• m4rkus

    Zdravím Vás. Zajímal by mě Váš názor na výdrž různých plášťů. Co jsem míval staré kolo, kupoval jsem na něj klasickou RUBENU V36 (170Kč) a najel jsem na ní cca 6000km po asfaltkách i v terénu.

    Nyní co jsem si pořídíl nové kolo a na něm pláště MAXXIS Dynomite a Ignitor tak mám při 1100km skoro po vzorku a ježděno zase po cestě a v terénu.

    Je tedy normální aby dražší a značkový plášť najel mnohem méně km než opovrhovaná např. ta RUBENA za 170Kč?

    Kolik třeba najedete na pláště Schalbe RR, NN ? Děkuji za odpovědi..

    0 0
    • bike4you  

      to bude tím, že maxxis má nejspíš měkkčí směs

      0 0
    • MlokCZ  

      Ano je to zcela normální. Dražší pláště mívají často měkčí směs, díky čemu dobře drží a také se rychle sjedou.

      RR na zadním cca 2000km. Samozřejmě záleží kdy ho kdo mění a kolik asfaltu jezdí (čím víc asfaltu, tím hůře pro plášť).

      Na předním je to pak vždy mnohem lepší.

      Levné pláště mívají směs často supertvrdou a vydrží déle. Ovšem to chování v terénu tomu pak také odpovídá.

      0 0
      • ulda  

        Přesně tak, jde o tvrdost konkrétního pláště. Čím tvrdší, tím větší výdrž, ale menší adheze

        0 0
    • Morchella  

      Tušíte někdo, který z těchto plášťů má delší životnost?

      Michelin Jet XCR

      Continental Race King ProTection

      Chci přejít na bezduše, ale nechci se s tím patlat opakovaně. Proto bych chtěl obout plášť, který mi vydrží od jara do podzimu, což je asi 3500 km (z toho po Praze asi 40%) a při další výměně bych chtěl nasadit rovnou bahňáky na podzim/zimu.

      EDIT: chci to pouze na zadek, přední bude Michelin Force XC

      0 0
      • kycis  

        No nejspis ani jedna, jsou to zavodni gumy s extra nizkym vzorkem. Nerikam, ze to vubec nevydrzi, zalezi jak jezdis, ale vsadim se ze na konci sezony to bude spis slick nez mtb plast.

        0 0
        • Morchella  

          To chápu a počítám s tím. Když to přijde dřív, tak to budu řešit. Já jen, když je ta možnost volby, tak bych vzal ten, co déle vydrží. Ale v duchu se kloním k Racekingovi, protože Jet má duté figury a bude se asi více odírat. První jsou ale pro mě jízdní vlastnosti a až druhá výdrž.

          0 0
          • AussigBiker  

            Tak ten Contik ma zaroven smes Black Chilli a to vcelku vydrzi. Ja RK nikdy nejezdil, jenom Xkingy a Mountain Kingy. Michellin nevim. Psat ti tady co vydrzely me nema cenu, zalezi co budes jezdit, asi na acku se sjizdej vic nez na trave… jiny plaste jsem moc nezkousel, s kontikama ProTecion jsem na HT plne spokojen.

            0 0
            • Morchella  

              Díky za názory. Člověk se při výběru občas zasekne a pak hledá, co ještě přihodit na misku vah. Jako do teď jsem nebyl línej přehazovat podle počasí, nebo jezdit přes týden do práce na starých pláštích a na víkend si přehodit za lepší, ale počítám s tím, že s mlíkem se mi nebude chtít patlat více, než dvakrát ročně.

              0 0
              • AussigBiker  

                Na nejaky prehazovani plastu jsem taky rezignoval. Zas tak me to nezpomaluje, je to prace a penize navic… Ja hlavne hledal neco, na cem nebudu mit s moji hmotnosti defekty, na Schwalbe furt. Contiku ProTection vpodstate bez defektu. Obcas se tu na foru pise, ze nekomu poskkodili sputny prilis brzo. Ale ja stim jezdim v Krusnejch horach / Stredohori nejvic, sem tam cyklostezka a za me v pohode.

                A jak pise kolega podemnou, me vydrzely o neco malo min asi, ale vazim dost :)

                0 0
                • Morchella  

                  Nakonec jsem nekoupil ani jeden z nich a nasadil na zadek Mavic Pulse Pro 27,5" 2.25, který vypadá slibně s výdrží a jede krásně na asfaltu i v terénu.

                  0 0
      • KoudakT  

        S Race Kingem neporadím, ale mně X-King RS dal kolem 3000 km a to tam bylo silnic opravdu hodně.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.