• Kacafirek

    Dobrý den. Chtěl bych se Vás zeptat na rady ohledně koupě nové vidlice . Rád bych koupit novou vidlici na ježděni XC na mích 70 kg ± . Uvažuji dát na ni kotouč 180 tak aby nebyla příliš málo tuhá a cenově co nejníže tedy tak kolem 8500 Kč. Když už tady píšu tak bych se rád zeptal zároveň chci vyměnit kotouč 160 polygon na brzdách Avid Juicy Seven za nějaký ten 180 tak aby pokud možno nevibroval . Děkuji všem za rady a přeji pěkný den.

    0 0
    • jakub  

      marzocchi MX COMP ETA

      0 0
      • Kacafirek  

        Děkuji za tip . A ten kotouč bys nedoporučil ?

        0 0
        • jakub  

          to bohuzel nee. ja mam 165 a nevibruje mi… tak fakt nevim, ale s touto vidlicí mám zkušenosti a mohu říct, že je to dle mého názoru nejlepsí vidle co jsem gdy jezdil… a system ETA mi příjde naprosto geniální… můj názor. Ale je to vidle spíš tvrdší…

          0 0
    • mar_tin1  

      rockshox recon

      0 0
      • raceman  

        Reba pičo kua ja už chcu výplatu..... ;-)

        0 0
        • kubad  

          nebuď sprostý, chvoej se slušně !!! když tak „pi.o“ :-)

          0 0
          • Rolei  

            „Baník pičo!“ a „reba pičo!“ nejsou sprosté výrazy ale ustálená spojení.....myslím že se objeví v příštím vydání pravidel českého pravopisu :-)

            0 0
        • Lowrider  

          Já už chci středu! :-D

          0 0
        • Kacafirek  

          Chtěl jsem poděkovat všem kteří jsou schopni slušne poradit . Ti kteří tady píšou vulgární výrazy moc nechápu když nejsou ochotni rozumně poradit tak ať si píšou svoje názory někde jinde. Dík.

          0 0
          • Rolei  

            Nechci se kvůli tomu hádat, zvolání reba p… je vulgární i nevhodné ale reba stojí kolem 8500 reba má zdvih 100 a hodí se na XC reba není příliš málo tuhá a kotouč 180 jistě zvládne takže je to zvolání i docela trefné zvláště s ohledem na to že se tu vidlice probírají horem dolem vlastně neustále…

            0 0
          • raceman  

            To Rolei: diky že si mě obhajil, a hned 2×.

            To Kacafirek: když chceš teda radu tak tady je, já jsem taky vybiral vidlici, tak se podělím o mě postřehy. Momentálně mám na kole RS Pilot SL 120mm. Tato vidlice má vnitřní nohy jen 28 mm takže se kroutí pod kotoučovou brzdou jak prase a její chod je taky nic moc ale dá se(ke konci je progresivní a doraz má asi 2 cm před koncem vnitřních noh u korunky), má taky poplock na který jsem si zvykl a hodně ho používám zvláště při závodech. Takže moje kritéria pro výběr nové vidlice byla: aby využívala co nejvíce zdvihu, aby žehlila i drobné nerovnosti, velká tuhost, nohy nejlip 32 mm, uzamykani nejlepe z riditek ale nechcu tvrdy lock jako ma skareb ect., aby nevážila skoro 2 kg jako některé marzočky, aby se většina vlastností dala nastavit bez rozebrani vidlice(u nižšich marzoček se odskok nastavuje tušim výškou hladiny oleje), protože si rád nastavím vidlici podle svých představ.

            ⇒ uturnova Reba, ale než sem našetřil prachy tak už neni k sehnani za dobrou cenu, a to mě mrzí :-\ Takže se musím spokojit s rebou SL.

            a o rozdílech mezi těmito vidlicemi už je tu napsáno hodně.

            Takže doufám, že sem ti aspoň trochu pomohl.

            0 0
            • Lone1  

              Člověče,nic ve zlém,ale od tebe bych si nechal tak poradit,ve kterém krematoriu se mám nechat zpopelnit.Když nic o vidlicích nevíš,nepiš bláboly typu,že se nastavuje odskok výškou hladiny oleje. Je to věc názoru,tu žehličku,já tomu říkám houpačku Rebu jsem taky mél.Pěkný shit!Vydržela měsíc a tím jsem s jakýmkoliv Rok šrotem skončil definitivně.To nemluvím o servisu.

