• matej96

    Zdravím, poohlížím se po nějakých pěkných silničních kolech na stavbu favorita a hrozně se mi zalíbily campagnola vento, případně atlanta 96. Měl by někdo typ na jiná podobná „vysoká“ hliníková kola, které se dají sehnat levněji, nebo se alespoň dají sehnat u nás a nejenom na ebay?

    0 0
    • Jirka24x  

      Na singlespeed?

      0 0
    • H8me  

      Taky pokoukavam po vysokych alu rafcich na mou Meridu. Jde mi spis o design, hodne se mi libi vysoky rafky na silnickach. Pokud by byli i tuzsi nez klasicky, tak o to lip. Ma s tim nekdo zkusenost?

      0 0
      • RomanF  

        Jezdil jsem tyto http://www.wiggle.co.uk/…gra-11-2014/

        Taky jsem chtel vysoke rafky a s temito jsem byl spokojeny. Presel jsem na karbony a ted mi lezi doma. Uvazuju ze bych je za 3000kc prodal. Pokud ma nekdo zajem tak by jsme se mohli domluvit. Jete cca pul sezony (asi 3000km) bez vady. Pekne a tuhe. Vaha cca kolem 2kg coz je vzhledem k profilu docela bezne u hliniku. O to vic jsou odolne. Momentalne slouzi jako rezerva.

        0 0
    •  

      Nevím co si představujete pod pojmem „vysoké“, ale viděl jsem na kolech Remex Grand Rock, Remex Rapid, Remex Taurus. Všechny podle mě hodně podobné a pokud nejsou vedle sebe, nebo člověk neměří, tak od sebe skoro nerozeznatelné. Remex Grand Rock máme v rodině na jednom kole. Nevypadá zle a problémy s nimi nejsou. Ale že by tyhle ráfky měly nějaký jiný efekt než estetický mi nepřijde.

      0 0
      • RomanF  

        No prave je to hlavne esteticky efekt. Kolo vypada o dost lip. Vetsine amateru jde hlavne o vzhled a par deka na kolech zas tak moc nepoznaji pokud nezavodi. Presel jsem z 2kg kol na kola 1.4kg karbony a galusky. Abych rekl pravdu az tak extremni rozdil to neni ale vypada to super. :-) Jizda me ted o dost vic bavi a na kazdou vyjizdku se tesim trochu vic jak pred tim.

        0 0
        •  

          No já v zásadě souhlasím – třeba i ta kola s těmi ráfky Remex Grand Rock podle mě vypadají opravdu o dost líp (než např. Remex Dragon). Chtěl jsem říct jen to, že pokud to má nějaký jiný („praktický“) přínos, tak jsme ho tam nikdy nebyli schopní poznat :). Po přehození samotných kol třeba dělá největší rozdíl typ pláště, tam je i malý rozdíl např. v šířce, nebo vzorku dost poznat, ale výška ráfku se nějak viditelně neprojevuje (možná to má efekt třeba nad 45 km/h nevím, to já prakticky nejezdím).

          Pokud autor tématu nepomýšlí někam výš, tak jako levné ráfky, které finančně nijak „nebolí“, problémy s nimi nejsou a kolo s nimi vypadá velmi slušně, bych ty zmiňované Remexy rozhodně doporučil.

          0 0
    • Leon®  

      Zdarec,

      Bajkeři jsou tyhle ráfky použitelný na klasickou silničku? Mám na repasu žlutou střelu (ocelovej rám) a vysoký ráfky se mi asi jako každýmu líbí jak by to jelo? Samozřejmě to není na každodení ježdění ale spíš na občasnou kochačku :-D

      0 0
      • plzakj  

        Ktery rafky konkretne mas namysli? Mam FR quattra a jsou super na kazdodenni jezdeni. Nizsi odpor je kolem 30ky znat. Nejsou zas tak vysoky, aby delali ve vetru problem.

        0 0
        • Leon®  

          Hele, když už vysoký tak nejmíň 40, nejlíp 50mm. A samozřejmě co nejlevnější, ale zase ne aby se to na první díře rozletělo nebo co :-D Nevyznám se v tom upřímně jsem ani doteď nevěděl, že tak vysoký alu jsou. Jakej je v tom háček? Karbonový se jezděj vysoký a hlína nízký takže? Předpokládám hmotnost a tvrdost díky tuhosti? Poslouchám :-)

          0 0
    • Markony  

      trošku oživím jak je nato s kvalitou ráfky značky MACH1 410 silniční 32děr a Ráfek Mach1 240 též 32 děr pro jezdce 93 kg na fixku nebo raději REMERX TAURUS 622×14 32děr

      Díky

      0 0
      • Cavendish  

        Taurus je absolutně nezničitelný ráfek. Nikdy jsem mu nedokázal ublížit

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.