Při jízdě mi uniká vzduch na tlumiči a to kolem 50 psi do půl hodiny (při ježdění) ale když je tlumič v klidu tak z něj neuteče ani jeden pes a ani kočka. Nechal jsem tlumič přetěsnit a dělá to i po tom. Nevíte, čím by to mohlo být? Rám AGang Ninja
Při jízdě mi uniká vzduch na tlumiči a to kolem 50 psi do půl hodiny (při ježdění) ale když je tlumič v klidu tak z něj neuteče ani jeden pes a ani kočka. Nechal jsem tlumič přetěsnit a dělá to i po tom. Nevíte, čím by to mohlo být? Rám AGang Ninja
Anketa: V servisu mi řekli, že by to mohlo být tím, že je tlumič křivě v rámu. Je to možné?
jestli je křivě bys viděl když ho montuješ – dotahneš jednu stranu a druhá strana by šla mimo.
Napadá mě zkusit ho zamontovat do rámu, ale nedotahovat (jen navolno aby nevypadly šrouby) a chvilku s tim cvičit, pumpovat apod.
Na kolik ten tlumic foukas? Pri dofouknuti musis s tlumicem parkrat propruzit, aby se vyrovnali tlaky mezi pozitivkou a nechativkou.Na ninje s vividem air jsem v zime trochu jezdil a nic podobneho se tam nedelo a ani na soucasnem kole s nim nemam problem.
Hele, prostě to foukám na 200 psů, protože to během chvilky jde pryč. Celkem dost mi to žere nervy…prý se AGangu žádný vidid na reklamaci nevrátil.
neres reklamuj, bud je to vadny tlumic nebo krivy ram, ale to by teda muselo byt mega krive to si nemyslim, problem bude v tlumici
Nevím kde je problém, ale děje se mi to samé, co tobě. Na příčinu jsem nepřišel, takže s tím jezdím normálně dál. Nafoukám na 210 Psů a když přijedu tak mám zhruba těch 160–170 Psů. Ale když nejezdím, tak nic neuteče a ani když nedofouknu a vyrazím někam,tak tam těch 170 Psů stejně drží.
Mám teda Monarcha.
A zkoušel si ho nějak dát do servisu, nebo něco s tim udělat?
Jojo, dával jsem ho do Bikelivu, přetěsnili ho a je to stejné.
Áha, já si ho právě v pátek z Bikelivu přivez. Taky sem si to nechal přetěsnit. Ještě ten den jsem jim tam volal, jak je možný, že když jsem jim to tam nechal přetěnit, ze to pořát utíká. Tak prej jim to tam mám přivézt až 7. a že to je možná křivě, nebo že to je rámem…
No, popravdě mě utíkal, tak jsem ho tam dal a utíkal mi zase, takže jsem jim to tam posílal znova v rámci reklamace. A je to pořád stejný. Pochybuju, že by jsme měli každej druhej křivej rám, takže bych to viděl spíš na to, že jsou ..volšový.. ty tlumiče :(
A co ti na to řekli, když ho vraceli podruhý? ( z reklamace)
No, vyzvedával to švagr, ale řekli, že bylo blbě dané těsnění. A dávali ho tam oni, tak mě to docela naštvalo, že to tam neumí dát pořádně. Neřikám, že se to nikdy nemůže stát, ale už jim muselo projít rukama tolik tlumičů, že už by to mohli umět dělat pořádně.
Jinak s tím nafoukáním a strčením pod vodu zkusím. Uvidíme, jestli se to nějak projeví a bude to utíkat nebo ne.
Zkus tu komoru namazat vazelínou. U Foxe mi utíkal tlak, když jsem to dlouho nenamazal.
I když to je čerstvě po servisu? Ale jako jo, liščí tlumáky to dělaj.
počkej, takže tobě to teď utíká? I když ti tam dali dobře to těsnění?
vyndej ho nafoukej na max psi co jde a ponoř do lavoru z vodou a hledej bubiny. jestli ti uteče tak rychle ,tak to někde netěsní a vzduch by se měl někde ztrácet.
