TRETRY SPECIALIZED TRAIL 110 2010 neuznaná reklamace v Pek sportu

129 nepřečtených
  • Janouch

    Zdravím.

    Musím se podělit o příběh s neuznanou reklamací na tretry Specialized.

    Reklamoval jsem po roce a dvou měsících od koupě bot, poškozený šev v patní části zvnějšku boty viz foto. Problem se vyskytoval u obou bot a prodavač mi sdělil že nic podobného zatím neřešily. Závada byla opravitelná naprosto jednoduchým zpusobem a to opravením švu. Po necelém měsíci mi přišla SMS stím že je reklamace vyřízena. Ani slovo o tom jak jestli kladně nebo záporně :( volam tam a je mi oznámeno, že reklamace byla zamítnuta s oduvodněním že se nejedná o výrobní vadu… krásné zaklínadlo :((

    připomínam že boty stály 3.390,– a bylo mi doporučeno abych je odnesl k nějakému ševci na spravení to byl vrchol všeho …

    Ja osobně už nechci nic s logem „S“ ani vidět natož si koupit … přístup Spešlu je tristní stejně tak i Pek sportu…

    Děkuji za pozornost .

    0 0
    • LáďaH  

      Já mám momentálně na reklamaci tretry MTB Sport 2010. Jako u spousty ostatních poškozená síťovina na špičce. Boty byly kupované na jaře 2010, ježděné v podstatě rok (přes zimu tak 5×…), krom protrhlé síťoviny se i odlepovala špička, švy v zadní části taky nějak moc nedržely… Nicméně mi šlo jen o tu špičku, zbytek neovlivňoval funkci výroku.

      Přijdu do obchodu, boty ručně vypucované. Prodavač mi řekl, že jsou špinavé, ať je vyperu v pračce. Tak jsem mu řekl, že v návodu je jasný zákaz praní. Trval na svém, že mi je nevezmou. Tak jsem je vypral a ejhle, boty vypadaly stejně jako předtím. Přijdu po 2. do obchodu, tentokrát byl problém v něčem jiném (jiný prodavač). Dozvěděl jsem se, že boty jsou spotřební materiál, že za ty peníze nemohu čekat zázraky, že si mám pořídit FR tretry a ty mé jsou nadměrně opotřebované.

      15× mi řekl, že mi reklamaci neuznají a 10× se mě zeptal, jestli je chci opravdu reklamovat.

      Suma sumárum: po 30-ti minutách v prázdném obchodě jsem na 2. pokus dosáhl toho, že tretry byly přijaty na reklamaci. Zítra to bude 30. den reklamace. Doufám, že se to nestihne…

      0 0
      • LáďaH  

        Jo a Specialized fakt už ne…

        0 0
        • king-bike  

          nemuzu souhlasit! Specialized No.1

          0 0
          • McBlacky  

            kolik jsi těch treter jezdil a kolik tisíc km?

            0 0
            • king-bike  

              ja Specialized tretry nevozim a co se tady resi levny sporty, tak to vis za malo penez malo muziky. ja mam SIDI, ale jen je komicky jak se tady zavrhuje cela znacka S

              0 0
              • McBlacky  

                takže prodávat výrobek co není kvalitní je v pořádku?

                sypou je jak sporty tak compy. Levnější výrobek by měl mít nižší užitné vlastnosti ale rozhodně ne ojebanou kvalitu provedení.

                a neměj strach, i dražší kola za skoro sto tisíc jsou na některých místech totální křáp, že bych toho kdo to staví nakopal do koulí.

                nevím kde se vzala tvoje zaslepenost, že S je nejlepší. Spíš mám pocit, že jsi za to placený, jak je dnes celkem normální na zahraničních forech. Jinak si tvoje posty nedokážu vysvětlit.

                0 0
                • king-bike  

                  to ze je Specialized nejlepsi zmenit nemuzes!! nejprodavanejsi cyklo-tretry v CR jsou Specialized,proc??

