• tom007

    Ahoj, prosím Vás zkušené o radu. Rád bych si udělal radost a koupil si HT za cca 80tis, chci začít trošku víc jezdit.Původně jsem si chtěl nechat udělat na míru duratec, ale nakonec na doporučení přemýšlím o karbonu. Momentálně mam favorita GIANT XTC Advanced 27.5 1-M16 http://eshop.progresscycle.cz/detailsklk.aspx?… Kamarád m alei říká že že má nic moc geometrii a že karbonové ráfky brzy oddělám. Děkuji moc za názor. T.

    0 0
    • michomin  

      Co třeba Ghost Lector 7 http://www.ghost-bikes.com/…detail/5332/ . Třeba ti ho kamarád povolí.

      0 0
    • minimus80  

      HT za 80tis/ by som nedal. V tej cene uz by sa dal aj chrtacky full nie? . Alebo za 80t/3tis eur by sa dalo napr HT + cestak na naberanie km ked chceš viac jezdit :)

      0 0
      • Esi  

        Záleží na tom čemu se říká začít víc jezdit, u sebe říkám že víc jezdím když se dostanu přes 3500km za sezonu, silniční kolo nechci protože se na silnici bojím a kromě toho mě to nebaví. Chrťáckej full taky nepotřebuju vzhledem k tomu nájezdu a mimo to jsem si nikdy moc nepotrpěl na údržbu, na na fullu je toho k údržbě přece jen trochu ví než na HT

        0 0
        • Espen  

          Teď by mě fakt zajímalo, proč si nám řekl, že se na silničce bojíš, full nechceš a jaký máš nájezd?

          Tazatel by chtěl totiž vědět, jaké HT pořídit za 80k.

          0 0
          • Esi  

            Jestli by jsi se nejdřív neměl podívat na co reaguju

            0 0
            • Espen  

              Vím na co jsi reagoval, ale upřímně nechápu proč?

              0 0
          •  

            Teď by mě zajímalo, proč děláš naprosto zbytečně vlny.

            0 0
            • Espen  

              Na jednu stranu odpovědět nechci, protože se to netýká tématu a nechci zaplevelovat téma, ale na něco se ptáš, tak je slušné odpovědět. Esiho nick začíná na E jako můj, takže k sobě máme blízko. Ve spoustě témat se Esi vyjádří dost podobným způsobem jako zde a mě vrtá hlavou proč?

              0 0
              • Esi  

                No to jsme skoro bratři :-) Reagoval jsem na to že tazatel se ptá na HT za 80 a je mu nabízen chrtí full kterého evidentně nechce a nebo levnější HT a k tomu silnička, zvláštní že to ti nevadí. Tyhle dotazy jaké si mám koupit kolo jsou pořád dokolečka dokola, vždyť to za něj nikdo nerozhodne, těžko posoudíš jaké GEO mu bude sedět, jaký bike se mu bude líbit, v dotazu není ani výška a hmotnost jezdce, prostě nic. Dále potom píše že najezdí asi 3000km za sezonu, na takový nájezd bude jakékoliv HT za 80 litrů dobré to se asi hádat nebudeme, záleží jen na tom jaká mu bude sedět geometrie. Kdyby se to kolo osadilo komponentama bez popisků tak dost pochybuju o tom že funkčně pozná rozdíl mezi Deore a XT třeba u brzd, klik podobně, tak že ve výsledku nebude žádný rozdíl mezi kolem za 50 a za 80 pro dané použití, jestli to kolo má o půl kila víc nebo míň nehraje roli. Prostě pokud má tazatel 80 tisíc na kolo a chce HT ta by se měl hlavně na několika z nich projet víc než na parkovišti před prodejnou protože tam nepozná vůbec nic, a na netu to co mu bude sedět opravdu nezjistí

                0 0
                • Espen  

                  Napsal sem podobný elaborát jako ty, ale nevložilo se to. Takže nic. Psát znova se mi to nechce. Tak nějak s tebou souhlasím, jen ta geometrie se trochu přeměňuje. Jen prostě chce kolo za 80k. Nic víc bych v tom nehledal.

                  0 0
                  • Esi  

                    hned o 2 příspěvky pod tímhle, „nájezd předpokládám do 3tis…“ :-)

                    0 0
                    • Espen  

                      Moje chyba. Ale stejně si koupí co chce on za 80k. Takže si tu akorát plácáme játra.

                      0 0
                      • Esi  

                        No tak jasně že jo, prostě jedinej použitelnej způsob jak si koupit kolo je podívat se na účet kolik za něj můžeš nebo chceš dát, a potom oběhnout těch pár modelů půjčit si je a otestovat :-)

                        0 0
                • tom007  

                  Rozdíl v dílech nepoznam to máš pravdu, spokojim se když to nebude vrzat :-) Vim že je težký takhle radit a že nejlepší je vyzkoušet a porovnat. Spíš jsem chtěl posvětit výběr. Například rozdíl mezi hliníkem a karbonem oceníš, nebo od někoho kdo má Gianta a řekne hele s tim chybu neuděláš jsem spokojenej, na karbonový ráfky se vybodni, kup model bez nich a ušetříš. Ale díky za názor.

