Uz jsme tu dlouho nemeli elektrokolo, co rikate

Přidat foto

Idealni doplnek ke kOmEhO Santovi a oranzovemu munduru :)

https://www.facebook.com/…136376766880

(vloženo 5.3.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
ddd - andy
ddd - andy

8.3.19 09:17

Rozumím.. :)

Já už myslel, že jde zas o nějaký mezigalaktický války.. ;)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.3.19 07:04

ddd-andy: Napsal jsem (viz níže) akorát něco v tom smyslu, že lidé, kteří berou věc s výkonem 1000 W, krouťákem 120 nm a rychlostí 80/hodinu o níž byla zminka bez problémů jako jízdní kolo patrně nejsou schopni samostatného myšlení. A už to jelo.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.3.19 00:43

ddd – andy: čoveče andy řešilo se tu ten výše zobrazený e-bike a pak pan cioran-m měl pocit nám vysvětlit, že jsme jako podle nějakého egypťana volové. Vzal jsem to hodně ve zkratce, ale asi tak nějak to bylo. Ale co.....si to přečti, když ti to za to bude stát ;-)

Reagovat
ddd - andy
ddd - andy

8.3.19 00:07

Radec, Atilla: hele a co se tady řeší? Jako že jezdíte ty Endůra, tak je to jako víc než silnice, nebo co?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 21:06

A ty si z prahy či frydku

Reagovat
vanderpoel
vanderpoel

7.3.19 20:19

cioran je z brna

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 18:52

cioran-m: tebe bolí asi i mimo ruky tvoje EGO. Nikdy bych o nikom neřekl, že je hloupý, kdybych o tom nebyl přesvědčen.Ty taky nejsi hloupý, ale zaslepený a zapšklý. To jak a co píšeš vypovídá hodně o tvé povaze. A mě nemusíš šetřit a obuj se do mě, já nejsem taková citlivka, abych někoho prosil, aby se už do me nenavážel. Jsem velký kluk a umím se o sebe postarat. Jak jsi psal…jsem v klidu a jak jsem psal já i vysmátý ;-))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 18:38

Goob: Jasný, taky to tak mám. Člověk fyzicky dělá bez máśednejch problémů (a čím je starší, tím je tohle zjevnější) jen to, na co je zvyklej a protože to dělal furt.

Radec: Hele, nemoh bys mi už fakt dát pokoj? Seš sice docela hloupej, ale ne zas nějak sprostě agresivní, tak tě přece nebudu solit; bylo by to moc snadný, mě tohle nebaví. A dotknout se mě (jak dokola bůhvíproč furt píšeš) opravdu nemůžes; k tomu vzhledem k výše zmíněnému postradáš přislušných předpokladů. Nech mě bejt a bav se se sobě podobnejma. Ostatně jsme se už takto dohodli, ne?

Reagovat
Goob
Goob

7.3.19 18:13

No to taky byla reakce na Wildu, ne na tebe. Když jsem byl poprvé pořádně na pumptracku, cítil jsem se druhý den jako jsem se kdysi cítil po prvním squashi v životě.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 17:54

cioran-m: ok..... chápu něčí EGO se neumí nad nedostatek vlastních argumentů povznést a věcně diskutovat. To co jsem psal, že bez urážky a bez nadsázky jsem myslel upřímně a vážně, ale jak píšeš už jsi asi starší generace a spíš se ti vybavuje to co kdysi bylo a už hold asi nejsi schopen stíhat nové trendy a nebo už asi ani nechceš. Tak promiň, jestli jsem se Te nějak dotknul. Bral jsem to jako takovou věcnou diskuzi, nikoliv mezigenerační boj. ;-))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 17:49

Goob: Ono se to dá různě obrátit – jakože rád bych viděl tohoto bajkera v po stoosmdesáti v závodě s převýšenim kolem 4700, nebo po hobbickým maratonu na 250 v kopcích s průměrem spíš k pětatřiceti než ke třiceti a tak; na to bych se vykašlal. Nebo jen po čtyřech kilákách na dráze v trochu slušným čase, atd atd. To, co napsal wilda, mi přijde velmi rozumný.