              0 0
      • Lowrider  

        A řekne už mi někdo, kdo má informace o této vidli z x-bikes, jaký je to modelový rok, co tam nabízejí, když to u toho není napsané? Děkuji :).

        0 0
        • mar_tin1  

          tam zavolej nebo napis… ne?

          0 0
          • Lowrider  

            Já napsal, ale strašně nerad na něco čekám dýl jak pět hodin :)

            0 0
        • Gorgov  

          07 ta co sem tam kupoval. A je to uz tak 2– 3 mesice, cekal sem na ni dyl, prej cekali na dodavku 07 modelů.

          0 0
          • Lowrider  

            Takže tuta vidle je 2007 jo? A na ten rok 2007 má matnou černou barvu nebo metalickou? Dík.

            0 0
            • Gorgov  

              mam pocit že je to matný, ale jistej si nejsem, ma ji na biku tata a kolo nema doma.

              0 0
              • Lowrider  

                A před těma třema měsícema si objednával tutu? www.x-bikes.cz/?… Nebo tu druhou u který je přesně napsáno 07?

                0 0
                • Lowrider  

                  Ještě jednou ten odkaz, snad se povede… www.x-bikes.cz/?…

                  0 0
                  • Gorgov  

                    původně sem objednával 06, ale pak mi zavolal ze bude 07, tak sem ji vzal, je to jedno sand sou stejny ne?

                    0 0
                    • Lowrider  

                      A copa já vím… :) Mě přijde zítra a řekli mi že je to 07, tak snad. Stejně to nepoznám, ale novější je prostě novější i když v tom rozdíl asi nepoznám…:)

                      0 0
    • marapara  

      Mám kotouče Aligator 180 mm a nevibrují mi. Všiml jsem si, že pro letošní model Juicy 7 už nemá polygon kotouč, tak to je asi důvod, proč přešli z polygonu k normálu – vibrace. Takže stačí asi normál kotouč.

      0 0
    • raceman  

      jezdíš závody? jestli je pro tebe důležité uzamykání vidlice?

      0 0
    • vlk  

      Vykašli se na rady typu marzocchi mx comp.Dnes už za tu cenu seženeš mnohem odolnější tužší vidlice s mnohem lepším chodem a „inteligencí chodu“ v podobě motion control apod. Konkrétně v této cenové oblasti má velice dobré vidlice RockShox.Taková tora, možná by se za tu cenu dala sehnat i reba. A když potřebuješ 100mm tak to neřeš, buď kup RS s u-turnem a tam si můžeš nastavit zdvih od 80mm do 130mm zvenku plynule, který se ti zrovna zamlouvá.Nebo vzduchové a ty ti může buď prodejce, nebo ty sám vevnitř nastavit na 80mm, 100mm nebo 130mnm.-Podle toho jaký zvih budeš nejčastěji používat. Vykašli se na mx comp.Jsou necitlivé a pevnostně dnes již proti RS zaostávají.

      0 0
      • mr.antik  

        O pevnost asi už nejde, ta je dávno za hranicema xc, ale ten chod je fakt bída. Takže taky hlas pro rockshox… Tora, Recon…

        0 0
        • jakub  

          jako vaše názory respektuju, ale osobně bych si vždy stejně prostě vybral marzocchu, ta vidle mi prostě vyhovuje… to že jsou imunní vůči malým nárazům mi vyhovovalo, že jsou tužší?? hehe těžko ale to je věc názoru… ale jako že je dnes technologie trošku dál.. to uznávám přesto bych vzal znovu MX COMP ETA – prostě mi ta vidla sedí nejvíc z těch co jsem jezdil… nic víc… a jestli to někoho pohoršuje, tedkom mám pružinovyho BLACKA a moje má RECONA..... jezdím je a taky v pohodě, ale Maruna je prostě lepcí… pro mne..