                  0 0
                • karliner  

                  Jestli je někým placený, tak bych řekl, že spíš od meridy nebo jiné konkurence spešlu :-)))

                  0 0
                  • JakeF  

                    Nevím, jestli Merida je dobrej příklad konkurence Spešlu :).

                    0 0
                    • karliner  

                      Těžko říct, jestli si ty tchajvanský masovky konkurují nebo ne :-)

                      0 0
                  • romanbmx  

                    Merida vlastní přece Spacialized :)

                    0 0
                  • king-bike  

                    Specialized No.1

                    0 0
                    • Janouch  

                      hele ty jsi po operaci mozku ? pokud ano chapu tvé reakce pokud ne tak by jsi mel asi zajít na vyšetření :))) chapu pokud od nich neco mas tak se to těžko přijmá ,ale specialized je opravdu masovka .. taky jsem si myslel že je tam určitá kvalita ale není :(((

                      0 0
      • Janouch  

        jo a v jakým krámě jsi to kupoval tedy i reklamoval ? Pac ten přístup co píšeš je šílenej … jo mě v Pek sportu taky nedodrželi 30 ti dení termín u jiného oblečení po 32 dnech mi volali že mam zboží opravené a muzu si ho vyzvednout když jsem jim řekl že nestihly termín bylo mi odpovězeno že jim stejně nemám šanci dokázat že mě neinformovali… opravené zboží tedy předali a po te to druhé zkušenosti Peksport a specialized už nikdy!!!!!

        0 0
        • Honz8t  

          To je jejich omyl – ty nemusíš dokazovat že to nestihli. Naopak, oni musí dokázat že to stihli.

          Řešení – nepřevzít a chtít vrátit peníze. Když se budou kroutit, zapsat odmítnutí převzetí z důvodu nedodržení termínu a požadavek vrácení peněz a jít na ČOI. To že jdeš na ČOI jim i říct v obchodě. Případně má Sdružení na Obranu Spotřebitelů ve větších městech snad i nějaký kontakt, který může pomoct.

          0 0
          • Janouch  

            jo mas pravdu tenkrát, ale problém vyřešily a ja to zboží chtel a potřeboval u tech bot termín stihly, ale neochota zašít dva jednoduchý švy mě rozčílila neskutečně a odkázání na ševce to dorazila kdyby byla bota dodrbaná a nejak výrazně poškozena ani nečekám že se něco stane ale ja je kupoval na jaře rok 2010 a jezdil v nich jen do začátku podzimu pac mi pak ukradli kolo a zacal jezdit až na začátku léta v roce 2011 a to ani neřeším že se po 14ti dnech nošení uvolnila ta režná nit na špičcce a odlepila se část špicky u obou bot naštěstí to němělo na funkci vliv. Prostě boty drahy nekvalitní dodavatel a prodejce neschopny a neochotný podtrženo sečteno FUCK SPECIALIZED!!!!!!!!

            0 0
            • deekay  

              Sice nemam zadny drahy boty, ale moje Specialized Taho uz taky maji jeden sev na pate v tahu :)) Neresim to zatim.

              Bohuzel mam divnej tvar nohy a jentak nejaka bota mi nesedi :(

              0 0
            • mr.antik  

              Tak Specialized jak označka rozhodně není žádnou zárukou kvality, spíš naopak, mně naštěstí reklamaci uznali (nebyly to švy ale podrážka) ale teď už mě na špičce zase vykukují nějaké nitě. Ty švy se blbě reklamují, protože je většinou přímá příčina v používání (někde jsi to drbnul) ale podstatný je, že to neuměj navrhnout nebo použít lepší vhodnější materiál…

              Marketingový kecy o body geometry roztrhanou botu nezachrání…

              0 0
              • Kubiczech  

                Zkus navrhnout tretry sám. Ono to asi zase tak jednoduché nebude, protože ani u jiných značek to není jiné. Mně se sice Compy rozkládají až teď po čtyřech letech, ale třeba DMTčka a Exustary jsem rozebral do pár měsíců.

