• krokus

    Tak jak se vám líbil letošní Test fest? Přišlo mi, že oproti loňsku přijelo daleko víc lidí, bohužel kol asi víc nebylo (mluvím o Chrustenicích). Dost času jsem pročekal ve frontě, ale i tak jsem si vyzkoušel 7 kol, což není tak zlé.

    Která kola vás zaujala a která zklamala? Mě nejvíc nadchl Santa Cruz Blur XC – při šlapání se zadní stavba prakticky nehne, ale přitom slušně pobírá nerovnosti.

    0 0
    • juris3  

      Kola a prostředi OK. Ultegra Di radila pekne.

      Cekal jsem, ze bude lahev nebo ponozky pri registraci jako drive. Taky stare casaky byly drive zdarma, Birel a cafe. Jidlo bylo hnus a pivo G10 je katastrofa.

      0 0
    • Hektor  

      Ahoj,

      já se chystám příští týden do Olšan. Je to můj první Test Fest a chtěl bych se zeptat, jak je to s pedálama? Mám si vzít své SPD-čka, které mi tam namontují, nebo jsou na kolech klasiky?

      Díky za info.

      0 0
    • Včelda  

      Já byl. Jel jsem tam s tím, že si vyzkouším pevné 29´´

      Santa Cruz Highball Carbon – mému srdci nejbližší univerzál

      Cannondale Flash 29er 3 – sporťák

      Trek Superfly AL Elite – v ten moment měli je 17,5´´ (pro mě malé), nemohu objektivně hodnotit

      Superior Team Issue – tvrdý sporťák

      Resume: Pevná 29ka mi dává smysl jako zajímavá alternativa pro rychlou plynulou jízdu krajem. Byl jsem velmi překvapen úrovní pohodlí. Ovladatelnost uvedených kousků byla výborná. Při změnách rychlosti je znát potřeba vyššího úsilí při zrychlování. SC Highball je můj favorit (asi nejsem úplně objektivní – viz. profil :-)

      Navíc jsem si dal ještě:

      Giant Anthem X 29er – Zajímalo mne srovnání s VPP. Potvrzení očekávání, good.

      Santa Cruz Blur LT Carbon – Skvělé kolo. Osobně zatím necítím potřebu vyšších zdvihů. Stačí mi současný Blur XC.

      Hodnocení akce: Příjemné prostředí. Nový testovací okruh (kratší s množstvím bahna na louce) jsem vynechal a jezdil po tom z minulého roku (nikdo tam moc nejezdil;-), ten je ideální na testování více režimů jízdy (kopec by mohl být kratší). Komunikace se zástupci výše uvedených značek velmi dobrá. Subjektivní poznámka: Moc nechápu přístup některých testerů kteří přijdou na stánek s dotazem typu: „Máte něco v Lku?“ – rozuměj cokoliv od Vlacha po Bacha (HT – Downhill). Považuji za důležité jít na testování s určitým cílem. Cíl je individuální, koupě kola od určité značky, porovnání odpružení, rozměrů kol apod.

      Z pohledu zákazníka považuji tuto akci za přínosnou. Sakra, taky jsem tam jel pro ty ponožky a nic…:-)

      0 0
    • marco  

      Je nějaká šance se dostat na testfest východ když už mají plné registrace asi jim na ten tel. na stránkách brnknu jestli to nejde řešit na místě když už to mám za humny a stejně bych se tam motal i bez té registrace. Letos chtějí za testovačky prodejci dost brutální půjčovné při půjčení přes noc do dalšího dne. Nemám bohužel možnost si zaběhnout ráno do obchodu půjčit si kolo na několik hodin a před zavíračkou to kolo téhož dne vrátit zpět.