          0 0
          • mr.antik  

            když jseš takový fanda mo marzocchci, tak ale pružinovou. Na MX comput při mým stylu jízdy mi vadilo, že je prostě buď tvrdá nebo jde nadoraz. Teď už na tom budu jezdit jen xc, tak snad to bude v pohodě :-)

            0 0
      • cíca  

        Jasný souhlas. Ale už tu dlouho nebylo: Suntour od Milana :-((

        0 0
        • vlk  

          Asi proto, že někteří neřeší techniku šlapání a zvykli si již na motion control či nastavitelný flootgate apod., což suntour nenabízí.

          0 0
          • cíca  

            Narážel jsem na to ,že nechápu jak někdo tuní vidle který se kroutí jak zahradní hadice.

            0 0
            • vlk  

              To teď nějak nechápu.Já zrovna suntour poslední roky nejezdil, ale co si vzpomínám, tak ty co milan doporučoval pro tuning měli také 32mm nohy. Ale nemohu posoudit, tyto modely jsem nejezdil.

              0 0
              • cíca  

                Jezdil jsem 14 dní na kámošovo kole XC-PRO-E, když mi moje ukradli.Můžu říct,že ta vidlice na mne neudělala žádnej dojem.Měl jí půl roku a připadala mi taková nějaká vyběhaná.Hlavně při brždění jako kdyby chtěla zalest pod rám.

                0 0
                • milan1  

                  Rád tě uvedu do reálu. XC PRO E není rozhodně vidlice o které je řeč ve spojitosti se mnou. XC PRO E, je nejlevnější vidlice z řady XC, nemá dokonce nohy o průměru 32 mm ale pouze 30 a je komplet v oceli. Ostatně pochybuju, že ty přesně víš na čem jsi jel a v jakém provedení a stavu byla ta vidlice, to nechávám bez komentáře. Nepřipadej si proto jako odborník, který nás tady zahrne těmi pravými informacemi a nevysmívej se na základě svých nedostatečných znalostí. Řada XC PRO od Suntouru ( do 2006) je pevnostně i váhově plně srovnatelná s Reconem. Nikoliv s Rebou, Reba je a to se podivíš, méně pevná ale je samozřejmě také lehčí. Tuhle informaci podávám nikoliv na náhodné znalosti jedné vidle v pochybném stavu. A ještě dodatek. Řada XC PRO s těmito vlastnostmi již není k dispozici a nahradí ji až nová řada Epicon. Pokud bys chtěl čistě náhodou zahrnout vidlice XC PRO, které se stály vyrábí ( 2006 -) pod tímto jménem, tak bys s řečmi o jejich nedostatečné pevnosti vyloženě pohořel, protože XC PRO 2006 a dále je pevnostně to nejvyšší, co se v třídě o průměru nohou 32 mm nabízí. Takže až zase začneš sám od sebe sypat moudra o pevnosti vidlic neomez se na jednu jedinou projížďku s vidlicí v pochybném stavu a sežeň si více informací, než něco tak hravě a s posměchem odsoudíš.

                  0 0
                  • poiko  

                    dokud jseš tady, měl bych pár dotazů:

                    1. Co si myslíš o nové kolekci Suntouru? Konkrétně třeba o tom Epiconu.
                    2. Máš nějaké zkušenosti s Magurou?
                    3. Mám od tebe upravenou vidlici XCP-75 ve verzi s LO. Předělal jsi mi ji na olej a potřeboval bych ho vyměnit. V servisu však neví, kolik tam mají dát oleje.
                    0 0
                    • milan1  

                      Asi se mě pokoušíš teď marně kontaktovat. Mailem teď nedokážu odpovědět, mám problém s připojením. Olej potřebuješ cca 20 ml do každé nohy. Jakýkoliv, motorový. Je tam k mazání, nikoliv útlumu. Výměnu zbvládneš sám a nemůžeš nic zkazit. počkej až budu fungovat s mailem. A Epicon, to by mělo být právě pokračování původní XC PRO. Zatím tu ale fyzicky nejsou, mají být každou chvíli.

