• radvista

    Zvazuju upgrade motoru (z Bafangu 250W/36V, rear, na Bafang 500W/36V, rear).

    Budu predpokladat, ze motory maji fyzicky identickou sirku a dalsi rozmery, takze by se vlastne “jen” nahradil jeden druhym.

    Co me zajima – pokud maji motory stejnou voltaz (36V), je nutny vymenit i ridici jednotku, pripadne brzdovy sensory, display atd.? Nebo bude novej 500W motor, od stejnyho vyrobce, plne kompatibilni se stavajici sadou postavenou na 250W motoru?

    Dekuju predem za postrehy a komentare k veci.

    Radvi

    0 0
    • Kouba_2005  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      Jede to pomalu co? Dej tam raději rovnou 750W abys nebyl zklamanej.

      0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
    • Bubaaak  

      Co tam swapnout yamahu?

      2čr má celkem dobrý výkon, relativně slušnou odezvu na plyn… Jen bych pořešil i brzdy :)

      0 0
    • racek_chechtavy  

      Koupil bych rovnou motorku

      0 0
      • petrx  

        Tak pokud má motor výkon více jak 250W a rychlost přípomoci vyšší jak 25 km/h, tak už se jedná o motorku i dle zákona, a je třeba mít na něj mít homologační protokol, SPZ a povinné ručení.

        0 0
        • vilemx  

          Jenže není výkon jako výkon. Samotný motor e-biku může vyvinout výkon klidně nad 250 W, ale regulace jej pro kategorii e-biků musí omezit na 250 W. Takže drtivá většina e-biků má motory daleko výkonnější. klidně i těch půl kilowatty. Vyměnit tedy nějakého 250 W chcípáčka za 500 W nelegální není, pokud řídící elektronika stále bude dodržovat regulaci na těch 250 W . Změna se projeví tak, že silnější motor bude víc táhnout už od nižší rychlosti, kdy motory v zadní nábě prostě ztrácí vůči těm středovým.

          0 0
          • xtonda  

            U továrních kol je ta limitace 250W na nominální výkon, krátkodobě, přičemž ta krátká doba není omezená, to může dát víc a taky většina těch pohonů na turbo nebo boost režim umí dát trojnásobek. U přestaveb je pak limit 1 kW.

            0 0
    • drood  

      Jeep už dělá 1500 W, tak netroškař, ať se za pár týdnů nemusíš ptát znova..:D https://electrek.co/…w-video/amp/

      0 0
      • exxonvaldez  

        Dobrý stěrky:-)))))

        0 0
      • černápole  

        dobrý, že to jede do kopce stejně rychle jako posléze dolů-)

        0 0
      • K2  

        Mrázek dělá tuhle bestii: https://www.revx.cz/

        Má to 15 kW, v etreme modu 17 kw

        Jel jsem na starší verzi, která více připomínala kolo.

        Jelo to super, ale chyběly mi 2 věci:

        • Dlouhé sedlo, aby se daly projíždět zatáčky jako na motocrossu – to už dodělali
        • Spojka – výkon se špatně dávkoval, jezdilo to furt po zadním. Při trialové jízdě přes překážku chyběla možnost zpomalit pomocí spojky, vrknout plynem a poslat tam najednou plný výkon

        Chtělo by to půjčit ještě jednou a zkusit potrápit na MX trati

        0 0
    • KoudakT  

      Já myslím, že motorka po 10 kW je k prdu. Pak je třeba to chipnout, ať to letí aspoň 80 bez šlapání a hurá s tím na nejbližší cyklostezku.

      0 0
    • psbiker  

      250W je do kopce opravdu málo. Trapné chvilky, kdy se motorek přehřeje a předjete vás nějaký bezmotorový. Pouze 500W lépe však 1kW motor zajistí bezpečnou a důstojnou jízdu na e-kole i do kopce.

      0 0
      • Esi  

        No potom hlavně potřebuješ dost velkou baterku aby nebyla trapná chvilka když v půlce kopce dojde šťáva. Takhle jsem přejížděl paní na ečku, vypadala na hranici kolapsu, bylo to na silnici jel jsem na mtb a stoupání tak max 7% tak nevím jestli ji došla baterka. Paní byla teda lehce prostorově výraznější

        0 0
        • nooski  

          Vypozoroval jsem, že většina mladších e-cyklistů je prostorově výraznějších.