      0 0
    • Foose  

      nešel bych na takovou akci :D ještě bych se svezl na něčem lepším a červíček by začal vrtat :-P

      0 0
      • jarda_11  

        Souhlasím. Byl jsem, projel se na Santa Cruz Blur LTc a červíček už vrtá a vrtá … :D

        0 0
    • jIrI___  

      Čórka na TestFestu:

      „Prosíme o pomoc a sdílení. Dnes při testování kol v Praze 6 bylo ukradeno kolo Trek Fuel EX 9 – 21,5“ model 2012 vyrobní číslo WTU277G0549H . Za jakékoli info, případně pomoc děkujeme. Prosím případně se obrátit na polici 158 nebo na Atombike 222 36 27 29"

      0 0
      • jachymk  

        Na test festu to asi nebylo. Test fest byl v Chrustenici :-) ale +1 za sdílení

        0 0
        • jIrI___  

          Hm, závada na přijímači. Nějak jsem si to automaticky přiřadil k testfestu :X

          0 0
    • krokus  

      U Scottu mě pokárali za křížení řetězu na kole s dvojtácem – prý se tak ničí šaltr. Je to blbost nebo ne? Myslel jsem, že výhodou dvojtácu je právě možnost řadit kombinaci velká-malá. Na svém kole to tak dělám a šaltr je zatím ok. Nebo se tak víc opotřebovává řetěz? Je fakt, že ke křížení dochází, i když není tak velké jako u trojtácu.

      0 0
      • depresy  

        Tos nějak popletl ne, proč bys nemohl řadit velká – malá?

        0 0
        • krokus  

          No jo, omlouvám se. Mělo tam být velká-velká.

          0 0
          • depresy  

            Pokárali tě správně…

            0 0
            • MlokCZ  

              Ani ne. Ono to křížení téměř nevadí a naopak při ježdění velké placky s větším křížením (tedy většími pastorky) může dojít k významnému prodloužení životnosti řetězu (jak se výrazně více jezdí stejně těžký převod na větší placce).

              Při trojplacce a HT II s řetězovou linkou by se to dalo ještě pochopit (pokárání za velká/velká) i když i tam je asi lepší více křížit a více využívat velkou placku.

              U dvojplacky je to už úplná blbost.

              0 0
              • depresy  

                ??????!?!?!?!?

                0 0
                • MlokCZ  

                  ?

                  0 0
                  • depresy  

                    To bys poradil i silničářům, aby jezdili velká – velká, že jim déle vydrží řetěz?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Nejde vůbec o cílené ježdění velká-velká. Jde o to přehnané se vyhýbání křížení, které téměř nic nepřinese a přitom životnost může výrazně zhoršit. A přesně to kárání za křížení tomu celému napomáhá, hrozně moc jezdců si pak myslí, jak je křížení strašně škodlivé, maximálně se mu vyhýbá a pak je z toho často akorát jen extrémně nízká výdrž řetězu (+ ještě často rychlé zničení malých patorků na kazetě).

                      Čím větší procentuální skok mezi plackami, tím větší přínos bude jezdit tu větší placku (při stejně těžkém převodu).

                      Na silničce jsem vždy jezdil na velkou placku celý rozsah kazety a na malou taky, tam jsem to vůbec neřešil. Na silničce do toho vstupuje faktor jemného odstupňování pastorků, takže změna placky je opruz (navazující převod vyžaduje kromě změny placky ještě přehodit o půl kazety). Takže tam jsem to přizpůsoboval hlavně právě tomu co nejmešnímu řazení na plackách.

                      Já jsem asi před rokem a něco začal křížit řetěz výrazně více než dříve a podle předběžných výsledků to vypadá, že životnost řetězu půjde ještě významně nahoru.

                      U prvního testu se nezadařilo ho dokončit, protože jsem ho ukončil přechodem na desítku, takže jedu od znovu. Stav řetězu x najeté kilometry ve chvíli výměny za desítku už napověděl docela dost (téměř jistě bych výrazně překročil 4tis. km s HG93 a to už je hodně i na mě).

                      Jsem teď zvědav na tu desítku, to se asi tady zase někteří budou divit, jak moc kilometrů na ní najedu :-)

                      Rychlej turista je pak jasným důkazem celého tohoto příspěvku v praxi.

                      0 0
            • Tina  

              Sram práve možnosť jazdiť veľká-veľká u sady XX zdôrazňoval ako výhodu svojej sady.

