• xmanasm

    Ahoj koupil jsem si nový bajk a mám dotaz chci si na něm zvedat fyzičku a dostat pár kil dolů. A nevím jestli mi s tím může pomoct nějaký ten cyklokompijutr (samozřejmě on za mě ty kila neschodí), ale spíše co se týče toho monitoringu a pokud ano, co by měl umět? Jestli stačí jen tepovka, nebo i s kadencí případně nějaké další funkce? Případně nějaké jiné doporučení čím se řídit? Co se týče toho kompijutru tak se mi líbí VDO M5 WL , ale nechám si poradit.

    0 0
    • Smazaný účet  

      Tepy neres, proste jezdi…az si zacnes myslet, ze se moc zadychavas, zvolni. Pokud chces cyklokompjutr abys monitoroval kilometry a rychlosti, proc ne. Jinak podobnou sluzbu treba i se zaznamem trasy a analyzou kde jsi jak rychle jel, zvladne chytrofoun s nejakou aplikaci.

      0 0
    • Jakobo  

      Pro zacatek ti staci nejaky jednoduchy s ukazatelem rychlosti, vzdalenosti, celkove vzdalenosti, casu a ujeteho casu. Kdysi jsem koupil prave pro takove ucely Sigmu Speedmaster 5000. Jednoduchy, blboucky, spolehlivy. Ale je to dratak tzn. obtiznejsi montaz na odpruzene vidlice, ale jde to bez problemu. Zase odpada starost o dalsi baterku cidla a mozne ruseni blikackou, vn…

      Jinak VDO jsou super, na cestovnim kole mam dratovy MC 2.0, ktery meri i nadmorskou vysku a to fakt velmi presne. Je zabava pozorovat sklon, maximum atd. Jeden cas jsem zkousel jezdit s tepakem a to me spis rozcilovalo. Jinak radeji bych koupil znackovy nez no-name treba z Lidlu i za cenu mene funkci. Mnozi asi nebudou souhlasit, ale co jsem mel ja cas od casu se sekl, vypadaval z drzaku, nepamatoval si udaje. Proste Sigma, VDO, Cateye a asi dalsi jsou vychytane.

      0 0
    • lunochod  

      Pro mě je cyklokompjůtr demotivující, raděj nechci vědět jak pomalu jedu :-)

      0 0
    • novas752  

      Na nejaky trenink se minimalne funkce tepaku hodi.

      Kadence je imho takova nepotrebna, to jde jednoduse vypocitat podle rychlosti a prevodu, naucit se to rozpoznat a pak jezdit kadenci podle citu.

      Taky vyskomer je naprosto libova zalezitost – at uz na zjisteni aktualni vysky (cili „kolik jeste zbejva nahoru“), nebo pro mereni celkovych nastoupanych metru – to je imho casto dulezitejsi, nez vzdalenost – aneb 100km v polabí je nic oproti stovce v horách.

      Já mám Sigmu ROX 6.0 CAD STS, ale to už je takovej dražší model.

      Koukni na novou bezdrátovou řadu Topline (.16), tam by se mohl najít fajn kousek. Nebo něco z osvěčených .12.

      0 0
      • Breakpain  

        Asi jsem lempl, ale když jedeš trénink s určitou kadencí, je fajn ji udržovat ;-) … a rozhodně to ani po letech echt v oku nemám. Pocitově něco sice točím, ale když se chci držet v nějakém rozmezí a to pak měnit … tak bez měřáku bych byl v loji :) …

        0 0
        • Jakobo  

          Ja nevim, ale zkusil bych se odpoutat od odbornych vyrazu jako trening ci kadence a podival se na dotaz ocima cloveka, ktery ma ve stodole starou Libertu, na ktere se pojede obcas projet k lesu nebo do sousedni vesnice. At uz to tak je nebo ne (a ono to tak v 90% pripadu stejne dopadne), je fakt zbytecne plest zacatecnikovi hlavu temito pojmy a znechucovat nedelni vylet sledovanim kalorii. Nechal bych jej, at jezdi podle radosti a koupil jednoduchy tachac, at se muze vecer u piva pochlubit, kolik najel a kolik svihal z kopce.

