• zdenek007

    Dobrý den, chci si koupit náhradní zapletená kola jako alternativu ke kolům ROVAL CONTROL SL CARBON. Na kolech by byly obuty pláště do jiných podmínek, abych nemusel přezouvat kvůli počasí a podmínkám na trati. Cenově bych se rád vešel do ± 40 000,–. Doporučili byste nějakou jinou značku (díval jsem se na SH XTR), nebo mám zůstat u ROVALU? Děkuji za tipy

    0 0
    • kubad  

      za kola do do ± 40 000,– ?

      0 0
    • JMT  

      Jestli je chceš přehazovat, tak bych šel asi do stejných. Aby ta výměna byla fakt bezproblémová (nedrhly kotouče, správně to řadilo atd…) ale dát 40 za rovaly mi přijde dost jako úlet.....

      0 0
      • zdenek007  

        Proto se ptám. Jsem s nimi spokojený, ale neznám nic jiného. Proto budu rád za jiné tipy.

        0 0
    • Dejv94  

      Za 40 litrů?

      To bych si asi zepletl něco ultra hustýho, třeba Nextie/Light bicycle ráfky, DT náby a CX Ray a mohl bys být někde okolo 25 tisíc.

      0 0
    • kubad  

      ty Rovaly podle mě nejsou kalsicky 142×12 ale je to ten posunutý Spešlacky standard, pokud budeš kombinovat s jinýma kolama bude potřeba seřídit přehazku a to celkem dost.

      Tím máš asi odpovězeno.

      Jinak osobně bych složil DT240 + Light-bicycle + Sapim CX Ray nebo Enve :D podle chuti utrácet

      ale to co píšu nahoře asi nastane

      0 0
      • zdenek007  

        To mě nenapadlo. Ale máš asi pravdu :-(. Spešl dělá rozměr náby 142+.. Doteď jsem vše řešil přímo v autorizované prodejně, akorát mě neskutečně nas…i. Takže jsem začal nakupovat i jinde a světe div se, ušetřím docela dost peněz.

        0 0
      • Dejv94  

        Tak při ceně Enve ráfku za 27tis/kus se asi do 40 nevleze.

        0 0
        • kubad  

          tak píše +/-40 :D a já píšu podle chuti utrácet, navíc píšu že tahle varianta asi neprojde kvulí 142+ standardu rámu Specialized

          0 0
          • Breakpain  

            A co použít tu nábu a zbytek dle doporučení? Nebo se to sólo nedá sehnat?

            0 0
    • Seky  

      Jak psal Kubad. Rovaly jsou 142+, což je standart úplně na pič… Alternativní nábu neseženeš a „Špecl“ 142+ nábu neprodává. Už jsem si tím prošel a sháněl to, nesehnatelné ani přes dovozce. Štěsrí v neštěstí je, že aspoň nába 142+ a běžná 142 mají stejnou šířku a stejný patky v rámu. Takže když koupíš normální 142 nábu tak jí do rámu nacpeš.Ovšem pokud budeš chtít prohazovat 142 kola a 142+ kola, tak pokaždý budeš muset znova seřídit řazení, protože 142+ nába má o 2 mm posunutej ořech, viz. kompatibility list.

      XTR výpletům bych se vyhnul obloukem jak by to jen šlo. Za ty peníze to jsou strašný šunky, věř mi měl jsem je v ruce a viděl jsem je po měsící ježdění. Vo tom co to váží snad ani nemluvit, váhově je to strovnatelný s konkurencí v cenové hladině kolem 7–8 tis.

      Doporučuji Rovaly prodat a nechat si zaplést dvoje stejný záplety a bude po problémech.

      0 0
    • jonti  

      Resil jsem podobny problem, taky kolo specialized a puvodni kola Roval Carbon. Taky 142+. Reseni jsou naboje DT a u obou (Roval i DT) pouzit stejnou koncovku u kazety. Sice s ram roztahne nebo stahne o 2mm, ale nicemu to nevadi a brzda i kazeta sedi bez serizovani. Ram HT Carbon.

      Jako druha kola bych klidne vzal kombinaci DT 240, draty CX Ray a Notubes Crest, nema cenu brat dalsi karbon.

      0 0
    • zdenek007  

      Moc všem děkuji za reakce. Nakonec půjdu opět do rovalu vzhledem k tomu, že s nimi dosud nebyl nejmenší problém. Akorát zkusím levnější variantu.

      https://www.specialized.com/…arbon/106093

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.