Aby si nepřipadal (nevímjaksejmenoval) s tou srovnávací fotkou tak sám

Přidat foto

Když člověk ví, že je tlusté prase, a neschovává se za eufemismy, nebojí se ničeho (je to jen k diskusi o pár fotek vedle, neberte to vážně).

Já v sedmnácti a já před dvěma lety (Dáša hadr :D). Kdo pozná nádraží, vyhrává klíčenku.

(vloženo 27.3.19)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Goob
Goob

27.8.19 21:07

Britt: bingo!

Reagovat
Britt
Britt

19.8.19 15:32

To nádraží … Praha – Čakovice, vzadu teď už uzavřená lávka nejspíš do bývalé Avie?

Reagovat
Svobodník čekatel
Svobodník čekatel

24.5.19 18:27

Tož já do diety pod 4500kcal nejdu, bych zmizel.

Reagovat
doubeq
doubeq

29.3.19 17:54

A já jdu klepat 6 řízků do kalorických tabulek :-D

Reagovat
psbiker
psbiker

29.3.19 16:45

ten sulc by byla dávka na večeři..

Reagovat
THORX
THORX

29.3.19 11:17

Dneska takhle + voda půjde ještě nahoru

Reagovat
doubeq
doubeq

29.3.19 08:20

Ono to cvičení udělá dost, jelikož svalová hmota spálí to co sežerou navíc a můžou žrát trochu víc i když nejzděj ;-)

Reagovat
LM
LM

28.3.19 21:00

Tady jsou zajímavé informace jak to funguje THE ART OF VELKOVYKRM.

Já jsem řešil opačný problém – potřeboval jsem si držet stabilní váhu a přestat hubnout když jezdím více na kole, takže jsem musel prostě začít žrát výrazně více (a trochu cvičit:-))

  • mléko nahrazeno 40% smetanou
  • plnotučný tvaroh a jogurty, tučné sýry
  • hodně masa+tuku (při vaření/pečení používám vepřové sádlo)
  • brambory, rýže, celozrné pečivo a nějaká zelenina+ovoce
  • a když střídám sladký a slaný, tak toho do sebe nacpu fakt hodně :-)
Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

28.3.19 12:59

Hyml ale ten sulc se povedl. Můj první :)

Reagovat
vpa007
vpa007

28.3.19 11:35

@doubeq: ámen. Takhle to teď mám v plánu a uvidím, co to udělá ;-)

Reagovat
doubeq
doubeq

28.3.19 11:12

Prostě vyvážená bilance mezi příjmem a výdejem v kombinaci s pestrou stravou zaručí, že váha je stabilní a můžeme žrát co se nám zlíbí a dát si i pívo ;-)

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

28.3.19 11:01

Tak to ti přeju ať nepřijde jojo až se vrátíš k normálu, nebo až přestaneš sledovat příjem/výdej. Já nic takového nesleduji. Když mám hlad, najím se. Jen jsem nahradil sacharidy tukem, dostatkem bílkoviny a vlákninou. Vedlejší efekt je ten, že se vyhnu lepku.

Reagovat
Goob
Goob

28.3.19 10:59

Jako já nevím, školy nemám, ale chodit pod bazální metabolismus mi teda nepřipadá úplně moudré.

Reagovat
THORX
THORX

28.3.19 10:36

Ano a pro hubnutí – 10–20%

Reagovat
Goob
Goob

28.3.19 10:08

1905 kcal… mně chytré přístroje ukázaly bazální spotřebu ±2 200.

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

28.3.19 10:07

Jako, že tolik toho sníš za celej den? Vždyť jen bazální metabolismus máš jistě přes 2500 kcal. Taky solím minimálně a dopřávám si pepře. Trocha pepře, ať se vzepře :-)

Reagovat
THORX
THORX

28.3.19 09:35

Pepřím hodně nahrazují tím sůl, olivový olej to je snad samozřejmé. Dnes to bude 1905kcal.