          0 0
        • novas752  

          Tak mě přijde udržet konkrétní kadenci naprosto v pohodě. :) Třeba když jedu pohodovou 85–90, tak na kadenci vůbec nekoukám a stejně jedu 85–90. Stejně tenzní 50–70 apod.

          0 0
    • MI.KU  

      Taky sem si nedávno koupil nové kolo a plně stačí chytrej foun – dobrá aplikace je Runtastic buď Road nebo Mountain Bike – umí vše co cyklokomputer a netaháš sebou další zařízení – respektive dnes bez telefonu nikam nejedu a myslím ze většina lidí si ho bere sebou ,,kdyby něco,,.

      Takže pokud mas nějaký slušnější foun – GPS, a-GPS, GLONASS, barometr a td tak si kup aplikaci za pár kaček časem třeba tepový senzor a máš stejný výsledek jako od top zařízení levněji a s více možnostmi – samozrejmne má to i nevýhody jako menší vydrž baterie odolnost a td ale dá se to v klidu používat a ten telefon budeš tak jako tak vozit…

      Doporučuji dát se touhle cestou.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Na bezne pocitani kilometru neni nic lepasiho, nez obyc tachometr…s dra­tem.nebo bez… nemusis nic resit a funguje.

        0 0
        • MI.KU  

          No já jen zmáčknu start a dám telefon do dresu a funguje ;) a krom těch km mám do detailu zaznamenanou trasu převýšení průměry a td a td. Výdrž v tomto módu je delší než co zvládnu ujet – za vyjizdku cca 100km mi klesne baterie o cca 15% – vzhledem k tomu ze telefon stejně dobijim denně mě tedy nikdy nelimituje. Když chci kouknu do mapy nebo zapnu navigaci a td.

          0 0
          • Breakpain  

            Mno, když to počítá jen km a nic jiného, tak by mě upřímně prudilo to pořád spouštět a zastavovat na mobilu – čím méně práce s tím, tím lépe.

            Takže tady bych byl jednoznačně pro obyč tacháč. Ale každý si to zařídí dle sebe ;) …

            0 0
            • MI.KU  

              Jenže jde o to že to neměří jen km narozdíl od obyčejného tachometru ;)

              Jak jsem psal jde mi hlavně o ty trasy, grafy, nadmořskou výšku a td a td. To mi za to zmáčknout START stojí ;)

              0 0
              • Breakpain  

                Mrkni na začátek mojí první věty „když to počítá jen km a nic jiného..“ ;-)

                Hele, asi mám averzi, ale stačí mi, že musím spouštět kvůli rodině live tracking a neskutečně mně to pije krev ;). Vadí mi to proto, že mobil cpu do pytlíku a do kapsy/batohu = zdržovačka … z mého pohledu.

                0 0
                • kokoska.rokoska  

                  Aktuální firmware u spousty Garminů přidal možnost autostartu Livetrackingu. Zkontroluj si to :-)

                  0 0
                  • Breakpain  

                    Ha … díky ;) … sláva, sláva, sláva … konečně něco hodnotného přibylo :) …

                    0 0
          • Smazaný účet  

            Precti si jeste jednou co jsem psal…

            0 0
          • novas752  

            Já používám pro sichr obojí. :)

            Tachec pro data během jízdy (rychlost, výška, tepy, teplota), což by mobil vysávalo extra rychle a stejně by se to nedalo přečíst, navíc otřesy na řídítkách apod. Výhodou je taky výdrž – na jednu baterku ujede tachec asi 300h a včas ohlásí, že má málo = bezproblému na vícedenní výpravy.

            V batohu mám zaplou Stravu na gps záznam a segmentíky.