                      0 0
                • milan1  

                  Přiznám se, že tady ten příspěvek mě donutil k první reakci, kde se vlastně jenom obhajuji proti prý nedostatečné pevnosati Suntourů, u kterých se mám já zbytečně snažit o tuning. Kdo tohle poznal? Cica a hned mě tady odhalil. Přečetl jsem to tedy znova a skládá se mi tenhle obrázek, který zde není zase nijak vyjímečný. Cica tvrdí, na základě své zkušenosti, že vidlice na které jel se kroutí jako zahradní hadice a že se mu snaží kolo zmizet pod rám při brždění. Přečtěte si pozorně jeho dojmy, všichni, kdo znáte odpružení trochu více. Cica pozoroval a celkem přesně popisuje především noření vidlice, které je běžné u každé citlivější vidlice a nebo může být opravdu hodně výrazné zvláště při slabší pružině. (Osobně tipuju, že jel na typu XCR, který tyhle předpoklady má a na slabou pružinu v tomto typu upozorňuju už dlouho) Se samotnou pevností vidlice tyhle projevy nemají vůbec nic společného !! Takovéhle dojmy běžně pozoruje většinou každý, kdo přesedne z pevné a nebo málo funkční vidlice na něco, co opravdu pruží. Kdyby zkusil jako první nějako věhlasnou značku hledal bys jistě problém u sebe a svých dojmů ale tady nastalo něco, co je přímo ukázkové. Stačilo přečíst název výrobce a je vše jasné, problém je „zajisté v tuhosti“ a hurá Cíca už ví a už se hrne podělit o své „bohaté zkušenosti“ Dokonce zjistil, že toho ví daleko víc, než já, protože on odhalil můj velký a zásadní omyl, který jsem dosud já nepoznal :-) a tak to taky napsal. Cica není žádná výjimka, tady se mnoho názorů tvoří právě takovýmihle postupy a namísto správné osvěty o vnímání odpružení a přesného zhodnocení dojmů je to tady tak často jeden velký zmatek. Nikdy neklamu, nehledám senzace a nevyvyšuju něco, co si to nezaslouží. Proč se mám ještě zabývat vyloženými omyly, které jsem myslel, že už jsou dávno překonané. Snažím se o to aby se každý naučil vnímat sám za sebe a dost často rozeznám i to, kde se dotyčný mýlí. On totiž žádný, i ten levný Suntour není pevnostně vyložený propadák, čím vyšší typ, tím je to samozřejmě ještě lepší. Mluvím opravdu o pevnosti konstrukce, která v mém případě není zaměňována s tvrdostí pružiny. Takovéhle omyly řešit a stále dokola, to je výrazný pokles v úrovni všeobecných znalostí. Takovýchhle omylů je tady hodně a pokud se netýkají vyloženě mě, tak už je neřeším, je to zcela zbytečné. Předpokládám, že tady ale najde Cica dostatek spřízněných, kteří s ním zahájí boj o lepší informovanost na základě vlastních jezdeckých zkušeností. :-( Budu rád, pokud se k tomuhle vyjádří pouze Cica.

                  0 0
                  • cíca  

                    Jestli si myslíš o Toře ,že je pevná nebo méně funkční, tak mi nezbývá nic jiného nežli s tebou souhlasit. A to co jsem popisoval já nebylo noření, ale jakesi lámání vpůli vidle. Já jsem Suntour jako takový odsuzovat nechtěl,jenom mi použitý materiál, proti ostatním značkám, připadá nějaký měkčí. Můj pocit při řízení kola byl takový nejistý.

                    0 0
                    • milan1  

                      Jéje tady je zase nejasností. Tora je pevná, je to jedna z nejpevnějších XC vidlic aby taky nebyla při váze 2,5 kg. O funkci se tady nikde nevyjadřuju, není to osatatně tohle téma. Lámání v půli může být způsobeno velkou vůlí a je to případ konkrétní vidlice, kdyby ale byly vůle veliké takhle je to jistě poznat i jízdou.Zkušenější jezdec by dokázal jistě popsat vše lépe a rozhodně by nevolil následně takový hurá styl jako ty. Jinak, pevnost v krutu, která dost dobře vypovídá o skutečné pevnosti vidlice se dá zjistit také opřením kola o pevnou překážku a následným zatočením kolem. Materiál vidlice je na Suntourech stejný jako na kterékoliv jiné vidlici (žádné měkké a tvárné materiály tam opravdu nejsou)a tak jako se nekonají zázraky u jiných vidlic, nekoná se zázrak ale ani propadák také u Suntouru. Jeho pevnost plně odpovídá vždy dané konstrukci a protože ve srovnatelných třídách vždy používá větší průměry než konkurence bývá pevnost jasně vyšší. Zatímco nejlevnější třídy mívají nohy o průměru 28 mm Suntour staví běžně na 30 mm nohou. 32 mm nohy zavedl dávno před tím, než se objevily modely RS a pevnostně nikdy nezaostával a zkušenější jezdci ti to běžně potvrdí. Tyhle plošné odsouzení od někoho, kdo se svezl na něčem, přečetl si značku a má hned jasno o celé firmě mi připomíná jako když se někdo sveze v opráskaném Favoritu a už má jasno jak je to se Superbem a s celou značkou Škoda.