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

28.3.19 09:32

THORX: To už hraničí s podvýživou :-D Chybí mi tam olivový olej, pepř…trochu si s tím pohrát :) Tohle mám jako 2. nebo 3. večeři. Jinak včera jsem vyráběl sulc. Někdo se tu ptal, jak to řeším přes poledne. Psal jsem, že mi žena pomáhá…žena na mateřské, která každý den vaří oběd. Kancelář mám 900 metrů od oběda. Snídani si udělám a večeři také. Dlouhodobě ujíždím na burákách, které si mohu také dopřát – zdroj tuku.

Reagovat
THORX
THORX

27.3.19 22:49

Za 29 :) neřeším chladné když to křupne :)

Reagovat
Renda69
Renda69

27.3.19 22:45

Španělský skleníkový rajčata, bez chuti? I když já měl čínský zelí (a kus matlavý gorgonzoly).

Reagovat
THORX
THORX

27.3.19 22:22

Večeře

Reagovat
Renda69
Renda69

27.3.19 21:43

Množství jídla jsem snížil, ale GI nevím?

Reagovat
LM
LM

27.3.19 21:32

Renda69: míň vařit, víc hýbat :-D

Reagovat
Renda69
Renda69

27.3.19 21:24

Goob: víc nebo míň vařit, abychom byli štíhlí a krásní?

Těstoviny, rýžy, brambory – platí to obecně?

Reagovat
puka
puka

27.3.19 19:57

Díky. Za info, zbytek si dohledám. :)

Reagovat
doubeq
doubeq

27.3.19 19:54

K večeři hlásím fuet s chlebem a hořticí a otevřu si pívo :-)

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

27.3.19 19:42

Není to jen s rýží a bramborama, ale třeba i ovoce a zelenina mění GI dle úpravy. Je to alchymie.

Reagovat
Goob
Goob

27.3.19 19:21

Těstoviny jsou lepší než rohlíky. Nedostaneš takovou nálož rychlého cukru. Je tam nějaký fór se škrobem… a podobný fór je prý ještě v rýži a bramborech. Že jejich GI záleží na tom, jak dlouho se vaří (nebo tak nějak).

Reagovat
puka
puka

27.3.19 19:16

Goob – mám si to vyložit tak, že rohlíky jsou spása lidstva nebo těstoviny uplný odpad? :)

Reagovat
Zdendyš

27.3.19 19:12

To je jako se srajtofli, kdyz samou nečinností tloustne :). Prijem a vydej kalorii nic vic nic min. Bud srajtofle tloustne nebo hubne :).

Reagovat
Goob
Goob

27.3.19 18:53

No… s těmi těstovinami. Uvařené al dente mají GI někde kolem 40–50, pečivo z pšeničné mouky má kolem 70 (tohle vím jen proto, že náš basák je diabetik, a občas z něj vypadne překvapivá informace).

Reagovat
puka
puka

27.3.19 18:40

Ale mám z nich lepší pocit, víc gramů se do mě vleze a dají se žrat z koryta.

Reagovat
maajkee
maajkee

27.3.19 18:38

puka: Zajimavý, těstoviny jsou uplně stejná mouka jako ty rohlíky.

Reagovat
puka
puka

27.3.19 18:28

Taky jsem omezil rohlíky a začal je jíst pouze v nouzi. Ráno si raději udělám vajíčka či těstovinový salát. Těstoviny se připravují 3 minuty, rozdíl v času není až tak značný a nemusím šmejdit po dalším jídle za půl hodiny. :)

Reagovat
Fran7
Fran7

27.3.19 17:59

Tak se přidám, já začal tzv pseudodietu jak si to nazývám, přestal jsem pít denně pivo, už jen stěží 5 pulitrů za 2 měsíce a místo 3 rohlíky na snídani nebo na svačinu jsem omezil na 2. Jinak žeru normálně cokoliv a dopřávám si i sladkosti, no a za 3 měsíce – 6 kg a 81–82kg si držím už 8 měsíců.

Reagovat
tivgs
tivgs

27.3.19 17:50

Úžasná nádražka je v Jedlové v Lužických horách. Tu by měl také poznat každý

Reagovat
Goob
Goob

27.3.19 15:55

Wilda: není to Hodonín (tam jsem patrně v životě nebyl): nápověda: vystoupili jsme a šli na koncert Guns'n'Roses. Je tam úžasná nádražka. To musí poznat každý!