                0 0
              • Janouch  

                no především že to neumí opravit kdyby to byla nějaká neopravitelná vada tak to jeste pochopim, že to nechteji řešit výměnou nebo vrácením peněz

                0 0
        • LáďaH  

          Kdyby mi udělali to co Tobě v Pek sportu, tak bych na ně poslal ČOIku… Je to v Bike Gallery. Docela mě to překvapilo, byl jsem s tím obchodem vcelku spokojen. Říkali, že Specialized je háklivý na čistotu, tak ať je dám do pračky, ale 2. prodavač u stejně čistých bod nic něříkal… Pak jsem zjistil, že by byl Specialized nadměrně háklivý na čistotu pravda není. Nevím co si o tom mám myslet… Trochu mi přijde, že chtěli, abych ty boty na reklamaci nedal… Jinak o tom, že by Spešl měl problém s protrháváním síťoviny nevěděli. Ovšem je možné, že jsem tam s tím byl 1.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Jeste oblibena finta reklamaci, reklamace se posoudi pouze v ramci firmy(reklamacni oddeleni), ktera pouze prodava zbozi (ikdyz prodavac vyklada, ze specialized zamitl) tak je otazkou zda tam zbozi opravdu na posouzeni bylo a zda ma firma dohodu s dovozcem na posuzovani reklamaci. Casto se u teto oblasti delaji dohody, ktere prodejci uz pokryji pripadne reklamace pri dodavce zbozi a pak se zbozi na posouzeni neposila. Opravy zbozi provadi pro prodejce kdokoliv, nasmlouvany svec, svadlena… Takze jen reknu opatrne nemusi toto byt chyba Specializedu!

            0 0
            • LáďaH  

              Tím, že by Spešl měl problém s protrháváním síťoviny nevěděli, jsem měl na mysli právě ty tretry… U těch Sportů a občas i Compů to nebyla nějaká výjimečná vada. Hodně botám se ta síťovina protrhla, ale oni říkali, že nevědí o tom, že by se to nějak stávalo (ale říkali, že mohla být nějaká vadná serie), a že jsem 1. kdo to u nich reklamuje (což pravda být může).

              0 0
              • McBlacky  

                to jsou kecy, každý kdo na nich dá alespon 10tisíc je má roztrhaný. Někomu chcípnou i o dost dřív.

                0 0
                • romachain  

                  Já mám svoje Sporty teď čerstvě taky na síťce roztrhlý. Naštěstí jsem zjistil, že to zatím nemá vliv na funkci a vzhledem k tomu, že zbytek boty je úplně ok, tak počítám, že na to ještě najezdím nemálo km. Když bude nejhůř, vezmu do ruky jehlu a něco už vymyslím…

                  0 0
                • mr.antik  

                  Dneska se to valí ve velkým a výrobci tajně doufaj, že 90procent uživatelů si na limity nakupovaného zboží nikdy během záruky nešáhne.

                  0 0
                  • Janouch  

                    jo mas pravdu …limit bych předpokládal alibisticky ty dva roky ale po roce a dvou mesících běžnyho nošení je to k nasrání a kdyby to byly tretry za 1000 tak to ani neřeším ale staly celkem dost vlastne druhý nejdrazší po s workách. Od ted jsem na to jejich posrany „S“ alegickej… to že mi rupla podrážka na five tenech po třech letech intenzivního nošení i mimo kolo to jsem pochopil a ty boty staly taky ranec ale tohle slendrian a neochota to jim tam jeste pořádně vytmavím…

                    0 0
                • Bafoon  

                  na compech se mi síťovina začla sypat po cca 2tis, v tom místě ve špičce jak se ohybaj. Další S. už ani náhodou :-)

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Na Spešlech comb carbon (předchůdce expertů) mám najeto dost přes 20tis. a roztrahené nejsou vůbec. Mám v nich i poměrně dost nachozeno.

