Lapierre X-Control 130

Přidat foto

Takhle čistý už nikdy nebude..

PIKE nahradil orig.FOXe kvůli geometrii a super Maxxle ose

Bytelná zadní stavba

Průmyslové čepy, duté dol. rameno, zesilující návarky

Spleť trubek v místech největšího namáhání

Další, celkem povedený zadní stavbu zpěvňující výkovek

(vloženo 21.3.06)

tutite tutite
Ohodnoť bajk: (4.6  / 47 hlasujících)
Velikost 46
Hmotnost 12,25 kg
Rám Lapierre X-Control 130
Vidlice Rock Shox PIKE 454 Dual Air
Tlumič Lapierre
Hlavové složení Ritchey Pro Logic
Kliky Truvativ Stylo GXP
Středové složení Truvativ GXP
Přesmykač Shimano LX
Měnič Shimano Dura Ace
Řazení Shimano XT Rapidfire
Kazeta Shimano Ultegra 12-27
Řetěz Shimano HG-53
Náboj přední Crossmax XL disc
Náboj zadní Crossmax XL disc
Brzda přední Formula ORO 18K 180
Brzda zadní Formula ORO 18K 160
Brzdové páky Formula
Ráfek přední Crossmax XL
Ráfek zadní Crossmax XL
Pedály Crankbrothers eggbeater SL
Řídítka FSA Carbon Rizer
Představec Ritchey WCS
Sedlovka Ritchey WCS Carbon
Sedlo Fizik Arione Ti Tubular
Pláště Hutchinson Bulldog UST 2,1 - plánována výměna za Bontragery, minus cca 300 g

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Hádě
Hádě

11.2.10 21:31

no ty pičo! paráda!

Reagovat
james11
james11

24.2.07 09:15

hádhera!

Reagovat
fiberman
fiberman

26.1.07 08:10

krasavec

Reagovat
miche
miche

17.11.06 09:54

hezke, ale je to dalsi lapierre co se ho tady nekdo zbavuje ..... a to po par mesicich :-)))

Reagovat
Bebe
Bebe

2.10.06 12:30

mazec :-)

Reagovat
TroyLee
TroyLee

6.8.06 00:24

Čau jen se chci zeptat co říkáš na tu vidlici.

Reagovat
Manas
Manas

19.7.06 12:17

Co dodat.

Reagovat
ydaho
ydaho

8.5.06 21:39

tak tohle je velká krása

Reagovat
Misfit
Misfit

14.4.06 12:40

Moc sa mi to nepaci ta pike mi k tomu nesedi tie cestne komponenty tiez nie…

Reagovat
VencaV1
VencaV1

8.4.06 10:44

Ja jenom, ze Lukster ma zcela scestne nazory. :) Ten Prophet byl lepsi.

Reagovat
architekt
architekt

1.4.06 19:29

paradni bike…

Reagovat
kolda
kolda

31.3.06 11:35

vkusně poskládaný. někdy čus v okolí OL

Reagovat
colin
colin

25.3.06 11:13

az prodam auto taky si neco lepsiho poridim

Reagovat
Lukster
Lukster

24.3.06 23:56

ho prubnu…

Reagovat
Lukster
Lukster

24.3.06 23:56

nevypadá zle, tlumič je sice slabší, ale to by měl kompenzovat systém…Pohodlím bude určitě někde jinde než předchozí Cannondale… Design mnohem lepší než C, ale na mého Scottíka (včetně technologie) prostě nemá:-))). Už se těším až spolu vyjedeme a já

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

24.3.06 10:44

Jeden z TOP biků na B-F.............

Reagovat
mechanik
mechanik

22.3.06 20:37

gargamel: zatím po něm teprv slintám mám ho objednaný na konec dubna. Kvůli penízkám …:-))

Reagovat
gargamel
gargamel

22.3.06 12:13

mechanik:díky:) ty už ho máš? jak dlouho trvá objednání?

Reagovat
P2
P2

22.3.06 10:49

Pěkné, neokoukané!

Reagovat
mechanik
mechanik

21.3.06 22:03

To gargamel: vítej do klubu :-)))

Reagovat
gargamel
gargamel

21.3.06 20:02

krása asi do něj po dlouhym rozhodování půjdu taky, ale do toho s RS Revelaion

Reagovat
tutite
tutite

21.3.06 18:39

šaltr DuraAce-neinverzní, lehký, silná pružina, levnější než XTR. Kazeta Ultegra-levná, lehká, citlivé odstupňování, 27z. stačí.

Reagovat
tulda
tulda

21.3.06 18:23

moc nechápu smysl silniční přehazovačky a kazety na kole do terénu…

Reagovat
TinkTink
TinkTink

21.3.06 10:27

Ten bajk je skutecne zajimavy a pomerne pekny. Jenom z jednoho bych mel strach – z toho tlumice.

Reagovat
vratan
vratan

20.3.06 17:38

tlmic lapierre. hmmm. inak pekne…

Reagovat
Dijck
Dijck

20.3.06 14:52

jj, ten neopren cannondale to spati:) pekny bike

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

20.3.06 13:27

Hele, akorát ten neopren cannondale dej pryč.