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Dá nám EU dotaci na studii „Příspěvek elektrokol k šíření obezity v populaci“?

            0 0
        • ˘Ö˘ Krab  

          Třeba jí jen zapomněli prozradit, jak si aktivovat přípomoc a sama na to nepřišla. Nebo vůbec netušila, že jede na éčku. Nebo to nebylo éčko. Nebo to byl Janes (nebo kdo to byl, co psal, že na éčku se nadře).

          Nebo to používala nejlépe, jak vzhledem k okolnostem mohla, tedy právě a jen do té míry, aby nemusela tlačit a jela co nejvíc za své.

          0 0
          • Esi  

            No pokud se nedělají nějaké speciální kapotáže na obyčejné kolo aby to vypadalo jako éčko, tak to Ecko bylo se středovým motorem a baterkou na spodní rámové trubce :-) ostatní důvody neumím vyloučit, teda ještě to nebyl Janes, paní byla o dost mladší a byla to žena :-)

            0 0
            • BabbaJagga  

              No, pokud mas finance na speciální kapotáž na obyčejné kolo, aby vypadalo jako dnešní hit a ze jsi cool a jdeš s dobou, už pak asi nejni takový problém koupit i kapotáž na gesicht ve stylu gumáci… a je fakt, ze Janes dnes podezřele mlčí… :D

              0 0
              • Janes  

                Janes byl na chatě a na mobilu nerad píše :-)

                0 0
                • BabbaJagga  

                  Tomu rozumím, taky mám na mobilu problém trefit správný písmenka a hlavně ty otravný našeptávače ;)

                  0 0
          • Janes  

            Nejenom Janes, ale kdokoliv se na éčku může nadřít. Stačí pouze používat co nejnižší, nebo chceš-li, pouze nutnou, přípomoc. To už je na každém, Ono to kolo má kouzelné tlačítko, kterým můžeš přípomoc nejen korigovat, ale dokonce i úplně vypnout, a pak se na tý těžký mrše opravdu nadřeš :-)

            Jo a nepsal jsem to.

            0 0
    • Milosch  

      Seš padlej na hlavu bez přilby? Na bike foru to s takovým dotazem ani nezkoušej. Kapišto?

      0 0
    • iron.hide  

      Po vcerajsku neznasam ebajkerov este viac nez doteraz

      0 0
      • xtonda  

        Co tak strašnýho ti provedli?

        0 0
        • iron.hide  

          Su to bezohladni a sebecki idioti, skoda ze mi skazili inak skvely vyjazd

          0 0
          • Smazaný účet  

            Myslis si, ze jsou vsichni stejní ? To by bylo prikladne hloupe … ;).

            0 0
          • BabbaJagga  

            Jasne, chápeme, ale jsme celí nadržení se dozvědět jak. Človece, ty nám to davkujes jak škodovka uvedeni nového modelu :)

            0 0
          • xtonda  

            Konkrétně?

            0 0
          • yorg  

            Počet bezohledných a sobeckých idiotů je zhruba stejný ve všech skupinách lidí. Ecyklisty, cyklisty, motoristy, … nevyjímaje.

            0 0
    • radvista  

      Kdybych tusil kolika cyklo-chudakum pomuze muj post se vyblejt ze svejch komplexu, byval bych ho napostoval uz davno, abych jim pomohl si ulevit ze svejch pocitu menecennosti a deprivace z prislusnosti k nizsim socialnim skupinam.

      Ale abych nebyl jen kritickej, dam vam dobrou radu: lepsi nez blejt na internetu na elektrokola je koupit si ze svejch pracne nasyslenejch socialnich platu vyhajpovany kola za sto, stopade (zdravim obchodni manazery Speslu, Cubea, atd.), ujet na nich pet set, tisic kilaku za rok, a pak poradne rozfajrovat diskuzi vo “jedinych spravnych rafcich” nebo “nejvykonnejsi prehazovacce” na forech, kde se dalsi cyklo-chudaci a cyklo-ideologove vzajemne masirujou. Tohle funguje na utisknuty ego cyklo-chudaka uplne nejlip!

