| Velikost | 48 |
| Hmotnost | asi 8kg váženo na obyč váze ;o) |
| Rám | Al+karbon zadní stavba |
| Vidlice | karbon |
| Kliky | Campagnolo 172,5 |
| Středové složení | Ultra Torque System |
| Přesmykač | Campagnolo Veloce |
| Měnič | Campagnolo Veloce QS 10 speed |
| Řazení | Campagnolo Veloce |
| Převodník | Campagnolo Brev. 53/39 |
| Kazeta | Campagnolo |
| Řetěz | Campagnolo |
| Brzda přední | Campagnolo Veloce (dual brake) |
| Brzda zadní | Campagnolo Veloce (dual brake) |
| Brzdové páky | Campagnolo Veloce |
| Ráfek přední | Campagnolo Khamsin G3 |
| Ráfek zadní | Campagnolo Khamsin G3 |
| Pedály | Look CX-6 World Champion |
| Řídítka | FSA OMEGA (Shadow drop) |
| Představec | FSA 120mm -+6° |
| Sedlovka | Karbon |
| Sedlo | Prologo Nago TR (ližiny Pro Ti Solid) |
| Pláště | Vittoria Diamante Pro |
Fascinuje mě výraz " ASI 8kg" , tak pokud si to vážil, tak napiš skutečně naváženou váhu, nebo si to nevážil a pak nevím co tam matláš za odhady. Asi 8 je 6,5 nebo 11,9kg ?
coz chvilku to fungovat bude dobre, ale hnusny to je nevidane......
Tak Ti nevim-mít na kole minimálně 11× napsánu značku? To se Ti opravdu líbí?
Cirkus přijel.
no,8 kilo bude trochu vysněných,rám a design děsnej…zbytek fajn,funkční
Heike – protože moje kolo váží stejně a mám tam o půl kila lehčí kola.
zas další pleskanice od Dolejšáka,přeji ti aby ti vydržel aspoň rok,než to prdne :D ty rámy nestojej ani za to ho*no
Lister: Proc ten smajl u tech 8 kg? Jinak vtipny design, jako vzdy, s tou omotavkou souhlasim. Za me teda…