                  A z chození mají jediný problém, který ale už začíná být zásadní. Téměř zcela mi zmizela podrážka, takže třeba nový kufr už mi výrazně vyčnívá. A na jedné se mi takový zbytek špuntů na špičce z podržáky už zcela vytrhnul (slepil jsem a zatím držel docela dlouho ale už se to trhá zase).

                  Nebýt té podržáky, tak jsou pořád super. Ani náznak prošlápnutí, ani žádné trhání vrchní části. I sucháče pořád drží ok (i když je už znát, že nejsou jako nové).

                  Tím ale vůbec nechci tvrdit, že se to nestává. Dost lidem se opravdu trhají, v tom souhlas. Jen, že to tak nemusí být vždy.

                  0 0
                  • mr.antik  

                    podrážka by se dala nějaká dolepit, ne?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Možná dala. Zase ale nechci s nimi řešit nějaké větší akce, když se za chvíli může objevit i nějaký další problém. Kdyby neměly najeto tolik a neměl je už tolik let, tak bych to možná řešil, takhle je dojezdím jak jsou.

                      Mám už delší dobu ještě druhé experty, které mám akorát zajeté a nastavené na pár vyjížďkách. A prostě budu jezdit ty comp carbony co to půjde, myslím, že příští rok s nimi ještě převážně odjezdím.

                      Za jízdy fungují ok, jen se v nich nesmí moc chodit.

                      0 0
                • Peslezedirou  

                  Jo, mně se protrhla už před 2 tis.

                  0 0
            • Janouch  

              to může bejt taky pravda to už, ale asi nezjistím každopadně me jako koncovýmu zákazníku to muže bejt jedno ja reklamuju výrobní vadu zpřetrhané švy které lze bez vetších nákladu opravit … a pokud to spešlu neposílají a jsou pritom kocept store specialized tak je neco špatně i ve spešlu že si to neumí ohlídat …

              0 0
        • vsn  

          kdo ti bránil si jit 31. den pro reklamované zboží?

          0 0
      • LáďaH  

        Pokračování. Reklamace trvala přes 30 dnů. Dnes jsem tam přišel a požádal jsem o vrácení peněz. Řekli mi, že mi peníze vrátit nemohou, jelikož jim nepřišlo vyjádření Spešlu. Tak říkám, že to mi je jedno, já mám nějaké možnosti vůči nim a oni je mají určitě vůči Spešlu a že chci peníze… Prosili mne o trpělivost, že mi je dát nemohou. Tak jsem se jich zeptal ještě 1, zda-li mi je vrátí a oni, že ne. Tak tam jdu zítra s paragrafama o hrozbou ČOIky. Pokud to nepomůže, tak se mohou těšit na vydatnou návštěvu.

        0 0
        • vsn  

          u cykla je to trochu problém. každej se snaží mít s dodavatelem co nejlepší vztahy ale právo na dobropis máš jak ty tak prodejce u dodavatele.

          když jsem dělal prodával IT tak se do reklamačního protokolu psalo do KDY to musí servis vrátit. Pokud nevrátil, my jsme žádali u našeho dodavatele dobropis a náš dodavatel to asi pak vyžadoval po výrobci nebo po servisu.

          0 0
        • LáďaH  

          Tak to jdu shrnout.

          17.10. – přijetí reklamace.

          21.11. – 30 dnů uběhlo, jdu do prodejny, odmítly vrátit peníze.

          23.11. – další návštěva. Dozvěděl jsem se, že tretry ležely přes týden na prodejně, peníze nevrátí.

          26.11. – na prodejně nebyl nikdo, kdo by byl oprávněn vyřizovat reklamace.

          29.11. – telefon od nich, abych neřekl, že nic nedělají (to mi prodavač sdělil). Peníze nevrátí.

          2.12. – sms s tím, že tretry přišly. Přijdu tam, zjistím, že reklamace se zamítá a peníze tudíž nevrátí. Také jsem zjistil, že selský rozum je u nich přednější oproti zákonům (to mi řekl prodavač – v protokolu je napsáno, že tretry jsou nadměrně opotřebované, stejného názoru je prodavač a dle něj se mám řídit selským rozumem a i přesto, že reklamace trvala nějakých 45 dní, nemám požadovat vrácení peněz).