      0 0
      • BabbaJagga  

        Asi jseš na sebe hrdej, jaks to teď těm chudákům nandal, viď?

        0 0
      • iron.hide  

        Nemam dovod mat ziadny komplex, za tento rok mam najazdenych uz 8200 km, vsetko cisto len MTB bez motora.

        Naopak, komplexy maju v terene casto prave elektrobikeri a potom si musia vzdy nieco dokazovat

        0 0
      • Chlebovnik  

        Řeknu ti to slušně, myslím, i za většinu osazenstva BF:

        „Jdi do ****** a už se sem nikdy nevracej.“

        0 0
        • BabbaJagga  

          Pod tohle se rád podepíšu.

          0 0
        • Romancero  

          No sou tady i cyklisté sluníčkáři se širokým a soucitným serdcem, kteří láskyplně a soucitně přijímají nejen migranty a členy LGBT komunity, ale i éčkaře.

          Takže ať si tady ta vlákna klidně zakládají a admin bude jistě taky uspokojen

          0 0
          • Smazaný účet  
            0 0
            • Janes  

              Nejsem ani jedno z tvé nabídky, co se mnou uděláš?

              0 0
              • ˘Ö˘ Krab  

                60 let? Šimpanz?Na Labi? Jak to, že nejsi ani jedno? Ty jsi přeci všechno. Takže máš nárok, čímž je Tvá misijní a evangelizační činnost zde zdárně dokončena.

                0 0
        • Thomasek  

          +1

          0 0
      • nooski  

        :-D tož aspoň se člověk pobavil.

        0 0
      • KoudakT  

        Zamakej a můžeš si koupit normální kolo. A diskutovat bez na motorkářské fórum. Tady ti rup e cévka. A budeš potřebovat vozík a ne elektrokolo.

        0 0
      • onuce  

        Moc se omlouvám, ale sockou zaváníte spíše Vy, když se pouštíte do nějakého usmoleného upgrade, místo abyste koupil řádný nabušený stroj.

        0 0
        • Esi  

          Socky jsou samozřejmě obyčejní cyklisté, všichni jsme si chtěli koupit éčko ale neměli jsme na něj peníze tak jsme si museli koupit obyčejné kolo bez motoru :-)

          0 0
          • mr.antik  

            ..a doufám,že do jara zvládneme našetřit na přestavbovou sadu… aspoň těch 250W

            0 0
            • Esi  

              Přesně tak když se zadaří tak vyhodím DT náboj a nechám do předního kola zaplést nějaký motor :-)

              0 0
        • drood  

          A že by měl z čeho vybírat. Dokonce profi elektrokola…:D

          https://www.elektrokola-nachod.cz/…echnik-2019/?…

          0 0
          • mr.antik  

            tvl Bobby Root teď už jezdí po zadním jen na ebajku?

            0 0
          • Arminius  

            Ta přehazovačka takhle funguje? xDD

            0 0
            • Esi  

              To je super, já bych chtěl vidět co se stane když tam dá vzadu o jeden pastorek lehčí převod. Pravděpodobně to teda jen nepůjde.

              0 0
      • drood  

        Já už jsem stařík, elektrokolo bych si koupit mohl, ale jednak bych se za to styděl, druhak bych přišel o pocit uspokojení, že jsem ten kopec vyjel. Navíc bych na éčku zlenivěl, jinak to ani nejde. Zkus po roce ježdění na digitálu přesednout na analog a testnout si kondici… Asi jako když si někdo s vynikajícím orientačním smyslem pořídí navigaci. Za pár měsíců netrefí ani za roh pro rohlíky… Nekoukej se na svět přes kreditní kartu…

        0 0
        • Janes  

          Není důvod se stydět, proč bys měl?

          0 0
          • MavasH  

            To máš jak s nudapláží – taky není důvod se stydět a přitom na to každý nemá „žaludek“ :)

            0 0
          • onuce  

            Pokud sám se nestydíte, nepochopíte. Já bych se styděl hrozně. A jak mi bylo, když na mne nedávno nějací zastávkoví popíječi hakekali, že mi to jede nějak pomalu, že mám pořádně přidat plyn… On ten můj Kellys vypadá docela mohutně a ještě minipřevodník…

            0 0
            • Janes  

              Neberte život příliš vážně, stejně z něj nevyváznete živý. V tavýchto případech není nutné se stydět, lepší je myslet si něco o prdeli.