Reagovat
Goob
Goob

7.3.19 17:21

No, rád bych viděl silničáře po půl hodině poctivého ježdění na pumptracku :D. Nemyslím teď ale totální profíky Saganova typu.

Reagovat
wilda81
wilda81

7.3.19 16:56

Nevím proč to vůbec řešíte. Zničený můžeš přijet z obojího, jen tě pak bolí jiné svaly.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 16:14

Atilla: Tak jo. Sjezdy sem teda nejezdil a teď už su na to starej a na bajku nešikovnej.. A jak jsem říkal, v posledních letech mne baví silnice, na MB jsem toho najezdil úplně nejvic – a různě – v devadesátých letech (to bylo tehdy se silničkou tak půl-napůl) a nejvíc se to opravdu asi podobalo XC. Jistě, třeba Naučnou v Soběšicích jsme kdysi jezdili pravidelně, ale mně to šlo na té silnici opravdu asi o dost líp.

Ad Radec: viz níže, ano?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 15:51

cioran-m: hele bez urážky nebo nadsázky, kolik jsi toho opravdu najezdil na enduru ? Zatím mi to tak připadá, ze se bavíš jen o XC a silnici, ale tak nějak mám pocit, že endurem nebo DH jsi nepolíbený.

Reagovat
Atilla
Atilla

7.3.19 15:47

Nemyslím si, že jsi pochopil co jsem tím chtěl říct. Nemůžeš srovnávat pohyb na silnici, nebo po lesních cestách s hromadou skoků, nebo třeba pumtrackem. To je úplně jiná biomechanika.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 15:35

Atilla: Však jsem to i, myslím, níže nějak psal. Podle toho, co sám znám, to vychází při zmíněném poměru vzdáleností a terénu zhruba nastejno. Ale teda za předpokladu, že se jen neputuje, ale trochu i jede na výsledek.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 15:28

ddd-andy: Jojo, dík. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 15:19

Errata (v pdpovědi Hunovi): „svézt“ a „závěr“. Aby mě hned zas někdo pozornej a bystrej neosolil.

Ostatně – doopravdy svádět k silniční cyklistice vlastně ani nikoho nechci. :)

Reagovat
ddd - andy
ddd - andy

7.3.19 15:14

cioran-m: Nebylo to přímo s tímhle eRBéčkem, ale legrace veliká viz jinej článek ode mě: http://720.cz/?…

Reagovat
Atilla
Atilla

7.3.19 15:12

Tak třeba MTB maraton a silnici podle mě furt srovnávat můžeš.

Moderní pojetí endura je, ale jiný sport, který je o celém těle s často se měnící intenzitou a hlavně tam hraje roli technika jízdy. Nevím jestli si se někdy zkoušel rozjet třeba na 4m drop, ale ty fyzické projevy jsou po tom trochu jiné, než že se kouknout a vyjet na kopec s 20% stoupáním:)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 14:44

kOmE: Dělám pro obveselení v rámci zdejší lidové estrády co jen můžu. :) Mám zlomenou ruku.

Reagovat
kOmE
kOmE

7.3.19 14:31

cioran-m: zase mě bavíš :-D. V poslední době je tu fakt veselo.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 14:10

Radec: Fajn. Mýmu vrozenýmu altruismu a přirozenýmu soucitu s bližníma se ulevilo. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 13:58

ještě bych se rád vrátil zpátky k reakci na tu integrovanou baterii… tuší vůbec ti, kteří psali, že tento design je lepší než nafouklá zrůda, že ty spodní rámové trubky jsou vlastně dvě za sebou, takže je v podstatě jedno, že by tam byla jedna větší trubka se skrytou baterii o stejné kapacitě jako ty dvě tzv. přiznané ?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 13:48

cioran-m: tak když tak pěkně prosíš, tak to pro Tebe velmi rád udělám ;-))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 13:21

