Zapletená kola Specialized Roval Control (AL) nebo jiné?

25 nepřečtených
  • RUSH

    Uvažuji o vylepšení stávajících kol (Roval 29 standard). Doporučili byste tyto kola, nebo bude lepší si nechat zaplést něco jiného? Např. něco takového?

    A jaký je rozdíl (co je lepší) mezi normálními nábami a straightpull?

    0 0
    • JakeF  

      Rovaly za ty peníze opravdu ne… Když ti to daj s bajkem, tak v pohodě, ale jinak to je spíš na míň náročný ježdění – ráfky celkem měkký a vepředu ten z půlky radiál výplet taktéž.

      Za mě bych v týhle kategorii šel do komplet DT Swiss – 350 náby, 331 ráfky a podle rozpočtu nejspíš i Aerolite dráty a nezapomenout na ProLock niple.

      Bez straightpullu se podle mě v klidu obejdeš, vypadá to hezky, funkční výhodu jsem nepozoroval a hůř se to servisuje.

      0 0
      • McBlacky  

        tohle jsou už trochu jiný kola. Respektive ráfky vydrží víc a přední nába už nechytá vakl. S váhou 1550gr snesou srovnání s 240+crest. Kolem 11 litrů dobrej kup, za 17 už ne.

        0 0
        • RUSH  

          Vážím 90 kg, takže ráfky určitě ARCH. A náby by mi 350 asi stačily. Rozdíl v ceně oproti 240 je dost velký a výhoda je jen v nižší váze?

          0 0
          • RUSH  

            A existuje vůbec něco zapleteného z výroby, co by se dalo doporučit? Třeba Fulcrum nebo American Classic – v ceně max. 12–15 tis. Kč?

            0 0
            • McBlacky  

              já si na 29 a 27 radši nechávám dělat. u 26 jsem měl dobrý zkušenosti s fulcrumem 3 a 1XL. AM Classic nedoporučuju na MTB

              0 0
            • RUSH  

              Má smysl uvažovat o originál zápletech DT Swiss – např. M 1900 SPLINE TWO 29? Chtěl bych něco do 100 kg, na maraton a určitě na bezduše.

              Záplety DT350 – DT XM401–29"- DT AeroLite – DT niple mě malinko překvapily vyšší cenou, tak hledám, jestli vůbec existuje něco smysluplného ale levnějšího.

              0 0
              • kubad  

                tebou uvedení kola mají jen 28 drátů, na 100kg bych se držel klasiky 32 drátů.

                CX ray jsou trochu levnější, možná i líp hodnocené

                0 0
              • wego1991  

                Mám je na kolo a bál sem se, že 28 drátů bude málo, ale drží naprosto s přehledem, jsou tuhá až až a zároveň lehká (mám 105 kg + dalších cca 5kg camel). Opravdu jsem snima velmi spokojen, ale jsou to taky mé první lepší kola, proto sem z nich tak unesen :)

                Ale jinak jak píše kubad – za ty peníze vykouzlis lepší custom kola, než sériová

                0 0
              • RUSH  

                Ohledně drátů – jaký je rozdíl ( hlavně v konečné tuhosti celého zapleteného kola) mezi dráty DT Swiss Aerolite a DT Swiss Competition? Ptám se proto, že cenový rozdíl je celkem velký. Vím, že první jsou ploché a lehčí a ty druhé kulaté a těžší…

                0 0
    • bagr84  

      Jak říká JakeF. Controly nejsou špatný kola, ale 99% lidí je vozí asi proto, že je koupili jako součást sériovky. Samostatně bych je (za tuto cenu) nekupoval.

      0 0
      • radys03  

        Rovaly mi vydržely přesně 135km než praskl přední rafek. Nejednalo se nepodařený skok nebo překážku a podhustene kolo. Nechal jsem si zaplést neodisc (tuším, že se jednalo o 622×19c cena cca 650kč). Rozdíl v tuhosti je ohromný. Váhově jsou o 130g těžší, ale za původní roval bych neměnil.

        0 0
        • radys03  

          Abych pravdu řekl tak mě ohromně zklamal celý specialized. Za výše uvedených 135km se mi kromě ráfku podelala i vidlice + chybné označení rámu. Od tohoto výrobce si už nic nekoupím.

          0 0
          • Vilém  

            Pod chybnym oznacenim ramu si ma clovek predstavit co?

            0 0
            • radys03  

              Hliníkový rám který má být označen M5 mám označeny fact9 což je značení pro karbon. (kolo kupované jako nové).

              0 0
            • radys03  

              Hliníkový rám který má být označen M5 mám označeny fact9 což je značení pro karbon. (kolo kupované jako nové).

              0 0
              • Vilém  

                Tomu se mi nejak nechce verit. Kde jsi to kupoval? Foto by nebylo?

                0 0
                • radys03  

                  Foto by bylo, pošlu zítra k večeru. Kolo jsem zakoupil jako „funglovku“ v prodejně kolacalek kolín

                  0 0
          • jonti  

            to oznaceni je nejaky napis, to bych neresil, vsechno ostatni je na reklamaci.

            0 0
            • radys03  

              Nápis, který je pod vrstvou laku. Na nápis to nejezdí to je jasné, ale při budoucím prodeji kola to hodně snižuje důvěryhodnost původního laku a původu kola jako takového.

              Ale zpět k diskuzi o ráfcích… Již jsem zmiňoval ráfky mach1 neo disc. Jezdím je teď na současném camberovi v rozměru 29" a v 27,5" je vozím na RB CRR – maximální spokojenost. Na předchozím cannondale trail5 byly tuším nějaké alexrims a také vydržely nesrovnatelně víc než rovaly. Pro zajímavost… Samotný ráfek roval mi byl naceněn na cca 2200kč bez dph!

              Za mě roval nebrat.

              0 0
    • radys03  

      posílám slíbené foto

      0 0
      • snas89  

        Oboji je podle me na reklamaci

        0 0
      • Vilém  

        A co z te nalepky udelat spis vyhodu? Proste az se toho budes zbavovat, tak to prodas jako raritu, neco jako treba spatne vyrazena mince :)

        0 0
    • favorit.  

      se zajímavou slevou jsou ty kola dobrý. Na XC ok a když ti odejde ráfek, což se stává, prostě se přeplete za lepší (napadá mě třeba svařovanej od DT).

      Od DT Swiss kol se výplety odlišujou prakticky jen v tom, že v ořechu je jedna podložka o něco tlustější než od DT (když se tam dá ta od DT a ne od Spešlu, kolo se pak netočí…). Ráfky jsou zhruba na úrovni základnějších lepených ráfků DT. Tedy nejsou nějak supr tuhý, jsou lepený, ale zase celkem lehký.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.