              Problém môže nastať pri krátkej reťazi a prípadne full ráme kde sa pri pružení zadná stavba predlžuje.

              0 0
              • MlokCZ  

                To bych problémem nenazýval, to je chyba toho kdo to udělá. Řetěz se vždy správně volí dle velká/velká a u fullu + navíc články pro potřebné protažení při pružení.

                0 0
                • krokus  

                  A jak se projeví, když je řetěz příliš krátký kvůli pružení zadní stavby?

                  0 0
                  • deekay  

                    neco urves :)

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Řetěz není příliš krátky kvůli pružení zadní stavby, ale proto, že ho tam majitel kola dal blbě.

                    Délka řetězu se vždy určuje správně dle velká/velká + 2 články + rezerva na prodloužení řetězu při pružení (je třeba ověřit u každé stavby kolik se řetěz protáhne).

                    U fullu pak maximálně můžeš vypustit něco z toho + 2 články (třeba že to vyjde jen + 3/4 jednoho článku, na každé stavbě to vychází jinak), pro neurvání na velká/velká i při dorazu stavby to stačí. A při jízdě jedeš většinou kolem sagu, takže můžeš tu rezervu na pružení částečně využívat místo těch +2 článků a bude to pořád fungovat dobře i na velká/velká.

                    A stane se jak napsal deekay.

                    0 0
                  • krokus  

                    Místo „kvůli“ tam mělo být „s ohledem na“, ale snad jste mi porozuměli:-)

                    0 0
    • tomekusti  

      Byl sem, viděl sem, zklusil sem a teď mám brouky v hlavě. Je to nebezpečné místo … Uvidíme, kolik mě to vyzkoušení „lepších“ bajků i silniček nakonec bude stát. Člověk by si vybral. Ale jaksi sem limitován příjmem :-(

      0 0
    • Jones  

      Asi to bylo tim pocasim, ale nejak extra me nenadchnul ten okruh – cesta pres rozmacene pole. Docela jsem se divil tomu myti wapkou, ale nebyl v nich takovej tlak, takze to asi neskodi. Jinak jsem testoval 5 kol, abych si vybral a stejne jsem si nevybral :(

      0 0
      • deekay  

        My jezdili s kamosem tu lonskou trat, mnohem lepsi vcetne minisjezdove vlozky. Po louce jsem jel jednou a stacilo, pak sme jezdili zpatky okolo po asfaltu. ve vysledku to bylo rychlejsi a zabavne zhruba tak stejne malo. Novy okruh jsme dali az naposled a taky me vubec nenadchnul.

        Jinak obecne: nevim jakej byl loni spolecny obed, pac sme ho nestihli, ale letos nic extra a mala porce. A vyjma nakyho minipytliku s kloubni vyzivou k registraci cloovek taky nedostal nic, jako drive aspon fusekle.

        Ja tam mel svuj bike, kamos zkousel, semtam sme se prohodili, bylo to logisticky lepsi nez sesynchronizovat, abysme oba meli pujceno najednou a meli dost casu pred vracenim.

        A radsi jsem teda svoje kolo narval zpet do auta zablacene (nastesti uz uschle), nez pouzivat wapku. Kdyz sem videl jak to tam nekteri perou… tlak tam byl na muj vkus furt moc velkej a ta wapka nebyla dvoumodova.

        0 0
        • marco  

          Wapka těm kolům neublíží stejně po každém testování ty kola vyčistí a připraví pro každého testera na další den. Kdykoliv si půjčím kolo tak to kolo ještě přede mnou seřizují. Nemají problém tedy některé ty díly kde natekla případná voda vyčistit a znovu namazat rozhodně to udělají rychleji než my amatéři v domácích podmínkách.

          0 0
          • deekay  

            pochybuju ze rozebiraji dycky komplet cepy a cisti a promazavaji vsecha loziska, ale mozna se pletu.

