• Lud3k

    Cau vsichni.

    Muzu se zeptat jiz delsi dobu resim vuli desticek v trmenu. Pri zmacknute brzde me predni kolo chodi do predu a do zadu cca centimetr mozna pul :-)

    Jedna se o to ze desticky maji jako by vetsi prumer nez zavlacka ( sroubovana)

    Na garance nikdo nic nerikal.

    Nesetkal se s tim nekdo? Popr jak to vyresit…

    Pri prudkém brzdeni to kope

    Moc dekuji za jakoukoliv odpoved

    0 0
    • Markony  

      Nemáš náhodou uchycení kotouče CL by mohl byt volna matka uchycení kotouče .

      1 0
    • kubad  

      Když ti to vadí kup destičky s menší dírou.

      0 0
    • Esi  

      To samozřejmě není dírou pro zavlačku ale vůlí destiček v trmenu, ta je normální a být tam musí. Pokud mas středové uložení kotouče, ten má taky nepatrnou vůli tak se to posčíta a na obvodu to může klidně ten centimetr udělat. Je to normální.

      1 1
      • Markony  

        To není normální. Nečo je volné mam kotouče 6 děr i CL a žádná vůle tam není .

        0 0
    • Vilém  

      Je to normalni.

      0 0
    • Lud3k  

      Nene nemam CL mam sest der.

      No kdyz koukam pri zmacknute predni brzde tak ty desticky se chybou dolu a nahoru zalezi kam kolo tlacim ale pri jizde a prudkem brzdeni to kope…

      A kdyz kouknu do trmenu tak zavlacka se ani nehne ale desticky ano…ale za me je to hodne.

      Zkusim nahrat video snad to pujde videt

      0 0
      • Kouba_2005  

        Troufl bych si říct, že kopání při prudkém brzdění s předozadní vůli destiček nesouvisí. To, že můžeš hýbat zabrzděným kolem kousíček dopředu a dozadu, co vůle destiček ve třmenu dovolí, ničemu nevadí. Na kole přece jezdíš jen dopředu a to se desky natlačí ve třmenu dopředu a pak už se nemají kam hnout. To kopání – co máš za kotouče? Při normálním brzdění není ani náznak kopání?

        3 0
    • Pikaču  

      Neřešit a jezdit.

      Vule v destickach je a bude.

      Dale treba Campa vyrábí kotouč s vůli který jezdím viz:

      brzdové kotouče Campagnolo jsou záměrně vyráběny tak, ze v nýtovaných spojích vykazují nepatrnou vůli (zjistitelnou pouze v případě, že se zabržděným kolem pohybujete na místě vpřed a vzad). Toto technické řešení označované firmou Campagnolo jako DFS (Disc Floating System) výrazně napomáhá k chlazení kotouče.

      0 0
      • Kouba_2005  

        DFS vymyslela Campa stejně až jako reakci na to, že měli vůli v nýtování, takže z chyby udělali chtěnou vlastnost/funkci :-D

        0 0
    • Fofrník  

      Podle mě tam máš tvar/typ destiček, které do daného třmenu nepatří.

      0 0
    • Lud3k  

      Je to nove kolo snad by tam mely byt ty co tam patri.

      0 0
      • Vilém  

        Delsi dobu to resis, je to nove kolo, tzn delsi dobu ztracis cas.

        0 0
    • jIrI___  

      Je to úplně normální. Pro uklidnění – na kole většina lidí jezdí pouze dopředu, destičky se dotlačí na své místo, při brzdění žádná vůle nehrozí (resp. ji nezaregistruješ). Problém vyřešen :)

      0 0
    • kovar  

      Zmačkni páku silněji a máš po problému.

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.