          Byl jsem opakovaně žádán o tolerantní a slušné chování. Od prodavače, co mi řekl, že lituje toho, že tam ty tretry nenechal 14 dnů ležet a na prodejně mi pak nevystavil protokol, že se reklamace neuznává a já bych pak musel držet pusu, to sedí. Také jsem se od něj dozvěděl, že tak jako já, tam s nimi ještě nikdo nevyjebával.

          Takže ČOIka…

          0 0
          • JakeF  

            Neodstraní-li prodávající vady v dané lhůtě, může kupující požadovat slevu z ceny nebo odstoupit, upozorní-li na úmysl odstoupit při stanovení (přiměřené) lhůty

            0 0
          • Smazaný účet  

            Obavam se, ze ve chvili kdyz jsi zjitsil ze reklamace je neuznana, nemas moc narok poukazovat na presvihnuti zarucni doby. Kdyz jsi vedel jak to s nima je, mel jsi chtit penize hned 32. co jsi tak byl…ted uz to neuhrajes…

            0 0
            • ToBla  

              To je ale nesmysl. V každém případě je na reklamaci 30 dní. Pokud prodávající nestihne reklamaci do této doby vyřídit, tak musí vrátit peníze. Na stavu zboží pak vlastně už vůbec nezáleží!!!

              0 0
              • Smazaný účet  

                viz JakeF dole…proste ve chvili kdy mi reknou ze reklamace nebyla uznana je hovadina zacit kricet ze to nevyridili ve stanovene lhute..

                0 0
              • Venda  

                To právě že ne. Mělo by to být tak, že na vyřízení mají 30 dní, pokud nestihnou, MUSÍ vrátit peníze NEBO se s tebou dohodnout na prodloužení lhůty. A obávám se, protože prachy nemáš a tretry ti zamítli, že se ti přihodila ta druhá varianta. Jinými slovy s tebou vyjebávali až s tebou vyjebali. Už bych tam nikdy nic nekoupil a všude jim dělal negativní reklamu.

                0 0
            • LáďaH  

              Vrácení peněz jsem požadoval od 21.11., vyjádření reklamace proběhlo 2.12… ČOIka kontaktována 27.11…

              0 0
          • ToBla  

            Tak tadyfakt není o čem. Automaticky Ti musí vrátit peníze. Hned bych psal na ČOI a mail (doporučený dopis) na vedoucího/majitele prodejny.

            Uschovej zprávu o tom kdy ti oznámili, že zboží dorazilo.

            Většinou výhrůžka s ČOI funguje!

            0 0
            • JakeF  

              Pokud neoznámil úmysl odstoupit od smlouvy předem, tak vracet peníze automaticky právě nemusí.

              0 0
              • LáďaH  

                Vrácení peněz jsem si nechal napsat do reklamačního protokolu a pak jsem to oznámil po uplynutí lhůty 30 dnů. Kde jsi přišel na to oznámení předem? Občanský zákoník §19, nestihne se to do 30-ti dnů, odstoupení od smlouvy či výměna zboží dle uvážení zákazníka.

                0 0
                • JakeF  

                  Pokud to máš v reklamačním protokolu, tak nárok vymahatelnej máš, pokud to dobře chápu. Asi by se to bralo tak, že jsi úmysl oznámil rovnou a stanovená lhůta = zákonný lhůtě 30 dnů.

                  Přišel jsem na to na přednášce z práva o kupní smlouvě :). Teď máme další smlouvy, je to docela pakárna a všechny jsou podobný, ale jinak je to vcelku logický.

                  0 0
                  • ToBla  

                    Nevíš náhodou co by následovalo v případě, že požaduješ opravu zboží (třeba rozpáraný šev, nebo rozlepená podrážka)

                    a oni ti reklamaci do 30dnů nevyřídí?? Myslel jsem, že máš nárok na vrácení peněz. Nebo to tak není??