            Jsou přístroje co zvládnou obojí, ale to už je takový dražší.

            0 0
            • MI.KU  

              Tachec pro data během jízdy (rychlost, výška, tepy, teplota), což by mobil vysávalo extra rychle – tyhle údaje mám taky a jak jsem psal veme mi to max 15% po 100km – takže dojezd cca 600–1000 km dle toho co mám vše k tomu zaplé třeba navigací – a to za den opravdu neujedu ;)

              0 0
              • MI.KU  

                K tomu je fajn i pitomej kompas což je opět věc co tachometr nemá, nebo si pustit muziku do sluchátek a td a td. A že neprectes údaje? Hm na 5,5" mám ty údaje krapek větší než na tachometru ;)

                0 0
              • novas752  

                Tak to máš asi kouzelnej mobil, každopádně nic to nemění na bídný čitelnosti na slunci a bídný odolnosti na otřesy, marast a případně pád.

                0 0
                • MI.KU  

                  Tak musíš na to použit trochu lepší mobil – na přímém slunci nemám nejmenší problém – používám iPhone 6s Plus.

                  Jo proti pádu by to bylo blbé, jenže jak jsem psal mobil bych sebou bral tak či tak takže tohle je vlastně zbytečné řešit respektive můžeš to řešit odolným vodotesnym pouzdrem.

                  A když se někde vysekám nebo říznu plášť z tachometru si o pomoc nezavolám.

                  0 0
                  • novas752  

                    Tak ten mobil v batohu je chráněnej poněkud líp než na řídítkách, kde je hlavně při „nouzovejch výstupech“ poněkud na ráně.

                    0 0
                    • MI.KU  

                      Hm… na žiletce nevozím batoh… :(

                      0 0
                      • mrofmoha  

                        hod sem fotku jak mas iphone 6s Plus na riditkach..

                        jinak iphone 6s Plus je urcite velmi dobry pristroj, ale za me bych radsi koupil garmin edge 520 bundle a jeste by mi zbyly prachy na 5s-ko..

                        0 0
                      • novas752  

                        Pak je taky otázka vkusu, jestli čučet na display cca 4×4cm (lepší cyklokompjůtr) nebo na takovou televizi. :)

                        0 0
                      • mrofmoha  

                        no jestli mas ten telefon v obalu tak to v podstate batoh vozis :)

                        ne promin, vtip samozrejme. Jinak ano, iphone 6s nahradi obstojne dobre cyklocomputery, to s tebou souhlasim.

                        Problem vidim v te velikosti, ale to je otazka vkusu samozrejme

                        0 0
                        • MI.KU  

                          Odpovím obecně i klukům nad tebou – vozím ho v dresu – z důvodu že za jízdy se kochám a nepotřebuji sledovat údaje. Ty si projdu pak doma nebo když někde zastavím plus to mám hned nahrané na web. Aplikace mi po intervalech za jízdy hlásí přehled údajů zda zrychluji nebo zpomaluji a td.

                          Když jedu někam kde to neznám pustím si hlasovou navigaci. Pod dresem mám provlečený sluchátka a poslouchám muziku.

                          Jinak držáky na Plusko nějaké sou ale jak říkám neláká mne to i když by se to tak vozit dalo a čitelnost na slunci OK.

                          Měl jsem pujceny držák a měl jsem to pridelany na predstavec – šlo to v pohodě ale když pak někam jdu od kola musím to sundat a hlavně ty sluchátka potom – a BT sluchátka ještě nemám páč mám výhrady k výdrži u těch malých a ty velké zas na sport nejsou OK.

                          Koupit garmina a mít ještě prachy na 5s je sice hezké jenže já potřeboval 6sPlus a na tom kole jen využívám potenciál.

                          Ale vesměs bych rád někdy přešel na menší iPhone ale to musí nabídnout stejnou výbavu co Pluska a k tomu koupit iPad – teď mi Plusko sice nahrazuje ipad ale na sport by byl ideál malej foun.

