• Daewys

    Chtěl bych se zeptat místních jezdců.

    Mám kolo Trek Slash a ten má vepředu vidlici se zdvihem 170mm. Chtěl bych pořídit od FOX 38 Factory 29", ale ty jsou ve 170mm brutálně drahé a nedostupné. Chtěl bych tam dát tuto ale se zdvihem 160mm. Je to problém nebo to ani nepoznám? Dekuju moc za postřehy.

    0 0
    • MirosPikos  

      Dej tam F38 ve 160. Krom toho, že se myslím dá sehnat za rozum v Německu to bude i nejlépe fungovat.

      0 2
    • va-bo  

      Promysli, jaký tam chceš mít sag – zanoření.

      0 0
    • va-bo  

      Příklad: U 170 mm sag 30% a u 160 mm sag 28% – rozdíl asi 6 mm.

      0 0
    • suslos  

      Upřímně bych tam nižší zdvih nedával :-) a taky si promysli, jestli nutně potřebuješ 38mičku – zda-li reálně využiješ její plusy – tuhost :-)

      0 0
      • va-bo  

        Tak tak, aby to nebylo jako u RS ZEB. Ale ty Foxky jsou asi lepší.

        0 1
        • novas752  

          Lepší v čem? Oboě jsou cca 2300g eduro/freeride vidlce.

          1 0
          • va-bo  

            To jo, ale proti ZEB asi trochu lepší žehlička. Ta váha je fakt dost u obou. Taky mně trochu uniká rozdíl seřizování rychlého a pomalého odskoku. Ale asi to nějak funguje, když to maj. Všechny ty hejblátka něco stojej.

            0 3
            • novas752  

              Nemyslím si, obojí jde nastavit že to žere všechno.

              To samé jako komprese, akorát vzhůru nohama. Pozvolný vs skokový snížení zatížení.

              0 0
              • va-bo  

                Odborník to určitě ocení, já jsem rozdíl v rychlém odskoku u 36 Foxky nijak zvlášť nezaregistroval. Ale nejsem žádný DH střelec. Mám Lyrika, tam to není.

                0 0
            • Mr.Duck  

              Jel jsem dost 38 I zebů, a proto jezdím Zeb :) 38 je přetlumená a nedá se moc lehce nastavit vnitřně. Vnější nastavení mají malý rozsah. 38 je lepší je v tom že je dražší a míň vydrží tak ti pomůže neutracet za nic jinýho :)

              1 0
              • va-bo  

                Jo, stejný pohled jako mám já, je lepší protože je dražší a má náročnější servis. Taky se na to dívám stejne.

                0 0
                • novas752  

                  A v čem má náročnější servis? :-)

                  0 0
                  • va-bo  

                    No, RS jsou na servis jednodušší. U Foxu nabídka náhradních dílů je složitější.

                    0 0
                    • va-bo  

                      Běžný servis u obou udělá i napůl hoby servisak jako já, ale náhradní díly od RS jsou asi dostupnější . Nemyslím o kroužky , přivezl jsem jich z Polska celou krabici za 270,–.

                      0 0
                  • Mr.Duck  

                    Dražší nářadí, oleje, horší tolerance, častěji se se*ou..i sundat spodní nohy je prostě rychlejší u RS. Když těch vidlic děláš sto tak aspoň mě přišel rs mnohem příjemnější na práci. Zrovna minulý týden si říkám že kamarádovi udělám foxu vidli a připomněl jsem si proč mi to za to nestojí. Neříkám že to nejde nebo že to je nějak náročný, ale je to dražší, chodí to hůř a servis mě nebaví tak mi nestojí za to ani mít na to nářadí doma :)

                    0 0
                    • novas752  

                      Když jich máš udělat 20 za den tak jako jo, ale principialně je ten servis v podstatě stejnej. Akorát tam jsou matice místo šroubů a pojistný kroužky místo segrovek.

                      Já jen že tady žije nějakej mýtus ohledně hrozně náročnýho servisu foxu.

                      Náradí je na fox víc a dražší ale to zajímá obvykle jen servisy – fakt málokdo si dělá kompletní repase vidlí a tlumičů doma…

                      1 0
                      • Slavik  

                        Právě proto si každý servis něčeho Fox nedělá doma. Tři prdeIe spešl přípravků, každý za 50–100$. Nemožnost sehnat servisní kity v ČR (ještě že alespoň v DE)…

                        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.