              0 0
            • drood  

              A teď si představ, že máš vpředu dynamonáboj a vzadu Alfine a všichni okolo to považují za dva motory…:D

              0 0
              • onuce  

                Dva motory, jedna ostuda. Prostě to již máte jedno. Alespoň to vypadá jako 2×2, respektive 2×(1×2)

                0 0
            • xtonda  

              Zrovna ve tvým případě nepoužití elektro kola hraničí se sebe poškozováním, což ty vlastně podle toho co tu píšeš děláš rád, takže vlastně všechno v pořádku.

              0 0
              • ˘Ö˘ Krab  

                Nechce se mi ani domyslet, jak by se rozšířily Mistrovy možnosti sebepoškozování za použití éčka. Začneme třeba takovými úrazy elektrickým proudem…

                0 0
              • onuce  

                Zrovna dnes jsem na Vás myslel, jakou máte ohromnou nepravdu. Šumava, skrze kolena hledám nejvhodnější trasu s minimem stoupání. Chci se vyhnout turistické trase vedoucí přes vrchol. Zadávám do map cz, nejkratší cesta vede po lesních cestách podélně s vrstevnicemi, daleko od vrcholu, ideál. Jenže… jenže lesní cesta postupně slábne až zmizí docela. A to byla trackovatelná! Nezbývá než se divokým porostem rvát směrem k vrcholu, kde je značená cesta. Prudké stoupání, hustý nálet, padlé kmeny. Rvu kolo které visí ve vzduchu na neproniknutelném náletu, k čemu by mi asi byl režim walking, přendavám co chvíli přes klády a větve… Kolena, z venku napatlaná tučnou vrstvou Voltarenu, zevnitř nadopovaná Rivotrilem, hrozivě mlčí. Kellys je snad z ochuzeného uranu… A nedovedu si vůbec představit, kdybych měl takto vláčet opravdu těžký e-stroj! To by byl teprv masochismus! A přitom takové situace nejsou vůbec ojedinělé, snad nejhorší byla loni, krátce před první operací. To mi ještě prudká stoupání nevadila, ačkoli jsem měl o čtyřicet kilo víc, tak jsem od Prášilského jezera hledal v mapě nejkratší cestu na Poledník. A našel. Rval se pak s kolem bezzásahovou zónou přes slatě, nekonečné polomy, nálet… Brečel jsem zoufalstvím. S e-kolem bych tam zůstal.

                0 0
                • Janes  

                  E-kolo byste v pohodě otočil a jel jinudy :-)

                  0 0
                  • onuce  

                    Nehovoří z Vás praxe. Pokud dosáhnete jednoznačně bodu otočení, je ve skutečnosti dávno pozdě. Člověk se již delší trasu rve větším, či menším neprůchodnem, doufaje v obrat k lepšímu. A pak již je na obrat pozdě. Tak jediné co k tomu ještě chci říci, je:

                    Z hlediska vyšší logiky pravdivé, skutečný invalida si e-kolo nepořídí.

                    0 0
                    • Janes  

                      Doufaje v obrat k lepšímu.....? vždyť Vy jste vlastně zakuklený optimista…nebo naivka, teď si nejsem jistý..,.

                      0 0
                • ˘Ö˘ Krab  

                  To zní úplně jako úryvek z knihy „Příběh opravdového člověka“. Nebo, že by to bylo z „Jak se kalila ocel“?

                  0 0
                • Dvojan1  

                  Kdyby jsi měl éčko, tak nehledáš cestu po vrstevnicích a neřešíš jestli je tam kopec nebo není. Už si ho pořiď a neskuhrej.

                  0 0
                  • Janes  

                    Tohle už nedá..máš ho na svědomí :-):-)

                    0 0
                  • zdenal8  

                    Tvl a jak by ho asi vláčel po schodech k výtahu?

                    0 0
                    • xtonda  

                      Walk režim.