                    0 0
                    • LáďaH  

                      Pokud se reklamace nevyřídí do 30-ti dní, tak se automaticky považuje zboží za zboží s neodstranitelnou vadou – vrácení peněz či výměna zboží dle uvážení zákazníka.

                      0 0
                    • JakeF  

                      Pokud nesplní předem dohodnutej způsob (uznaný) reklamace, tak bys měl mít právo odstoupit od smlouvy.

                      0 0
          • LáďaH  

            Pokračování.

            Dozvěděl jsem se z Bike Gallery, že na odstoupení od smlouvy nemám nárok, jelikož odstoupit lze jen v případě neopravitelné vady zboží, nebo u opětovného vyskytnutí vady (zákon hovoří, že pokud se nestihne reklamace do 30-ti dnů, zboží se považuje za zboží s neodstranitelnou vadou).

            Nabízí mi výměnu treter. ČOIka tam již byla a dala mi za pravdu.

            Na tuto věc mám 1 jasný názor, momentálně je jejich postup takový, že se z celé situace snaží jen vykroutit.

            Od podání reklamace uběhly více jak 2 měsíce.

            Tak jen pro představu o tom, jak se tento obchod chová k zákazníkům.

            0 0
            • thesecond96  

              Nevzdávat se, nedat jim příležitost vykroutit se :)

              0 0
            • HonzaG  

              Já prostě nechápu, proč takhle zbytečně přicházet o zákazníky. Když už jim to zamítne dovozce/výrobce, tak ať aspoň nedělají problémy s vrácením peněz, výměnou atd., na co má zákazník ze zákona právo. To ne, radši z něj bodou dělat blbce. Do Bike Gallery jsem chodil docela rád, ale jak to tady čtu…

              0 0
              • LáďaH  

                Také to nechápu… Nechal jsem jim tam cca 4 000, kamarád pak sháněl nějaké oblečení, tak jsem ho tam poslal, také tam nechal nechal něco okolo 4 000. Plánuji novou přilbu v ceně okolo 3 000 a je mi jasné, že po tom, jak se k zákazníkům chovají, si jí koupím jinde a už jim tam nikoho nepošlu…

                0 0
          • LáďaH  

            Dnes jsem byl v Bike Gallery osobně. Peníze mám zpět. Žádný problém nebyl. Po předchozím jednání mě to překvapilo…

            0 0
      • vsn  

        řekl bych, že spešl uznává docela dost. někdy to nechává na prodejci. Ale pokud spešl to jednoznačně zamítne tak s tím prodejce neudělá vubec nic.

        dobrej je v tomhle author: reklamoval jsem brašničku, za týden!! přišla s tím, že reklamace se neuznává protože … (asi pravda) a přišla jak původní tak i nový vyměněná … tzn. z dobré vůle dali novou

        0 0
        • Janouch  

          v nekterejch případech pravě prodejce může udělat pokud teda chce to , že danou věc opraví na své náklady v mém případě několik stovek za opětovné zašití a neztratí tak zákazníka a vyvaruje se negativní reklamy …

          0 0
          • vsn  

            myslel jsem jako posouzení… ale i v tom co píšeš máš pravdu, občas taky takhle opravujem :) – vyjde to levněji jak poštovný.