            0 0
            • marco  

              Pokud to děláš skoro dennodenně získáš určitý nácvik a to potom netrvá tak dlouho jako v domácích podmínkách. Případné pazvuky mají negativní účinek pro případný prodej toho modelu. Takže tomu nedají možná exkluzivní servis čištěním kola do šroubku včetně, ale rozšířený uživatelský určitě

              0 0
              • Maty.dp  

                No nevím na jaké úrovni jsou kde mechanici, ale byl jsem svědkem toho když nebyli schopni seřídit smyk a šlo jen o to že to měli blbě dotažené a o kousek se jim popotáhlo lanko. Při seřizování točili jako šílení horním a dolním dorazem a předpětím lanka. Nakonec nebyli schopni to lanko dotáhnout a nastavit a tak kolo odstavili, s tím že je to rozbité a nejde to seřídit. Takže profíci. Raději jsem šel pryč. Když si představím že někdo takový si nechá platit za to že mi jako něco opraví na kole, tak je to docela smutný příběh. Takže o profesionalitě některých mechaniků si myslím své. Rozhodně to nechci paušalizovat a znám spoustu super mechaniků a lidí co kolům hodně dobře rozumí a mají zlaté ruce.

                0 0
    • Hadra  

      Ahoj.Pripojim se s dotazem.Jedu testovat do Olsan a jedu tam na kole.Da se tam nekde kolo uschovat?Jo a papir o registraci dostanu az na miste,nebo si mam vytisknout ten mail s potvrzenim o zaplaceni?Dik.

      0 0
      • royal  

        papir nepotrebujes, na miste ukazes obcanku, ukazes svoje jmeno v jejich seznamu, podepises a dostanes naramek ;-)

        0 0
      • deekay  

        V chrustenicich jsem si uschovny kol nevsiml, ale netvrdim, ze neco takoveho neni.

        Papir zadny netreba, staci nahlasit jmeno, najdou si te v seznamu registrovanych.

        0 0
      • marco  

        Kolo si na místě někde přivážeš třeba na ohradu u pštrosů. Stojanů na kola a míst k zamčení je tam dost, ale vysloveně místnost uložení kola tam nikde není. Nevíte jaký ten náramek to bude barva materiál případné popisky.

        0 0
        • Hank Moody  

          Hodláš se tam dostat mimo registraci?

          0 0
          • marco  

            Samozřejmě tak jako stovky dalších.

            Kontaktoval jsem redakci přes Email s dotazem o možné doplnění do seznamu účastníků TEST FEST.

            Když už mě tak mylně navnadili na tu možnost registrace až na For Bikes kde mi oznámili, že Test Fest východ je už totálně vyprodaný, ale že stále více jak 150 lidí nezaplatilo a někteří se možná odhlásí. Tak jako tak akce je pár km od domu a nic mě to nebude stát se jen podívat, nebo si domluvit půjčení kola po zbytek prodlouženého víkendu 29.4–1.5. nebo jiný termín když už jsou tu ty volné úterky.

            0 0
            • Hank Moody  

              Takže docela nasereš ty lidi, kteří to zaplatili. :)

              0 0
            • marco  

              Asi nejsem typický čech a proto jsem chudý a věčně nas..ný, který se to bude snažit nějak občůrat půjčovat si kola bez zaplacené registrace. No vloni se mě až po několika hodinách u jednoho stánku zeptali jestli mám registrační náramek do té doby nikdo nic.

              0 0
              • marco  

                Z toho vyplývá, že vloni jsem zaplacenou registraci měl a těm vystavovatelům to bylo úplně jedno zaplatil-nezaplatil půjčovali to všem kdo přišel s občankou a pedály.

                0 0
                • apaccer  

                  Jak je to s těma pedálama, to musí mít každý svoje vlastní? Jinak to nejde nebo co?

                  0 0
                  • marco  

                    Na některých stáncích mají pedály staré ojeté na půjčení obyč. platformy no je lepší si vzít vlastní. No je to napsané i na stránkách v propozicích

                    0 0
      • mandel  

        Když jsem jel minule, tak jsem tam byl taky na biku a úplně v pohodě, nechali mi ho tam jak maj tu jakoby kancelář když tam přijdeš. Byli moc ochotní, až jsem se divil jak se sami zeptali jestli tam to kolo chci nechat pohlídat i když bylo fest špinavý :)

        0 0
    • royal  

      byl jsem na testfestu poprvy, takze nemuzu srovnavat. Prijel jsem si otestovat 29-ty a overit jestli je to pro me nebo ne.

      trosku me prekvapilo mnozstvi vybookovanejch kol – specialized (prestoze to organizatori nikde nepsali ze ta moznost je) mel jeste pred zacatkem akce vybookovany skoro vsechno, podobne RB a mozna i cannon.