                  0 0
                  • Espen  

                    Ale ty si chceš koupit právě to kolo který sis vybral. Jen si to chtěl posvětit jak sám píšeš. Vlastně ti fakt závidím, že si chceš koupit takový kolo a hlavní požadavek je, aby nevrzalo.

                    0 0
      • Chlebovnik  

        HT za 80tis/ by som nedal. V tej cene uz by sa dal aj chrtacky full nie?

        Jóó, bejvávalo.

        0 0
      • tom007  

        Fulla nechci, radši kvalitnější HT za stejnou cenu. Pro mě je celkem zbytečnej, nejezdim moc terén kde bych ho plně využil. Nájezd předpokládam do 3tis a terén většinou lesní stezky občas něco kořenatějšího,, silnice minimum. Na údržbu fakt nejsem :-)

        0 0
        • minimus80  

          Ja tiež nie a preto som si postavil HT :) …ale v cene tak 3tinovej. Na popisane vyuzitie bude HT fajn …lector je pekný.

          0 0
    • Atilla  

      A není to lepší postavit? Komplet XT – m8000 a vidle fox vyjde na 26tis. Záplety a rám si myslím, že se dají sehnat za 50tis

      0 0
      • tom007  

        To je podle mě už pro fajšmekry. Myslim si že velký výrobce se dostane v kvalitních věcech na lepší cenu něž kdybych si to kupoval já po součástkách, ale třeba se pletu (i když je to vždy kompromis). Navíc radši hotovku od plátce, protože to chci do účetnictví.

        0 0
        • MartinaBu  

          To by mě zajímalo jako co to v tom účetnictví bude … :-)

          0 0
          • Breakpain  

            Dá se to tam protlačit, pár lidí odtud to tak má – třeba si všimnou a napíšou .

            0 0
          • tom007  

            A co treba jako dopravni prostredek kolo :-). Zalezi aby jsi na to mel ve firme vyuziti a dokazal si to pred FU objajit. Postaci taky jezdi nekde na kole :-). I kdyz psat knihu jizd je pakarna, ale kvuli uspore se to vyplati ;-)

            0 0
            • MartinaBu  

              Řekl jsi to přesně, obhájit si to u FÚ ;-)

              0 0
            • MacLuke  

              A tankování na zahrádce jde dát taky následně do nákladů? :D

              0 0
            • mr.ricardo  

              no, je videt, ze jsi nikdy nebyl na FU v Novem Boru :)

              0 0
              • kubad  

                asi tak,

                za 10–15 to asi v klidu obhájít pude, ale 80 už těžko :D

                0 0
                • ELx  

                  No já myslím, že cenu asi obhájí, ale bude moct uplatnit třeba jen polovinu.

                  0 0
                • tom007  

                  No zkušenost s tim nemam, ale přijde mi to blbost stejně jako že by sis mohl koupit do firmy jen škodovku do 400tis. U aut omezení neni tak proč u kol :-)

                  0 0
          • tom007  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
          • snas89  

            No co..i firemní zaměstnanc se musí do práce nějak dopravit…třeba i přes les:)

            Stát může být defacto rád, pořád lepší na emise než oktávka v naftě.

            0 0
        • Atilla  

          U fulla to tak povětšinou je, ale ty HT rámy nejsou tak drahé a spotřební díly se dají oproti zahraničí sehnat za hubičku. A hlavně si to postavíš dle sebe. Osobně mi z každé seriovky nakonec moc nezbylo, navíc nemám rád věci od sramu, takže si to postavím na shimanu atd

          0 0
    • myscho  

      Vôbec si nenapísal co na tom chceš jazdiť, váhu (pre tie kolesa možno),..

      0 0
      • tom007  

        Pardon upřesním. Většinou jezdím lehčí terén, silnice minimum. Jednou mam cíl zvládnout třeba krále Šumavy :-). Výška 175cm a váha 96kg (ale rád bych se dostal na 80kg, zatím zbožné přání :-)

        0 0
        •  

          za mě Lectora, mám stejné parametry jako ty a oproti mému 27,5 RB CRR ten 29 Lector má něco do sebe:-), poslední dobou sedím už víceméně jenom na Lectorovi a RB zahálí

          0 0
    •  

      Doporučuji tohle:

      https://www.canyon.com/…-sl-8-9.html

      Karbon, čisté XT M8000, vidlice Fox Factory, a ještě ti zbyde na pořádný computer a sadu oblečení.

      0 0
      • volyn  

        Ty canyony jsou fakt nadherne kola. Ale neni to ta znacka co tu nema zastoupeni a zbozi ti dojde postou v krabici a kdyz se neco vy*ere tak posilas nekam do Němec?

        0 0
        • Espen  

          Kupovat za tyhle peníze, tak si udělám výlet a do Koblenz si pro kolo zajedu.

