www.kupkolo.cz a výběr vidlice

241 nepřečtených
  • Josef Šimon

    Ahoj všem, rozhodl jsem se upgradovat své GT Avalanche 0.5, kolo slouží špičkově, ale komponenty už mají něco za sebou, tak jsem vše vyměnil, tedy přehazky vč. páček, kliky jsem dal už HII SLX, kola DT Swiss, nyní bych mu chtěl i dát vidlici a tam fakt vůbec nevím. Podle toho co jsem četl, tak bych zůstal asi u soloair. Mám dva výběry a chtěl bych je zhodnotit. Jezdím spíš hobby a vážím 76kg, měřím 172 cm.

    první: BF

    druhá: BF

    Dál bych se chtěl zeptat na nákup na Kupkolo, ty ceny jsou oproti jiným obchodům opravdu někde jinde a to až výrazně, četl jsem, že to chodí nezabalené v origo krabicích, prostě jen v nějakém pytlíku atd. Tak zvažuji, pro a proti, ale zase ta cena mě opravdu láká, ale nechci naletět.

    Díky za postřehy.

    0 0
    • vsn  

      Epicon TT ;)

      0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Tak, tak

      0 0
      • Josef Šimon  

        a kdybych se rozhodl pro vidlici, kde je to uchyceni PM, tak ten trmen se da tedy primo bez te redukce? Nyni tam mam turedukci vetsi na 180mm kotouc. Takze Epicon TT jasna volba? A co ty dve co jsem vybral ja, jaky v nich je zasadni fozdil prosim?

        0 0
        • scalar  

          Epicon TT se zavíráním na řidítkách vyjde na 5 300,–, to už bych si připlatil za Rebu SL (6 200).

          http://www.koladraci.cz/…reba-sl.html

          Ale diskuzí na téma Epicon TT x Recon, Reba… tu máš kvanta.

          0 0
          • Josef Šimon  

            Epicon TT je primo model? Nejak jsem se ztragil, nedate mi na ni primy odkaz, diky panove. Jsem na founu, tak hledani nic moc a ponorim se do toho doma na pc.

            0 0
            • Vilém  

              tt = tuning-test, odkaz mas vyse.

              0 0
              • Josef Šimon  

                Takže by šlo doporučit toto? FB

                sice jsem dostal typ na tuning-test, ale tam jsou jen a jen Suntour, popravdě mi to je 2× jedno, ale chtěl jsem prostě radu, takhle jsem na to zase sám…Věřím, že člověk, který je prodává je znalec a je tu jistě uznávaný, ale nešlo by to trošku rozvést?

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Epicon TT – nejlepší citlivost z všech vidlí co tu byly vybírány, skvělá funkce, nastavení přímo na tvou váhu, nejlevnější servis široko daleko (ale musíš posílat poštou).

                  Další výhodou je možnost „růstu“. Teď objdednáš se zdvihem třeba 110 nebo 120mm a až ti avalanche přestane stačit a ty půjdeš do fulla, tak jen necháš přehodit zdvih na 140 a pofrčíš v klidu dál bez nutnosti výměny vidle.

                  0 0
                  • La Piér  

                    Epicona má žena na sým bajku ve 100 mm verzi. A už tak je ta vidlice neskutečně měkká do všech stran. Neumím si představit, co to pak dělá, když se přenastaví na 140 mm.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Já mám 9mm upínák a navíc nemám porovnání s něčím s pevnou osou nebo 36 nohama. Mám porovnání s manitou 130mm a 30mm nohama, takže já jsem spokojenej s epiconem.

                      0 0
                      • La Piér  

                        To je dobře, že jsi spokojený, tak to má být.

                        Já jen že Epicon na 140 mm nebude vůbec taková výhra, jak by se mohlo zdát podle tvých slov.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Myslím že jsi na něm nenajel ani centimetr (na 140), takže až vyzkoušíš, tak něco piš :-P

                          0 0
                          • La Piér  

                            Na 140mm verzi jsem nenajel ani centimetr, to máš pravdu. Ale znám 100 mm verzi, která je jako máslo. Věřím, že se shodneme na tom, že odstraněním spaceru pro dosažení zdvihu 140 mm vidlice nezíská tuhost, ale v nejlepším případě zůstane stejně (málo) tuhá, resp. spíš ještě změkne (menší zanoření vnitřních nohou).

                            Podle mne platí, že čím vyšší zdvih, tím drsnější použití se předpokládá, tzn. tím větší požadavek na tuhost.

                            Nemám nic proti Epiconu, za ty peníze to je fajn vidlice (proto jsem ji taky ženě koupil), ale pořád je to low-end.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              A teď mi řekni, jestli je 100mm reba nebo F32 tužší než epicon :0)

                              0 0
                            • Atilla  

                              Je jak máslo. Ty seš tak ukacanej, že to není snad ani možný. Kamarád má 140mm verzi s 15mm osou a kroutí se to cca stejně jako fox float na 150mm. Tak tady zase nedělej, že se do té vidle opřeš a ona uhne do strany. Samozřejmě, že když to srovnáváš s fox 36, tak to je rozdíl. Stejně jako mezi tvým foxem a mím totemem.

                              0 0
                            • Dzordano_Bruno1  

                              Hele Brepto, jel jsem na Epiconu 100mm a rozhodně to měkký není. Nedokážu porovnat s Foxem, protože v tý době jsem ho nejezdil, ale že by Epicon byl tak šílenej jak říkáš, tak rozhodně ne!

                              0 0
                              • La Piér  

                                Nedokážeš porovnat, ale víš… :-)))). Když jsem ho nasadil ženě na bike a jel to projet, koukal jsem, jestli nemám povolenej rychloupínák nebo podhuštěnou gumu.

                                Čekal jsem, že bude určitě míň tuhá než můj FOX s 36 nohama, ale překvapilo mě, že až takhle moc.

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Hele a nebyly na tom ženy (podle Epiconu tipuju) XC kole taky výrazně měkčí výplety, zvlášť bočně, než co máš ty u 36kovýho Foxe?

                                  0 0
                                  • La Piér  

                                    To si nemyslím, že by byl tak obrovský rozdíl ve výpletech. Žena má Fulcrumy Red Metal 5, já mám XT. Navíc výplety nemají žádný vliv na předozadní tuhost vidlice ani na tuhost nohou, když je rukama vezmeš a zkusíš zahýbat jednou dopředu druhou dozadu.

                                    0 0
                                    • Atilla  

                                      Takhle jde, ale ohýbat každá vidlice! Proto se dává pevná osa

                                      0 0
                    • Atilla  

                      Zase přeháníš

                      0 0
                    • Kosta  

                      vidle né měkká, pán moc těžký

                      0 0
                  • MirosPikos  

                    Nejlevnější servis je ten, který si dokážeš udělat sám :)

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Já si svého času cením na víc než na ty 3 stovky co dám za servis ;0)

                      0 0
                      • La Piér  

                        Myslíš toho času, kterej věnuješ zabalení vidlice, donesení na poštu a pak jejímu vyzvedávání na poště?

                        Mimochodem, těch 300 Kč to je cca poštovný. Servisní práce je tedy zdarma :-)?

                        Jinak je fajn, že jsi s TT spokojenej, ale takovýmhe naprosto přehnaným chválením IMO jen škodíš.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Samozřejmě 300 + poštovné.