Nafoukano na 275 Psů……po dvou minutách pod vodou po žádný bublince ani zmínka. Prostě vzduch utíká jen při jízdě.
proste je v tlumici neco spatne, tesneni, pistnice … aby to delal krivy ram si moc nedokazu predstavit
to doufám, že se klucí v Bikelivu jen sekli a dali tam to těsnění špatně…
no, jo i ne
jo i ne? Co?
Tak když křivý rám bude tu pístnici při stlačování páčit i do strany,tak to na jedné straně může pod těsněním trošku ucházet.
A napadlo Vás, že problém může být zima? Tedy změna vlastností materiálů v důsledku teploty?
Mně teda ne, protože se mi to děje už od června. Čili tlumič byl použîván v poměrně šorokém teplotním pásmu.
Mám to stejně. Dělalo mi to i přes léto, takže v zimě problém nebude.
A zkoušel si ten tlumák reklamovat u prodejce? U mě by byl trochu problém, páč už jsem druhým majitelem.
Nezkoušel, protože už mám rám z druhé ruky a kupoval jsem to už bez záruky. Takže mám smůlu :(
Takže jsme vpodstatě oba tak trochu v pr*eli :(
Tak nějak :(
ahoj, zkusím oprášit vlákno..
Mám taky Vivida air R2C a po necelých 2 rocích jsem to také spozorval. Uniká mi tlak cca 20–40 psi když na tom jedu po cca půl hodině. Když kolo stojí tak nic, jak hoši píšou výše.
Myslel jsem že je bude i částečně tou zimou, ale děje se to asi tak od června. Normálně foukám na 180 psi a spadlo to vždy na 160 psi. Teď například o víkendu jsem to narval na 200 a po vyjížďce jsem byl opět na 160 psi.. (skladuji ho v garáži při 12stupnu a venku bylo –5 asi). Ale že by to bylo zimou si nemyslím, to tak případně max 10psi (u Vidlice jsou to 5psi).
Napadlo mě to hodit taky do bikelive at se na to mrknou. Podařilo se to nák vyřešit?
Minulou zimu sem jim tam taky dával tlumák na servis a borec mi tam dal blbě těsnění, že když sem doma chtěl propružit tak to nešlo až pak z válce začal syčet vzduch :D
Pak mi řekli že se tam posunulo těsnění… A to tam ty servisy dělá borec co je hlavní školitel mechaniků RS..bo něco takového jsem o něm četl.
dík za jakoukoliv radu
hele a napada me, neni zniceny vnitrek ventilku? Ze by ten tlak neudrzel a jesti to davate pod vodu s tou cepickou, tak verim, ze by unik nebyl videt. Tak jestli nekoupit v mototechne ten vnitrek a nedat tam novej
hele a napada me, neni zniceny vnitrek ventilku? Ze by ten tlak neudrzel a jesti to davate pod vodu s tou cepickou, tak verim, ze by unik nebyl videt. Tak jestli nekoupit v mototechne ten vnitrek a nedat tam novej
hele a napada me, neni zniceny vnitrek ventilku? Ze by ten tlak neudrzel a jesti to davate pod vodu s tou cepickou, tak verim, ze by unik nebyl videt. Tak jestli nekoupit v mototechne ten vnitrek a nedat tam novej
Ja to zkousel i bez cepivky a nevidel jsem unik,
Brzo ho tam.vratim do servisu ze to furt blbne tak at vymysli neco jineho nez klasicky rocni servis
Btw, klidne bych i zkusil ten vnitrek vymenit, nahodou nakej link na stranku s tim dilem nemas?
Zdravim, nekdo tam pred lety psal, ze u foxu se ma neco namazat, nevite nahodou co presne? Mam stejny problem