                      0 0
                      • zdenal8  

                        Tak to určitě. Tuhle sem potkal rodinku, bába s nima na full ebiku. Chtěli přejet lávku, je tam nahoru nájezd pro kočárky a schody. Mistr bude nejspíš vědět co myslím. Bába si zapla ten úžasný walk režim, zadní kolo ji zahrabalo a celý kolo málem ujelo, že za ním skoro nestačila vyběhnout po těch schodech.

                        No měl sem co dělat, abych se tomu nezačal nahlas smát.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Bábrle s tim neuměla zacházet, mela zarazeny spatny převod. Zajimavy je, ze eckare nejvic kritizuji lide, kteri eckum vubec nerozumi po technicke strance a druhak na nich ani zjevne nejeli. Tak jedno rceni o sudu zname vsichni, nebo téměř vsichni ;).

                          0 0
                          • zdenal8  

                            Tak dělám si obrázek podle toho co vidím kolem sebe. Fakt honem nepoběžim si to vyzkoušet. Evidentně s tím neumí ani všichni ty éčkaři. Pak nemaji narůstat nehody na kole :-).

                            Každopádně jak si na tom dávají do těla, tyhle hlášky mě fakt baví.

                            0 0
                          • Smazaný účet  

                            Zřejmě potomci rozbíječů strojů. :-))))))

                            0 0
                    • Esi  

                      Vyjel by po schodech nahoru alespoň by netrénoval rovnováhu :-)

                      0 0
                    • Romancero  

                      Rozebrat! Oddělat baterku a obě kola a hned má poliviční váhu!

                      0 0
                  • onuce  

                    Jste zjevně zastánce šedého života bez zážitků, tudíž naše mentality nemají styčných bodů.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Totez by mohl nekdi napsat o tobe … ;)

                      0 0
                      • onuce  

                        Máte pravdu. Myslel jsem to tak, že ano, mohl bych jezdit jednoduše po oficiálních cestách, bez nutnosti vymýšlet a riskovat alternativní trasy. Také bych ale vlastně nemusel jet nikam.

                        0 0
                • Romancero  

                  Tohle znám. Jezdívám často bez mapy – naslepo. A zpočátku pěkná lesní cesta, svážnice se náhle nějak nenápadně rozplyne a já jsem dost zarputillýpřece se nebudu vracet zpět! No na Šumavě jsem takto skončil ve slati, bahně.. tak sem se alespoň nacpal borůvkami A nakonec poraženecky vycouval zpět..

                  0 0
            • Lance  

              Pane je o tom jak.pisete. pokud se sam nestydite nepochopite. Dnes sem.potkal eckaru po *****. Jinak nechci ted byt nejak rypavy, ale taky nepochopim svincik v ghettu. Je to.prakticky ta stejna situace. A vic bych se stydel za svincik.nez za ecko :-)

              0 0
          • nooski  

            Tak eskalátorům, berlím a kolečkovým křeslům se taky vyhýbám, dokud mám sílu a možnost jiné alternativy :-)

            0 0
            • Janes  

              Humor? Přejde, dočkej času a věř, že stáří není pro sraby, a nějaké e-kolo není nic moc podstatného.

              Ale nezazlívám Ti to, užívej dne a raduj se z toho, že můžeš.:-)

              0 0
              • nooski  

                Samozřejmě že humor. Jinak by to nešlo :-) Po tom, co mi zjistili cukrovku 1. typu, tak jsem začínal jezdit prakticky od nuly. Díky hypoglykémiím zažívám takové hlaďáky, o kterých zdraví nemají ani páru. Samozřejmě řikám, že si e-bike pořídím, až mi třeba uřežou nohu, ale raději bych holt jezdil pomaleji a kratší vzdálenosti, ale za své. Až nebudu moct ani to, tak bych raději jezdil pro radost na motorce nebo v autě než na elektrokole. Každopádně zdraví jako argument pro elektrokolo beru. Co pochopit nedokážu, jsou opravdu mladí a zdraví lidé na e-biku.

                0 0
                • Janes  

                  Tak mladí.....jejich druhé jméno je lenost, převážně. Já si na tom užívám rychlosti, jakou jsem jezdil za mlada, nějaké kochání mě nebaví.