                      0 0
                      • vlk  

                        Myslím, že ten způsob měření v krutu není zrovna vhodný. Při tom opřeném předním kole bude dle mne dosti pružit výplet. A houby poznám , zvlášť když budu toto zkoušet na různých kolech. Jinak bych ještě dodal, že šířka nohou není vše. Ono dost do toho hraje i korunka a to zase musím přiznat, staré korunky marzocchi a korunky suntouru-ty co byly u bývalých pro modelů mi připadají tuhé dost, možná i více než u např. u reby.

                        0 0
                        • poiko  

                          nj, asi to bude pravda. mam 66 kg a vidlici RS Duke. mně přijde ta vidle naprosto v pořádku, ale opřel se do ní otec se svýma 98 kg a vidlice se ohla tak, že jsem nestačil valit oči

                          0 0
                          • vlk  

                            No jo, s 98 kg ohne i ty nové s 32 nohama.Nej­důležitější je to v krutu(hlavně pokud máš kotoučovky)-to totiž ovlivňuje říditelnost. Já mám taky duka a taky mi stačí-při jízdě větší mněkost nepoznám, i když vím, že ty dnešní jsou i v krutu pevnější. Jako to fakt člověk čumí, co lze udělat s vidlicí, když vyndáš přední kolo a zkoušíš navzájem od sebe křivit nohy-to máš pak pocit, že jsou všechny z másla.Tedy dost záleží i na náboji, já při výměně poznal i trochu rozdíl. Jinak si říkám nějaká vzduchová vidle s pevnou osou okolo 2kg by nebyla marná-třeba nějaký pike by to mohl splňovat. Ale zase moje příští vidla bude mít ovládání zdvihu z řidítek-takže momentálně odpovídá akorát něco od manitou nebo od Suntouru.

                            0 0
                        • milan1  

                          Vlku přiznám se, že s tvými vstupy mám stále problémy a nevím, jak si je přebrat. Praktik, jako ty by měl jistě vědět, že není smyslem vzít za kolo a v krutu ho zkroutit maximální silou. Myslím, že každý trochu zkušenější, kdo neviděl jednu jedinou vidli a zkoušel si takhle pevnost pozná co je vidle a co je výplet on to totiž také vidí. Jinak měření pevnosti jsou samozřejmě prováděny jak v krutu, tak v předozadním směru. Tahle měření na samotné vidlici provádí Bike Magazín. U nás bohužel tohle nedělal nikdo. Tohle může být jediné průkazné namísto nezávazného povídání si o pocitech každého jednotlivě. Je třeba říct, že pevnost v předozadním směru (styl Cica) běžně nepoznáš jízdním dojmem, nic to nedělá nedělá s řízením, kromě pohybu jak popisuje lámání a to lámání, jistě víš, že by mělo být způsobeno hlavně nadměrnou vůlí v pouzdrech. A když už by to bylo tak hrozné, jak popisuje, tak ti zaručím, že bys to poznal i v krutu a každý jezdec praktik by se jistě pochlubil jak se to projevuje. Nic takového U Cica nevidím. Pevnost v krutu každopádně poznáš hlavně z jízdního dojmu a to výrazně.Právě proto jsou vidlice stále zesilovány pevnými osami a speciálními rychloupínáky. Žádná z těchto konstrukcí os neřeší v žádném případě pevnost v předozadním směru ale jenom a jenom pevnost v krutu. Přesvědčovat tady praktické jezdce o důležitosti pevnosti v krutu mi připadá celkem zbytečné. Ale zpět k té předozadní pevnosti a tématu, který rozvířil cico a který se tady vlastně řeší. To, že na konečnou pevnost má vliv celá konstrukce, to není třeba zdůrazňovat. Když už to rozebíráš po svém a upozorňuješ nacelkovou konstrukci, tak bych ti doporučil všimnout si U Marzoch kdysi vrtaných a velmi subtilních korunek. A na závěr. U vidlic neexistují jakési měkké a gumové materiály, jak si představuje Cica a které vedou k tomu, že se „vidlice kroutí jako zahradní hadice“ a zase superpevné, které by byly na vidlicích slavnějších značek. Materiály na vidlicích se dnes standartizovaly na určité úrovni a když se pohybuješ v rozmezí určité cenové třídy, vždy narazíš na podobné provedení. Suntour, jako levnější firma je v tomhle dokonce vždy lépe, než konkurence, protože nabízí speciálně po materiálové stránce vždy nadstandart. Přiznám se, že mě nebaví psát takovéhle obhajoby protože se jeden Cica svezl na čemsi pochybném. nelíbí se mi jeho styl, který namířil na mě a tohle co tady uvádím je pohled s trochu širším rozhledem, naž má Cica. Nikdy jsem nepoužil odsouzení něčeho takovým stylem a nikdy to nebylo na základě tak chatrných zkušeností. Přasto tady máme každý jeden hlas a diskuze se rozbíhá zase na obecné téma, co je vlasně pevnost vidlic.