                          A sundání je během 5 minut, zabalení 10, cesta na poštu s odesláním 20.. Pak přijede pošťák až domů, takže jenom vybalení a nahození zabere 10 minut, takže 45 minut celkem.

                          Furt lepší než s servisem dvě hodiny ***** s nejistým výsledkem, navíc nepoznám jestli není třeba něco vyměnit a tak.

                          0 0
                          • La Piér  

                            No v pohodě, já se jen pozastavil nad tou schválně zkreslenou částkou.

                            0 0
                        • milan1  

                          Nevím, jak ukázat tvůj pohled.

                          tady se snad začneš posmívat, jak je tohle nenormální cena a nevhodný postup, jestli se npletu, tak jsi psal, že svého Foxe posíláš stejně tak poštou, platíš 2000,– jednou za rok a přitom tvá vidlice stále vykazuje rozdílný chod proti kamarádově stejného typu a ročníku. To nic, jenom ukázka objektivity. pkud se v čemkoliv mýlím vezmu zpět ale myslím, že přesně tohl jsi zde nedávno popsal.

                          Přiznám se, že je pro mě utrpením a pro kohokoliv znalého jistě taky, číst zde tvé rádoby zkušenosti. Chod vidlic a jeho posuzování, to jsi už ukázal, že posuzuješ podle značky a dokázal sis podle sebe vybrat to nejlepší z nabídky, to ale necháme stranou. Chod vidlic můžeš vychválit, že tobě zrovna vyhovuje ale pevnost, je něco, co nijak neobejdeš a když napíšeš takovéhle hodnocení, tak jenom potvrdíš, jak na tom jsi s praktickými zkušenostmi.

                          Pevnost vidlic je zde opakována stále dokola a stále bez valného dopadu na takovéto „zkušené“. Pořád dokola stále stejní, jako ty opakují jedno a to samé, nějaký mlhavý dojem. Zajímavé, že ten dojem mají jenom u jednoho názvu zanačky. Přitom, při pozorném posuzování by mohly zažít nejedno překvapení.

                          Pevnost vidlic nejde nijak obejít nějakým dojmem, co je změřeno, to prostě platí. Měření provádí nezávisle německý bike magazín, není to o pocitech, je to o přesném měření, kde hraje roli vidlice a jenom vidlice, nikoliv samotný výplet, či další vlivy.

                          Je všeobecně známo, že menší průměr nohou přináší i menší pevnost, je to ověřené a zkušenosti lidí zde potvrzují, že 30 mm nohy Manitou R7 jsou znát a rozdíl poznají, proti současným standartům 32 mm nohou. Měření a zkušenost je v tomto případě zcela potvrzeno. Najdou se zde i takoví, kteří uznají nižší pevnost a napíší, že pro ně je to jak vyhovující. Taky v pořádku, není co zpochybňovat, jedná se většinou o lehčí jezdce.

                          Špatná je pouze ta situace, když se něčí pocity velice výrazně rozchází s realitou měření.

                          Mezi vidlicemi 32 mm nedochází k výraznějším změnám v pevnosti, výjimku tvoří vidlice extrémě odlehčené. V testu z roku 2011 je měřen Sid a to Sid s pevnou osou a jeho parametry plně odpovídaly Manitou R7, ( tedy výrazně pod běžným standartem 32 mm vidlic), je třeba přiznat, že byl na 120 mm a R7 byla na 100mm zdvihu. Jetě lehčí vidlice v testu než Sid byla DT swis. No a ta již pevností výrazněji propadala. Tady na té hranici se již dalo mluvit, že by jezdec mohl být zklamán. Psal někdo někdy, že by touto vidlicí byl pevnostně zklamán? Jestli to někdo někdy napsal, já to nikde tady nenašel, přitom právě zde jde již o velice významný rozdíl. Napovím ještě další, extra lehké komponenty mívají i omezení váhová a je to běžné u jakékoliv součástky. Kdysi když byl první Sid, tak byl s nohama o průměru 28 mm, to byl opravdu z dnešního pohledu průšvih a nikdy, nikoho tady nebrojil proti jeho pevnosti, tak, jako to vidím u tebe. Vypsání váhového limitu pro starého Sida by dnes bylo nutností.

                          Takže co, chceš diskutovat? Já ani ne, s tebou vlastně není o čem.

                          Pořád dokola tvrdím, že tady se scházejí nějlepší odborníci a znalci a jsem dost zklamán, že začínají být vytlačováni „znalci“ jako jsi ty.

                          0 0
                          • vsn  

                            s tou pevnosti Sida2011 jsi mě nepotěšil … dopadl tak špatně i SID s pevnou 15mm osou? … (kterýho jsem ted koupil – 2012)

                            i když na druhou stranu u mě to je nejspíš fuk při 64KG doteď jsem jezdil RST First AIR s 30mm nohama tak horší by to nemuselo byt..

                            nemas odkaz na ten test?

                            0 0
                            • milan1  

                              Podklady jsou tady jistě dostupné, dal to sem buď Mlok a nebo Kubad.

                              Já mám v PDF a nenakopíruju to sem, proto jenom hodnoty.

                              pevnost v krutu SID 2011 pevná osa 120mm zdvih 19,9 Nm/ stupeň

                              R7 100 mm 19,5 Nm/ stupeň

                              Předozadní zatížení

                              SID 155 Nm/ stupeň

                              R7 157,8 Nm/ stupeň

                              srovnatelné 32 mm běžné mívají v krutu 21 – 22 Nm/ stupeň

                              předozadní okolo 190 Nm stupeň

                              DT swis hodnoty krut 14,6 předozadní 130,8 DT bylo na zdvihu 100 mm

                              0 0
                              • vsn  

                                děkuju…

                                0 0
                              • scret  

                                ou, tak to neni nijak potesujici:(

                                Vzhledem k hmotnosti novych Reb, bych u 120mm zdvihu nejpsis o Sidovi ani neuvazoval…

                                Stejne jako u DT swissu, predpokladam ze je to ten s 28mm nohama…

                                0 0
                          • La Piér  

                            Máš příliš bujnou fantazii a velmi nepozorné čtení, člověče.

                            Tvůj první odstavec je holý výmysl, nerozumím tomu, co tě vede takhle se tu ztrapňovat. 1) nenapsal jsem, že cena servisu je nenormální, napsal jsem, že těch 300 Kč je možná tak poštovné. 2) Vidlici poštou neposílám. 3) Servis nestojí 2000 Kč.

                            Význam tvého třetího odstavce mi potom uniká už úplně. V příspěvku, na který reaguješ, není ani slovo o tuhosti vidlic. O té jsem psal jinde a to v tom smyslu, že mě překvapilo, jak moc měkký Epicon je v porovnání s 36 Talasem. Čekal jsem, že díky šířce nohou a použité ose bude měkčí, ale překvapilo mě, že až o tolik. Toť vše.

                            Vehementně mi vysvětluješ něco, co jsem ničím nezpochybnil.

                            0 0
                            • milan1  

                              Zkusím ti oživit paměť.

                              La Piér || || 06.02.2012 13:30:36 || || 78.102.76.xxx

                              Obě vidlice co 5000 km u Cyklo Švec na komplet servisu…

                              Cenu jsi možná nepsal, nebudu to hledat uváděl jí někdo jiný, proto jsem se omluvil dopředu za případné nepřesnosti.