                          Pokud chce někdo údaje během jízdy držák není problém dnes a má funkčně totéž co top computery.

                          Samozrejmne kupovat si kvůli tomu lepší telefon je blbost – já ten telefon potřeboval z jiného důvodu tohle je pro mne jen takovej bonus.

                          0 0
                          • novas752  

                            Tak to je ten důvod proč ti to vydrží tak dlouho resp. sežere tak málo baterky. Nepoužíváš to v „režimu“ cyklokompjůtr, ale záznamník + hlas. navi.

                            Kdybys měl pořád zapnutej display na max jas (jako kompjůtr na řídítkách), baterka by šla dopryč daleko rychleji.

                            0 0
                            • MI.KU  

                              Ano to samozrejmne – poté by dal cca 6–8 hodin – používám automatické osvětlení není důvod mít to na 100% – když jedes lesem nebo zrovna nesviti sluníčko a když začne je to otázka sekund než si sám upraví jas.

                              0 0
                              • novas752  

                                Čiliže k použití opravdu místo cyklocomputeru je mobil naprd – nevydrží to ukazovat ani jeden celodeňák.

                                0 0
                                • MI.KU  

                                  Šlapeš víc jak 8h v kuse?

                                  Musí ti to svítit pořád?

                                  Jsou brasnicky za predstavec a tam hodis ten telefon a do brasnicky powerbanku a muže ti to svítit klidně 24h v kuse.

                                  Mě nejde o to koukat se teď jedu 36km/h teď 34 teď 28 a za 1 minutu 42 – jde mi o celkový přehled o záznam trasy, její měření a td do toho si nechám hlásit přehled za jízdy a navigaci když potrebuju.

                                  Okamžitý záznam na web přehled počasí a samozrejmne možnost si zavolat, kouknout na web když dám pauzu odpovědět na sms a td no a tohle mi cyklocomputer nedokáže nabídnout.

                                  0 0
                                  • novas752  

                                    Takže místo asi 35g tachometru (+ 20g čidla rychlosti) potáhnu ješte 200g pówerbanku (kromě mobilu – ten v batohu potáhnu se zapnutym záznamem tak i tak). :)

                                    Jo, občas šlapu víc jak 8h (v kuse teda ne, dávám si pauzy), poslední vyjížďku skoro 11 a jsou lidi, co šlapou daleko víc.

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  
                                      • si musis koupit brasnicku…to k tomu reseni zadara:)))
                                      0 0
                                    • MI.KU  

                                      A 35g tachometr má plnohodnotnou navigaci a td?

                                      Pro kolegu – ne brasnicku koupit nemusíš můžeš si vzít kus izolacky co najdeš doma a tu poverbanku si prilepit ;)

                                      0 0
                                      • Smazaný účet  

                                        zakladatel psal neco o tom, ze navigaci vyzaduje?

                                        0 0
                                        • Smazaný účet  

                                          zakladatel se hlavne pta, co by ten tachometr mel umet, aby mu to k necemu bylo pri trebovani, konkretne se pta na tep…

                                          0 0
                                      • novas752  

                                        A kvakani mobilu ze zadni kapsy je plnohodnotna navi, ano?

                                        zakladatel navigaci nevyzaduje

                                        Navic jsem psal, ze mobil povezu tak i tak, takze si tam hlasovou navigaci muzu pustit (a vydrzi to podle tvych slov velmi dlouho).

                                        Zakladatel chce cyklocomputer a v rezimu cyklocomputer na delsi vyjizdky mobil musi mit dalsi zdroj energie = misto mene nez cca 60g za tachec + cidlo (cidla) vezes 100g+ mobil (muzeme ho odesist, poveze ho stejne) a 250g + powerbanku, takze rozdil je cca 200g a ve vysledku by mel nekde na predstavci obrovskou hroudu, ktery se moc nelibi narazy a vibrace. Parada, genialni.