      To co jsem chtel otestovat (jak jede 29 TH, 29 Anthem a 26 trance) jsem otestoval, i kdyz to trosku pokazili giant, protoze pujcovat kolo se sjetejma crossmarkama (plaste do sucha) do toho bahna je pekna blbost – chlapek na stanku mi dokonce rek ze je to lonsky kolo a ze vi ze ten plast je za ten rok pujcovani sjetej…

      V posledni rade me prekvapilo, kolik lidi si prislo pujcit kolo v teniskach a jezdilo na platformach – asi se pohybuju ve spatny spolecnosti kde jezdi vetsina v tretrach :-)

      0 0
      • tomekusti  

        Jindřichu, byl si špatně informován. Mě přišlo pár mailů, že spešl chce registrace a co sem si zabookoval, to sem měl.

        RB sem bookoval až na místě a docela v klidu. A pro tebe by ty 29 být mohly. Byl sem tam za stejným účelem a řeším co se svojí meridou 26. Jen mě mrzí, že sem tě tam nezahlídl. Mohli jsme pokecat, co se od našeho společného soužití na koleji změnilo …

        0 0
        • royal  

          No vidis, me prisel jenom jeden jedinej mail, potvrzeni registrace a kam mam zaplatit. Nedorazilo mi ani potvrzeni o zaplaceni, o registraci Specialu jsem se dozvedel asi z FB vela :-)

          BTW prijed v cervnu do LBC na 24-hodinovku, bude tam i Vladin, pokecame… :-)

          0 0
          • tomekusti  

            24-hodinovka by mě zabila. Sem spíš rekreační jezdec a ne závodník jako vy dva

            0 0
            • royal  

              Nerikam zavodit, ale prijed se podivat, Vladin nam taky bude delat jenom support v depu. Na 24-ce je plno casu na pokec, jezdime 4-team, takze na trati zas tolika nejsem :-).

              Napis maila, domluvime se… ;-)

              0 0
      • deekay  

        Tak to ja v klidu na platformach jel, kamos tez a naprosto cilene. (i kdyz SPD mam a taky jezdim). Ale ono je to dane typem kol co kdo testoval. My brali veci zdvihu cca 150+, Rotwild X1, Santa Nomad, Rocky Slayer…

        0 0
        • Johny5 OSHA  

          A který bylo nejlepší?

          0 0
          • deekay  

            Nejlepsi tezko rict v tydle kategorii kol, je to hrozne individualni. Kazdy se chovalo jinak.

            Pokud bych mel mluvit za sebe, tak by mi ani jedno nesedlo geometrii. Kamosovi se nejvic zamlouvala santa.

            0 0
            • Johny5 OSHA  

              Takže pořád vede Vílla? :)

              0 0
              • deekay  

                Pro me asi jo, je to univerzal, kterej jde za pedalem, v ramci moznosti je jeste citlivej, a narozdil od vetsiny VPP nema znatelnej pedalkick.

                Nerikam, ze by se mi mistama nelibila naka 160/160+ ultrazehlicka, ale ono je to pak proste znat ve slapavych singlech…neco za neco. Jeste by mi mohlo sednout Mojo HD, ale to jsem nezkousel a nejak nemam potrebu menit.

                Jediny co mi na my soucasny ville vadi je 32ka vidlice. Sice nejezdim zadny ultraprasarny, ale prijde mi to jako slabej clanek, takze uvidime.

                0 0
          • Fujedas  

            Tak Rotwild byl takovej akorat. Celkem slusne do kopce. Celkem slusne z kopce.