                              Tohle vím moc dobře, protože jsi to psal přímo mě.

                              Nad dalším s tebou opravdu nemá cenu diskutovat.To, že popřeš, že jsi zde nepsal o tuhosti vidlic je dobrá ukázka.

                              0 0
                              • La Piér  

                                Člověče, ty musíš být opilej nebo zhulenej nebo tak něco.

                                Kde je prosímtě ve větě „Obě vidlice co 5000 km u Cyklo Švec na komplet servisu…“ nějaká zmínka o tom, že posílám vidlici poštou :-)???

                                A tvá slova o tom, že jsem popřel, že jsem psal o tuhosti, která uvádíš v reakci na můj příspěvek, ve kterém stojí „O té (tuhosti) jsem psal jinde a to v tom smyslu, že mě překvapilo, jak moc měkký Epicon je v porovnání s 36 Talasem.“, tak to už chce řádnou dávku zoufalosti.

                                0 0
                                • milan1  

                                  Myslím, že se tady předvádíš v plné kráse.

                                  Fórum je kouzelné v tom, že je vidět, co jsi napsal, a jaký to dávalo smysl.

                                  Žádné porovnávání s tvým Talasem, porovnávání ti bylo až v diskuzi napovězeno.

                                  První tvá reakce zde, v diskuzi o 32 mm vidlicích byla jasná, je to výše a vyjádření nejsou to žádné porovnání ale konstatování extrémní měkkosti dle zkušeností na kole tvé ženy.

                                  „Epicona má žena na sým bajku ve 100 mm verzi. A už tak je ta vidlice neskutečně měkká do všech stran. Neumím si představit, co to pak dělá, když se přenastaví na 140 mm.“

                                  „Já jen že Epicon na 140 mm nebude vůbec taková výhra, jak by se mohlo zdát podle tvých slov.“

                                  Takže žádné porovnávání, jenom odsouzení a to taková vyjádření, která dělají dojem, že je snad postaven z gumy.

                                  Diskutovat s tebou nepovažuju za vhodné o technice a argumentech s tebou mluvit nejde a způsob komunikace je celkově dost nechutný.

                                  0 0
                                  • La Piér  

                                    Souhlas ve dvou věcech: na diskusi je fajn vidět, co kdo (ne)napsal (že někam posílám vidlici poštou) a že způsob tvé komunikace (průkazné lži) je nechutný.

                                    A že je Epicon vidlice, která se pod zatížením všemožně kroutí, to zůstává faktem i bez ohledu na to, jak jsou na tom jiné vidlice stejné třídy.

                                    Máš nějakou chorobnou potřebu vymýšlet si falešné skutečnosti a proti nim se pak vymezovat. Proč to děláš, víš jen ty sám.

                                    0 0
                                    • jimiAJ7  

                                      Prisaham ze tak vymazaneho cloveka jako jsi ty jsem jeste nevidel !!

                                      0 0
                                    • Ruprt2  

                                      A kdo tu hned startoval na MPIII, že v ceně servisu nemá poštu? :-)

                                      0 0
                                      • La Piér  

                                        Proč to bereš jako startování? Neseděla mi cena 300 Kč, tak jsem se zeptal. To se nesmí?

                                        Že se toho pak chytil milan se svými výmysly o 2000 Kč za servis Foxe a nějakém smyšleném posílání poštou, za to já nemůžu.

                                        0 0
                                        • Ruprt2  

                                          Milan si nevymýšlel a jestli je to 1800, 1750 nebo 1921 je z principu jedno.

                                          Stejně tak je jedno jestli si tu vidlici vozíš do Písku taxálem.

                                          Mám pro tebe novinu, ale tady nejde jenom o tebe. Přestože by v Českých Budějovicích chtěl žít každý, tak většina tam ty vidlice posílá.

                                          Ovšem primárně tu jde o to, že ty tvrdíš, že Epicon je jak máslo. Bohužel pro tebe, je to měřitelné. A nějakou přiblblou poštou remízu prostě neuhraješ.

                                          0 0
                                          • La Piér  

                                            Hehe, myslíš, že ten lhář si nevymyslel, že vidlici posílám poštou a že servis stojí 2000 Kč? Pak určitě dovedeš citovat můj příspěvek, kde tohle píšu, viď :-)?

                                            K tuhosti Epiconu jsem napsal vše podstatné. To, že si z toho vytáhneš půlku, jen abys ze sebe mohl dělat blbce, je tvá věc.

                                            Pane remízo :-))).

                                            0 0
                                            • Atilla  

                                              Zažádej prosím tě o zrušení profilu a zabanování IP. Dík

                                              0 0
                                            • Ruprt2  

                                              Milan není lhář.

                                              Ty jsi lhář a demagog.

                                              0 0
                                              • La Piér  

                                                Hm, nedovedeš.

                                                0 0
                                                • Ruprt2  

                                                  Kdybych s tebou chtěl hrát tvou přiblblou a dětinskou hru, tak bych se tě zeptel, kde já píšu, že ty píšeš…

                                                  Sice jsi idiot, ale snad nejsi natolik mentálně zaostalý, aby sis myslel, že toto fórum je o tvé osobě.

                                                  Baví se tu více lidí a toto vlákno má nějaké téma.

                                                  0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    mám pro tebe hádanku…

                                                    švvvt…šššvvv t t t t t t t t…co je to?

                                                    házení hrachu na zeď…

                                                    0 0
                                                  • Ruprt2  

                                                    Já vím a věděl jsem to od začátku.

                                                    Jsem magor, stejně mi to někdy nedá.

                                                    Omlouvám se všem.

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    Jj…obcasny projev lidskosti muze byt i naskodu…

                                                    0 0
                                                  • La Piér  

                                                    Já vím…

                                                    „svého Foxe posíláš stejně tak poštou, platíš 2000,– jednou za rok“

                                                    „Milan si nevymýšlel a jestli je to 1800, 1750 nebo 1921“

                                                    „Milan není lhář.“

                                                    :-)))

                                                    0 0
                                  • Vegan  

                                    Ser na nej na i_io_a.

                                    0 0
                              • Smazaný účet  

                                vzdej to..zbytecne ztracis nervy…

                                mail dosel?

                                0 0
                      • MirosPikos  

                        Tak pokud máš plat 500,– nebo víc za hodinu a dokážeš vidlici sundat, zabalit, odeslat za 5minut, pak jsi šťastný člověk a nezbývá než pogratulovat.

                        Avšak spíš se domnívám, že to vyjde řízni jako píchni. Čas který strávíš sundáním vidlice, zabalením, odesláním bude stejně dlouhý jako povolení pár šroubků, vyčištění, vyměnění pár o-kroužků, namazání, složení, nalití oleje a nafoukání. Vidlici v tomto případě nemusíš sundavat :)

                        0 0
                        • xshreck  

                          nutno připočítat taky to, že na kole pak nebude jezdit nějaký týden :) možná týden a něco…

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Vzhledem k tomu, že většinou se snažím posílat to přes zimu tak je tohle zrovna jedno. A většinou to bývá hotové do týdne.

                            0 0
                            • xshreck  

                              kdybych posílal jen přes zimu, tak mám nejspíš každý rok tekoucí vidlici s prodřenejma nohama :D

                              0 0
          • maajkee  

            A proč připlácet za Rebu?

