho je to ok. To je dřív špinavý od silničního prachu.

Reagovat
LM
LM

16.6.21 21:16

Nemáš tu „patinu“ i na kraťasech a rukách při manipulaci s kolem? :-)

Reagovat
INSP.TRACHTA
INSP.TRACHTA

16.6.21 21:09

No máš několik možností s konzervaci šmirglrámu. Buď přelakovat, když víš jak a čím. Nebo to prevoskovat a v nějakých intervalech to prelestit a pak zase prevoskovat – s tim jsem začínal a nakonec jsem dospěl k brutal údržbě brutal finishe a to tak, když už to chce umýt, tak umeju, osuším a pretahnu hrubou stranou kuchyňské houbičky. Víc neřeším. Jinak to samozřejmě mírně oxiduje, ale mně se ta patina líbí. A každým prejetím houbičkou/drátěnkou se to zase obnoví.

Reagovat
jiri.kostinek
jiri.kostinek

16.6.21 20:50

Zajímala by mě povrchovka. Moje SUPice už má docela šutroformingovanej lak – původně černej – nyní oťukanej, tak jsem si říkal že by raw aluminum mohlo bejt řešení. Jen si myslím, že to zoxiduje bez nějaké transparentní vrstvy na povrchu.

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

16.6.21 14:31

Dávám pět palců, líbí a Pirelky vypadají dobře :-)

Reagovat
vpa007
vpa007

16.6.21 12:29

No teda pěkně jsi si s tím pohrál, tohle jako hodně solidní vyladění „supermarketové tuctovky“! ;-)

Reagovat
mum-on-bike
mum-on-bike

16.6.21 10:39

I supermarketová tuctovka si zaslouží žít a vzkvétat ;-) Pěkné Inspektore

Reagovat
kiwaf
kiwaf

16.6.21 10:10

Tuning pro chude se mi libi, pekny kolo ;-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

16.6.21 08:50

Pěkné to máš. Jestlis sehnal 105 hydraulický na bazaru tak to je ideál. Stejnou sedlovku jsem včera dával na býka, snad vydrží. :-) A o pirellkách uvažuju jako nástupcích gp5000, který jsou po roce zpuchřelý…

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

16.6.21 08:37

Vítaj do klubu Tribaňáků :-)

Reagovat
cyklista86
cyklista86

16.6.21 06:49

Nevim vetsinou u tech gravelu ta vidle je masivnejsi, ale tady ta decathlonacka vidle mi prijde takova chatrna. Ze bych se bal s tim jet na rozbite polnacce pri vaze 90kg+

Reagovat
miťo
miťo

16.6.21 06:48

Pěkné, ale hodil bych to do laku ;-)

Reagovat
INSP.TRACHTA
INSP.TRACHTA

16.6.21 06:40

Proč by mělo? Kotouče jsou původní. Brzdí to sice trochu víc, ale hlavní přínos je komfort a lehkost brzdění.

Reagovat
cyklista86
cyklista86

16.6.21 06:28

A co ta vidle a kola? Nekrouti se to jak uzovka pri brzdeni a pod.?

Reagovat

Další galerie z kategorie

Honzis 1
vasour1988 9
Lamex44 1
L31 5
hrota 7
JaMull 6