výběr kola- merida-matts-lite-1500-d-nebo-merida-crossway-lite-3000-d

24 nepřečtených
  • morfy

    Zdravim, jsem laik a chci si koupit nové kolo, běžná jízda tak ze 70% silnice,zbytek polní a lesní cesty,zaujalo mě to crossové,krátkodobě snad v lese a v blátě taky pojede.

    Vyjíždky tak do 30km-je možné jet na horském takovou vzdálenost na asfaltě.

    Které z těchto kol mi doporučíte a které má lepší výbavu:

    http://kola.ramala.cz/…1–16074.html

    http://kola.ramala.cz/…1–16880.html

    Díky za radu.

    0 0
    • Sitic  

      Na horalu je možné jet i delší trasy než 30 km ale nadreš se víc než na tom krosu ;)) sám jsem měl horala a přešel jsem na cross ;)) a jsem velice spokojen ;))PS: ty dvě kola nejde porovnávat ;) jsou to různý kola a každé je určeno na něco jiného ;))

      0 0
    • Deathwing  

      spis ber ten cross, na silnice mnohem lepsi a teren taky zvladne, sice ne tak rychle jako mtb ale cesty projedes

      0 0
      • Sitic  

        Na jeho místě bych ho vzal taky. Na silnici budeš mnohem rychlejší jak MTB a v terénu sice o něco pomalejší ale jestli nejezdíš nějaký kruárny tak to bude v pohodě ;))

        0 0
        • nox159  

          Na silnici budeš mnohem rychlejší jak MTB – a to je blbost neco si o tom najdi vyzkousej a pak mluv… :)

          0 0
    • scalar  

      Obecně bych pro popisovaný způsob využití taky doporučil cross, ale z těchto dvou kol bych doporučil to horské, je podstatně hodnotnější.

      0 0
    • winter78  

      Podľa mňa zober cross. Na asfalte je to svižnejšie a trochu rýchlejšie než MTB. Navyše Meridy sa mi moc páčia, tiež som chcel jednu,nakoniec zvíťazile lepšia cena iného crossa ;-).

      0 0
    • Evilcleaner  

      na mtb se silnice dá přežít. cross v terénu je utrpení (šolotinová cesta není terén:-) )