Ten chromovanej.....:-)

Přidat foto

Košík na pití Favorit, ovšem bidon ze současné produkce s decentní úpravou.

Nálepka složená ze dvou dílů.

Salám dlouhý 45mm.

Přehazka Record první generace.

Lepší rám který je z roku 1964 – tady byla volba jasná. Snažil jsem se udělat kolo dle vzoru Smolíkova vítězného kola ze ZM 1964. Získal jsem ho přímo od bývalého závodníka který ho měl od roku 64. Kolo prý bylo modrobílé s chromovanými vidlicemi. Rám se ke mě dostal ve stříbrném komaxitu s nálepky Peugeot. Za zmínku stojí na tu dobu atypické a dost protažené salámky zadních vzpěr. Sedlovka Campa 26.2 tam decentně kvrdlala, 26.4 padla jako ulitá. Pumpička je italská Silca s náhubkem Campagnolo.

Jízda na tomto kole po městě je celkem zážitek:-) mám z něj radost.

Jede skvěle.

(vloženo 1.9.16)

learita learita
Ohodnoť bajk: (4.7  / 64 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1SS
Modelový rok 1964
Velikost 56
Hmotnost 10.9kg
Rám Favorit Reynolds
Vidlice Favorit
Hlavové složení Campagnolo Record Strada
Kliky Campagnolo Record Strada 170mm
Středové složení Campagnolo Nuovo Record BSA
Přesmykač Campagnolo Record
Měnič Campagnolo Record
Řazení Campagnolo Nuovo Record
Převodník Campagnolo 52-43
Kazeta Pětikolečko Velo 13-26
Řetěz ČZ F100
Náboj přední Campagnolo Record Strada 36
Náboj zadní Campagnolo Record Strada 36
Brzda přední Mafac Top 63
Brzda zadní Mafac Top 63
Brzdové páky Mafac Course 419
Ráfek přední Fiamme galuskový
Ráfek zadní Fiamme galuskový
Dráty DT swiss nerez
Pedály Campagnolo Record Strada
Řídítka Pěkný:-)
Představec Favorit dlouhý
Sedlovka Campagnolo Record 26.4mm
Sedlo Brooks Professional
Pláště Galusky Barum - Praha Waršava Berlin

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
cioran-m
cioran-m

27.4.17 12:41

Prekrasna vec! Pokud se tyce nalepek, ty vyrabel, jakykoli, trba Naklec. V Brne v Zidenicich ma, mimochodem, moc peknou sbirku, verejne (po prechozi domluve) pristupnou. http://www.kolanakladal.cz/…m-histovelo/

Reagovat
learita
learita

27.4.17 06:14

Určitě si ty obtisky upravovali jak se zrovna líbili. Fotku bych ti mohl poslat na email.

Čím delší bowdeny, tím větší tření:-)

Reagovat
sergo
sergo

25.4.17 17:52

omlouvám se za překlepy…

Reagovat
sergo
sergo

25.4.17 17:42

Jo a k délce těch bowdwnů – za mého „mládí“ platilo, že čím delší bowdwn – tí větší frajer…

Reagovat
sergo
sergo

25.4.17 16:06

Je to možné, že ti reprezentanit „kupovali v Tuzexu“ nemáš nějakou dobovou fotografii, protože tohle by mě fakt zajímalo. Zatím jsem četl jenom příběh, že pan Babický upravil běžnou nálepku nůžkama viz http://www.kolanakladal.cz/…avorit-1972/

Reagovat
learita
learita

21.4.17 19:06

sergo – nejsem si jistý, zda jsem správně pochopil tvé vnitřní rozervání, ale za mě 100% historická věrnost.

Smolíkovo kolo mělo křídla stejné jak na mém kole. Zřejmě limitovaná edice:-)

Reagovat
sergo
sergo

21.4.17 14:03

Nádhera, ale je to přesně to vnitřní rozervání co i mě dere – 100% zachování historické věrnost, a nebo celkový umělecký dojem. Mám na mysli ty nálepky – křídla v modré a ne zlaté… Ale jinak 110%.

Reagovat
kanta
kanta

19.11.16 20:16

pekny kusok …

Reagovat
learita
learita

5.9.16 10:21

minimus80 – někomu přijdou bowdeny dlouhý, jinému zase krátký. To si nevybereš:-)

Aktuality – s tím kalendářem jsi mě nahlodal…

Reagovat
DejvGSR
DejvGSR

4.9.16 12:00

Moc pěkné kolo. Tak hodně krásných výletů.

Reagovat
aktuality
aktuality

2.9.16 13:44

Perfektní kolo, to je jasný. Ale .. parádní pozadí a dobře nafocené. Čtvrtá fotka nejlepší. Kalendářovka :)

Reagovat
pidro
pidro

2.9.16 09:53

Nádhera. Nemám slov. Klobouk dolů za citlivou a vkusnou renovaci :-)

Reagovat
minimus80
minimus80

2.9.16 09:31

ja sa v tom moc nevyznam …rocnik 80 :-0 …ale mne sa paci za 5* …akurat tie sialene boudeny sa mi nepacia ako hore odstavaju

Reagovat
learita
learita

2.9.16 07:53

Bubaaak – doufám, že sodu nedostanu:-) dělám to po práci, někdy v dílně i večeřím. Jedině tak to jde zvládnout.

Trepifajxl – náhradní galdu vozím pod sedlem. Já nejsem zrovna fotogenický tip na velocipédistu:-)

Jinak jsem tam nalepil Vittorie Rally. Byl by hřích zničit na silnici nepoužité Waršavy.

kotew CZE – ohýbačka super, příště nafotím i jiné super retro stroje.

mr.antik – tak jasně, současný kola jedou skvěle, ale jel jsi někdy na takovém kole jako tento Favorit?

Vlastně to není vůbec špatný. Vše chodí jako fík, pouze zadní hazka se nechá trochu prosit směrem nahoru. A na rozdíl od současných se za ním každý otočí, včetně pěkných bábovek:-)

Dík za super komentáře.

Reagovat
Luwa
Luwa

2.9.16 06:04

Moc pěkný , ta přilba k tomu fakt sedí pecka.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

1.9.16 23:15

jako je to krásný ale vždycky jsem rád že doba pokročila a nemusíme na tom jezdit…

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

1.9.16 22:56

Krása vesmírná,jako ta vohejbačka:),sa­mozřejmě za 5.F

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

1.9.16 20:30

ježiš marijá, to je nádhera, klasika klasická, košík ještě mezi řidítky, chybí velocipédista s galuskou na zádech, kdyby bylo 6* tak dám 6, sdílím Tvou radost

Reagovat
nooski
nooski

1.9.16 20:09

Jeden z mála Favoritů, které zaslouží plný počet.

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

1.9.16 19:55

krásná práce

Reagovat
vpa007
vpa007

1.9.16 19:42

Epesní!!!

5*

Reagovat
Vilém
Vilém

1.9.16 18:10

Parada jako vzdy.

Reagovat
CzechJoker
CzechJoker

1.9.16 17:54

Libová historie ;-)

Reagovat
t29
t29

1.9.16 17:42

notyvoletenles­ktydetailytahel­madobřety

5*

Reagovat
Bubaaak
Bubaaak

1.9.16 17:28

Líbí, škoda že dostaneš sodu za Fáčko :)

Moc hezká a čistá práce, škoda že moje nikdy nedotáhnu do tak krásnýho konce…

Reagovat