            0 0
    • trener  

      ahoj.na kupkolo nakupuji už leta a neměl jsem jediný problém,toho se nemusíš obávat.k vidli bych se přikláněl k Reconu.myslím že bude i výrazně lehčí než Marzoch.kdybych ti měl doporučit,tak Rebu.

      0 0
      • Josef Šimon  

        konecne nejaka jina odpoved nez, ze jednoznacne bez debat Epicon TT. Mel by jsi typ na tu Rebu a napsal duvod, proc je lepsinez Recon? Jal jdou vubec ty rady za sebou u RockShox? Jde se toho drzet?

        0 0
        • Smazaný účet  

          Recon nižší řada, Reba vyšší. Recon má Soloair, Reba Dualair.. Oboje bude šíleně progresivní, takže nevyužiješ celý zdvih. Navíc budou míň citlivý než epicon TT.

          0 0
          • jIrI___  

            Zas někomu ta vysoká progresivita může vyhovovat. Z tohodle výběru bych jednoznačně bral Rebu.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Já tedy nevím, ale příplatek 2200 za horší citlivost, horší průběh (progresivita), nemožnost měnit zdvih až na 140 je pro mě blbost. Ale každého věc že? Mě nepřísluší soudit. :0)

              0 0
            • Atilla  

              Taky bych byl pro rebu, ale ten epicon TT taky není špatnej.

              0 0
              • Josef Šimon  

                Abych řekl pravdu, tak nevím zda jsem rozhodnutý pro dualair, podle toho co jsem zatím přečetl co se týká nastavování atd…já chci prostě příjít ke kolu a valit a ne ladit tlaky v komorách. Chtěl bych si naladit tvrdost a basta…v tomoto si myslím, zda nebude lepší soloair, ale proto jsem tu, aby jste mi poradili. Jinak se zdvihem rozhodně nebudu chtít hýbat, až mě přestane Avalanche bavit, tak koupím celé kolo a bude. Jakou eventuelně Rebu nebo Recon by jste doporučuli, když už bych se chtěl bavit o těchto dvou variantách.

                Jinak jsem myslel, že každý vidle se ladí podle váhy jezdce a že se nemusí hnedka tím pádem tunit.

                0 0
                  • Atilla  

                    Ve výsledku je jedno jestli vezmeš solo air, nebo dual air. Jestli foukáš do jedné, nebo do dvou komor už není rozdíl. Osobně bych šel do dualu, jde líp naladit a systém není o nic složitější na udržbu než solo air.

                    Tak i tak budeš chvilku zkoušet než najdeš správný tlak.

                    0 0
                    • Josef Šimon  

                      Můžete mi dát konkrétní příklady vidlic, stačí nějaká soloaid a něco od dualair, chtěl bych se někam dobrat, jinak jsem běžný uživatel, který rád vlítne na nezpevněnou cestu a zablbne si…Nechci v tom hledat zase až tak nic extra, prostě chci změnu oproti původní Marzocchi Race 100mm

                      0 0
                      • Atilla  

                        Tak na to koukám a reba už je asi jenom dual air, takže klidně tu nejlevnější z kup kola. Nebo solo air je recon, ale ten je zase těžší a ten rozdíl 1000kč už není tak hrozný. Šel bych do reby, jen jí hned rozdělat a dát do ní nový olej.

                        0 0
                • Martinson  

                  U Reconu je riziko že to bude verze s tlumením turnkey místo motion control. Teda oem verze s levnějším a z mého pohledu horším tlumením. A zrovna kupkolo uvádí popis tlumení často chybně, osobní zkušenost s Torou. Ten Recon z kupkola je podle mě verze s turnkey i když je v popisu motion control. Chybí nálepka motion control na korunce.

                  0 0
          • MirosPikos  

            Mohl bys blíže specifikovat tu „šílenou progresivitu“? Nějaká konkrétní měření, čísla. Jinak jak říkal jIrI____ někoho může štvát to neustálý propadání do zdvihu a radši bude mít mírně progresivnější Re­bu.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Myslím že se to tu kdysi řešilo, že u reby a reconu je naprosto nemožné využít posledních 1,5–2cm zdvihu.

              0 0
              • Atilla  

                Nesmíš jí mít přefoukanou, to je pak jasný, že jí na konec nedostaneš.

                0 0
              • Josef Šimon  

                Takže tato nebo tato

                0 0
                • trener  

                  vzal bych tu první.určitě nebudeš litovat.reba je nej vidle jakou jsem v posledních 4 letech měl na kole

                  0 0
              • Kubiczech  

                U Reby to bude neschopností nastavit dual air.

                0 0
                • JakeF  

                  Jak se dá dual airem ovlivnit progresivita? Osobně mi z logiky fungování přijde, že nejde, protože velikost komory změnit nemůžeš. (Naprosto vážně myšleno, Rebu bych chtěl na druhej bajk radši, než Epicona, ale ta progresivita mi těžce nevyhovovala, když jsem měl na test bajk se SIDem)

                  0 0
                  • Kubiczech  

                    Já tomu pružení až tak (vůbec) nerozumím a v tomhle ohledu nejsem náročný divák, ale ze zkušenosti ze své Reby nesouhlasím s tím, že je nemožné využít posledních 2 cm zdvihu. Rozdílné tlaky v komorách dělají podle mého strašně moc.

                    0 0
                    • kyl  

                      Objem vzduchu bude různej ale tlaky by se měly v komorách vyrovnat ne.Když nafoukáš negativní komoru víc jak pozitivní tak ti to vezme kousek zdvihu a tím pádem se zvedne tlak v pozitivní.

                      0 0
                      • JakeF  

                        Takhle jsem si to přesně myslel, že přefouknutou negativkou můžu dosáhnout zlepšení citlivosti až snížení zdvihu, ale ne změny progresivity chodu, která závisí na velikosti komory, pokud to dobře chápu. Zdvih se samozřejmě využít dá, ale za cenu vyššího sagu a stejně ten chod bude progresivní a možná bude ta progresivita díky tomu ještě víc znát…

                        0 0
                        • kyl  

                          Tak určitě čím větší objem p.komory při max.zdvihu,tím bude progresivita menší.

                          0 0
              • xshreck  

                viditelného zdvihu? Nebo reálného?

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Když odečteš těch 5mm od dorazu tak to může být tak 1–1,5cm.. Možná by mohl jIrI popsat zkušenosti s progresivitou ;0)

                  0 0
                  • jIrI___  

                    U Reconu ta progresivita byla hnus, prošel jsem na něm v podstatě celý možný zdvih (80–130 mm) a ve zkratce to vypadalo takhle (SAG vždycky 20–25% zdvihu):

                    80 mm – naprosto nepoužitelné, reálně chodila tak do 60 mm ať jsem se snažil jak chtěl

                    100 mm – o kousek lepší, ale přes takových 85 mm nešla

                    130 mm – už celkem v pohodě, 120 mm při prasojízdě chodila. Ale na můj vkus byla i tak moc progresivní.

                    Nutno ale dodat, že to byl model 2007. Novější ročníky jsou na tom údajně podstatně líp. Sám jsem na žádném novějším Reconu nejel, takže neposoudím.

                    0 0
                    • xshreck  

                      Není to sice k ničemu.