                          0 0
                      • McBlacky  

                        to s tou váhou je zavádějící. KDyž má Tora ocelový nohy a ocelovej sloupek tak to je hned půl kila navíc bez nárustu tuhosti. Podobný to bude s materiálem vnejších nohou. Tlouštka stěny stejná, ale váha jiná díky slitině. U vidlic ze stejných materiálů už se dá mluvit o předpokladu větší tuhosti při větší váze, ale zde záleží samozřejmě na konstrukci. o průměru nohou to platí, čím větší tím tužší.

                        0 0
                        • milan1  

                          Jsme na ternkém ledě dohadů a pokud se neopřeme o přesná měření, tak se z toho nedostaneme. uvedu tedy jeden z příkladů, který vypovídá a byl skutečně změřen. Bike magazímn měřil málo levných provedení a jedno z nich samozřejmě historické bylo měření RS Judy v provedení dural a ocelové nohy a co myslíš? Ocelové nohy těžké a levné vidlice a to o stejném průměru vykazovaly u vidlice stejné konstrukce vyšší pevnost. co tém chci říct. Duralová provedení a zvláště výrazně odlehčená budou při stejné konstrukci méně pevné. u nich je totiž ta váha přednsot. Levné vidlice mohou být předimenzované. pokud bxch vybíral nejpevnější XC vidlici rozhodně bych se zaměřil na Toru a to jednoznačně na typ 318, který je z chrom molybdenové oceli. Typ 302 je z mateiálu STKM, což je jakýsi Hi-ten materiál v oblasti vidlic. Mimojiné přesně stejnou skladbu materiálu objevíš i u typu Suntour a to Duro. Levnější Duro D je materiálovou a to naprosto přesnou obdobou Tory 302 a dražší typ Duro E odpovídá zase a zcela přesně typu Tora 312. Kdyby bylo Duro vnímáno jako XC vidlice, tak uvedu, že i Duro tím pádem patří ke špici v pevnosti a zcela oprávněně. Možná, že z tohohle srovnání, které mimojiné sedí i vahami je docela jasné, jak si asi stojí Tora v oblasti XC vidlic a jak je to s používanými materiály u RS a Suntouru.

                          0 0
    • kesu  

      marusku nekupuj,sezenes citlivejsi vidlici ktera bude slapat uzasne..vzal bych neco s tohodle:

      bikemarket.cz/pro­duct.php?IDpro­duct=496 www.kupkolo.cz/…uct_info.php?…

      0 0
    • maxtor  

      Hlasuji pro Rebu. I když se mi designově moc nelíbí, tak v zahraničních recenzích si vynesli do nebe. Taky do ní nejspíš půjdu.

