Prova...

Přidat foto

zas po dlouhé době krasná disko silnice…

(vloženo 15.3.19)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Cavendish
Cavendish

16.3.19 11:40

Le Corbusier: Přesně. Hlavně ne Shimano kliky. Ty jsou jedny z nejošklivějších :) TY Praxis tam krásně sedí

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

16.3.19 11:24

Mě to přijde teda celkově super. Asi bych na tom přežil i ty kotouče. Hlavně né kliky Ultegra!

Reagovat
dodoslovensko
dodoslovensko

16.3.19 02:10

Cerveny ram /biele nalepky = 100% super kombinacia .

Reagovat
deekay
deekay

15.3.19 21:36

jarda: Moc pekny

Reagovat
jardalee
jardalee

15.3.19 20:19

no vidim cerveny kolo tak jedno taky pridam ,stavitel z polska :)

Reagovat
p@X
p@X

15.3.19 20:09

A co Paul Jaray? A všechny ty pěkný kastle aut co následovaly?

Reagovat
miťo
miťo

15.3.19 19:05

Georrge: on se používá pojem kapkovitý tvar, ovšem kapka má tvar koule ;-) Dojem, že se jedná o kapku se špičkou na konci je jen oční klam. Ale pojem jako takový zůstal… Mimochodem u letadel je odtoková hrana křídla ostrá, ale směr proudění je tam jen jeden že…

Reagovat
Georrge
Georrge

15.3.19 19:01

míťo: ten trek bude z pohledu aera úplně někde jinde. I ta jeho spodní rámová bude nejspíš mít lepší aero, než obyč trubka. Kapkovitý tvar není všechno a pro některé prvky (zvlášť když jsou různě naskládané za sebou) nevychází nejlíp. Tvar kapky dost ovlivňuje i povrchové napětí vody. Kdyby to nebylo, kapka by nejspíš vypadala jinak.

Reagovat
krabica
krabica

15.3.19 19:01

miťo: Naopak, kliky nechat, rozhodně lepší než Ultegry. :-)

Reagovat
myreczech
myreczech

15.3.19 17:31

Zoidberg: to jsou detaily…ta bíla by tam být nemusela…bez ní to je lepší…ale jinak ta geo je krásná…dělají proste hezký kola, maj pro to cit…mít šišky tak si taky nechám něco spíchnout…:)

http://www.provacycles.com/

Reagovat
Hogy
Hogy

15.3.19 17:20

miťo: Je fakt, že spodní rámová u toho Treka aero zrovna moc nevypadá. Předpokládám ale, že to mají důkladně otestované. Nebo si nechávají prostor na další rok :-)

Zoidberg: Jo, je moc vysoko. A kdyby byla nižší, tak by na téhlo pozici asi taky mohla být.

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

15.3.19 17:12

Čím déle si to prohlížím, tím míň se mi líbí. Hlavně ta bílá na sedlové trubce – je buď moc vysoko, nebo jí je příliš, ale prostě mi to neladí.

Reagovat
miťo
miťo

15.3.19 16:27

Hogy: právě ploché „odtokové“ hrany konstrukce Treku si o turbulence říkají. Nicméně, profil kapky se už nenosí pro vlastnosti při bočním větru.

Reagovat
Hogy
Hogy

15.3.19 16:25

Při bočním větru to bude teda „trochu“ jinak :-)

Reagovat
Hogy
Hogy

15.3.19 16:25

miťo: určitě ne. Kulatý profil optimální není a vůbec se tu neřeší jak na sebe věci navazují a vzajemně se ovlivňují. Ono to aero bude z velké části právě o omezení turbulencí.

Reagovat
Hogy
Hogy

15.3.19 16:21

Takový časem ověřený design (lakování), který funguje, ale pomalu na něj začínám mít elergii. Mně tam, krom těch brzd, vadí už jen ten příšerný šaltr. Ostatní sedí, byť černý představec by mi tam taky nevadil.

Reagovat
miťo
miťo

15.3.19 16:17

Otázka pro zdejší odborníky: může být rám z tak tenkých trubek více „aero“ než ta karbonová plachetnice od Treku? Mně připadá, že Trek tam musí aerodynamicky ošetřit mohutné prvky konstrukce.

https://www.bike-forum.cz/…-project-one

Reagovat
Cavendish
Cavendish

15.3.19 16:15

Stříbrné dráty TOP, jen to chce černý představec

Reagovat
miťo
miťo

15.3.19 16:14

Špice a představec nechat, kliky vyměnit za Ultegry. Tohle je fakt pěkný.

Reagovat
vrazdit
vrazdit

15.3.19 15:55

presne, cerne draty to chtelo… jinak hezke

Reagovat
gersa
gersa

15.3.19 15:21

Černý dráty, černý představec a bylo by to OK

Reagovat
gemini
gemini

15.3.19 14:35

Ty dráty mohly být černý…

Reagovat
milan.v
milan.v

15.3.19 14:29

Toto je můj šálek kávy…

Reagovat