Reagovat
jardalee
jardalee

27.3.19 15:34

ona samotna hmotnost o nicem nevypovida ,tam pokud by to clovek chtel mit presne tak by musel na mereni tuku ,ale ne tim odporovym kramem :) ale primo premereni vsech partii :)

Reagovat
coltcha
coltcha

27.3.19 15:24

Thorx: ono to tak rychle za chvíli nepůjde, mě to po 15 kilech dole s podobným přístupem už moc nezabírá, ale držím palce.

Reagovat
vpa007
vpa007

27.3.19 15:20

Jo, dožírání je peklo.

Reagovat
maajkee
maajkee

27.3.19 15:00

Já vždycky zhubnu jakmile vynecham jak je nazývám tzv. „mezijídla“ :)

Zrovna teď, čučím na BF a z pytlíku užírám wasabi oříšky. Dopoledne když jsem odvedl dceru do školky a šel na nákup, tak jsem si u pokladny koupil fidorku a cestou domů ji sežral. Takhle to je denně pár neřestí a váha se drží neustále cca na 102kg. Zkoušel jsem třeba víc jak na měsíc vyřadit kompletně alkohol, ale nezhubnul jsem ani kilo, takže jak se říká, nepijte když chcete zhubnout, tak u mě to tím není. Je to takovým tím dožíráním :)

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

27.3.19 13:09

Někdo mě špatně pochopil. Když jdu na pivo, určitě není jedno :) Jinak nic nepočítám, nevážím…, prostě jím jinak. Maso, zelenina, tuk a minimum sacharidu. Princip je v tom mít vyrovnaný glykemicky index. Je mi vcelku jedno, kdo si o tom co myslí. Jen sdílím svou zkušenost, jak se dá změnit způsob stravování a přitom shodit nějaké to kilo a ulevit kloubům.

Reagovat
vlasto
vlasto

27.3.19 12:54

Tak ja nevim. 100kg jsem mel kdyz mi bylo 25. To jsem mel ale pouze silnicku. Pak jsem si koupil bajk a od te doby se motam v rozpeti 72–85kg i 28 let pote. Vice jezdit, mene zrat a chlastu se nebat:-)

Reagovat
wilda81
wilda81

27.3.19 12:52

Můžeš mi dát na Toolu do držky. Nebo klíčenku pokud jsem trefil, že je to Hodonín… ;)

Reagovat
Goob
Goob

27.3.19 12:47

Wilda: konečně reakce toho typu, který jsem očekával! :D

Bohužel ta sračka kolem pasu sval není. Ale trenérka na plavání mi říká, ať jedu menší frekvence nohou, že mi stehna při objemech žerou zbytečně moc kyslíku, šestikopy si prej mam nechat na sprinty :-/.

Reagovat
THORX
THORX

27.3.19 12:38

Mužeš a nemusíš

Reagovat
Pessinger
Pessinger

27.3.19 12:37

Recepis jak od Delkima…super, mám doma hodně proteinů co jsem si přestal míchat a konzumace na tenhle způsob zdá se mi poněkud šťastnější :-) uchovavaš to v ledničce? Kdybych si chtěl udělat větší dávku!!!

Reagovat
THORX
THORX

27.3.19 12:34

abc ne :) jim 5× denně hodně bilkovin 1,5g na 1kg tedy tedy 147g denně. Takže hodně vajec, omelety,volí oka, vajičina, mozeček, vejce na chleba. atd. maso, ryby, sýry a krůtí šunka

Reagovat
THORX
THORX

27.3.19 12:26

Jasně pivo můžu taky když si na něho udělám prostor v kaloriich. Ale teď mi ani vůbec nechybí možná v létě ;-)

Reagovat
THORX
THORX

27.3.19 12:24

Ještě 12.5kg a budu spokojen

Reagovat
abc
abc

27.3.19 12:22

To je všechno co jsi snědl za měsíc ? :-)

Reagovat
wilda81
wilda81

27.3.19 12:18

Chasník Goob samý sval, půl prasete posnídal!