                      Má rebu sundanou, zkoušet se mi to za jízdy ani nechce v tomhle mrazu.

                      při přefoukané pozitivce – měřitelný zdvih 10,8cm

                      při stejných tlacích 10,5

                      zamáčknout (bez skákání) šla na místě cca 9,5cm podle gumičky, ke konci to samozřejmě tvrdlo. Při jízdě používám cca 9cm zdvihu při nějakých menších skocích (tím nemyslím ty šílenosti co tu skáčou, bojím se o magicy. Nerad bych měl zae nějaký ruplý :-) )

                      při normální jízdě cca 5–6cm.

                      0 0
    • felix.org  

      Ja bych vzal Rebu. Uz jen z principu :-)

      0 0
    • toram  

      http://www.koloobchod.pasaz.cz/…a-riditkach/

      A co toto?:D Mam a zatim si na ní nemůžu stěžovat. A majkee by ti ji možná sehnal levnějš..

      0 0
      • Josef Šimon  

        OK, takž vezmu tu. Teď otázka, v jiném vlákně jsem četl, že to chodí bez krabice a bez těch všech věcí okolo, jako je pumpička, mám se toho obávat? Co záruka atd…

        0 0
        • jIrI___  

          No nechci ti to rozmlouvat, ale raději bych bral tu Rebu. To je, na rozdíl od Aerisu, sázka na jistotu.

          0 0
        • Martinson  

          Když je v balení pumpička tak to bývá v popisu. Vidle bude nejspíš určená pro montáž a proto má tak dobrou cenu. Projdi si další kšefty a porovnávej. V záruce podle mě zásadní rozdíl není.

          0 0
          • Josef Šimon  

            Přesto ještě jen jedna otázka, je ta vidke co se nekonec vybrala lepší o těch 15 stovek oproti této

            0 0
            • toram  

              Těžko říct, recona jsem měl půjčenýho to byla asi 09 nebo tak a nic moc.. Asi takhle..pokud jsi chopnej tu vidlici rozebrat a vyndat takový 2 blbý kousky gumy který brání aby šla na doraz protože když je tam necháš tak využívá asi tak 3/4 zdvihu a byl schopnej do ni nalejt olej tak ber Aeris..je lehká pěkná a fachčí jak má, pumpička u ní neni tu jsem kupoval dodatečně, lock na řidítka má, ale můžeš koupit i s lockem na korunce… jestli to nezvládneš rozebrat nebo se ti v tom nechce hrabat tak ta Reba je jistota na tu šáhnout nemusíš..

              0 0
            • Martinson  

              Lepší o 1500 rozhodně je. Dual air a motion control + nižší váha. Vzal bych klidně starší model, našel jsem i nižší cenu.

              Stejnou službu jako Recon udělá i Tora. Liší se jen materiálem nohou a váhou.

              0 0
            • jachymk  

              Reba je lepší než Recon protože si jí můžeš líp nastavit (má totiž 2 vzduchové komory, Recon má jen jednu) a je o něaké to deko lehčí, 15 stovek se v tomto případě i vyplatí.

              0 0
        • BigKarel2  

          Za mě taky Reba.

          0 0
      • Mr.Dawe  

        Docela mě pobavila hmotnost 1500g BEZ sloupku. Nějak si neumim představit, jak to vážili.

        0 0
        • maajkee  

          Normálně s uříznutým sloupkem :)

          0 0
          • Mr.Dawe  

            To už můžou výrobci kol uvádět hmotnost kola třeba vez rámu :) Celková hodnota informace 0.

            0 0
        • toram  

          No to sem ani neřešil..i tak je docela lehká:D..

          0 0
        • Vilém  

          Tot byl dlouha leta oblibeny postup udavani hmtnosti vidlic Marzocchi.

          0 0
    • maajkee  

      Jestli jsi chrt a potřebuješ progresivní vidlici jak kráva, kup si Rebu, jestli je ježdění spíš zábava, rád si bloumáš a neřešíš rychlost a chceš lineární objednej si Epicona TT u Milana.

      0 0
      • Josef Šimon  

        Progresivní Reba, jako že má vždy jiný chod a lineární Epicon od Milana, jako že žehlí pořád všechno všude a stejně? Jsem už víceméně rozhodnutý pro tu Rebu 2012, váha je jistě plus.

        0 0
        • Josef Šimon  

          Po přečtení dalšího vlákna nevím, zda pro mé použití nevzít soloair, ale už je toho tolik, že nevím pořádně co je pro a co proti. Co je pro běžného uživatele nejlepší, prostě lážo plážo s očasným blbnutím, vím to, že nechci pořád něco ladit, ale jezdit a aby to co nejlépe žehlilo, vím, že ale nechci Epicon, nějak mě to už vzhledem nepřesvědčilo, jasný, to je zrovna debilní argument, ale taky se nekoupím hnusné auto jen kvůli tomu, že jezdí o něco líp než ostatní. Já si k věcem vytvářím určitý vztah…

          0 0
    • Turbo  

      Reba je stejně nejvíc!

      (proto si koupím Sida…)

      0 0
      • vsn  

        a pak na mě budeš machrovat že máš 2 Xka a já ne :P

        0 0
    • Josef Šimon  

      Hele, bude na tom rámu všechno nové vč. laku, jen blázen by na tom jezdil, ještě bych to mohl opotřebovat nebo zašpinit… :-D

      0 0
    • old biker  

      S tímto obchodem mám jen ty nejlepší zkušenosti, navíc je to asi tak 30 km od nás, tak tam někdy jezdím pro díly osobně a jednání tam je taky skvělé. Tak to je má zkušenost s touto firmou od doby co s prodejem začali.

      0 0
    • nox159  

      jen k tomu epikonu, jezdim normalni netuneny epikon na 120mm pri sagu tak 10% chodim furt po dorazech… behem vyjizdyky tak 5× na dorazu tzn na tvrdem dorazu kdy dostanu pecku do rukou… trochu jsem nalil oleje do vzduchove komory ale furt je to brutalne linearni, citlivost je pekna to ano ale ta linearita me dost stve…

      jeste zkusim dolit vic oleje do komory a uvidim… (nevite nekdo kolik oleje tam muzu dolit? :)

      ale porad si rikam ze za cca 3k je to jasna volba a nic s podobnou vahou za ty prachy nesezenu… reba mi nesedla nebo jsem ji mel blbe nafoukanou… jeste musim zkusit…

      0 0
      • kyl  

        Epicona vypusť,vyšroubuj matici s ventilkem,vidlu stlač nadoraz a změř jak hluboko je pístek v noze a odpočítej výšku zátky.(taky by mě zajímalo)Dostaneš zbytkovej objem pozitivní komory a podle toho můžeš lít olej.

        0 0
        • nox159  

          tohle vim ale nechce se mi to merit respektive zmerit to neni problem ale kolik musim dolit treba abych se dostal na o chlup nizsi progresivitu nez u reby… to me nebude bavit to laborovani…

          0 0
      • jIrI___  

        Holt tomu moc nakládáš.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Asi fakt špatná vidle na to co jezíš ;0) Chtělo by to pro tebe nejmíň BoXXera :0)

        Já totiž epicona na doraz při správném 25% sagu dostanu max. jednou za vyjížďku (a někdy ani to ne) a to nikdy není tvrdá pecka.

