• Vítekbdj

    Ahojky, dneska jsem si řekl, že se konečně dokopu k tomu, abych vyndal tokeny z vidlice. Když jsem jí rozebral, tak jsem tam viděl 4 tokeny, jelikož vidlice fakt nešla moc do zdvihu, tak jsem dal 2 pryč. Vidlici jsem dal do původního stavu dal jsem i stejný tlak.. Když jsem ale kolo vyzkoušel, tak se nestala žádná změna.. Vidlice opravdu jde jen do půlky zdvihu. Byl bych rád, když by jste mi poradili. (Jsem buď vychrtlý párátko, nebo jen neumím nastavit vidlici 

    0 0
    • novas752  

      Jaký tlak tam foukáš, kolik vážíš a jak jezdíš?

      0 0
      • Vítekbdj  

        Foukám 3,9 barů vážím 58 Kg a jezdím hlavně traily a občas enduro.

        0 0
        • novas752  

          Tlak v odpružení se měří většinou v psi. 3,9bar je 56psi.

          Nevím o tom že by DVO mělo tokeny pro změnu objemu pozitivní komory. Jestli má D3 podobnou vzduchovou patronu jako D1 tak jsi vyndáním dvou „tokenů“ nacvaknutých na pístnici o 2cm zvýšil zdvih vidlice. Progresivita se u DVO řeší objemem oleje ležícím na vzduchovém pístu – funguje to jako tokeny akorát jsou tekuté.

          Zkusil bych ubrat ještě trochu tlak, ono se dostaneš do stavu kdy i malý rozdíl tlaku udělá velký rozdíl ve funkci. Dokud nedosáhneš aspoň 20–25% sag na rovině ve stoje. A možná se zaměřil na jízdní styl/pozici, spousta lidí je na kole zbytečně vzadu a má z toho vyplývající problém na moderních dlouhých geometriích dostatečně zatížit přední kolo/vidlici. Neříkám že je to tvůj případ, ale může být.

          Já mám Onyx SC která má vzduchovou bohu trochu jinou (píst běhá přímo v noze, ne ve vložené trubce jako u Diamondu + nohy samotné mají 36 místo 35mm, takže je to trochu jiná vidlice. Na cca 75kg, něco přes 80kg i s výbavou a 15,5kg kolo foukám 65–67psi a mám tam 10ml oleje.

          0 0
          • Vítekbdj  

            Ono jde o to, že se mi snad za těch pár dní, co kolo mám nepodařilo vidlici dostat výš jak do 4/7 zdvihu. Když jsem vidlici vyfukoval, tak z nějakého důvodu zůstala vidlice zas jen v polovině a níž už nešla i když byla prázdná. Jinak jsem z toho vyndal takové dva gumové válečky, co tokeny alespoň připomínaly. Našel jsem fotku, tak posílám.

            0 0
            • novas752  

              Aha, tak to bych hledal problém jinde než v nastavení, zkus to vyfouknout a praštit s tím na doraz, mělo by to chodit v celém zdvihu. Pokud ne tak je někde problém – napadá mě jydraulický dpraz – příliš mnoho oleje v tlumící patroně, která je od D1/D2 komplet jiná a moc se toho o ní člověk nedočte.

              0 0
    • Vítekbdj  

      Tak jsem vyfouknul vidlici. Je tam teď tlak 0 psi a je opravdu jen v polovině. Dolu se vidlici už fakt nechce. Nevím úplně co s tím

      0 0
      • Vítekbdj  

        .

        0 0
        • novas752  

          Jestli je prázdná a víc jí nezatlačíš tak je to na reklamaci.

          0 0
      • Foose  

        Servis. Asi se dostal olej v tlumící patrone tam kam neměl. Mě se to stalo u Lefty když mi odešlo jedno těsnění.

        0 0
        • Vítekbdj  

          Moc jste mě nepotěšili, ale co se dá dělat, díky moc za rady. Páni z bikestocku si s tím určitě poradí.

          0 0
    • Tucnak-z-Tukova  

      Vidli reklamuj.

      Je to vadná tlumící patrona. Autorizovaný servis DVO přesně ví, o co se jedná.

      Pozitivní je, že nové patrony už mají být v pořádku.

      1 0
    • FOSA  

      Přiživím se na tématu… jezdíte nebo jezdil jste někdo DVO Diamond D3? Mám možnost upgradu ze základního Foxu 34, fox už má něco naběháno a předtím jsem jezdil RockShox a ten mi chodem asi vyhovoval víc. Šlo by to na Giant Trance, takové AM na lokální traily, žádné dropy, spíš často přírodní enduro (kořeny, kameny).

      Jezdil teda někdo D3? Nějaká zkušenost či porovnání se základní vidli od Foru či RS?

      Dík!

      0 0
      • novas752  

        Na přírodní enduro terény bych doporučil něco co má lepší možnosti nastavení tlumení – rychlou a pomalou kompresi zvlášť. = DVO D1 vidlice, RS Ultimate, Fox Performance Elite nebo Factory.

        0 0
        • FOSA  

          Joo, koukal jsem na Pike/Lyrik za 17k, ale to už by vidle bylo pomalu dražší než Trencek :-)

          Tady po prodeji Foxu mě to bude stát minimum, současně tedy zvýším vidli ze 130 na 140, oživím kolo barevně. No ale co nevím, je chod, zda D3 vs základní Fox bude mít alespoň nějaký benefit, nebo je to stejné či horší…

          0 0
          • Radus  

            DVO D3 je základní patrona v podstatě SRsuntour rozhodně si nepolepšíš.

            0 0
          • novas752  

            No jo no…

            Já mám Onyx SC D1 a je to úplně jinej vesmír než starší RS Pike RC co jsem měl. Ale to je prostě jiná vidlice než D3. Jiné tlumení, jiné pružení.

            Taky záleží co ti na tom Foxu nevyhovuje – jestli by to nešlo vyřešit jen změnou nastavení.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.