                  Jinak držím palce s tou cukrovkou. Z tý mám opravdu strach. Já mám jenom od dětství asthma a sennou rýmu, od 40 dnu a čerstvě boreliózu :-)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Tak borelu ti fakt nezávidím. Já se s ní s dílčími úspěchy potýkám od roku 2012 a prdel to fakt není, letos mám pocit, že tvrdě prohrávám. Bojuj.

                    0 0
                    • Janes  

                      Díky, snažím se. Včera jsem chodil přes tři hodiny na houbách a přišel jsem tak prošitej, že jsem myslel, je je můj konec. No, ale nechal bys ty hřiby v lese? :-) A ten koš není malej takhle plnej má přes 5 kilo, slušná posilovna :-). No a po obědě za mnou přišli, že pojedeme na kolech (e)…vlastně mi potom bylo lépe, trošku jsem to vyjezdil. Navíc jsem asi 4 km před cílem viděl v lese toho hřiba z druhý fotky a přibral jsem potom ještě tu bedlu. Do hospody jsem dojel jednoručně, ale ty pohledy protijedoucích i štamgastů stály za to :-).

                      PS: Dneska se léčím a brečím :-))

                      0 0
                    • Smazaný účet  

                      Tak hlavně nenatahni rafy, to by mne mrzelo ;).

                      0 0
                    • Esi  

                      Asi záleží v jakém stádiu se na to přijde, já ji měl zachycenou včas, měl jsem takový ten typický flek přes celé stehno, tak že 3 týdny antibiotik a v pohodě, už je to několik let, ještě jsem si asi po půl roce nechal udělat krevní test na borelie v krvi a čisto. Obvoďačka na mě teda koukala jako kdyby to laborku snad platila že svého, ale napsala to.

                      0 0
        • mais  

          To je úhel pohledu, spoustě lidí to prostě pomůže, pokud mají zdravotní problémy, nebo chtějí mít jistotu, že dojedou. Máme e kol v rodině několik a každý si tam může najít to svoje, jde jet i zcela bez pomoci, nebo s velkou pomocí. Navíc ve skupině to umí vyřešit handicap slabších, což je také mnohdy žádoucí…zlepšuje to pohodu a náladu ve skupině, co jede spolu… povídačky o tom, jak je to hrozné a já nevím co…pitomec je pitomec na bike, e biku, motorce v autě…řidičský model chování je stále stejný..akorát ano, e bike a motorka mu dívají větší dynamiku

          0 0
        • Smazaný účet  

          Je treba ta kola střídat, nepropadat predsudkum a snovym predstavam.

          0 0
          • Romancero  

            To je dobrá filozofie- já ji aplikuji ve vztahu k ženám

            0 0
            • MateSP  

              :-D

              0 0
            • Esi  

              Ale proti tvému způsobu je střídání kol podstatně levnější zábava :-)

              0 0
              • Smazaný účet  

                Tak zase s věkem se nároky žen snižují.

                Viz. studie 4. Zralé a sexuchtivé (45 až 54)

                Dalo by se říci, že co se týče vzhledu, věku a fyzické zdatnosti, jsou tyto ženy nejméně vybíravé. Hledají především bezpečí, a tak ve výběru partnera hraje roli především jeho finanční situace. Potvrzuje to pětadevadesát procent z nich s tím, že vedle svého partnera se chtějí cítit především bezpečně a jistě.

                Ale pozor! Více než polovina z nich (54 procent) zároveň přiznává, že důležitou roli v jejich životě hraje i sexualita, proto by se nebránily schůzce s mužem až o pět let mladším. Je to i důvod, proč některé ženy v tomto věku žijí se starším mužem, který jim dodává bezpečí, zároveň ale mají mladšího milence, který jim zase plní sexuální potřeby.

                0 0
                • ˘Ö˘ Krab  

                  Valná většina maturující mládeže již našla zodpovědný přístup k životu, existuje však ještě nejméně padesát procent těch, kteří životní zodpovědnost teprve hledají …

                  0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Takový jako socialistický realismus?

            0 0
      • borda  

        skoda, no

        zrovna jsem chel psat po zhlednuti nekolika videii na jednom znamym YT kanale, ze to ve svete tak nehrotej a ze je to v podstate jedno…

        tak to ne :)

        Ja jsem tady brachu víc jak 15 let let a tahkle drzou svini jsem nezazil. A že jsem zažil hodně.