                                        0 0
                          • Jakobo  

                            Aha, tak to mnohe vysvetluje. Ty mas mobil zastrceny v dresu a vubec te v prubehu nezajima ujeta vzdalenost, kolik to mas jeste do cile, jak dlouhy je ten a ten kopec, aktualni rychlost atd. Predpokladam, ze az jednou budes mit auto tak budiky z palubky vymontujes a na zadni sedak hodis telefon se zapnutym zaznamem trasy.

                            0 0
                            • MI.KU  

                              Jak jsem psal – nechávám si hlásit přehled podstatných údajů – můžeš si zvolit po jaké vzdálenosti nebo po jakém čase. Takže to slyším tudíš na to nepotřebuji koukat.

                              Jinak pokud na to koukat chceš tak samozrejmne můžeš – jak sem též psal měl sem pujceny držák – jenže mne osobně to za jízdy tak nějak moc nezajímá – projdu si to potom v záznamu a orientační hodnoty si nechávám hlásit po 10 minutách.

                              0 0
                            • MI.KU  

                              PS – aut sem pár již měl a z žádného sem budíky nevyndal – i když u těch za poslední léta budiky nesleduji spis poslouchám krásný zvuk 6 válců.

                              0 0
                • MI.KU  

                  Tachometr a cyklocomputer GPS a td dle mě tyhle zařízení měli smysl před 20–10 lety kdy většina lidi měla obyčejný telefon – v dnešní době když má každý smartphone to postrádá smysl s výjimkou profesionálů kde mají jistý servis a zázemí na trénink takže jim stačí to specifické zařízení které je menší a o případné problémy se postará trenér co za ním jede v autě.

                  0 0
              • Smazaný účet  

                Tyvole tak jsi borec, ktery vsemu rozumi nejlip. Pochvalil ses, jaky mas super mobil a uz nevysirej svou univerzalni a jedninnou pravdu, ze jak si meris vyjizdky na kole je jedinny mozny a nejlepsi zpusob.

                0 0
                • MI.KU  

                  Koukám ze někomu sem slapnul na kuří oko.

                  Nikdo nepsal ze je to jediné řešení ale chtěl jsem táta těle nasměrovat ať si stáhne aplikaci a použije to co s velkou pravděpodobnosti už má a nemusí nic kupovat.

                  Funkčně mu to poslouží stejně.

                  Když mu to nebude vyhovovat koupi si cyklocomputer ale ten pokus ho nic nestál – každá tahle aplikace má verzi zdarma s mírným omezením.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Neslapnul, ale obyc tachometr za tri stovky mi prijde maximalne jednoduchy a funkcni bez nutnosti zvysene pece-viz vyse moje predpoklady, na ktery jsem to postavil.

                    0 0
                    • MI.KU  

                      Ano ale tachometr za 300 ti jaksi nedá ty funkce které jsme tu probírali.

                      0 0
        • gerrard  

          +1 nic neresis jen jezdis.

          0 0
    • IndyCZ  

      Mám obyčejnou Sigmu 1200, spokojenost, funguje naprosto spolehlivě. Tachometr jsem vlastně kupoval jen kvůli ukazateli aktuální rychlosti (abych náhodou nepřekračoval povolenou devadesátku ;-) ) Jinak mám zapnutou Stravu, zase spíš jen pro záznam toho, kudy jsem jel. Ale takový segmentík není čas od času k zahození.

      Ze začátku jezdi pro zábavu, poznávej kolo a okolí. Není nic horšího než začít s cyklistikou a čumět na tepy. Až si ji totiž oblíbíš, budeš mít na takové věci dost času.