      0 0
    • Gorgov  

      holt do 10 tis neni moc co řešit co se týče nový XC vidle…

      0 0
    • wbiker  

      Já teda nemám vlastní zkušenost, ale ještě tady nepadlo nic od Manitou, Black nebo R7. viz www.bagbike.cz/?…

      0 0
    • Ja uz fakt nevim  

      mam rebu race a super.......mam asi 70 kg, takze stejne asi jako ty a 180 kotouce a uplne v pohode vidlice, zadny krouceni necitim a chod mi prijde dobrej, mam ji nafouknutou na mekci chod a zehli docela vsechny nerovnosti mekci ji mam pro to, ze dost jezdim v terenu, takze na nezamceny chod se po rovine trochu houpe, ale zase to resim tim zamcenim, ted az se otepli, tak chci otestovat ruzny nastaveni vidlice, ted jak je zima, tak to nema cenu;). Ale vidlici nemam moc dlouho…cca od rijna. Takze asi je tu plno lidi kteri muzou poradit lepe. A maji vidlice dele. Ja jsem zatim naprosto spokojen.:)

      0 0
    • Kacafirek  

      Zdravím , teď jsem našel že by se dala sehnat ještě tato vidlice , byl by pro ní velký problém ten 180 kotouč nebo bude v pohodě ? Zatím děkuji všem za rady a příspěvky. www.x-bikes.cz/?…

      0 0
    • Fuck8r  

      RS Recon U-Turn 85–130 mm …

      0 0
    • wendak  

      kup si vidli jaká se ti libí, já má marzocchi MX a je super, za ty prachy je marzocchi podle mýho nejlepší volba, ale kdo RS ten chválí RS tak to je, hlavně si nekupuj manitou, kámoš má skareba a váží 75 a už ho třikrát opravoval, já marzočku s o hodně těžším jezdcem ani jednou a nekroutí se, když nechceš marocchi tak asi RS a nejspíš rebu, ostatní jsou buď drahý nebo šunty

      0 0
      • mar_tin1  

        :)

        0 0
      • vlk  

        To je snad vtip ne. :o)

        0 0
        • MlokCZ  

          No já jdu právě spát, tak by mohl přihodit ještě jednu na dobrou noc :-)

          0 0
      • McBlacky  

        hmmm…

        0 0
      • poiko  

        už dlouho nebyla bitka:)

        0 0
      • enjoy  

        jako..,dalo by se to vzit.

        pokud bys teda misto marzocchi napsal treba foxe:-)) jo a..,co rikate na maguru??me docela prekvapila,maj pekny vidle a pekny ceny.jednou bych ji snad i zkusil:-)

        0 0
        • McBlacky  

          ale ta váha a ty názvy :) :) :)

          0 0
          • poiko  

            no, právě ty názvy. nádhera

            0 0
            • Twisp  

              třeba mně se libi menja :)

              0 0
              • poiko  

                nj, a ani, já blbec, nevim, čeho je to bohyně. napoví přítel v publiku?

                0 0
                • Twisp  

                  Myslím, že se nejednalo o bohyni, ale o obryni :). Jen ona a jeji sestra Fenja dokazali pouzit dva obrovsky mlynsky kameny, ktere mleli to, co si prali, resp. co si pral kral, jelikoz byly jeho otrokyne (napr. zlato, mir a radost). Mimo to maji taky nasvedomi slanost more. ;)

                  Vice zde: en.wikipedia.or­g/wiki/Menja

                  0 0
        • wendak  

          fox je ten drahej :-)

          0 0
          • Lone1  

            Fox je nejen drahej… Známý chtěl mermomocí Kolnago,–80táců.Na něm byl Fox,ale takový vakl jsem neviděl ani u vidle za pár šupů.

            0 0
            • enrico  

              tie vakly ma dosť desia, nestraš, snaď ho tá moja nechytne :-) a ked chytne, tak si nakúpim do zásoby púzdra :-))) www.bike-forum.cz/…ponenty.html?…

              0 0
              • vlk  

                no a co s malým vaklem se dá jezdit a kdyžtak se vymění pouzdra-pouzdra ber jako spotřebák, zrovna tak jako stírací břity, ale do vidle apod. To kdybys měl full to bys teprve koukal co se musí za vakly řešit na zadní stavbě-já teda už neřeším a kašlu na to.

                0 0
        • wendak  

          … a magura je hezká, ale viděl jsem na ní jenom 2× test, jinak ani nikoho neznám kdo jí má, takže nevím, ale líbit se mi líbí

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.