Je to jen otázka vzhledu, pevnosti takový appendix nepřidá. Z té HT toho v místě spoje téměř nic nezůstane, ta trubka musí být téměř celá odvrtaná, bo sedlovka.
Leda, že by tam bylo nějaké mini osvětlení, ale to se mi nezdá.
Technicky to bude pevnější, ale nějak bych se nebál, že by klasické provedení prasklo, takže to vidím stejně jak ti dva níže.
Taky myslím že to je nejspíš estetická záležitost. Zvýraznění horizontality vycházející z konstrukce. Myslím že to je v rozsahu, který věc neshazuje a naopak ozvláštní a podpoří.
Já nejsem technik, tohle fakt nedovedu posoudit. Spíš bych řek, že je to takovej estetickej prvek – prostě ta horní trubka se nechá jakože “volně běžet”. Mně to, přiznám se, na kolech tohoto typu nevadí.
29.3.19 12:20
jo, GT, vím, ale mě by zajímalo k čemu je to dobré
nebo je to jen takové slepé střevo?
Dělala to tak spousta zvláště severoamerických firem, třeba i GT, pokud se pamatuju. Moje milovaná kanadská značka DeKerf mívala takto pojednananá horní ramena zadní vidlice (a dokonce byly ty trubky nezaslepený). Ono tohle jakýsi kouzlo má – takovej trošku brutalismus, jak v té architektuře.
29.3.19 10:04
mě se tedy vůbec nelíbí ta horní rámová trubka jak je protažená dozadu, proboha proč to tam je?
Jak říkají Filipo a Hogy. A rám je moc pěknej, včetně laku, teda.
Patrně pláště Continental contact speed 32mm. V kombinaci s tím velmi vysokým rafkem se to dostává do fantastickej rozměrů. Rámovka mi přijde zajímavá.
Vypadá to na Conti Contact Speed. Hrozný balony a ráfky ještě větší hrůza…Sedlo ani plochý rodla tam taky nesedí.