Konečný upgrade pro CUBE Cross Race 2017

Přidat foto

Tak nakonec jediné co zbylo z originál kola je jen rám. Celé ty roky co kolo mám jsem si říkal , že hydrauliku nepotřebuji. Potom si můj taťka pořídil nové kolo s hydraulikou a po vyzkoušení jsem hned objednal nové (R8020) ultegrácké páky a třmeny. Musím říct, že to brzdění jedním prstem na pohodu je vážně návykové.

Taky jsem vyměnil Osymetriky za rotor Qrings. Objednal jsem prvně jen malý převodník na vyzkoušení a nakonec jsem dokoupil i velkou pilu.

Dále proběhla výměna plášťů na Continental GP 5000 v šíři 32mm. Tady musím říct, že to bylo nejlepší vylepšení na kole. Oproti levným plášťům jsou GPčka absolutně parádní. Je to jako přesednout z náklaďáku do sporťáku. Vždy jsem tvrdil, že dát za plášť 1000 je pro mě naprostá zbytečnost, ale změnil jsem názor, vážně je to poznat.

Teď jsem konečně z kolem maximálně spokojen a nic dalšího neplánuju.

Váha je přesně 10kg (kolo tak jak je na fotce akorát bez podsedlovky) a 10.4kg s brašnou.

(vloženo 18.3.20)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Fazzy
Fazzy

18.3.20 17:32

Moc pěkný. Jak upgrade, tak kolo.

Reagovat
KRoser
KRoser

18.3.20 17:11

morrows: Nikdy jsem čistokrevnou silničku na 25tkách neměl tak porovnávat nemůžu, ale rozbité silnice v mém okolí na tom nejsou problém. Agresivnější posed mě moje absolutně neohebné tělo nedovolí a takhle na tom v pohodě vydržím 5 a více hodin bez problému. Kliky si držím kvůli Q faktoru, tyto mají 150mm a ultegra má 146mm nezdá se to moc, ale bojím se, že moje kolena by to nedaly. Ten rozdíl v gumách je vážně obrovský ani né tak v rychlosti ale ovladatelnost a živost kola je úplně někde jinde, kdybych to nezkusil tak neuvěřím. :)

Reagovat
morrows
morrows

18.3.20 15:56

Vypadá to jako dost pohodlný kočár, včetně posedu. Pochvala za pláště. Dobrý gumy jsou kolikrát znát víc než super kola s blbým obutím. Sedlo je individuální věc, asi bych se s ním nesmířil… Co kliky, neuvažuješ o upgradu?

Reagovat
KRoser
KRoser

18.3.20 13:13

Přesně, je to klasická smršťovací bužírka. To s tím hvízdáním teda vážně nevím, ale nedovedu si představit, že to bude turbulence mezi ráfkem a pláštěm. Vozil jsem na těch kolech hladké pláště které měli skoro 36mm, vnější šířka ráfku je 24mm a nebyl problém.

Reagovat
siky83
siky83

18.3.20 12:02

Ferlikstere je to smrstovaci buzirka, prodava to kazdy obchod s elektroinsta­lacnim materialem, delaji se ruzne prumery, barvy, prodavaj ji se po 1M a stoji par kc. Smrsti se po nahrati horkovzdsnou pistoli

Reagovat
milan.v
milan.v

18.3.20 12:00

Vypadá to jako klasická smršťovací bužírka…

Reagovat
ferlikster
ferlikster

18.3.20 11:47

Nedělají ti ty 32 pláště velký balón?

Před přechodem na 28mm mně s 32mm plášti kolo hvízdalo při rychlostech nad 30kmh (nejspíše díky turbulence mezi pneu a ráfkem, na 28mm je ticho).

Všiml jsem si že máš spojenou hadici s bowdenem na zadní brzdu/šaltr… vypadá to hezky „uklizeně“, co to je?

Reagovat
satch
satch

18.3.20 10:10

Moje blbost. Rám už vidím..

Reagovat
satch
satch

18.3.20 10:09

Můžeš prosím tě napsat kolik měříš? A rám je 59?

Reagovat
milan.v
milan.v

18.3.20 10:06

No, je vidět, že toho „nikdy neříkej nikdy“ je v tvém případě opravdu dost… Na druhou stranu je dobré, že ses k tomu přihlásil…

Reagovat
KRoser
KRoser

18.3.20 09:58

Sedlo je Fizik Tempo Argo. Má takovou divnou špičku, ale je pohodlné. Pořád je asi o dva cm delší něž Specialized Power co jsem měl před tím.

Reagovat
p@X
p@X

18.3.20 09:53

To je nějaký Spešl moderně zkrácený sedlo? Vypadá to divně…

Reagovat