Radec-u: Nemohl bys, prosím, vzhledem ke svým prezentovaným mentálním schopnostem věnovat již svoji pozornost spíše někomu jinému? Tuším, že by ti to mohlo být spíše ku prospěchu. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 13:15

Atilla: Víš, já tohle docela dost zkoušel už v době, kdy tys tak mohl chodit do sedmé třídy na základce. To, že mne pak už podstatně víc bavila silnice (a nejvíc asi někde ve vysokejch horách), je druhá věc. A Diskutovat o tom, zda je namáhavější jet třeba bike- maraton na 80–100 km nebo silniční v kopcích na dvěstěpade, když se teda jede trochu na umístěni – o tom klidně s tím, kdo to jezdil, můžem – nemyslím však, že záběr by z toho byl nějak jednoznačný. A mimochodem – možná by ses měl na silničce (napřed hodně opatrně teda) taky někdy svést – uvidíš, není to tak špatný. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 13:02

ddd: ok. Jaký to s těma tradičníma motorkama bylo? Si teď nedělám prdel, myslím, že to fakt mohla být docela zábava. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 12:55

teď bude zase něco o Egyptu a klidnejch lidech :-)))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 12:53

Atilla:ty jsi mi to vzal přímo z klávesnice ;-))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 12:52

Atilla:

Reagovat
ddd - andy
ddd - andy

7.3.19 12:49

cioran-m: Nevim, jestli jsi to pochopil, ale ten článek jsem psal já.. ;)

A testování e-biku VS šlapačka i vs MX freeride od KTM už proběhlo taky.. :)

Reagovat
Atilla
Atilla

7.3.19 12:47

ciiran-m: Jo, cyklistika není jedna a někoho hold nebaví plácat se po silnicích na plečkách co máš v profilu. Možná, že kdybys to někdy zkusil, tak poznáš že je to vetší dřina než si odšlapat 70km po silnici.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.3.19 12:38

ddd-andy/odkaz: A to kdyby s ním jel místo toho elektrovozítka na nějaké lehklé stopětadvacítce enduru nebo dokonce na nějaké šlapačce – to by si kluci v tom popisovaném režimu užili ještě více zábavy! Nojo, ale ty předpisy… :)

Reagovat
kOmE
kOmE

7.3.19 12:16

ddd – andy: prej vydechlej, ty takovej profláklej chrt i na FRku

Reagovat
lidumil
lidumil

7.3.19 12:04

ddd - andy
ddd - andy

7.3.19 11:59

Ach – jak dlouho já tu nebyl a je to tu pořád studnice.. :)

PS: to kolo? http://720.cz/?…

:)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 14:56

Nedotkl ses – to ty ani přece nemůžeš. Buď klidnej. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 14:35

proto jsi tak nervózní......a ještě ty moje provokace s muzeem a skanzenem…sorry nechtěl jsem se tě dotknout ;-))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 14:33

cioran-m: když jsem se díval na tvoje portfolio kol tak se to vlastně všechno vysvětlilo…ty jsi nostalgik :-)))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 14:23

Bezpochyby. Buď klidnej. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 14:20

vypadá to, že ti došly argumenty… každý máme svůj názor a svou pravdu, ale věřím, že jak půjde čas tak ty se budeš více přibližovat tomu mému, než já tomu tvému ;-))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 14:16

Radec: Ano. Víš, já už jsem opravdu pomaličku začal chápat, co máš na mysli a co se snažíš říct. Je to OK. A odpověď je stejná ( a bude zase stejná, kdybys to potřeboval třeba vysvětlit ještě znovu), jak máš o kolonku níž. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 14:09

no pořád lepší klidný a vysmátý, než exponát ve skanzenu…ale taky se rád někdy zajdu podivat do muzea na to,jak to dělali za dávných časů…ale raději mám ledničku na elektriku a penicilín, než vykonanou díru s ledem a pouštění žilou ;-))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 14:04