      Co se týče smartphonů, jasně, že dokáží spolehlivě tacháč nahradit a dneska už ani ta energetická náročnost není zas tak hrozná, 2–3 hodinové vyjížďky seberou pár procent (bez senzorů). Jenže: smartphony jsou dneska celkem velké a mít je na řídítkách je pěkný humus, zvlášť když obyčejné držáky jsou příšerné a ty lepší zbytečně předražené; jsou poměrně křehké, takže bych se bál poškrábání atp.; mobil beru pro případ nouze, když se vymelu a rozmáznu mobil na řídítkách, asi mi moc nepomůže; mít nonstop zaplý displej by se na spotřebě asi promítlo a pokaždé ho zapínat, když se chci mrknout na data, to fakt ne..

      0 0
    • mrofmoha  

      Ahoj,

      cidlo z tachometru ti zmeri presneji najete km nez GPS a o nastoupanych metrech nemluve.. tam se nema smysl na GPS snad ani divat :)

      takze pokud pozadujes neco co ti rekne dobry udaj o nastoupanych metrech, musis koupit neco s barometrem.

      u te ujete vzdalenosti GPS zas tak hodne mimo neni..

      0 0
      • MI.KU  

        Přesně jsi to řekl – proto jsem psal že ,,lepší mobil,, – ty samozrejmne barometr mají – údaje jsou velmi přesné. Klasická GPS je právě lepší mít a-GPS a glonass.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Porad ale plati, ze cidlo v dratech ti zmeri vzdalenost presneji nez GPS:)))

          0 0
          • novas752  

            To platí i o čidlu v bezdrátech. :)

            0 0
          • MI.KU  

            Když jedu s kamosem co má tachometr rozdíl na cca 50km je v desítkách/stov­kách metru – a to si vem ze jede trochu jinou trasu – takže presne je to dost.

            A teď si vem ze nastavit správný obvod kola kde je rozdíl v použitém plášti ti dá také určité nepřesnosti.

            0 0
            • Smazaný účet  

              cim vice bude clenity teren nebo horsi signal gps, tim vetsi rozdil…pri jezdeni po silnici bude rozdil maly. Spravne nastaveni je samozrejme zaklad. Ani ta gps pro pocitani vzdalenosti neni kdo vi jak presna-protoze to pocita se zaznamenanych bodu.

              0 0
            • novas752  

              Záleží asi na čem. Na silničce, kdy se jede rychleji je gps ok. Na bajku kdy se motáš zatáčkama v hlubokym lese je to místama dost naprd.

              0 0
            • MI.KU  

              PS – a pokud chceš tedy ještě vyšší přesnost můžeš si koupit čidlo rychlosti, kadence a td a spojit ho přes BT s telefonem.

              0 0
              • Smazaný účet  

                a pak tu powerbanku, bo ti to vycuca mobil za tri hodiny…

                0 0
                • IndyCZ  

                  Akorát na švih. :-)

                  0 0
                • MI.KU  

                  BT 4,1 má minimální spotřebu mám zapnuté celej den stejně jako Wi-Fi i když jedu na kole – je zbytecne to vůbec vypínat. Takže telefon ti to nevycuca ten vycucava hlavně svícení displeje.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Skutecne neni ani nahodou mozne, ze zapnuty wifi/BT modul, ktery nekomunikuje s okolim nema jinou spotrebu, nez sparovany?

                    Pokud si myslis, ze to tak neni, mas bud vlastni koncepci uspory energie v mobilnich zarizenich-konkretne u radii se tohle resi docela dost, jak nastavit rezim aby to bylo schopno detekovat pokud o parovani, ale nesmazilo to plny vykon furt, nebo nevis o cem pises a marne se snazis o remizu.

                    Klidne pouzij nejakou hlasku o tom, ze nepisu spravne cesky.

                    0 0
                    • MI.KU  

                      Tak jinak – BT reprák a z telefonu tam peru muziku přes BT celej den a 20% baterie dole.