        0 0
        • nox159  

          pri sagu 25% ho bouchnes o doraz uz z mista kdyz stojis v pedalech :)

          zkus tomu trochu vic nakladat a uvidis ze to pujde…

          0 0
          • MirosPikos  

            Možná se tu setkávaj dva jezdci, jednomu linearita nevadí a na doraz chodí výjimečně a jen zlehka. A druhému dělá linearita evidentně při jeho stylu jízdy potíže (určitej vliv bude mít pozice jezdce na kole – těžiště) a chodí věčně na doraz i při 10% SAGu, což se trochu dívím, ale když to říká. A to nemá ani T-T Epicona.

            Když jsem kupoval vidli, tak jsem se toho právě docela bál a raději sem sáhl pro progresivnější a včera když jsem přijel domu, měl jsme kroužek na levý noze téměř na dorazu. Takže na moje potřeby ideální – zatím :)

            S tím olejem, je to třeba zkoušet, vezmi stříkačku a přidávej po 5ml třeba :) Podle toho jak často to chceš otevírat.

            0 0
          • Atilla  

            Asi máš něco špatně

            0 0
            • maajkee  

              Nemá, můj Epicon se taky tak choval, foukal jsem ho vždycky radši na menší sag.

              0 0
              • Josef Šimon  

                Co si mám myslet o tomto? Znamená to, že Kupkolo a podobní mají „šedivky“.

                0 0
                • Vilém  

                  No semtam ano. Nekde se tu da dohledat foto dvou novych vidlic se stejnym vyrobnim cislem, zakoupeno v nekterem ceskem eshopu.

                  0 0
                  • Josef Šimon  

                    Tak co radíte? Kde je jistot kvality a pravosti? Když ji koupím na KK, tak dostanu jistě nějakou šedivou??? Nebo snad napodobeninu, která nebude pořádně fungovat???

                    0 0
                    • maajkee  

                      Fungovat bude stejně. Jen těžko říct jak to bude s případnou reklamací, když už nebduou mít stejný kus na skladě. Na servis jim to český ofiko dodavatel nevezme.

                      0 0
                      • StuntJ  

                        za reklamace ručí prodejce, takže bych to neřešil…

                        0 0
                        • nox159  

                          a pozarucni servis?

                          0 0
                          • StuntJ  

                            to ti udělá jakýkoliv servis, protože si to sám platíš a jemu je jedno odkud ta vidla je, protože si chce vydělat a nemoralizovat

                            0 0
                    • fousac  

                      no kdyz nakoupis na KK, tak se na tobe dovozce nenapakuje, coz bude mit zasadni vliv na vyvoj novych technologii…

                      0 0
                      • Josef Šimon  

                        Taky to tak vidím…Bylo by zajímavé zjistit, kde je teprve nákupka…natož výroba…

                        0 0
                        • StuntJ  

                          Pokud je to tak jak v elektronice, tak SID co mají na kupkole za 9 500,– počítám, že nákupka bude okolo 7 000,–Kč a výroba tak do 4 000,–Kč …

                          0 0
                          • jIrI___  

                            Na té výrobní ceně bych ještě značně ubral.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Asi tak, při těch množstvích kolik toho sekaj, navíc velká unifikace dílů (pravda sid asi tolik ne, ale Reba, RVL, Sector jsou nemlich to samý) bude marže RS asi slušná :0)

                              0 0
                            • StuntJ  

                              No kdybych tu napsal že výroba takové vidle stojí tak 1 000,–Kč, tak to tu rozpoutá flame :o). No co ekonomika a marketing je neúprosná

                              0 0
                • StuntJ  

                  je teda s podivem, že šedý dovoz je většinou o 1/3 levnější než oficiální dovoz? proč ?

                  0 0
                  • Josef Šimon  

                    V případě reklamace prý posílají svému dodavateli, tak já teda te´d nevím no…

                    0 0
    • Josef Šimon  

      Tak pozáruční servis si stejně platíš, tak tam je snad úplně jedno zda byla dovezena do CZ ofiko nebo ne…

      0 0
      • Josef Šimon  

        Docela čumim jak u toho píší: Vidlice je od oficiálního dovozce Rock Shox do Čr, součástí balení je pumpička. To je jak kdyby u těch ostatních rovnou napsali, že je dovezena z trhu, který není určený pro naši lokalitu, co si z toho pak člověk má vzít?

        0 0
        • pepek  

          Čoveče, ty tu vidlu snad letos ani nestačíš koupit.

          0 0
          • Josef Šimon  

            Nebo nic, pro vidlici jsem rozhodnut, beru tu z KK, tedy RS Reba RL 100mm 2012, to zvládnu v klidu do Prčit a hned po nich jde kolo opět na rozborku a rám valí na lak. Takže asi tak… ale jsem trošku typ člověka, co si vše několikrát ověří a nekupuji věci, anihž bych neměl pořádně vybráno, proto jsem taky tady…

            0 0
            • Atilla  

              Tak když tě to časově netrápí, tak jí pak hlavně rozdělej a dodej vazelínu a olej.

              0 0
              • Josef Šimon  

                To jako, že není kloudně připravena na přímou montáž? Popravdě budou mít takovou vidlici prvně, tak fakt nevím co a jak…o oleji jsem četl, že je lepší ho hned vyměnit, ale snad to je vše z výroby na 100%,… ne?

                0 0
                • Vilém  

                  U RS bezna praxe, ze jaksi zapominaji na mazaci olej, nebo prilis neresi jeho spravne mnozstvi.

                  0 0
        • StuntJ  

          http://www.kupkolo.cz/…logo_z90585/

          Tu má například napsáno, že je to ofiko, tak není co řešit ..

          0 0
    • Swoby  

      S kupkolem, jak by ses tady mohl i dočíst, jsou problémy snad jen výjmečně… Já osobně mám s nimi jen tu nejlepší zkušenost. Vše došlo, jak mělo. zabalené to bylo naprosto v pořádku (v krabici a ještě v tom praskacím pytlíku) :D;)

      0 0
      • Josef Šimon  

        Jasný, OK, poskládám chechtáky a pak šup udělat objednávku.

        0 0
        • Josef Šimon  

          Ještě to teď trošku studuji a dočetl jsem se, že by měl být na nově zakoupení vidlici udělaný garanční servis do 30 dnů nebo do ujetí 300km, kdy to koupím na kupkolo nebo bikesport, kde jsou asi nejlepší ceny, tak kam se mám pak obrátit, co jsem tady četl nějaké příspěvky, tak se to prý stejně platí, je to tak? A jak je to s potvrzením nějakého záručáku? Předpokládám, že když tam přijdu s fakturou z jednoho nebo druhého kšeftu, tak se mi jen vysmějí…Koukal jsem taky na www.bikelive.cz a tam třeba v e-shopu tuto vidlici ani nenabízejí, navíc ta cena u nich by byla asi šílená… jak jste to dělali vy, když jste zakoupili novou vidlici???

          0 0
          • Atilla  

            Vyměníš si to sám. Jinak bikelive je levný oproti jiným servisům.

