• Roman70

    Ahoj bikeři,

    chtěl bych znát váš názor na tyhle dvě kola – 2012 Giant Trance X4 a Specialized FSR XC EXPERT Silver model 2010. Váhám, které vybrat.

    http://www.spoke.cz/…t-trance-x4/

    http://www.teamsport.cz/…-2010-vel-s/

    Jezdím klasické cross-country, občas sjezdík. Chci to na pohodové ježdění na Vysočině, žádné závody. Cena by měla být do 30.000,–. Vzhledově se mi víc líbí Giant a i z hlediska servisu by to bylo lepší – mám ho v místě bydliště. Cena by byla 25.500,–. Spešl je lépe osazený, ale na servis bych musel dojíždět 20km.

    Pro ježdění cca 1000km/rok bych myslel asi Giant.

    Díky za vaše názory.

    0 0
    • Azmir  

      Nevidím jediný důvod proč nejít so spešla, je výrazně lépe vybavený a do servisu nejezdíš každý den takže těch 20km je snad to nejmenší a kromě garančky ti snad servis udělají kdekoliv. Neváhal bych a bral spešl.

      0 0
    • unitak  

      Taky bych šel spíš do spešlu.

      0 0
    • Kamikaze 591  

      Prodávám teď tohle . Kdyby si chtěl, tak bychom se nějak domluvili.

      0 0
    • tonik666  

      Spešl. Tím že je to vyšší model ve slevě má lepší téměř všechno vybavení.

      0 0
    • HonzaC  

      Sám jsem nedávno řešil obdobné dilema. No nakonec jsem skládal a dopadlo to viz. můj profil, ale je pravda, že některé díly se zárukou, ale bazarové. Nicméně v této kategorii bych se podíval sem na Haibike http://www.cyklonemcik.cz/…robnosti.php?… . (nedělám reklamu shopu :-) ), ale kdybych věděl o té možnosti před svojí koupí, minimálně bych si to tam prošel a pohledal reference zde na bf.

      0 0
    • pavlik6022  

      spešl

      0 0
    • ClAyD  

      Spešl má lepší vybyvení, ale trance zase lepší základ..

      0 0
      • ClAyD  

        *vybavení, jak jsem teď přešel z chromu na mozzilu, to podtrhávání překlepů mi chybí :)

        0 0
      • ClAyD  

        Aha, to je ta 2012, ta nemá cenu ani kupovat, hlavně ten tlumák je *******.

        0 0
    • Sidewinder  

      Ahoj, znam borce, co prechazel ze Spesla na Gianta a byl za to moc rad!

      Problem tohoto konkretniho Trance je ale to osazeni. Tlumic Giant stoji za prd stejne jako vidle. Radeji se mrkni po X4 2011 – touto cestou jsem dosel k uplne spokojenosti, viz profil ci recenze..

      0 0
      • ClAyD  

        Přesně tak, ve všem s tebou souhlasím.

        0 0
      • Roman70  

        Tu tvoji recenzi jsem si přečetl už před založením tohoto tématu. Je docela dobrá a na jejím základě jsem si udělal obrázek o rámu Giant. Opravdu jsou ten tlumič a vidle na X4 2012 tak špatný?

        0 0
        • ClAyD  

          Jo, navíc za samou cenu (ne-li ještě levněji) můžeš sehnat x4 2011.

          0 0
          • Roman70  

            To teda nevím kde? Nejlevnější X4 2011 jsem našel za 35.000,– a X4 2012 můžu mít za 25.500,–. A to už je aspoň pro mě dost podstatnej rozdíl.

            Znovu opakuji, jezdím více méně rekreačně.

            A budu přesedat z kola, kde nebyla ani přední vidle odpružená. Ale po tom co sem si zkusil celobrko, bych si chtěl dopřát ten požitek.

            0 0
            • Smazaný účet  

              jenže finta je v tom, že letošní X4 = loňská X5… X4 2011 je naprosto jiný kafe co se týče komponent…

              0 0
            • Weremos  

              Níž jsem ti dal odkaz na X4 2011 za 30 tis.

              0 0
            • mandis  

              Tady byl v krámě nadávno Giant Trance X4 2011,bylo to testovací kolo,které jsem si půjčil,cena byla pod 30.Velikost L,zavolej si tam http://www.jkfjaromer.wz.cz/

              0 0
            • Sidewinder  

              Je pravda, ze i ta X4 2012 bude solidni zaklad, protoze ram je stejnej. Tlumic FOX R dozadu by si za cca 3tis sehnal, to by problem nebyl ..