                      Opravdu hrozná spotřeba za třeba 15 hodin provozu viď? ;)

                      0 0
    • Vtomas  

      taky sem jezdil s iPhone 5 na řidítkách, měl sem (…nebo ještě mám a nepoužívám) vodotěsnej držák BikeConsolle přímo s powerbankou 4000MAh na bajku a říkám, že ikdyž nerad tak sem přešel na drátovou Sigmu. Nejen, že mě sr**o to, že člověk zastavil a musel pauznout Runtastic (vyřešilo by to čidlo na kadenci, ale tam kde jezdím by vyrželo jednu vyjížďku) Ten telefon, držák dostával hrozně na prdel, sluníčko, teplota a hlavně ty otřesy.

      Takhle sem přišel o záznam trasy, nasoupávání…prostě detaily.

      Dneska už jdu jinou cestou, kdy přestávám vozit i podsedlovou brašničku s nářadím..... vše to nahradila mini vodotěsná ledvinka z čajny do které hodím iP5, mini mulifunkční sadu s nejtovačkou, spojku na řetěz, klíče od bytu a stovku na pivko, když se vracím zpět cestou přes město.

      Jen tak do dresu bych to nedal, protože zrovna ztracenej telefon by mě docela vadil.

      0 0
      • Nutribird  

        Hoj, taky řeším tachometr a vypadá to na Sigmu Rox 6.0 cad kolem 2700 Kč. Telefon vozim taky, ale v batohu. Mám zaplou hudbu a komunikaci s Mi band 2 na běh. Mám informace, je to fajn, ale přesnost a aktuální informace mi chybí. Takže Sigma je pro mne jasná volba.

        0 0
        • Kamilac  

          Zkus mrknout na POLAR m450 + měřič kadence a rychlosti v jednom od wahoo, vychází na mnohem příjemnější peníze jak garmin a umí stravu na sledování trasy a segmentů.

          0 0
      • MI.KU  

        Já mám v dresu zapínací kapsu takže v pohodě plus to mám na silničku a powerbanku nevozím. Nevozím ani brasnicku proste mít toho co nejmíň.

        0 0
    • Radovan84  

      Používám voděodolnou Xperia a apku a mobil mám v dresu ale osobně bych pro tvoje využití opravdu koupil nějaký ten obyčejný tacho.Mimochodem VDO je opravdu dobrá volba.Například pro tvůj trénink když si budeš sledovat a udržovat svůj rychlostní průměr je mobil naprd.Něco lepšího můžeš koupit později až budeš vědět co přesně od toho očekáváš.Nějaký tepy,waty,kadence atd mě zatím pro tvé využití přijde jako hloupost…můj názor.

      0 0
    • mrofmoha  

      zkus se podivat na GARMIN EDGE 500 + meric tepu + cidlo rychlosti… je tu myslim na tento model celkem fajn diskuze.. na cyklobazaru by se dal sehnat za slusny penize. Pro zacatek bych rekl, ze by mohl byt ok.

      0 0
    • Tencovozikmin  

      Kup si nejlevnejsi sigmu a zainvestuj radsi do vybaveni na sebe (obleceni) to je urcite dulezitejsi.

      0 0
      • MI.KU  

        Jj s tím souhlasím ;)

        0 0
      • mrofmoha  

        tak jasny, obleceni je zaklad. Nicmene moje zkusenost je, ze cyklocomputer, ktery ti ukazuje nejruznejsi udaje je do zacatku hodne motivujici, nebot se clovek zlepsuje rychleji nez kdyz uz je na nejake lepsi urovni… tam je zase naopak cyklocomputer demotivujici :))

        0 0
        • novas752  

          Tak uplne na zacatku se zlepsujes i tim, ze jednou za tyden vyjedes, kompjutr nekompjutr. :)

          0 0
          • mrofmoha  

            no jasny a prave ten compjutr ti to jasne dokaze, coz te nakopne (si myslim)

            0 0
            • novas752  

              To je pravda.