Reagovat
mechanik
mechanik

20.3.06 13:25

Ještě prosím kolik máš vysunutou sedlovku (rám-střed drátů(

Reagovat
wroum
wroum

20.3.06 12:39

supr vidle a dost slusny komponenty, jen ten ram se mi vubec nelibi, ale poras lepsi nez ten prophet cos mel predtim.

Reagovat
tutite
tutite

20.3.06 12:18

1/172,5 cm 2/tlumič ujde, zde hraje hlavní roli systém 3/původní FOX i zmiňovaný RELEVATION jsou nízké, při nasednutí a ponoru vidlice se trochu bortila geometrie 4/pokusím se přidat ještě náké fotky.

Reagovat
Elwing
Elwing

20.3.06 10:40

není co řešit

Reagovat
monster
monster

20.3.06 10:31

libi se mi

Reagovat
pos3k
pos3k

20.3.06 10:29

jo smakozni

Reagovat
lucky
lucky

20.3.06 10:28

…pro pohodu na vyjižďce jak stvořenej!! A jak pracuje ten tlumič?

Reagovat
Lister
Lister

20.3.06 09:41

Taky bych dal Rebu nebo Revelation, jinak bez výhrad, super raketa

Reagovat
mechanik
mechanik

20.3.06 09:37

JAK SEŠ VYSOKEJ !!!! PROSÍM…

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

20.3.06 08:57

Fakt pěkný…

Reagovat
Daf
Daf

20.3.06 08:35

Podle me by se tam hodila nejaka vic XC vidle treba Reba.

Reagovat
cabbage
cabbage

20.3.06 08:12

myslim ze by si to zaslouzilo vic fotek…;)

Reagovat
Lance
Lance

20.3.06 07:49

tutite kolik meris?

Reagovat
tutite
tutite

20.3.06 07:23

PIKE je zvážený, odpovídá katalogu, s nezkráceným krkem 1850 g + 135 g osa.

Reagovat
kesu
kesu

19.3.06 23:20

jeste muzu se zeptat nevazil si toho pika nahodou?

Reagovat
Hnoj
Hnoj

19.3.06 23:16

Tak tohle bych si dal líbit !

Reagovat
cabbage
cabbage

19.3.06 22:36

moc pekny, hlavne ta vaha

Reagovat
mechanik
mechanik

19.3.06 22:25

Dej sem víc fotek ať si zaslintám:-P

Reagovat
mechanik
mechanik

19.3.06 22:23

Tak jsi mě předběh, je vidět že tady jsou prachy … kolik měříš? Už se na to svoje těším beru o třídu nižší model :-)

Reagovat
tutite
tutite

19.3.06 22:11

Ten PIKE je bez U-Turnu, dle mého je to zbytečnost zvyšující hmotnost.

Reagovat
tutite
tutite

19.3.06 22:08

Sedlovka: je v rámu přes umělohmotnou redukci, a tak je trochu zdrsněná proti nechtěnému zasouvání. Pike: jen deformace po supertuhé LEFTYně, nárůst hmotnosti oproti orig.FOX TALAS je 175 g. FORMULA: nic lépebrzdícího sem zatím nazažil.

Reagovat
gobike
gobike

19.3.06 22:02

Nadherny, zavidim…

Reagovat
Meesha
Meesha

19.3.06 20:51

pinocio: ta sedlovka mi pripada ze je odrezna (soudim podle toho jak vypada moje v ramu) coz mi prijde u tyhle nejkrasnejsi sedlovky skoda a asi bych to nerozchodil :-(

Reagovat
Darkson
Darkson

19.3.06 20:40

ten pike mi tam taky trochu nesedí, ale je to moc hezký. s jinou vidlí by ses dostal na 12 kg, což je na takovýho fulla neuvěřitelný

Reagovat
Pinocio
Pinocio

19.3.06 20:36

konečně něco jiného:-) btw. máš nějak zaprasenou sedlovku:-)

Reagovat
Trojci
Trojci

19.3.06 20:28

Ta vidle je solidní kladivo na čarodejnice !!! Nenech se zlákat na moc velký dropy – ať nemáš kola dvě :-

Reagovat
Trojci
Trojci

19.3.06 20:27

Jeden z nejlepších kousků široko daleko 8-)

Reagovat
vili
vili

19.3.06 20:20

kua ja slintam…nejhezci kolo na B-F

Reagovat
Twisp
Twisp

19.3.06 20:16

vypada fajnove

Reagovat
Vilém
Vilém

19.3.06 20:12

Pekny moc.Libi se mi mnohem vic nez ten predchozi Canon

Reagovat
prodi
prodi

19.3.06 20:08

Akorát ten Pike mi nesedí k ostatním chrtím komponentům. Ale jinak super

Reagovat
kesu
kesu

19.3.06 20:07

naprostej kotel.kolik vazi ten pike air,je to verze uturn?zacinam o nem taky uvazovat

Reagovat
Meesha
Meesha

19.3.06 19:59

me se to moc libi…

Reagovat
Daan
Daan

19.3.06 19:58

Ahoj, tak to jsem cekal ze nas prekvapis vetsi bombou:-) Jak fachaj ty Formuly?

Reagovat

Další galerie z kategorie

tomtoylc 18
Vwdablik 4
Bery04 7
Zdendosis 8
mamfpici 4
André Vebr 21