              Ale kdyby si chtel jen dat dopredu nejakou lepsi vidlici, tak v pripade Fox32 jsi cenove i s tim tlumicem na deseti tisicich minimalne. Proto je rozhodne vyhodnejsi jit hned do X3 2012 (resp. X4 2011).

              0 0
              • maajkee  

                Nejhorší, že giant používá nestandartní rozměr tlumiče a není tak lehký sehnat taky na giant.

                0 0
                • Sidewinder  

                  Pravda .. ale zaznamenal jsem nabidku na tlumic z nejake ramove sady od Treku, ktery ma take tech 184,1mm delku. A Specialized ma snad take na nekterych ramech stejnou delku tlumice.

                  R-ko ale sezene v pohode, kdyby ten gianti tlumic moc houpal, jak se o nem pise.

                  0 0
      • Roman70  

        Fox je dobrá značka sama o sobě, ale o 12.000,– víc se mi pro to moje ježdění na té tvojí X4 2011 dávat nechce. To je nad moje finanční možnosti.

        0 0
    • Smazaný účet  

      do toho spešla bych nešel. ten rám mi přijde jako docela ingot a taky se mi zdá docela starej. Ještě bych pohledal a nebo mrknul po bazarech.

      0 0
    • maajkee  

      Mně tady byl ten spešl důraznmě rozmluven, údajně je rám přiliš těžký, zadní stavba měkká a navíc prý nechodí nic moc.

      Trance si chválí spousta lidí, ale zase tento má bídný osazení, tlumíč buhvíjakej a těžkou nicmoc vidlici.

      0 0
      • Roman70  

        Pročetl jsem bike-forum a nabyl dojmu, že Giant je dobrá volba. Co se týče osazení, tak hydr.brzdy budou určitě lepší, než cantilevry a tlumič snad nebude taková trága s ohledem na v podstatě rekreační ježdění.

        0 0
        • Kamikaze 591  

          Právě že tlumič bývá často dost důležitý a může z jakkoliv dobrého systému odpružení udělat nepoužitelný systém.

          0 0
        • HonzaC  

          A jaká velikost rámu je potřeba? Na kolokolo.cz uvádí, že nějaké menší velikosti mají skladem lehce nad limit (30 tis.), ale s výbavou trochu jinde.

          0 0
          • Roman70  

            Potřeboval bych M. Na ty stránky jsem se díval a vůbec nenašel, jaký velikosti maj.

            0 0
            • HonzaC  

              pokud rozklikneš příslušný model, tak většinou pod popisem komponentů je napsaná velikost. Nebo přes ctrl+f hledat velikost.

              0 0
      • marapara  

        Také jsem se dočetl, že XC FSR má horší geometrii, je těžký a moc dobře nejede. Asi bych do toho nešel, i když v tomto výběru má Spešl mnohem lepší výbavu, než Trance.

        Když už Spešla, tak pak bych vzal Stumpjumpera FSR. Má sice zdvih už 140 mm, ale rám je lehký, tuhý a fakt výborně chodí s tlumičem Triad. Můžu potvrdit z vlastní zkušenosti. Navíc má docela svižnou geometrii, takže s rozumnými plášti slušně jede.

        Když jsem dělal v prosinci rozborku fulla, tak s tlumičem měl 2785 gr, což je velmi pěkná váha a dá se na tom postavit relativně lehký full za rozumný peníz.

        0 0
      • pavlik6022  

        to už je jiná liga, v tomto případě hlasuji pro tohoto trance x4 2011

        0 0
      • Roman70  

        Jo, je tam za cca 28tis., ale v jakým stavu!!! Poškrabaný kluzáky – to budou co chvíla vydřený pouzdra a nakonec se bude měnit celá vidle.

        0 0
        • pavlik6022  

          měl jsem za to že je to new bike , ta oděrka na rámu se dá přežít, ale odřený kluzák ee

          0 0
    • Weremos  

      No tak jsem pohledal a našel jsem Trance X4 2011 za 30 tis.Jen nevím jestli ti vyhovuje velikost M.

      http://www.bikeparkmost.cz/…ce-x-4–2011/

      0 0
      • Roman70  

        Weremosi, tak to je „slovo do pranice“. O tom už se dá uvažovat!!!

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.