Lze použít včkové brzdy na tenhle ráfek https://www.kolo-park.cz/…9-32d-detail Vím, že kola jsou určena pro kotoučovky, ale nemám na rámu navářku na brzdy a kola 622×19 s rychloupínákem pro V brzdy za tuhle cenu prakticky nejde sehnat.
Lze použít včkové brzdy na tenhle ráfek https://www.kolo-park.cz/…9-32d-detail Vím, že kola jsou určena pro kotoučovky, ale nemám na rámu navářku na brzdy a kola 622×19 s rychloupínákem pro V brzdy za tuhle cenu prakticky nejde sehnat.
Rekl bych, ze ne.
Ráfek vypadá na profil Remerx Well nebo Hit. Chybí tomu soustružená brzdová plocha, což snižuje účinnost, ale použitelné to podle mě je, brzdit to bude, s bezpečností bych taky neviděl žádný problém.
Vypadá to jako tohle: https://www.remerx.cz/…-nyt-32-av_2
Kdyz kouknes poradne, tak ten profil je jinej. Ten force na vecka urco ne.
Přesně tak, pokud je to Remerx, tak nejblíž tomu je Top disc.
Myslim, ze v tomto pripade se o Remerx nejedna. Profilem mi to nejvic pripomina rafky AlexRims. Ty taky mely, nebo maji, ten schodek u patky z vnejsi strany rafku, rikali tomu myslim Anti SnakeBite, ochrana proti cvaknuti.
Máš asi pravdu, ten profil je odlišný tvarem. Když si ale vzpomenu na moje první silniční remerxy někdy z roku 1994 nebo tak nějak, tak bych tohle klidně použil. Na těch ráfcích nebyla rovná plocha nikde a po zajetí špalků to brzdilo i s klasickou brzdou se středovou osou. Otázka je, jestli to má smysl, když ráfek na véčka mají u remerxe za stovku.
https://www.kupkolo.cz/…erna_z90283/ Nechat zaplíst něco takového
díky za tip
Přiznám se že v tomto nemám zcela jasno.
Proč:
Použití "kotoučových " ráfků pro V bych se obával z důvodu menšího množství materiálu než u ráfků pro V brzdy.
Pokud porovnám hmotnosti… (viz remerx) ten materiál někde ubyl.
Logicky mi vychází, že výrobce ubral sílu stěny z míst kde dosedají brzdové špalíky.
Tam silnější stěna tvořila rezervu pro opotřebení a přenášela sílu brzdových špalků.
Prakticky to bude zřejmě asi dle typu profilu ráfku.
Tento konkrétní ráfek bych asi riskl.
Tohle určitě ne.Kromě jiných dúvodů i proto,že se u ráfků pro kot.br.neřeší stejnoměrná vnější šířka ráfku.Véčka budou,,kopat,,