rockrider 520

Přidat foto

sorry za kliky a pedály

kolo sem koupil asi před 3 rokama ,jen sem chtěl aby se na něm dalo jezdit trochu v terénu,asi někdy na jaře mě to strašně chytlo ,začal sem hledat traily a to kolo už celkem dostávalo a divil sem se že drží ,první úprava na něm byli na jaře nové pláště s hrubým vzorkem šíře 2,25 a to se vyplatilo ,pak sem od kamaráda koupil sainty za strašně dobrou cenu a nedávno sem na to dal představec 35mm a řídítka 780 mm ,vím že je to šílenost ,ale to kolo to posunulo úplně na jiný level ,chci to dál vylepšovat ,vzduvhovou vidlicí a pohonem 1×10,nebo 1×11,s kolem sem v celku spokojený ,na to že je to kolo za pár korun z decathlonu tak má hodně dobrou geometrii ,s tím kolem sem toho sjel fakt hodně a myslím že i hodně ješte sjedu

(mám 172 cm ,ve velikosti M a je to nádherně hravý)

(vloženo 29.12.20)

stephan12345678
Ohodnoť bajk: (3.8  / 23 hlasujících)
Značka b-twin
Model 520
Modelový rok 2017
Velikost M
Hmotnost 13,5
Rám b-twin
Vidlice sr suntour pružina 100mm
Tlumič nemám
Hlavové složení dekáč
Kliky sram
Středové složení sram
Přesmykač sram
Řazení sram x3
Převodník sram
Kazeta sram
Řetěz sram
Náboj přední sram
Náboj zadní sram
Brzda přední mechanická kotoučová 160 mm
Brzda zadní mechanická kotoučová 160 mm
Brzdové páky sram
Ráfek přední dekáč
Ráfek zadní dekáč
Dráty dekáč
Pedály shimano saint
Řídítka zoom plus 780mm průměr 31,8
Představec b-twin 35mm
Sedlovka b-twin
Sedlo b-twin
Pláště scwalbe tough tom 2,25

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
stephan12345678
stephan12345678

31.12.20 16:44

Ne nemá, ani nemám v plánu ji dávat dopředu, bude to na Rychloupínák, spousta lidí říká že to strašně plave, ale mě nepřijde, takže předpokládám, jestli se nestane něco zásadního, tak příští 2 sezóny budou na tomhle kole a pak uvidím co dál no

Reagovat
AntiCor
AntiCor

31.12.20 16:23

Ahojky,

máš to pěkný a udělal jsi i pěkný fotky, z popisu je jasný Tvůj záměr, ale pokud to dobře chápu tak to nemá pevné osy, to bych pak do upgrajdu nešel a hledal možnost jak si postavit HT na osách (byť jen 142 vzadu, lépe 148×12…)

Reagovat
stephan12345678
stephan12345678

30.12.20 20:42

Jo dobrej nápad, objednávám hned

Reagovat
rudla pudla
rudla pudla

29.12.20 22:57

pěkný kolo, bohatě dostačující na pořádné ježdění

Reagovat
Faper
Faper

29.12.20 14:43

Couffy: taky si myslím vypadá to jako parádní bajk který bude zaručeně dobře fungovat XD

Reagovat
couffy
couffy

29.12.20 14:23

Faper: Jo,to je ono co mu chybí :-D

Reagovat
Faper
Faper

29.12.20 14:10

Upřímně si myslím že nejlepší by bylo přejít na úplně nové kolo třeba něco jako je toto 

Reagovat
HT Adam
HT Adam

29.12.20 14:05

Tak s kolem jsme na tom podobně, taky se divím, co to všechno někdy vydrží =)

Já to mám tak, že jezdím a tuním jen když něco rozbiju. Zbytečně moc pěněz bych do takovýho kola necpal

Reagovat
stephan12345678
stephan12345678

29.12.20 13:42

Nemůžu s tebou úplně souhlasit, protože za slušnýho HT dáš kolem 30 000 a kdybych na tom kole vyměnil vše (což mám v plánu) s brzdama, vidlicí, pohonem a i ty řídla s představcem tak když to preženu tak se vejdu i s kupní cenou kola do 20 000(spíš tak 18 000)

Což není dohromady zas tak moc peněz, na to abych si mohl pořádně užít bikovaní

Reagovat
vpa007
vpa007

29.12.20 13:41

No jasně, že dává smysl dělat upgrade! Jako borci, vzpomeňte si, jaký jste měli kolo a možnosti, když vám bylo patnáct! ;-) Takže za mě super, jen tak dál, on si člověk každej upgrade užije, těší se na něj, i pak z něj.

Takže jen tak dál. Zkusil bych mrknout po bazarech po nějakejch dílech na 1×10, ale spíš 1×11, tam už jsou rozumně rozsahem široký kazety, na kterých se dá slušně pojezdit. ;-)

Reagovat
Arzen
Arzen

29.12.20 13:17

tak jestli máš takové možnosti, tak to chápu to pak dává mnohem víc smysl ten upgrade…

obecně nedává moc smysl kupovat kolo a měnit vidlici a pohon, protože pak se ti to válí doma nehledě na to, že až vylepšíš tohle zjistíš, že jezdíš rychleji a slušněji a pak tě zase budou držet zpátky ty slabé brzdy a nakonec vyměníš pomalu všechno. Postupně je to pro tebe asi výhodnější kvůli tvým podmínkám, ale ve výsledku dáš tolik peněz, co bys dal do nového kola, které je už lépe postavené.

tohle kolo ti nic neodpustí to je pravda, ale i trailový HT ti toho tolik neodpustí a nemysli si že by tě to kolo rozmazlovalo – lepší kolo neznamená méně úsilí nebo že odvede část práce za tebe jen máš vyšší strop kam se s tím kolem můžeš jako jezdec dostat

Reagovat
stephan12345678
stephan12345678

29.12.20 13:01

proč by nedávalo smysl ho upgradovat ,kolo je použitelný ,máš s tím nějaký zkušenosti ,že tohle říkáš?

a nemám uplně čas na to chodit každej den na brigády a vydělat si na nový kolo,když si ho budu vylepšovat ,budu s ním fakt spokojenej a bude se mi na něm dobře jezdit a aspoň nebudu rozmazlenej dobrýma kolama ,protože to kolo mi nic neodpustí a naučím se pořádně jezdit a až budu mít vice času za pár lrt ,tak ano vydělám si na nové kolo

Reagovat
Arzen
Arzen

29.12.20 12:23

Tyhle pár let staré dekáče se úplně nevyplatí komplet předělávat. Na pohled docela zajímavé kolo když pominu to vedení lanek. Pokud v upgradech nevyhledáváš vyloženě dobrý pocit z toho, že jsi to kolo někam posunul, tak radši tohle kolo dosluž a kup si rovnou pořádný trailový HT. Tvoje peněženka a tvoje hranice dovedností na trailu ti budou mnohem vděčnější za mě 3*

Já bych řekl, že to kolo odvedlo tu hlavní práci dobře… vyvolat v tobě chuť jezdit, objevovat a posouvat tě a to je hlavní.

Reagovat
Vilém
Vilém

29.12.20 11:26

Tak a ted tu o Karkulce.

Reagovat
stephan12345678
stephan12345678

29.12.20 11:10

noice

Reagovat
Faper
Faper

29.12.20 11:04

Krásný kolo dávám za 5*

Reagovat

Další galerie z kategorie

Kejchal 12
kubasubaduba 0
sonorex 1
Etern1ty 15
Kouba_2005 15
dada 9