• Gospeed

    CAu lidi jakou byste me doporucili vidlici na mich 90kilo do takovych 10000,– Zatim vaham mezi Scarebem Comp/je ale asi mekej na moji vahu/ pak Blackem a pak je tu jeste Bomber MX. Ale fakt nevim – uvital bych aji Lock-out pripadne ETU. Kupuju Meridu MATTS TEAM EDITION-V v zakladu s Axela Elite a tak premyslim co za nu. Zatim tam budou V-cka ale do budoucna kotouc/HOPE/… Tak sem s navrhama!!! :-)

    0 0
    • Pá-dlista1  

      Zase suntour! To se tu nebude resit nic jinyho? :)

      0 0
    • zirecek  

      Já už to přestávám chápat… Musíš napsat alespoň co jezdíš za styl! Kde se většinou pohybuješ na kole a jakým stylem, v jakém terénu. Protože Skareb a Black, to jsou dost rozdílné vidle.

      0 0
      • Gospeed  

        JEZIS taky me to doslo........­...takze doplnky k tomu dotazu: jezdim tak 50km dene /prevazne les/ nejakej ten sjezdik taky. Jo a jezdim celkem dost tvrde/na kole si uzivam takze skoky nejsou vyjimkou/. Jo a Suntour NECHCU

        0 0
        • wroum  

          Jestli mas 90kg tak na skareba zapomen. Je to meky a krouti se to i pode mnou (70 kg). Black je v poho. Leccos vydrzi, funguje dobre. Lock out je uplnej nesmysl – na kole se jezdi a ne ze porad budu kroutit packama aby to bylo chvily meky a pak aby to zase drncalo… Je to jako se stelovanim zdvihu, kolik lidi to ma a kolik jich to pouziva? Ja mam stelovani zdvihu a mam to porad na nejvyssi zdvih. Nekdy je mene vice…

          0 0
          • enjoy  

            nesmysl to rozhodne neni.asi nebydlis v Praze,tady se da klidne najezdit pulka kilometru na asfaltu,nez se dostanes do prirody.

            0 0
            • wroum  

              Bydlim v centru prahy. Po asfaltu musim jet jako kazdej. Mam dva fully XC a DH a lockout je podle me proti principu pruzeni. Pokud se clovek „zzije“ se svym kolem a nauci se na nem jet tak aby maximalne vyuzil jeho potencial a vlastnosti, nemusi mit lockout. To ze jedu po asfaltu neznamena ze me pruzeni musi obtezovat. Dobre serizene kolo s kvalitnima pruzicima komponentama (vidle tlumic) funguje na nerovnostech a pri spravnem stylu jizdy nevadi na tvrdem rovnem povrchu. Lockout je pro zavodniky, kde kazda vterina hraje roli a pro lidi co neumej jezdit na kole s odpruzenim. Navic je to dalsi vec co lze pohodlne i pri malem padu znicit (zvlast ty packy na riditkach).

              Vic by melo lidi zajimat jestli lze nastavit utlum a komprese nez jestli to jde cely „vypnout“.

              0 0
              • cabbage  

                marne premyslim co sem delal 15.6.2004 ze sem neopravil tvoji smusku blabolu...... pro lidi co neumej jezdit na kole s odpruzenim – to myslis ty co neumej jezdit po asfaltu krokem?:) lockout je podle me vyuzitelnejsi nez tlumic komprese- minimalne u xc. packy locku je v bezpeci mnohem vic nez napr. packy brzd.

                0 0
            • radek z BF  

              …kupodivu se po asfaltu nejezdi jen Praze :-))) …nez se dostanes do prirody :-)

              0 0
            • lubos  

              Asfalt je nejhorsi teren jaky znam. Zavres vidlici, pak na to zapomenes, projdes dirou a je vymalovano. Navic, ruzne poklopy, obrubniky, rozryte silnice … to skutecne zaviras vidlici ? :)

              0 0
              • enjoy  

                ja vim:-) nezaviram,nemam zatim jak:-),ale az budu mit tak si nastavim uroven blokace a bude:-)

                0 0
              • radek z BF  

                zaviram…skutecne :-)

                0 0
              • McBlacky  

                pak to může dopadnout taky tak, jak mi ukázal jeden maník na TransBrdech. Jeli jsme asi 3 km skoro rovinku. místy kameny, místy hladké no a ten týpek za ty tři kiláky asi tak 10 zavřel a otevřel vidli :-) fakt guma

                0 0
    • zirecek  

      A jestli chceš lock-out musíš vědět sám! Když nevíš přesně co od vidle chceš, tak si vyber co se ti líbí. Jestli víš na co přesně chceš vidlu a co od ní čekáš, tak to napiš!

      0 0
    • vlk  

      vidlu s etou si ti do 10 tis taky vleze.

      0 0
    • cerezu  

      Mam mx comp coil 2004 a je prostě super, etu jsem nechtel proste ji nepotrebuju (kopce pokud mozno v sedle) dle meho dalsi vec ktera se muze po… a navic uprednostnuji aby v obou nohach bylo to same. Takze ja bych sahl po vyse uvedene na netu za 8150 kc pripadne Fox vanila R trochu drahsi za 12000 kc.

      0 0
      • enjoy  

        Vanilla ale nema v obou nohach to same:-) jinak pozor na to,ja jsem dneska malem za RLC vyplaznul 20000,– :-).nastesti se to vysvetlilo a vse bylo nakonec v poradku.pry maji v tistenem ceniku takovyhle ceny:-).no nic,trochu off,ale musel jsem to ze sebe dostat:-) jinak teda nevim,kdyz se koukam na tu vanillu,jak se mi bude jeste mesic jezdit na skarebu:-)

        0 0
    • 105  

      pokud chceš do 10tis. podívej se v krámech na loňský modely daj se vyhrabat slušný vidle se slevou cca 4 tis. S tvou vahou bych šel do Marzošky jsou těžší ale držáky a volil bych asi jednodužší systém pružina olej

      0 0
      • vipermann  

        Fox vanila R je asi hodne dobra vidle. Mam 68kg. kolo Cube ltd5 HT a jezdim povecinou XC. Nechtel bych moc velky zdvih – myslim, ze 80mm. je akorat. Je Vanila pro me ucely to prave? A kde ji sehnat: Nachazim jen 130mm.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.