• noezor

    Zdravím,

    na letní sezónu bych si rád pořídil nové kolo. Jsem amatér, co najezdí ± 800 km ročně. Povrch jízdy: asfalt 70 %, štěrk 10 %, lesní cesty 10 % …

    Aktuálně mám trekingové kolo, ale přemýšlím o mtb 29". Rozmýšlím se mezi těmito adepty:

    1. http://www.kola-pells.cz/…-pells-2015/
    2. http://kola.maxbike.cz/…olo-taupo-29

    Hodlám do toho investovat max. těch 19 tis. Jaký z těchto dvou je lepší? Případně jaké jiné bystě mi doporučili?

    Předem díky

    0 0
    • Gustaf 81  

      na jízdě po asfaltu je imho 29er MTB blbost…

      0 0
    • Mysee  

      A ve zbylých 10 % lítáš? S takovým nájezdem fakt radši cross, za 19 tisíc bude slušně vybavenej.

      0 0
    • LRRTM1  

      Taky bych přemýšlel, jestli je MTB to pravé… ale pokud 29er tak už se do 19tis. dá sehnat i něco se vzduchovou vidlicí:

      http://www.cyklonemcik.cz/…000–909–2015

      A nebo něco postavit…

      0 0
    • noezor  

      Bylo mi právě řečeno že mtb29 zabiji jednou ranou dvě mouchy. Sám jsem prvně přemýšlel o klasickým krosu, protože jsem se domníval že tření velkého průměru kol bud zbytečně brzdit, bude to zbytečná váha apod. Ale opět mi bylo řečeno :D, že když ho pořádně nafoukám a budu mít tedy i vhodný plášť, tak pojedu jen po prostředku pláště ..

      Díky za ten odkaz na to kolo se vzduchovou vidlicí, vypadá slušně :)

      0 0
      • niky79  

        IMHO na mtb29 ram ti nic nebrani si kdykoliv pozdeji dat uzka 28" crosova kola :)

        0 0
        • noezor  

          To mi bylo taky řečeno, proto bych rád teď tu 29". Chápu, že sestavit si kolo je asi jiná liga, ale v tom se nevyznám, takže budu věřit fullu. Jinak ohledně značky maxbike, můžete doporučit? Čím víc procházím fóra, tím víc zjišťuji, že bych měl asi chodit pěšky :D

          0 0
          • niky79