            Slayer do kopce splhal o poznani hur. Ale z kopce, nebo i po rozbity rovine mazec. Vyzehlilo to vsechno co tomu prislo do cesty :-)

            A Santa tak nejak mezi. Ten byl asi nejprijemnejsi. Do kopce to jeste jelo. Po rovince bez problemu. Takze si umim predstavit i delsi vylet. A z kopce o neco mene zehlivy nez Slayer ale jeste v pohode v ramci kategorie. Takovej fajn univerzal co mu to jde z kopce ale do kopcu se taky vyskrabe sam :-)

            0 0
    • op  

      Projel jsem se tam kratce na Yeti SB66 …a to jsem NEMEL DELAT!

      0 0
      • marco  

        Špatný co to se dalo čekat. Já tím Porsche taky vloni neměl jezdit. Od té doby s nechutí usedám do svého auta a s kolem to bude asi obdobné.

        0 0
      • deekay  

        O tom yetaku kazdej pise v superlativech. Ze prej to funguje nenormalne… jeste ze mi totalne nesedi geometrie – brutalne dlouhe je to :)

        0 0
        • op  

          je to XC!

          zkouseli jsem ho tri a vsichni si pochvalovali jak perfektne sedne

          0 0
          • deekay  

            no i na XC kde bude clovek mit dlouhej forbec mi to pride dloube dost. 18" s delkou 615mm mi pride spis delsi :)

            0 0
            • op  

              je to na XC s kratsim predstavcem :)

              fakt sedne, nutno zkusit. Ja taky preferuji spis kratsi ramy, ale toto mi opravdu sedlo .. predstavec byl odhaduju 50–60mm.

              0 0
              • deekay  

                vzhledem k tomu ze mi sedne LV v Mku s 60tkou predstavcem, tak si delsi kolo o tolik nedokazu predstavit :)

                0 0
                • Johny5 OSHA  

                  Jak ses vysokej? Kratky dlouhy nohy? Predpokladam kratky nohy.. ;)

                  0 0
                  • deekay  

                    178/nohy 83, vejska vrsku sedla od slapaciho stredu vozim s SPD 75cm s platformama 74.

                    tzn kratsi nohy, kratsi ruce, delsi telo.

                    0 0
                    • Johny5 OSHA  

                      Nohy mám ještě kratší = cca 80 a 176 výška. Dík…jsem jak na trní :)

                      0 0
                      • deekay  

                        Tak jeste doplnim ze vozim 740riditka, coz posed taky natahne. To abys vedel z ceho vychazet.

                        0 0
            • op  

              Asi je to opravdu delane pro lidi, kteri prechazeji z XC na vyssi zdvihy. Ja napr. jsem zvykly na posed 610mm ETT + 100mm predstavec a riditka vyrazne niz nez sedlo, u SB66 mi vychazi velikost jasne L, coz je 637mm + 50–60mm predstavec a riditka na urovni nebo vys nez sedlo, tj. ve vysledku vyrazne kratsi posed. Ale vubec jsem si nemusel zvykat, sedlo mi to hned, jsem pocit ze dat na tom 100km nebude zadny problem (v Race setupu to bylo dost lehke a opravdu to jelo) a zaroven se sedlem niz by se dalo paradne vyradit.. Pro me ideal kolo na vysokozdvihove XC i blbnuti.

              Naopak kdyz jsem zkusil Zesty, tak to byl pro me strasny kratas.

              0 0
              • deekay  

                Jasne, proto vyrobci delaji ruzne geometrie, aby si clovek vybral dle svych proporci a preferenci :)

                A porpos trochu OT: je mozne ze jsem Salsu co mas v profilu videl u Hnoje v dilne? Ten ram je paradni a barva dvojnasob :)

                0 0
                • op  

                  je to mozne, mel jsem ji tam jednou s sebou, kdyz jsme staveli Ninera

                  0 0
    • jirka89  

      Ahoj, nemá někdo místo v autě na test fest k Bolkovi?

      0 0
    • marco  

      Tak jaké máte reakce na Test fest Východ také jste se tam tak příjemně opálili (spálili). Co jste vyzkoušely co vás vysloveně zklamalo.