Radec: Budiž ti to přáno. A buď i nadále taky – klidnej. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 14:01

cioran-m: ten kdo vymyslel kolo, to musel být vosel a takovy skot jako tý si nechal uvázat ten pomyslný provaz kolem krku a myslí si, že takhle to je v pořádku a další takový vymyslel přehazovačkou a nedej bože přesmykač a ty jsi jim na to zase skočil…ale elektrika no to už tě osvítilo a to už je fakt moc… upálit je kacíře ;-)) taky mám takový jeden citát " pokrok nikdo nezastaví"

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 13:54

kOmE: Ale tak – když si on furt nedá pokoj… To je jak kdybych třeba já dokola zkoušel odjet (mladýmu) Kláskovi dolů z kopca…

Jo a ještě s tou Vespou, jaks psal – v preferenci těchto i některých dalších věcí jsme si trochu podobní s Wiggem! :)

Reagovat
kOmE
kOmE

6.3.19 12:55

cioran_m: ty jedeš :-D…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 12:46

Crazym: oni ti tažení nemyslíci jsou většinou klidní. To je ostatně (už of toho Egypta) takovej charakteristickej atribut – těch volů. Můžeš teda bejt nadále opravdu klidně klidnej i ty. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 12:41

Tak ještě, že máme ty myslící co nám to patřičně osvětlí a co jim nejde nic nikam uvázat a táhnout špatným směrem, tak to su klidný… :-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 12:16

No – a je to. Ani to tak dlouho netrvalo. 1000 W., krouťák 120 nm., maximálka 50 ev. 80/hod. Pedály, nutno otáčet nohama – a definováno tedy prostě jako šlapací (elektro)kolo. Nová doba, budoucnost cyklistiky a pokrok v oboru jízdnich kol nezastavíš.

Tolik k té terminologii – pro všechny nemyslící tak příjemně závazné.

Jele – dělám si trochu prdel, nicméně ta věc v odkazu niže je jako kolo prezentována. A odhlédnuto od jistě nějaké limitně omezující momentální legislativy lze na tomto příkladu ukázat, že rozdíl mezi „elektrokolem“ a motorkou není dnes definován kvalitativně (existencí motorového pohonu té věci), ale jen kvantitativně (jeho výkonem). Je zvláštní, že tato snad velice prostá věc je tolika lidem nejasná. Ale co, jak říkal Egypťan Sinuhet: „Lid jest jako vůl, kterému jen uvážeš kolem rohů provaz a kterého táhneš, kam chceš“.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 10:43

fakticky už je u některých modelů výkon a cena asi na úrovni sporťáku…ale až nastane doba, kdy už nebudu moct dojet kam bych chtěl vlastní silou asi bych po nějaké umírněné výkonovém e-biku uvažoval.

Reagovat
psbiker
psbiker

6.3.19 10:37

Radec: hehe to je odvaha nazývat to ještě kolo, řidičák asi nutný..

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 09:31

"jak to tak vypadá RB je ještě láce ":https://www.elektrokola-nachod.cz/…echnik-2019/

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 07:59

velamos Sobotín… možná :-))

Reagovat
wilda81
wilda81

6.3.19 07:58

Mobidyk1: co ti zbylo v seznamu výrobců kol?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

6.3.19 07:58

Mobidyk1: a na čem plánuješ v budoucnu jezdit? myslím značku výrobce, se ti trochu hodně zužuje výběr ;-))

Reagovat
Mobidyk1
Mobidyk1

6.3.19 07:12

deviatní posedlost dojezdem a krouťákem motoru. Ebike mor. Zhouba cyklistiky. RB škrtám jako výrobce kol.

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

5.3.19 22:36

Mně se to líbí. Má to svůj styl, na nic si to nehraje, za mě fajn.

