Safra, tak ještě deset...

Přidat foto

Hozenou rukavici jsem sice zvedl, ale proti koncepci „samá díra“ je to zřejmě marný boj. Tedy pomyslné vavříny zůstávají v Portugalsku­. Zatím…

(vloženo 25.3.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Jenda
Jenda

28.3.19 13:13

Kdybys potřeboval testera z jiný váhový kategorie tak se klidně propůjčím :-)

Reagovat
Rudyshy
Rudyshy

28.3.19 12:41

ja jen doufam bolku ze v sobotu ho budes mit nasazeno… rad ho trosku ocumim ;)

Reagovat
jecnak
jecnak

27.3.19 20:30

Jsem na tom stejne jako DaD. FB ani nemam. Kdyz by jsi mel neco na vyzkouseni a nasledne na prodej, prosim zpravu nebo mail. Diky predem.

Reagovat
DaD
DaD

27.3.19 19:47

Také se hlásím jako potencionální zákazník. Mám 68kg a použití primárně na silnici. Pokud tam najdeš i něco pro mě, tak rád vyzkouším. Na FB nechodím, tak poprosím případně info zde do SZ. Díky.

Reagovat
TommyRS
TommyRS

27.3.19 19:29

Parádní práce! Hlásím se jako testovací jezdec :-)

Reagovat
Trepifajxl

26.3.19 22:29

bolekkrutor: zůstaneš jen u téhle formy nebo zkusíš i nějaké normální tvary?

(„normální“ myslím bez urážky, tedy klasické, běžné, standardní)

dost by mě zajímalo, jestli bys spíchnul ± i toho portugalce takto ve 12k provedení

Reagovat
bolekkrutor
bolekkrutor

26.3.19 21:55

Pánové, pokud někoho zajímá, jak sedlo funguje, resp, jak je to s jeho pružností. Odkáži na fb veřejná skupina fiber power forum. Jinak v dohledné době, bude pár testovacích kousků za rozumnou cenu, na prodej. Do budoucna možnost indivizualizace každého kusu. Hlavně míra flexe, váha vzhledem k použití a jezdci. Je to pořád jen koníček, takže max. desítky kusů ročně.

Reagovat
bikerman2
bikerman2

26.3.19 20:43

Si veľmi veľmi veľmi šikovný gratulujem

Reagovat
jecnak
jecnak

26.3.19 16:47

Libi se mi. Kdyby jsi zacal s vyrobou ve vetsim, mel bych po predchozim vyzkouseni zajem.

Reagovat
DaD
DaD

26.3.19 15:52

Jakobo: Tady přeci nebudou pružit ližiny ale skelet. Ten navíc bude asi funkční od úplného konce až po špičku (pokud je dutá) což u ostatních sedel nemáš. Potenciál na pohodlnou jízdu tam tedy určitě je. Jde tedy o to, jak moc je to poddajné a kolik si to nechá líbit při prosednutí na „plno“

bolekkrutor: za mě samozřejmě moc pěkná práce a palec nahoru!

Reagovat
Jenda
Jenda

26.3.19 15:36

pro mě asi tvarem a potenciální cenou mimo ale líbí se mi

Reagovat
novas752
novas752

26.3.19 08:58

Nebude to na enduro ježdění takovej kyblíček na bláto?

Reagovat
mr.antik
mr.antik

26.3.19 08:50

Já myslim že na kole to nebude vypadat nijak zle, ale silniční šlupinka z toho takhle nebude. Ale zase se nemusíš bát, že ti špička po pádu propíchne ledviny nebo si o zadní část uřízneš koule.

Jen bych se bál že po tom lesklým laku budou moc jezdit trenky. Ušetřit 100g na sedle mi přijde hodně luxus.

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

26.3.19 07:43

Krásná práce. Já bych ho chtěl.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

26.3.19 07:23

Jakobo: Trochu předčasný soud ne?

Reagovat
Jakobo
Jakobo

26.3.19 07:07

Za kutilstvi palec nahoru, o funkcnosti ovsem pochybuju. Nejde prece jen o hmotnost, ale i ergonomii a toto sedlo bude pruzit uplne nulove. Na tom asi moc neusedis.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

26.3.19 06:32

Bude možné jej objednat?

Reagovat
myreczech
myreczech

26.3.19 05:10

nádherná práce…o gramy snad ani nejde…paráda…

Reagovat
strtom
strtom

25.3.19 23:04

Vypadá to na váze dobře, ale to předtím s korkem mělo lepší design.

Reagovat
siskin
siskin

25.3.19 22:19

Hmmm.. Tak to je Krásná práce!!

Bolku asi po tobě budu chtít sedlo na silničku. :))

Reagovat
bolekkrutor
bolekkrutor

25.3.19 21:57

p@x Máš pravdu, že „prohlé“ ližiny jsou náročnější na výrobu. Vzhled je subjektivní. Pro mne je důležitější funkce. Tedy výhody z mého pohledu. Sedlo není lepené ani v oblasti ližin. Umožňuje to právě tato koncepce, kdy je to monokok s vlaminovanými ižinami na jednu operaci. Pružnost ližin dokonale supluje průřez skořepiny, kdy je mnohem lepší rozložení sil na ni působící. Ten kontroverzní bembelín ve předu :). Sedlo je primárně na trail/enduro. Dřív jsem jezdil sjezd, teď enduro. Ten pocit, když ti někde sjedou nohy z pedálů. Kecneš na horní rámovku a snažíš se vyškrábat zpět do důstojné pozice. Ta půl vteřina, kdy tě sedlo s běžnou špičkou drželo za trencle a ne a ne pustit zpět do stoje, ve finále znamená totální rozstřel :). Párkrát se mi to stalo. Možná i někomu od hondy, když navrhovali ten svůj DH speciál a sedlo na něj. Prostě ten tvar má svůj význam.

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

25.3.19 20:19

Hodně slušný!

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.3.19 20:15

Jako obdiv, ale hezký to není, zřejmě kvůli neschopnosti vyrobit prohlé ližiny…

Reagovat
Cavendish
Cavendish

25.3.19 20:11

Ultimátní…

Reagovat
kamaro
kamaro

25.3.19 19:59

Doplň nám sem prosím fotku toho sedla z profilu… ideálně na sedlovce…

Reagovat
TJK
TJK

25.3.19 19:57

tyjo to je masakr… kdyz si vezmu kolik je na zom od oka materialu s jaky je rozdil vahy… to mi prijde az neskutecny

Reagovat
Trepifajxl

25.3.19 19:51

je to lehký, ale takový nevzhledný

Reagovat
kamaro
kamaro

25.3.19 19:47

Super, těch pár gramů nerozhoduje…

Reagovat
Radovan84
Radovan84

25.3.19 19:36

I tak pecka…palec hore!

Reagovat

Další galerie z kategorie

bmx20 3
bmx20 4
hawrda 20
strasny_jester 3
kolo.bazar 5
paw_jh 19