            0 0
            • Josef Šimon  

              Šlo mi spíš o případný nějaký problém, po záruce mi to je tak nějak jedno, to už stejně nikdo neví zda sem ji koupil u nich nebo na KK na netu, hlavně si to budu platit, tak o nic nejde, ale jde mi spíš o problém v záruce a s tím i spojení nějakého toho potvrzení co jsem se dočetl. Jaká je šance, že se na té Rebě něco posere při normálním používání…jasný, těžko říct, ale náhoda je blbec…

              0 0
              • Kouba_2005  

                Chápu tvoje obavy, ale neumím si třeba představit, jak dlouho bys kupoval auto :-D

                Viděl bych to tak, abys tu garančku nechal udělat nejlépe ve značkovým servisu, nechal si jí potvrdit do záručáku a klidně si ji i zaplatit. Pro klid duše myslím to nejlepší. A nebo napiš na KK, jak to vidí oni, aby v průběhu záruky a případné reklamaci nebyl problém.

                0 0
                • Josef Šimon  

                  Auto jsem kupoval přesně před 4 roky a divil by jsi se…večer v sedm jsem dostal ze salonu nabídku, hned ráno jsem prodal stávající auto a v poledne jsem měl koupené nové, jen jsem čekal asi 3 dny než ho připravili na předání :-D ale jinak VW servisy mám zmáknuté, takže to je v klidu, navíc si vše jistím vlastní diagnostikou, vždy před servisem a po servisu. Jistota je jistota. Serčvisování vidle neumím, tak proto…ale třeba se do toho taky pustím…

                  Jinak na KK jsem psal, dokonce i do Bikesportu a prý to má normálně vše co má mít a v případě reklamace se to zasílá dodavateli, takže asi tak, ale i kdyby něco, tak to nejsou takové částky, abych to eventuelně nezaplatil, ale asi to stejně nechám raději hned udělat podle toho co tady čtu, myslím ten servis, kontrola oleje atd…

                  0 0
                  • StuntJ  

                    já bych to až tak neřešil, vidlice tak jednoduchý stroj, že já kdybych si koupil novou, tak servisuji doma a na nějakou záruku kašlu. Stejně na gumové věci je záruka omezená a na zbytek ti řeknou, že to bylo použito v rozporu s návodem k použití, takže prd. Údržbu a servis vidle jsem si nacvičil na Toře, takže tak :o)

                    0 0
                  • Kouba_2005  

                    Nic osobního. Vlastní diagnostika, každej Ferda Mravenec = postrach servisů a většinou víc škody než užitku. Akorát to rozvrtá a když už neví kudy kam, tak zavolá servis a že včera bylo pozdě.

                    Takový zákazníky fakt zbožňuju. Zavolají, že s tím něco mají a hned do telefonu mi sdělí, co všechno s tím je a co je potřeba vyměnit (i když nemají diagnostiku apod. a většinou ani pravdu), tak se jen zeptám, jestli tam mám vůbec jezdit, když už to mají teda v podstatě opravený, sic jen teoreticky.

                    0 0
                    • Josef Šimon  

                      Bud v klidu, jsem automechanik, jen se tomu nevenuji jako hlavnimu povolani, ale zvolil jsem mikroskop a pinzety. Jinak s tim az tak nesouhlasim, mel jsem Passata 2.8 Highline Tiptronic, mel zavadu, nebudu to rozepisovat, dal jsem to do dvou servisu a ani tuk, jen vzdy zavolali, ze to je OK a ze jim dym 800 za diagnostiku a za smazani chyb, to me fakt uz nebavilo…dyl jsem to na Jarov, tak to bylo mesic a poslednich 14 dnu mi volal hůavni technik a elektrikar, ze proste nic…zalezl jsem do schematu a scanu a domlouvali jsme se, co ze by to mohlo byt…nakonec se na to prislo, ale oni, jak ile jom to nenapise krabicka a jeste jim to nwukaze kde presne co udelat, tak jsou v hajzlu, diygnostika je krasna vec, ale bez mozku a klasickeho selskeho mysleni je k prdu a auto to neopravi. To jen tak pro uprdsneni, ze nejsem Ferda Mravenec, navic spolupracuji ve svem volnem case se spustou takovych servisu, mnohdy totiz ani nevedi, co jaka jednotka podporuje a o kodovani zrejme jeste neslyseli…samoz­rejme, jsou vyjimky, ale ma zkusenost je takova, navic mame i v praci vse z koncernu VW, takze fakt vim co pisu a co delam…

                      Ale na druhou stranu te chapu, je spousta joudu, co si koupi nekde kabel a najednou jsou Pani opravari.

                      0 0
                • Josef Šimon  

                  Tak mně to nedalo a psal jsem do Cyklozitny ohledně té vidle na KK, vyšlo z toho vlastně to, že se jedná o originální vidlice určené především pro montáž na kolo, tedy OEM verze, to tu už někdo zmiňoval. No a že takovou vidli u Zitného nevyreklamuji a že si to clověk musí zaplatit sám nebo reklamovat u prodejce. Vzhledem k tomu, co tu pár lidí psalo, že i v těch 30 dnech co si šli nechat udělat kontrolu, tak že to stejně platili, tak se ptám, proč dávat někomu víc jak 2tis za spacery, pumpičku a krabici…mimochodem mi doporučil Bikesport, tam vím, že jsou na jedné lodi s KK, takže sám pan veliký neví pořádně co píše a co myslí…

                  0 0
                  • xshreck  

                    Mám vidli přes kolokrám, tam jsem dostal záručák, spacery a návod přímo od žitného.

                    Kdo ví jak to je… ale v případě problému by ti to měl snad vyreklamovat obchod (pokud to nepřijme dovozce).

                    0 0
                    • Josef Šimon  

                      Jasný, v poho, to bylo jen pro upřesnění, třeba to někomu pomůže a nebude klást další dotazy, myslím si, že jsem to trošku vyhrotil, ale aspoň tu je co nejvíce informací…

                      0 0
                    • Bafoon  

                      Měl jsem rebu z kolokrámu, OEM, praskl v ní píst. Byla na reklamaci a chtěla se po mě úhrada. Po pár telefonech s kolokrámem ji platili oni.

                      0 0
                      • Josef Šimon  

                        Kolik za to chtěli? Náhoda nebo myslíš, že OEM je špatná? Však to je to samé, jen pro servis,…ne?

                        0 0
                        • unitak  

                          Přestaň už to řešit a kup to :)) Jsou to celkem spolehlivé vidlice a moc se nekazí a ikdyby náhodou něco tak to můžeš normálně reklamovat u prodejce…Je to to samé, akorát to nemáš v krabičce spolu s dalšíma prkotinami navíc. Např. u PC když si koupíš OEM vypalovačku, tak ji dostaneš v sáčku a hotovo, normální je ve vypolstrované krabici s nějakým SW navíc, ale taky cena je vetšinou někde jinde, ovšem na funkci to nemá žádný vliv :)

                          0 0
                        • Bafoon  

                          bylo to nějak kolem 1500kč tuším, mám tu o tom dokonce vlákno -reklamace reby u cykložitný :-)

                          Jestli náhoda nebo zmetek netuším, možná náhodný zmetek?

                          Jinak s naplněma mají tady pravdu, jedna 2009 reba byla prakticky suchá, u 2011 bylo minimum mazac. oleje. V podstatě okamžitou kontrolou/servisem rozhodně nic nezkazíš.

                          0 0
                          • Josef Šimon  

                            Tak,… a je objednáno…

                            0 0
                            • Josef Šimon  

                              Psal jsem do www.rockshox-servis.cz ohledně toho servisu a toto mně poslal, co Vy na to? Máte s ním někdo zkušennosti?