Reagovat
THORX
THORX

27.3.19 12:11

https://youtu.be/Vv_Ldfp9iGA inspiroval jsem se tímhle. Jen cokolady dávám 37.5g a místo goji 50g tak 25g vlašských ořechů rozdrcených

Reagovat
goofy
goofy

27.3.19 12:10

To vypadá jak hovno z nutrie… Nic proti. Jezte si co chcete, ale takhle se omezovat, no nevím. Když ono většinou stačí jíst pravidelně, po menších dávkách a omezit to bílé pečivo a podobné věci, ale proč to vynechávat úplně? :-) A navíc jedno pivo za týden nebo vůbec? Jste normální? :-D

Reagovat
Libores
Libores

27.3.19 12:08

THORX: můžeš sem hodit recept na ty tyčky?

Reagovat
THORX
THORX

27.3.19 12:07

Protein tyčinky na svačinu ovoce

Reagovat
THORX
THORX

27.3.19 12:06

Těstoviny carbonare ;-)

Tvaroh, ovesné vločky, piju jen vodu měsíc a půl bez chlastu. Pečivo jen žitný chléb a celozrný toust. Snažím se jíst do 2000kcal. Dnes na večeři budu mít mozarelu galbani light + rajčata. V práci jim své proteinove tyčinky.

Reagovat
nitraq
nitraq

27.3.19 12:02

Thorx: Vypadá to dobře, ale jak říká Pohlreich, suchý jak prašná cesta:)) Suchý maso a suchá příloha/zelenina, to prostě nedávám.

Reagovat
goofy
goofy

27.3.19 12:01

Goob: chlap jak má vypadat.Žádné vyžle! :-D

THORX, MP: a co žerete mimo hlavní jídla? Nebo to si vždycky vaříte na každé jídlo takové dobroty? Co v práci? :-)

Reagovat
Pessinger
Pessinger

27.3.19 12:00

Jj, kompliment vyřiď :-) jinak hoši neprovokujte s těma chodama, mám chuť hlad až běda

Reagovat
jIrI___
jIrI___

27.3.19 12:00

Žijeme v tomto světě jen jednou, jakékoliv omezování se v tom, co nám chutná (a není za hranicí zákona), z mého pohledu opravdu nemá žádný smysl.

Reagovat
Goob
Goob

27.3.19 11:59

Thorx: super, ale mně by tam strašně chyběly těstoviny. Na to, jak jsem tlustej, jím fakt hodně hodně zeleniny, ale bez těstovin chšadla a chšadla… až uchšadla. Itálii, ale i Vietnam. Pracuju doma a aglio olio e peperoncino můžu 3×-5× týdně.

Snažím se to řešit cvičením, ale problém je, že vyhledávám sporty, u kterých člověk nezhubne (tenis, plavání). Koupil jsem si ale vesla, tak snad to kristepane konečně trošku poleze dolů.

Reagovat
petyn
petyn

27.3.19 11:56

To máš brambory nebo celer? Já si občas dám jako přílohu žitný chléb. Před 3 roky jsem shodil ze 134 kg na 102 kg při 200 cm za 6 měsíců a od té doby si držím ± 105 kg a to jím jak zbytek rodiny :)

Reagovat
THORX
THORX

27.3.19 11:52

Za měsíc 8kg dole :)

Reagovat
Lubka6
Lubka6

27.3.19 11:52

Já jsem jedinej z rodiny (táta, děda, brácha, strejcové), kdo nemá „pivní“ pupek. Dost možná to bude tím, že jako jedinej z nich nežeru věci uvařený z mouky(omáčky, knedlíky), nepiju slazený limonády a basu piva mám tak na dva měsíce. Jinak jsem masožravej až běda.

Známej třeba zase shodil 15kg za půl roku, jen tím, že 1,5l sladký matonky denně nahradil čistou vodou.

Reagovat
Ice601
Ice601

27.3.19 11:45

Libores:

A co jsou sračky? :-)

Reagovat
Libores
Libores

27.3.19 11:31

Ice601: necpat se sračkama není dieta:(

Reagovat
Goob
Goob

27.3.19 11:30

Pessinger: „dcera“ bude ráda za kompliment:). Předevčírem ode mě dostala toto ke svým 46. narozeninám.