      0 0
      • apaccer  

        Jo jo, spálení jsme všichni, ale bylo to super! Nejvíc vyřízenej jsem z CANNONDALE RZ One Twenty XLR 2, neskutečný kolo!!!

        0 0
        • marco  

          Spešl měl pořadník a vcelku se to tam točilo dalo se tam v pohodě dostat i bez pořadníku a Cannondale a GT měl mnohem větší úspěch podle délky fronty a počtů kol

          0 0
          • apaccer  

            Na začátku to tam bylo docela nahuštěný, ale s přibývajícím časem a hlavně kolem oběda už to bylo úplně v pohodě! Dostal jsem se na vše, na co jsem chtěl! Navíc jsem vždy vyjel minimálně s jedním dalším kamarádem a v průběhu jedné jízdy jsem měl tak možnost vyzkoušet dvě kola najednou!

            0 0
      • Hadra  

        Já jsem taky jako rak,mám na sobě rudý návleky :-) a červenou masku na tváří a pálí to jako prase.Jídlo nic moc ,ale jinak super.Anthem 29 úplně super kolo/i když už měl hooodně najeto/,Haibike 29 taky úžasná mašinka-strašně rychlá a pohodlná.Ale potom mechanici nafoukli kola asi na tvrdost šutru a už to tak pohodlné nebylo,měl jsem to pučené ráno a odpoledne.

        0 0
        • marco  

          Anthem 29 byl loňský model dost mě tím zklamali

          0 0
          • jonti  

            Proč? Geometrie se neměnila, tak ti to může být jedno.

            0 0
          • Hadra  

            Jo a od loňska ho neseřizovali,tak se mi to jevilo,skřípalo to jako ukrajina :-)) ale jelo to pěkně.

            0 0
      • Aspean  

        Tohle byl muj prvni tesfest a super (nemit ruku v sadre a nemuset se omezovat, tak to bylo jeste lepsi). Ze zacatku byl u stanku frmol a docela problem si neco vybrat, ale pak to opadlo. Ale stim pocasim to prehnali, desny vedro :-(

        0 0
    • TeryPV  

      Já se zúčastnil Test Fest Východ. Byl můj první a bylo to celkově dobrý:) nicméně přístup některých prodejců (MOJEKOLO, RB) Byl opravdu katastrofální:-/ Naopak, a to musím vyzdvihnout Pells, Merrida a Haibike, byli naprosto parádně vstřícní:) Co se kol týče, tak jsem rád projel různá kola, ale tak nějak mě tam nic neoslovilo:-( Jedině Teda Dvě kola od Meridy, což mě jako celkem odpůrce Meridy, hodně překvapilo:) Kdybybch měl na místě volit asi by to Byla MERIDA ONE FORTY XT-D, to bylo opravdu kolo, které mi sedlo :) Jinak co se týče postřehů: 1. NAprosto mi nesedlo 29er a to ani trošku. Nulová akcelerace, líně do kopce a vyšší pohodlí jsem neregistroval. Z mého pohledu ZKLAMANÍ:( 2. Naprosto mě zklamala značka RB:( a to jsem byl jejich fanda, než jsem se s těmi lidmi setkal a projel na jejich kolech:( Ale podotýkám, že samotný rám by mohl být OK:) 3. Nějak mi neseděly vidlice jiného výrobce než FOX, resp FOX ve stejné kategorii mi přišel lepší než ostatní, především RS. Nicméně je to jen můj subjektivní názor:) Stejně se v tom nevyznám :D No a poslední věc, některá kola byla v naprosto katastrofálním stavu!!! Nedalo se určit, zda se kolo chová divně kvůli svému stavu, nebo je to normální jev. Opět vzpomenu RB, kde přeskakovaly řetězy, pískaly brzdy, brzdy nebrzdily atd…:( Ale jinak jak říkám, velice povedený den a příští rok repete:)

      0 0
    • Vomec  

      TestFest byl fajn… přidávám naše video z téhle akce :)

      http://www.youtube.com/watch…

      S pozdravem: http://www.facebook.com/MTB.Vyskov

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.