• xxjohnyxx

    Zdravím,

    prosím o radu,

    sháním vidlici na moje trailové HT.

    Požadavky:

    Zdvih 130mm

    BOOST osa

    Cena ideálně 8000,–

    Nová/bazar – objednání ze zahraničí nevadí

    Zatím jsem jezdil SR Raidon 34 předělaný na olej a po různých úpravách, ale už to má asi za sebou.

    Díky za rady.

    • Fran-tic  

      za 5500 jsem loni kupoval fox rhythm z německa, přesně dle pozadavku

    • xxjohnyxx  

      Zapomněl jsem napsat:

      Průměr kol: 29"

    • Enduro.petr  

      Lehce nad rozpočet, ale má to boost, je to skladem a používá se teď hodně i na levnější trail kola…

      https://www.bike-components.de/…odel-p63612/

    • MirosPikos  

      Oživuji téma. Trailová vidlice, okolo 10k, nohy min 34, zdvih 130, boost, 29". Postupně dávám dohromady komponenty na mou scandální stavbu :)

    • THORX  

      Jediné Auron perfekto ;-)

      • Hadato  

        Auron je fajn, až na malé nerovnosti (ty to i po předělání na olej nebere úplně dobře). Fox byl o hodně příjemnější. Zbytek chodu mi ale vyhovuje více než Fox. U modelů 2017+ to už ale může být lepší, nevím.

      • puka  

        Vždyť jsi s ním nespoko.

      • benobiker  

        Jak jsi s ním vůbec dopadl? Jsi ho prodal, nebo ho furt sedláš? Patrona cvaká furt?

        • hrota  

          Cvakal Onucemu, tady byl problém jinde, pokud si správně pamatuju.

          • benobiker  

            Aha! Tak jsem to pomotal, tady byl vlastně ten problém s citlivostí a sagama a já nevím s čím..:-)

            • oretone  

              Zobat mravence, pod brzdou se ani nehnout, a po rovine chodit cely zdvih. Proste uplne basic zadani :)

    • THORX  

      Já ten příspěvek myslel trochu jinak. :D

      • MirosPikos  

        Teď vážně a ani poslední verze aurona s PCS nefunguje k plné spokojenosti?

        • benobiker  

          Tohle by mě taky zajímalo, já zrovna řeším náhradu za dosluhujícího Epicona a nový Auron s PCS patronou pro mě byla jasná volba, plavoucí píst snad by měl řešit tuhnutí tlumiče za jízdy, jak se to napění… Ale kluci mě navnadili na Manitou Mattoc Pro, kterej se dá sehnat za stejné peníze a čím víc Mattoca studuju, tím víc mě láká :-)

          • JohnDiFool  

            Já myslím, že jsi už rozhodnutý, pouze je problém si to přiznat :) Já to měl stejně. Kvůli prachům Suntour a pak nakonec Vinetů.

            • benobiker  

              :-D Jako jooo no, začal mě ten Manitou lákat… Kdysi jsem měl ještě na A-Gangu Manitou Slate, tak by byl návrat ke kořenům..:-D Jak často resetuješ ty komory? To je věc, co mě trochu hlodá… V Mattocovi Pro 2 to asi neodladili, aby se na to nemuselo hrabat…

              Měl jsem v plánu tuhle sezónu dojezdit toho Epicona, přes zimu mu naposledy naložit a na jaře nahodit novou vidli, jestli tedy nebude žrát olej jako moje auto..:-D

              • JohnDiFool  

                Jak jsem psal, od jara jednou. A reset komor znamená, že se pozitiv foukne do negativu a vleze to do zdvihu. „Oprava“ znamená, položit kolo na řidítka, vypustit vzduch, našroubovat pumpu, roztáhnout nohy a v té poloze nafoukat. Operace na 2 minuty. Jak píšu, stalo se mi to jednou, tudíž už sebou ani nevozím pumpičku na tlumič/vidlici.

                • benobiker  

                  Je mi to jasný, jak se ten reset dělá a proč se tak děje… Říkal jsem si, že v Mattocovi Pro 2 to mohli odladit, aby těsnění na pístku fungovalo lépe a nepřepouštělo vzduch… Nebo jestli to je spíš horší těstnost v dříku, kterým když se vidle fouká, průchody v něm se otevřou a vzduch leze zároveň do obou komor… No, dít se to často, sralo by mě to..:-) Je to na dvě minuty, ale přece jen opruz, nutilo by mě to stále sebou tahat metr a ověřovat si zdhih, jestli se náhodou o cenťák nezatloukl..:-D

    • Hadato  

      Ještě mě napadá Manitou Mattoc někde ve slevě (Chain Reaction například), tu tam měli za ca 8000 Kč. Otázka, jak je to s přestavbou na 130 mm.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.