              0 0
            • IndyCZ  

              A nebo tě otráví, když se to nevyvíjí podle představ. :-)

              0 0
              • novas752  

                To pak můžeš na cokoliv vést – když on foukal vítr proti, mám moc špinavej řetěz, přibrzďuje brzda, měl jsem těžkej oběd… :)

                0 0
        • Tencovozikmin  

          Cim vic hovadin na compu sledujes tak je to horsi. Uplne staci ten nejzakladnejsi a na ten prvni rok do zacatku bych se zameril a sledoval jine veci nez jen blbe cisla. Zacni prvni poznavat sam sebe a zlepsovani pocitis i bez cisel.

          0 0
    • Chlebovnik  

      STRAVA lepší.

      0 0
      • plzakj  

        Tak idealne tepak s gps a synchronizaci do stravy ze :-) Bud hodinky, nebo cyklocomp. Moje zkusenost je takova, ze kdykoliv jsem koupil neco zakladniho, tak jsem za pat mesicu zjistil, ze vyuziju i funkce vyssiho modelu. Takze ve finale platis 2×. Od urcity doby kupuju spis vyssi rady, i kdyz na zacatku dyoji vyrazne vic. Takovh to „zkusim neco a rozhodnu se“ mi financne moc nefunguje.

        0 0
        • Nutribird  

          Moje řeč, taky jsem koupil základní za 550 a teď prodávám s 60% ztrátou. Máš na to kup co se ti bude líbit. Využiješ nebo ne máš.

          0 0
        • Jakobo  

          Jenze obyc Sigmu Speedmaster 5000 s nejdule­zitejsimi funkcemi koupi za 2 stovky. Ma tam vse co potrebuje: Cas, dobu jizdy, rychlost, ujetou a celkovou vzdalenost, za me super tachac. Cokoliv s nadmorskou vyskou, tepama, kadenci nedej boze GPS bude stat min. 10× tolik. Za 200 ma funkcni tachac, ktery vzdycky muze namontovat na druhe kolo nebo nekomu darovat. Si vzpominam, jak jsem kdysi dostal prvni digitalni tachometr, tusim vanoce 1998, byl jsem stestim bez sebe. Rychlost a vzdalenost fakt pro zacatek staci.

          0 0
          • plzakj  

            Jo, tak u 200,– bych to neresil :-) Ale kdyz uz by to bylo k 1000,– nebo vic tak bych o tom premejslel

            0 0
          • Nutribird  

            Za 200 Kč drát, funkční bezdrátové bude kolem 500 Kč a za 1500 už jsou solidní funkce a kolem 2000 kadence, tep, teplota i výška.

            0 0
    • krikli  

      Na zacatel obycejnej budik za 300 a hlavne merak tepu. Jestli poradne nejezdils. Musis si v prvni rade vybudovat zaklad v nizkych tepech… spalovani tuku je v urovni cca 65–75% maximalni tepove frekvence. Osobne bych se na budik vysral a jezdil jen s tim tepakem. 2–3 hodky na 140 tepech. Na jare budes mit o par kilo min a mizes zacit dupat…budik bude ted zbytecne deprimujici… na silnici ho mam ale z horaka jsem ho sundal…

      0 0
      • Jakobo  

        S tim bych asi souhlasil. Mozna zakladatel mohl napsat, co od jizdy na kole ceka. Pak by tady nevznikaly zbytecne flamy.

        Pokud chce shodit kila nebo natrenovat, tak se tepak hodi, soucasne bych ale nepodcenoval pravidelnou jizdu na kole vicemene bez ohledu na rychlost a zatez. Pravidelna jizda za kazdeho pocasi, treba do prace, da pry vic, nez jednou tydne nejaky peklo trening. Cetl jsem v nejakem cyklocasopise nazor nejakeho znameho ceskeho kardiochirurga, ktery taky jezdi na kole, bohuzel jsem jej uz vyhodil. Jaky casopis a jmeno si ted nevzpomenu.

        0 0
      • plzakj  

        +1

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.