          0 0
          • MartinM  

            Otazka zni za jak dlouho to tam pojedes reklamovat :D

            0 0
            • Espen  

              Nežiju v panickém strachu, že když si něco koupím, že se mi to rozbije. To bych si nemohl koupit vůbec nic. A myslet si o něčem, že se to rozbije, tak si to preci nebudu kupovat. Ale spousta lidí takto přemýšlí, proto chápu tvou připomínku :-D.

              0 0
        •  

          Ano je.

          Celý obchodní model Canyonu je založen na tom, že výrobce prodává kola přímo koncovým zákazníkům. Tudíž odpadá marže velkoobchodu, marže maloobchodu, a tak si Canyon může dovolit prodávat kola o 20 – 30% levněji než srovnatelná konkurence.

          Canyona (nového) ale NELZE koupit jinde než v jejich eshopu, platí se kartou nebo převodem na účet předem, a 1 – 2 měsíce se na kolo obvykle čeká. Reklamace se skutečně řeší v Německu, ale je fakt, že organizačně to zajišťuje české zastoupení (pošlou k tobě kurýra, ten vyzvedne kolo nebo reklamovaný díl, a po vyřízení jej k tobě opět přiveze).

          A za sebe ještě skromně dodám, že krásnější kolo než GC AL SLX 2016 jsem v životě neviděl.

          0 0
          •  

            Tos asi ještě na vlastní voči neviděl Lectora:-)

            0 0
          •  

            +1

            0 0
          •  

            +2, :-) nějak se to vícekrát načetlo

            0 0
          • Chlebovnik  

            A za sebe ještě skromně dodám, že krásnější kolo než GC AL SLX 2016 jsem v životě neviděl.

            V čem je GC AL SLX hezčí než EXCEED?

            0 0
            •  

              Hele … viděl jsem na ForBikes i Exceeda, je to samozřejmě nejvyšší závodní třída, ale mám-li hodnotit čistě design rámu, tak ten GC přece jen vede. Na první pohled mě na něm zaujala puristická elegance zadní stavby, napojení vzpěr, dolní rámová trubka čtvercového průřezu a stealth barva – není čistě černá, ale taková temně stříbřitá a vypadá nádherně.

              Takže je nejspíš čas to přiznat – NEODOLAL JSEM. ;-) Pokud se někomu z vás líbí můj současný bajk, kterého jsem si postavil letos v lednu (viz. profil), pište SZ.

              0 0
    • More Ous  

      to s těma ráfkama je kravina, obzvlášt u některejch xcéček bejvaj hliníky hrozný papíry.

      0 0
      • nomecz  

        +1 za Lectora LC7 měl jsem možnost se projet na LC5 a LC7 a neskutečnej masakr jak to kolo zrychluje a obratnosti má na 29" na rozdávánání

        0 0
    • KoudakT  

      Já vím, že je to už přes limit, ale byly tady tipy na Grand Canyona a tenhle Exceed je podstatně lehčí. Tazatel by si mohl chtít udělat ještě větší radost a pokud má 80 tis. CZK rozpočet, asi kvůli 12 tis. navíc nebude muset prodávat ledvinu :-)

      https://www.canyon.com/…slx-8-9.html

      0 0
    • Lachtis  

      Ahoj, taky o novém chrtím HT uvažuji. Na velo test víkendu jsem proto projel několik kol, mimo jiné i to karbonové XTC od Giantu. Ač Anthem mi seděl, tak to XTCčko vůbec, geometrie mi neseděla, přišlo mi, že to jede hůř zkrátka to kolo mě nebavilo. Pak jsem zkusil Treka Superfly, pravda v hlíně a to byla jiná píseň, krásně hravé, rychlé kolo. Následoval karbonový Superior a taky nadšení, ale už mi to přišlo moc tvrdé, takový opravdu nekompromisní závodní stroj… Úplným vízězem, a to jsem absolutně nečekal bylo BMC team elite 02. Je pod tvým limitem a to kolo je střela, skvělá GEO, já se do toho stroje zamiloval: http://www.bikeclinic.cz/…yellow-gcpb/

      Pravda, nezkoušel jsem třeba Cannondale a Stumpjumpera od Spešlu, ale to BMC…

      Jo, jinak, kašli na 27,5, fakt ta 29 je asi lepší volba. Sám aktuálně jezdím 26ku HT a ta 29 v HT je úplně v poho…

      0 0
    • michomin  

      Hele, tome-agente, ty jsi prcek, že chceš 27,5?

      0 0
    • pierogross  

      HT za 80 je v dnešní době už dost specifický požadavek. V této ceně bych určitě zvážil záruční podmínky, čili bych se přikláněl (pro hodně lidí asi špatně) k profláknutým značkám s „doživotkou“ na rám. Já jsem jezdil Trek Superfly, sice v hlíně, ale byla to raketa, ale hlavně mi seděla geo, ta geo vlastně tehdy rozhodla o koupi. Tak držím palce ať to dopadne. Ještě si myslím, že třeba Norco má zas zajímavý poměr cena – výkon, ale takových značek je…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.