        Táhni a nevracej se.

        0 0
      • Smazaný účet  

        "Frankensteine, vy musíte byt šílený ! "

        0 0
      • rb  

        Di do řiti cype!

        0 0
      • racek_chechtavy  

        Jsi zlý člověk.

        0 0
      • Smazaný účet  

        ****** jsi!

        0 0
    • mais  

      otazka co je na tech motorech jinyho, aby to neresili jen kvalitou nebo izolaci ci elektronikou ta 500w bude potrebovat pri stejnem napeti proudu a tvrdsi baterku (vic paralelnich clanku) na to aby ten vykon dala pokud chces rozumny upgrade zmrn technologii za efektivnejsi rovnou stavene kolo s elektromotorem u pedalu jezdi s 250w lip jak 500 az 750w vzadu jednak to ma vyssi ucinnost a druhak se tak nesypou vyplety

      0 0
    • jirkous3  

      Osobně si myslím, že budeš muset vyměnit i řídící jednotku. A možná i vedení. Dráty poteče mnohem větší proud a pokud nejsou předimenzované z výroby, mohou se přehřívat. Teoreticky ti může kolo i shořet. Taky je otázka, zda tam nebudou pojistky, které ten proud hlídají.

      Jinak doporučuji kritikům aby si své komentáře zkopírovali do Google kalendáře na rok až jim bude k šedesáti. Pak se hrozně pobaví jak byll v mládí naivní.

      0 0
      • ratel  

        To s tím kalendářem se ti nepovedlo, je tu dost lidi nad 55 s vyhranenym vztahem k emopedum. Zlus volit nad 100 let nebo raději kg. Tam najdeš publikum.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Ti zdejší patri do hrobu, bez ohledu na vek ;).

          0 0
        • jirkous3  

          To je v pohodě, mě je taky 55 a ekolo nevlastním. Nicméně už teď sleduji, že když jedu týden denně 100 km, tak jsem po cestě mnohem unavenější než dříve. Očekávám, že za deset let už mě bude ekolo jistě lákat. Ostatně ani zdejší puristé by se nechtěli vrátit k Favovitkám s tříkolečkem.

          0 0
          • borda  

            Tak asi spíš k babetám a stadionum, ne?

            Co s tím má co do činění fávo?

            0 0
          • Lišák  

            Takže nutně potřebuješ jezdit denně kilo, i když už nebudeš moct? Pak je motokolo pro tebe správná volba.

            Ostatní si přizpůsobí nájezd věku a fysické kondici.

            0 0
            • ratel  

              Motokoliste si nepřejí být omezováni, to je základ jejich postoje k životu. Těm to nevysvětlíš.

              0 0
            • jirkous3  

              Správně, jen ať se přizpůsobí. Mně ekola nevadí, pokud mi umožní se bavit cykloturistikou jako doposud, tak do ekola klidně půjdu. Stejně tak mi nevadí smartphone, počítač, navigace, bezdrátová sluchátka či internet. A taky bych přitom mohl být bez mobilu a světové strany určovat podle hvězd, ale proč bych to dělal? Ekolo přece nenahrazuje normální kolo. To bude mít vždy výhodu lehkosti a mnohem lepšího prožítku z jízdy. Ekolo může vedle něj existovat jako mezistupeň mezi kolem a mopedem. Stejně jsou všechny ty kecy okolo toho jen mlácení prázdné slámy. Elektronika vy všech podobách už tady zůstane natrvalo.

              0 0
          • Romancero  

            Mě Éčko láká už teď! Ale poté , co jsem si ho odzkoušel- pak v důchodu jedině el motorku na normální silnice a v terénu jedině pěšmo nebo na koni !

            Je to moje dobrá zkušenost- když chcete opravdu relaxovat a poznat nějaký kraj, pak jedině po vlastních nebo na hřbetě koně! Lépe vnímáte ducha místa- tedy rozhodně více, než když někudy profrčíte na kole no éčku. A někdy i samotná cesta může být cíl

            0 0
            • Coural  

              Proč bych nosil na hřbetě koně?

