KAITEN: Jo vsak tuhej a tvrdej neznamena pohodlnej …
Me toto reseni na fotce u ciste zavodne zamereneho ramu prijde zvlastni.
Jinou nez pruzici funkci si pod tim neumim predstavit a musi to byt na ukor efektivity. Jak tu uz nekdo psal – kdyz pohodli tak fulla.
za mne super lak!
Až na tu zadní stavbu dobrý
30.4.19 10:09
Pripomina mi to zadni stavbu stareho scalpela, ten tam mel navic tlumic, ale dole to bylo bez cepu, nebo taky tohle experimentovani pellsu. Obecne moc nemam rad tyhle tenky trubky na zadni stavbe u dolnich savli, byva to pak mekke na vsechny strany a rado praska a kdyz chci pohodli, sahnu po fullu. Vzhledove se mi to ale libi.
ale jo, prdelka vypadá docela dobře
Me se to kupodivu libi a rikam si, proc to u karbonu uz davno nekdo neudelal?
Tak jak se mi současnej Lector líbí, tak toto vůbec. To kolo vypadá jak kdyby ho někdo prosednul :-)
Navíc nechápu co to má mít za smysl ? Pružit ? Lector si zakládal na tom že je tuhej, tvrdej a rychlej …
Určitě jde o pohodlí, ale vypadá to trochu jak z doby „hele, co s tím karbónem umíme“, kdy nebyla na rámech jediná trubka rovná. Rozměry dolní rámové a středové trubky pak Ghostu umožňují vytvořit „e-“ verzi XC topmodelu v podstatě na tvarově identickém rámu…
to si teda ještě nechám starýho, tahle zkroucenina se mi teda moc nezamlouvá