Velikost | 18 |
Hmotnost | asi 14,5 kg |
Rám | alu 7005 |
Vidlice | Manitou Axel Elite ´04 |
Tlumič | Kind Shock 291 |
Hlavové složení | VP-A42E |
Kliky | Suntour AP 57 |
Středové složení | ? |
Přesmykač | nějaký top swing |
Měnič | Shimano Deore XT |
Řazení | Deore LX |
Převodník | původní |
Kazeta | Shimano |
Řetěz | SRAM PC 48 |
Náboj přední | Shimano Deore LX |
Náboj zadní | Shimano Deore LX |
Brzda přední | Shimano Deore LX |
Brzda zadní | Shimano Deore LX |
Brzdové páky | Shimano Deore LX |
Ráfek přední | Ritchey Rock Comp |
Ráfek zadní | Ritchey Rock Comp |
Dráty | nějaké stříbrné |
Pedály | Shimano 520 |
Řídítka | Pells |
Představec | Nějaký alu |
Sedlovka | Kaloy Uno |
Sedlo | Author Sport Lady |
Pláště | IRC Mythos |
dal bych tam jiný rohy a jinej představec…no a když seš se sedlem spokojena tak proč né
Chobot: nedala, mě se na něm sedí dobře:-p prostě není pro tvou pr..l :op
Santus: tu pruzinu Lišák koupil v Modřicích (u Brna), Pavlovského 29– pružiny Čermák. Jenom musíš říct jak dlouhou a jak tlustou. Stála asi 60 Kč
Santus: Az vyresis ty upravy, dej vedet. Ja to zatim vyvlozkoval bronzovim plechem a objednal jinej (delsi) tlumic.
Santus: Tou dirkou co je uprostred mufny se tam dostal bordel, a celkove se to uvolnilo tak, ze se zadnim kolem dalo pohybovat ± 2cm na obe strany. Vazim 110 kg a pruzina ma oznaceni 1000lbs/inch. Potreboval bych odhadem 750 lbs/inch.
LL:co ti odeslo na tom hlavnim cepu, ty kluzny plechovy loziska nebo hridel?Kolik vazis na tu pruzinu?Ten horni (ne)cep je strasnej , udelam novou kyvku na loziskach a asi pridam i spodni lozisko.
LL: hele…dej si ale pozor, at se ti pak nenaborti Geometrie…mozna bych na tvym miste zkusil sehnat i jiny tlumic o rozteci 152mm, ktery by mel vetsi zdvih – tadle znacka ve me duveru vubec nebudi…
LL: Pružinu Lišák sehnal na mou váhu 60 kg a musím říct, že pracuje opravdu dobře, prostě krásně žehlí :-), ke zdvihu a čepům nemůžu nic říct, protože vám moc nerozumím:-)) Až se Lišák vrátí z dovolené, dá vědět
TinkTink: V praxi, při namontovaném tlumiči 152mm bez zatížení, je ten čep co se v dolní poloze kola dotýká rámu a tvoří tak „doraz“ vzdálen od sedlové trubky cca 20 mm. To představuje významnou část možného zdvihu, která není využita.
TinkTink: Kolo leží na řídítkách a sedle, tlumič je odmontován. Pohybuji zadní stavbou od jednoho dorazu k druhému a měřím vzdálenost středu kola od země. Tak to jde nejlépe. Zjistím teoretický rozsah zdvihu.
LL: z toho co jsi napsal jsem mirne zmaten…jak prosimte meris velikost zdvihu?
Uváděný zdvih 80mm nelze dosáhnout s tlumičem dlouhým 152mm. Od dorazu k dorazu tam je tak 90mm. Zkouším tam dát tlumič 165mm abych se těm 80mm přiblížil. Až to vytuním, dám vědět.
Mám skoro to samý. Připomínky : hlavní čepy jsou kluzný taky a u mě asi po 1000 km totálně vyčvachtaný. Zrovna řeším jak je nahradit. Tlumič opravdu potřebuje měkčí (mnohem) pružinu a hodlám ho co nejrychleji taky nahradit.
Pekáček:To kolo sem skládal já,hlavní čep nevim, neměl sem 12mm imbus,tak sem se nemohl podívat, ale ostatní jsou jenom kluzný.
Aiax:to LX bylo na starým HT, tak se to jenom předělalo. gobike:rám se mě špatný nezdá, ale je docela těžký-s tlumičem má 3,4kg :-(
Co rám? Dobrej? Taky bych si ho koupil, a přemýšlel jsem o tlumiči RS Bar. Chci nějakej levnej odpr. rám, díval jsem se na Spydery a ty taky nejsou zlý. Ještě uvidím. kolo pěkný.
Od letošního jara jsem dospěl k názoru, že jakýkoliv full je na výlety lepší než pevňák na xtr. Možná bych místo lx dal alivio a koupil lepší tlumič.
je to můj první full, nemůžu srovnávat. Po výměně pružiny za měkčí, krásně žehlí. potřebovala jsem full, bolí mě záda, teď je to OK. P.S. občas jsem jak na houpačce :-)