A k diskuzi o baterkách: Externí baterka je taky o dost lehčí než verze určená pro vestavbu. U Shimana se uvádělo, že integrovaná baterka je těžší až o pětinu.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 22:36

Žejo. :) A jak je dnes ta cyklistika rozšířená, hned bych si ji dal ke svým kolům do profilu. No, původně jsem vždycky chtěl jednosedadlovou retro Ducati Sport, ale věk holt nezastavíš…

Reagovat
kOmE
kOmE

5.3.19 22:32

Cioran-m: ta Vespa k tobě sedí.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 22:12

Crazym: šetři si na jakou zrůdičku jen chceš. :) Pokud se mě týče, já osobně bych stokrát raději šetřil v tomto oboru na nějakou originál ze šedesátejch nebo ve stejným stylu novou retro Vespu.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 20:41

psbiker
psbiker

5.3.19 20:40

Chce to koule, přiznat baterku, třeba jako na tomhle RB:)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 20:34

no určitě a někteří sportovní profíci skrývají i motory a nebo skrytě dopují, aby ten sport více asi podpořili :-)

Reagovat
psbiker
psbiker

5.3.19 19:58

Baterie se skrývají, aby se uživateli nesmáli, že je sportovec „na baterku“ (obrazně i doslova:)), jinak samé potíže s manipulací, kontrukcí, skladností, nestandardností aj.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 19:41

Crazym: to nemyslíš vážně, kde jsou ty nádherné neskrytě přiznané baterie?! ;-))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 18:00

cioran-m: Jak moc je tohle oteklá zrůda? Já jen jestli mám šetřit na méně oteklou :-)

Reagovat
wilda81
wilda81

5.3.19 17:29

jeniiiik: krok navíc a nijak mi to nepomůže při tom problému s upnutím ;)

Reagovat
JehlikCz
JehlikCz

5.3.19 16:55

Tohle za tu cenu si koupí pár skalnich RB fans a.

Za tu cenu už jsou k sehnání full ebiky.

Reagovat
Grifter
Grifter

5.3.19 16:45

kOmE: jen sem srandoval samozrejme, musis ale uznat, ze designove by se tahle babeta k santovi a pyzamku skvele hodila, co se vykonnosti tyce, zejmena te ko(l)me, ses na tom myslim vice nez dobre

K tem pozitivum neintegrovane baterie bych jeste pridal, ze tohle reseni skyta mnohem mene potencialnich problemu (se zamykanim, s kontakty atd), alespon z toho co sem za poslednich par mesicu vycetl, a ze sem toho vycetl pomerne dost

Reagovat
jeniiiik
jeniiiik

5.3.19 16:34

Wildo: I integrované baterky jsou vyjmout. ;)

Reagovat
wilda81
wilda81

5.3.19 16:22

Já reagoval na ten náraz. Když máš integrovanou, tak případný náraz půjde do rámu – na ráně je to stejně.

Jinak nevím kolik máš zkušeností s e-bajky, já moc ne. Jen jsem ho měl 2× půjčený a pomáhal jsem rodičům když s nimi jeli na dovolenou a půjčovali si můj nosič. Tehdy byla vyjímatelné baterie velký bonus, proto se ptám co ti na ní vadí kromě estetického hlediska, které je subjektivní. Mě se zase nelíbí tlusté hranaté trubky rámů s integrovanou baterkou.

Jinak ta pozitiva:

  • lehčí manipulace – přecijen už jsou to důchodci a každé kilo dolů se hodilo, když kola dával otec na nosič
  • možnost upnutí do jakéhokoliv nosiče – kola s integrovanou baterkou do střešního nosiče mnohdy nedáš. Do nosiče na tažné většinou jdou,
  • u více kol narážíš na nosnost nosiče/tažného zařízení
  • jednodušší dobíjení pokud nemáš zásuvku hned u zaparkované­ho kola
Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 16:00

wilda81: ram s integrovanou baterií má samozřejmě servisní otvor

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

5.3.19 15:52

Fujka.