              0 0
            • Smazaný účet  

              Koně leda v salámu

              0 0
            • Janes  

              No, právě na ekole se dá i slušně kochat, mám tady takové klikaté relativně prudké stoupání mezi skalami, na normálním kole jsem nikdy neměl čas si je prohlédnout. Makal jsem naplno, abych nemusel v půlce potupně tlačit. Dneska to tam v pohodě projíždím pomalu a poznávám krásu těch skal, na což jsem dosud neměl kdy. Tož tak.

              0 0
              • onuce  

                Kdybyste jel trasu opačně, mohl jste ušetřit za ekolo.

                0 0
                • Slavik  

                  +1000 :-)

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  Treba nechce šetřit ale utracet ;). Ty mas tedy starosti o blizniho svého :)).

                  0 0
                • Janes  

                  Nemáte pravdu, to bych celej kopec probrzdil a ještě bych se v nejlepší pasáži musel otáčet. Navíc jste vůbec nepochopil, co jsem napsal.

                  0 0
                  • onuce  

                    Nu tedy ekolo je jediná možnost, jak poznávat krásy přírody. Minulé generace přišly o hodně.

                    0 0
                    • Janes  

                      Přečtěte si to ještě jednou a podumejte o obsahu mého postu, děkuji.

                      0 0
                      • onuce  

                        Vydumal jsem, že to má naštěstí i kladnou stránku. Ti, co ekolo neměli a ještě žijí, mohou to napravit. Ti, co ekolo nikdy neměli a zemřeli, se to nedozví.

                        0 0
                        • Romancero  

                          Tak to je velmi politicky korektní závěr vaší komunikace! Smekám před vámi pánové.. lze tady komunikovat i na úrovni a vy jste ti, kteří tady komunikaci udržují na solidní úrovni -nemáte potřebu nikoho urážet!

                          Máte můj respekt. Díky

                          0 0
      • BabbaJagga  

        Mě těší, ze mi furt bude o 6 let míň než tobě :)

        0 0
    • Jason Voorhees  

      Co ty seš zač, to se jen tak nevidí.. užívej retarďáku

      0 0
    • Smazaný účet  

      Kup si babetu, šlapky to má taky a stačí ti jen papíry na auto.

      0 0
      • Smazaný účet  

        babeta není kolo nemůže do lesa

        e-bike ano

        0 0
      • Jakobo  

        Pockat to je nejaka zmena? Jsem mel za to, ze pokud to ma pedaly papiry nejsou potreba. Jsem trochu zmateny s klasifikaci. Jednak na ridicaku je kolonka moped, ale tu mam se mne zda prazdnou. Dale Stadion se schvalne navrhnul s pedalama aby nebyly potreba papiry, ale to uz je hodne davno. Ale Babeta je jen zmodernizovany Stadion. Objemove musi byt do 50 ccm.

        0 0
        • BabbaJagga  

          Moped ani moto nevlastním a nejezdim, ale není tam ještě pro (pod)skupiny ŘP omezení výkonem?

          0 0
        • babkanakole  

          https://www.policie.cz/…ravneni.aspx

          Jen pro upřesnění, kategorie AM. Momentálně automaticky k B i zpětně (dával se automaticky, pak zas jednu dobu ne).

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Zákon o silničním provozu č. 361/2000 Sb.

            § 80a

            Skupiny vozidel

            (1) Do skupiny

            a) AM jsou zařazena motorová vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km.h-1

            1. dvoukolová se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo s výkonem elektrického motoru do 4 kW,
            2. tříkolová se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW,
            3. čtyřkolová o hmotnosti v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW
              1. A1 jsou zařazeny
            4. lehké motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj o výkonu nejvýše 11 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,1 kW/kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 125 cm3,
            5. tříkolová motorová vozidla o výkonu nejvýše 15 kW,
            0 0
        • Jason Voorhees  

          Objem –50 ccm a konstrukční rychlost 45 km/h max v manuálu, a nebo automat do 125 ccm. + Čtyřkolka (tříkolka) neomezenej obsah. Na to všechno stačí Béčko.

          0 0
          • Romancero  

            S tim automatem je to trochu pro mě čára přes rozpočet- oficiálně nemohu osedlat veterána Tatrana 125 ccm

            0 0
    • Jano86  

      Ja by som odporučil vyhodiť e bike a kúpil normálne kolo!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.