                              Odpověď:

                              Blahopřeji k zakoupení vidličky rockshox , jsou to vidličky srovnatelné s

                              Foxem (kvalitou i prací) ale jsou trochu levnější . Samozřejmě je úplně

                              jedno jestli máte vidlici z krámu , nebo OEM , jsou úplně stejné , jen u OEM

                              se nedodává pumpička , protože OEM je určen pro montáž kol a ne na volný

                              prodej , proto je cena taky trochu dole.

                              Jak uvádím vidlice by měla být stejně kvalitní jako normální prodej , tzn.

                              vidlice má dvojí náplň olejů a to pracovní – aby zamykala a odskok pracoval

                              jak mám , olej mazací – jasně už naznačuje jeho název je určen pro mazání

                              spolu s vazelinkou . Pracovní olej se musí dodávat v plném stavu , jinak by

                              to již od počátku nepracovalo tak jak má , ale mazací olej s vazelinkou se

                              dodává (až na pár případů) v menším množství , neli nulovém , aby si vidlice

                              sedla a projevily se závady dřív , než vyprší dvouletá záruční doba (alespoň

                              tak to udává výrobce) – podle mne tak trošku i šetří materiál při výrobě ,

                              ale to je prakticky jedno , podstatné je , že to opravdu pomáhá projevit

                              závady zavčasu , neboť klade při práci větší odpor . Proto nedoporučuji (až

                              na nějaké výjimky) dát vidlici hned po koupi sesrvisovat , aby si opravdu

                              sedla . Výrobce uvádí , že se má na první servis dát po ujetí 300 km , nebo

                              po 30 dnech provozu , podle toho , co příjde dřív . My jsme tomu začali

                              říkat GARANČNÍ servis , ne že by byl zadarmo , ale proto , že se tím do

                              záručního listu potvrzuje garance , protože bez tohoto GARANČNÍHO servisu se

                              neuznávaly běžné reklamace (zákazník neprovedl co měl dle záručního listu

                              udělat) . Záruku by ti měl dát i ten , co ti ji prodal , někdy se však k

                              tomu nechce hlásit , záleží na prodejci.

                              Takže nejlépe bude , když namontuješ vidlici nas kolo a trochu ji projedeš

                              cca 300 km , pak ji shodíš a pošleš na servis . U mne se pohybuje cena za

                              servis 400 – 500,– Kč ( výměna potřebných O kroužků , výměna vazelinky a

                              výměna olejů – při garančním se samozřejmě olej – pracovní – jen doplní –

                              pokud je opravdu najeto cca 300 km ) , pokud tam není nějaká zrada , kde se

                              musí něco opravovat , nebo měnit . Ten garanční se pohybuje 300 – 400,– Kč .

                              Jak vidíš , kamarádi ti řekli , alespoň částečně , pravdu . Mohou tam být i

                              šponky z výroby a podobně , ale to vše odhalíš při prvních 300 km.

                              Takže nyní záleží na tobě , zda ji hned pošleš , nebo jestli ji zkusíš

                              projet a zašleš ji potom (jak uvádím) .

                              0 0
                            • pepek  

                              Tak já ti nevím: vidlička, šponky, vazelínka. Eště si to můžeš rozmyslet. (Každopádně osobně bych tam radši nejezdil :-)

                              0 0
                              • pavlik6022  

                                :))

                                0 0
                              • Smazaný účet  

                                jo:DDD

                                0 0
                                • Josef Šimon  

                                  Takže raději všema tady vychvalovaný www.bikelive.cz ???

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    ja bych se toho resvisu nebal, ale ten mail je napsany ponekud sverazne:)

                                    0 0
                                    • Josef Šimon  

                                      Jako podle toho co čtu a vidím na těch stránkách, tak mám z toho dobrý pocit, email pravda, je naposaný zvláštní formou, ale vše co tam je, tak má nějakou váhu a opodstatnění a hlavně smysl. Psal jsem i do bikelive ohledně koupi vidlice a z toho mejlu jsem měl o dost horší pocit…

                                      0 0
                                      • scret  

                                        Nemudruj a radeji to posli do Bikelive, z toho emailu, ktery jsi zverejnil, bych rozhodne dobry pocit nemel a svoji vidli jim nesveril!

                                        0 0
                                  • Kouba_2005  

                                    Asi to bylo myšleno tak, že radši nejezdit osobně, aby ti pán třeba nechtěl ukazovat nějaký gumičky a kdovíjakou vazelínku :-D

                                    0 0
    • Josef Šimon  

      Jo jasný, taky bych to tak spíš pochopil, každopádně by to šlo poštou, takže by kdyžtak vo.el pošťáka :-D Každopádně i v sezóně vše vyřizuje do 2 dnů, což je myslím super.

      0 0
    • Josef Šimon  

      Tak pánové, vidlice je na mém stole, paráda, jsem hlavně hotovej z té váhy, když je porovnám, to je fakt síla. Chce ale zeptat, když je dám vedle sebe, obě jsou teď na 100mm, tak ta nová je na spodku krku asi o 15mm níž než ta původní. Mám to nechat nebo to mám zvednout na 120mm, aby se to dorovnalo? Nevím co to udělá s geometrií kola, te´d to prostě bude asi o těch 15mm víc ponořené. Kdybych to napsal nesrozumitelně, tak to vyfotím. Mám je te´d tady vedle sebe.

      0 0
    • Josef Šimon  

      Přikládám foto…

      0 0
      • Azmir  

        výška vidlic je stejná, všechny vidlice mají odchylku jenom pár milimetrů. Tady je rozdíl ve zdvihu. Máš tu rebu už nafoukanou obě komory (pokud to je dual air) abys dosáhl výsledného zdvihu? Ta vidlice předtím je taky 1000mm? Jinak nevím jestli to na těch 120 půjde to ti musí říct jiní.

        0 0
        • Josef Šimon  

          Ta černá je taky 100, ale když koukám na tu Rebu, tak jak jsou ta čísla na vnitřní noze, tak to začíná na čísle 20, nemělo by to tedy být na 0? Jak je nafoukaná nevím, pumpičku nemám, tak to budu muset nějak ošéfovat.

          0 0
          • felix.org  

            Bez pumpičky to neošéfuješ. Buď bude nastavená na 80mm, stejně jako moje Reba z kupkola, i když jsem chtěl 100mm, nebo bude jenom přefoukaná negativka.

            0 0
          • JakeF  

            Nejsou tam náhodou 2 stupnice, co jedna začíná na 0 a druhá na 20? Tuším to tak bývá, kvůli nastavení sagu při různým zdvihu. Takže stupnice pro nastavení 120mm má začínat až od 20.

            0 0
            • Josef Šimon  

              Jsou tam tři a teď jsem to ufouk, tak vidím hovno, mím navštívit pumpu pro kamiony… :-D

              0 0
              • Smazaný účet  

                pumpa na kamiony ti nepomuze…ten tlak nevyladis jinak, nez pumpou na vidli…

                0 0
                • Josef Šimon  

                  jasny, to vim, jen jsem ji potreboval z toho dna zvednout, pumpu musim zakoupit…

                  0 0
                  • Josef Šimon  

                    Takhle mám tu vidlici, nafoukáno pozitivka a negativka na 110psi, je to tak v pořádku, kolo bezzatížení.

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.