Reagovat
wilda81
wilda81

5.3.19 15:46

Radec: Aha, takže si raději rozjebes rám než baterii :))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 15:35

jo no ještě aby maskovali motory jak ti profesionální silničáři na závodech a pak už to budeme rozlišovat jen po kontrole před infrakamerou :-) Není sportovec jako sportovec.

Reagovat
psbiker
psbiker

5.3.19 15:29

Baterie v rámu jenom maskují podstatu vehiklu, sportovci se pak cítí více kůl. Jinak samé –

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 15:27

cioran-m: respektuji tvůj názor, ale dovolím si trošku rýpnout…co takhle na motorce přiznat benzín a nalít ho do přivázaných PET lahví na rámu…nic všechno dobrý. Každý jezdí na tom co se mu líbí a nebo na co má.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 14:53

No, s těma přiznanejma baterkama to aspoň vypadá jako horské kolo s baterkama (a motorem). Na rozdíl od všech těch ostatních oteklých zrůd.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 14:39

sorry wildo81

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 14:39

wilda88: když už pominu estetický vzhled a ten ti hodnotí úplně každý, tak ochrana baterie vůči vodě, prachu a nárazu.

Reagovat
wilda81
wilda81

5.3.19 14:30

Radec: a jaka je vyhoda te integrace baterie do ramu?

Reagovat
TomPub
TomPub

5.3.19 14:20

vpa, zatim co sem cetl, tak to proste nehodlas akceptovat, max pro najekyho duchodce a jak pises niz pro skupinu motorkaru. A ve finale si to opet cely zamitl, coz sem cekal, ale zajimalo me to ve spojeni tebe a RB, tva modla vs. esatan :) To, ze hodnotis kola jinde je jina vec, to tady delas v podstate kazdymu kolu (docela objektivne).

Pro ty morokare to asi neni moc mysleny, to by me zajimalo procento motorkaru, kteri si to koupi a ani na duchodce to nevidim. Takovej je trend a i kdyz docela zachrapali, tak s tim trendem jdou. A delaji to pro prachy, ze jo :)

Takze peace a cau :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 14:15

orm: jen jsem napsal svůj názor. Zkrátka v době kdy každý výrobce kol se snaží baterie integrovat do rámové trubky mi tohle řešení připadá takové zpátečnické.Ale věřím, že další generace bude už integrovanou baterií mít a k tomu i odpruženou zadní stavbu. Ale když si odmyslím ty baterie, tak mi to přijde jako velmi pěkné kolo. A tady bych parafrázoval Járu Cimrmana „můžeme o tom polemizovat a nesouhlasit, ale to je tak asi všechno co se s tím dá dělat“ asi tak nějak.

Reagovat
vpa007
vpa007

5.3.19 13:37

@TomPub: Sice teda nevím, kde jsi přišel na to, že jsem absolutní nesnášeč ébajků. Pro specifický aplikace s nimi nemám žádnej problém, to by ale chtělo víc číst a pamatovat si. Ale pravdu máš v tom, že RB mám dost rád. Umím ale ocenit i pěknou čubu (kdyžtak mrkni k sobě do kol ;-))

Co k tomuhle počinu? Po diskuzi s P. Heiníkem (trefils) chápu, proč to dělají – prostě je na to nějakej požadavek od zákazníků. A taky chápu, jak to dělají – mají jistou motorkářskou historii a dokonce motorkáře mezi blízkými. Takže chápu, že je jistá skupina motorkářů, pro který je to cesta ke kolu. Co na tom oceňuji, že je to originální, pěkně zpracovaný, doražený a vypiplaný (barva, osazení, vnitřní vedení, atk). Vlastně, kdyby na tom nebyly baterky, a motor, tak bych to považoval za moc povedený :D

Celkově se mi to, jako é-kolo, ale nelíbí. Čau ;-)

Reagovat
wilda81
wilda81

5.3.19 13:36

jeniiiik: a ted by se jim ty trubky hodily na RX

Reagovat
jeniiiik
jeniiiik

5.3.19 13:06

Jinak mi to fakt přijde jako…

RB: Hele Péťo, zbyly mi tu ve sklepě nějaké trubky, nesvaříme něco?