Ona má fakt dlouhé nohy, takže po mně může mít rámy (tenhle je ale „nový“ – po obligátní reklamaci). Je na něm fakt EWSready, long and slack (sedne jí ovšem skvěle a to je to EX specifikace, delší).

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

27.3.19 11:19

p@X: Ano cyklisti rýži jí. Ale já nejsem naštěstí cyklista :-D

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

27.3.19 11:18

Co z toho člověk má? :) Není popelnice na (p)otraviny Ve finále i to pivo si dám.

Reagovat
Ice601
Ice601

27.3.19 11:11

Co z toho života ten člověk má když nemůže pivo a jest všechno… Jen to kolo…:-)

Podle mě musí být něco špatně systémově…:-)

Diety jsou pro modelky:-D

Reagovat
p@X
p@X

27.3.19 10:58

Miros: rýži ale cyklisti jedí ne?

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

27.3.19 10:56

Taky jsem pořád jen přibíral…resp. zafixoval se na léta někde okolo 94 kg. Někdy víc někdy míň, podle toho, jak chutnalo pivo a kolik bylo času na kolo nebo jinej pohyb (posilka). Tam ale váha zůstávala stejná, jen se měnil poměr sádla a svalu. Poslední rok dělám celkem intenzivně na baráku, ale váha zůstávala. Před Vánoce dokonce vyskočila na 99kg (186cm). Jak člověk míň jezdil na kole, pobolívalo ho koleno. Když se člověk vrátil ze stavby, sežral by prase, krávu, ženu, děti…cokoliv. Kamarád mi vychválil LowCarb stravování. Zkusil jsem to, žena mě podpořila…vyvařuje mi…ví o tom vlastně víc jak já, já se jen nechám krmit :) Je to kombinace Paleo a LowCarb. Ze začátku mordor. Ale postupem času…člověk je míň unavenej, nemá návaly hladu, zvykne si na jinou stravu. Jen výkon nemůže být tak intenzivní. Ale zase nevozíš tolik sádla. Vůbec nejím sladký a nechybí mi to. Co bych si občas dal je pivo. A tak to mám teď, že si ho jednou týdně dopřeju (zpravidla spojené s vyjížďkou na kole). Tělo trochu vyhodím z kolejí, dodám energie, mohu jet větší intenzitu. Vyhovuje mi to. Je to o silné vůli. O ničem jiném. Možná trochu o čase. Výsledek ze stabilních 94 +/- na stabilních 88 a pořád to mírně klesá. Když vezmu extrémy. Vánoce 99 kg a tuhle jsem navážil 86.5 kg. Až budu mít stabilních 86, přestanu to tolik hrotit. Nebudu jíst ale pečivo, knedlíky, rejži a sladký. Pivo na kole ok. Ale na dobrou noc spíš ne :) Uvidím, co to udělá. Jestli bude nějaký jojo nebo nebude.

Reagovat
vpa007
vpa007

27.3.19 10:52

jardalee: to máš dobrý… mám taky 187, ale v 18/87 a 38/98… je to přesně, jak říká Lubka6, chlast a ženská (a děti :-))

Reagovat
jardalee
jardalee

27.3.19 10:39

To stáří je strašný :) jinak tohle je normální vývoj od 12 let 187cm ale ta váha 65kg 12 let 68kg 18let 75kg 28let 85kg 35let a ted se zuby nechty držím okolo 94kg :)

Reagovat
Lachtis
Lachtis

27.3.19 10:35

Já poznávám na slečně tričko Krucipusk a velmi chválím, za mne nejlepší česká rocková kapela :-)

Reagovat
Pessinger
Pessinger

27.3.19 10:20

V tomto případě to spíš už vypadá na dceru :-)

Reagovat
Lubka6
Lubka6

27.3.19 10:05

Z toho vyplývá, že za přibírání můžou ženský a chlast. Mnohokrát potvrzeno

Reagovat
roman 3D
roman 3D

27.3.19 09:49

u velkejch lidí to lehký přibrání není tak markantní

Reagovat

Další galerie z kategorie

esmo 18
Tom-T45 5
MrtweyUbrus 2
Tom-T45 19
hmm 4
vili 49