PH: Ok, koupím lahváče a uvidíme co z toho vyleze.

RB: Je mi blbě, ale co už. To se prodá.

PH. Grg…hm.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 12:56

Tohle vyjde levněji :-D

Reagovat
psbiker
psbiker

5.3.19 12:54

Zbavme se toho nesmyslného omezení na 25km/h a těch blbých šlapátek a je to ok.

Reagovat
orm
orm

5.3.19 12:47

@Radec: Precti si ty clanky, ktere jsem nasdilel pod tebou. Je tam popsane co a proc na tom kole je tak jak je. Myslim, ze je to navrzeno jako elektokolo vice nez jina elektrokola, ikdyz maji schovanou baterku.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

5.3.19 12:26

Jo no, co na to říct… dobrý prototyp, ale až bude baterie pěkně uložená do rámu bude to vypadat jako e-kolo , které tak bylo přímo navržené. Teď mi to připadá, že je to taková „čínská nástavba“ na docela pěkným rámu. Ale aspoň je vidět progres RB-čka a ukazuje směr kudy půjde dál.Jestli to povede tam kam došla jejich patentovaná převodovka se teprve ukáže. Ačkoliv tady by mi dávalo smysl dát do dohromady jak e-bike, tak tu převodovku.

Reagovat
orm
orm

5.3.19 12:07

Nejsem fanousek ekol, ale kdyz se na to podivam z technickeho hlediska a kdyz vezmu v potaz informace ze clanku o tom kole, proc udelali to co udelali, tak mne to dava smysl.

Vice se mne to libi bez spodni baterky.

https://www.bikeandride.cz/…prvni-dojem/

https://www.bikeandride.cz/…nahoru-test/

Reagovat
jeniiiik
jeniiiik

5.3.19 11:33

Odkakovat to bude z principu éčka a sepnutí asistence. Byl jsem v Bavorsku a na 2,6 gumách na celopérech jsme se jebali do celkem slušného a rozbitého kopce. Neměl jsem s sebou SPD a musel jezdit na platformách, každou chvíli mi to shazovalo nohy z pedálů. A to bylo celopéro. Co to bude dělat u tohohle… :-)

Reagovat
Atilla
Atilla

5.3.19 11:30

Odskakovat to moc nebude s 3.0" plášťem na správném tlaku.

Reagovat
jeniiiik
jeniiiik

5.3.19 11:20

To spodní není baterka, to je krabice na hašlerky.

Sice u toho přemýšleli, ale je to hnusné jak prdel. U šlapání v bordelu stejně bude omezovat to že je to HT, odskakovat po trailu bude tak i tak. A při pomalé jízdě/výjezdu je síla asistence motoru občas pěkně nahovno a vykopává to z kola.

Reagovat
Vilém
Vilém

5.3.19 11:00

Ale jo, libi. Jako jedno z mala e-kol.

Reagovat
TJK
TJK

5.3.19 10:07

tady musim jednoznacne s nazorem Atilly.. pokud jste nekdo alespon trosku studoval tu geo a proc je tak postavena.. tak pochopite smysl tohodle kola… a myslim ze Heinik s Bartoszem vedi proc to staveli takhle a co za vysledek z toho chteli dostat

Reagovat
TomPub
TomPub

5.3.19 10:06

Nechcu byt uplnej hajzl, ale cekam na koment od vpa. Absolutni milovnik RB a toho pana (Hejnik? nevim) a zaroven absolutni nesnasec ebajku. Jeden tu bude asi dost zklamanej…a nebo je uz vezme na milost, kdyz i pan RB ukazal, ze to tak proste je? :)

Jo a me se to libi, dokazal bych to potahat horem dolem treba u nas v netru :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Jano86 5
hovado_cz 20
zbyslavjak 7
bmx20 11
bmx20 7
Muron 3