            0 0
        • vsn  

          ještě dodám reklamace u špešlu (před asi 2ma lety) ..

          zákazníkovo téměř nový SW EPIC – Rallye Sudety kde ho nabrala srnka .. – rám kola byl na 2 kusy… dostal nový :) (spešlu se prý i řeklo, že ho srazila na Sudetech srnka)

          0 0
          • McBlacky  

            To byl rám rám Eliťáka, pravděpodobně částečně nebo úplně sponzorský. Zkus to u značky kde nikoho neznáš jako řadový zákazník a uvidíš, že budeš mít problém i s regulérní reklamací

            0 0
            • vsn  

              nene… je to hodně dobrej zákazník ale Eliták to není :)

              je fakt, že se spešlem máme dobry vztahy ale Trundovi už kolo taky nedají …

              0 0
    • Smazaný účet  

      Jednoducha rada, najdi si v rejstriku soudniho znalce v oboru obuv. Ten ti predem rekne jestli to je vyrobni vada jak ti napise pripadny posudek (temer vzdy napise tak ze se jedna o vyrobni vadu). Timpadem je jeho posudek v rozporu s posouzeni prodejce. Protoze diskuze nad pultem na tema, je a neni to opravitelna vada je k prdu, pac potrebujes mit neco v ruce a to je znalecky posudek, ktery potvrzuje tvoji domenku, ze jejich posouzeni je spatne, nebo se ti proste jen nelibi.

      Nasledne odevzdavas boty znovu prodejci i se znaleckym posudkem k posouzeni s tim ze zadas proplaceni vsech nakladu s tim spojenych (posudek, jezdeni za posudkem, jezdeni k nim do prodejny (bud listky nebo i kalkulace km autem – ale realna cisla) a tve veskere dalsi naklady. Pokud ti to znovu zamitnou – pochybuju, kdyz budes mit posudek, tak pak ti zbyva soud, ktery se postavi na tvoji stranu, protoze posudek znalce je stale jen v tvych rukou, vyrobce vetsinou posudek nema, pouze vyjadreni reklamacniho oddeleni – to ale nenahrazuje znalecky posudek je to pouze jejich vyjadreni k tve reklamaci – vetsinou provedene neodbornym pracovnikem.

      Vyznamnym krokem je to vzdy neresit s opici za pultem -melou chujoviny, ale nejlepe s manazerem, majitelem, oblastnim vedoucim, atd.. Take se lze obratit primo na oficialniho dovozce s popisem pripadu, taky v mnoha pripadech pomuze.

      Neprijeti spinave veci k reklamaci je duvod, ale nemel by byt vymluvou, zalezi taky na stavu zapraseni, obejit se to da tak, ze zasles zbozi postou v krabici a lhuta ti bezi jasne dnem prevzeti, nasel jsem i par chytraku co zasilali zbozi na dobirku v hodnote zbozi a protoze velke firmy to nemaji cas proverit kazdou dobirku na prodejne tak vetsinou penize za reklamovane zbozi mel doma zakaznik hned :-))) Ale to spise pro pobaveni. Lze ovsem vseobecne rict, ze nektere firmy se postavi k reklamaci tak, ze zamitaji 100% a vyplati se jim pouze vyplacet zbozi, ktere prinese zakaznik opetovne se znaleckym posudky a vice naklady, mnohdy jedny boty za par tisic byly vyplaceny ve vysi 9–12 tkc, ve finale to vyjde levneji, protoze spousta lidi rve na prodejne a pak mavne rukou… A kdyz mas sit prodejen tak se proste chovas jen jako obchodnik a jdes levnejsi cestou pro tebe, ze to neni moralne spravne je jedna vec, ale faktury a slozeky platis ty a klicky jak vydelat vice jsou ruzne. PROSIM NEKAMENOVAT ZA MOJE NAZORY, POUZE MAM ZKUSENOSTI S PRUBEHEM REKLAMACI V ČR. Navzdavejto a drzim palce!

      0 0
      • Janouch  

        nechci ani nebudu Tě kamenovat:) to co píšeš je logické a myslím že i reálné ,ale jen nejak nemohu pochopit proc mam podstupovat takovou kalvarii jen kvuli tomu ,že nejsou schopný zašít dva švy na strojní mašině to muže trvat s přípravou tak 10 minut a ja budu jezdit za znalcem platit ho a pak mi řeknou že to mužu dat k soudu, pač jejich soudní znalec potvrdil jejich oduvodnění ,že se o výrobní vadu nejedná… bohužel docílí toho že si tu botu necham opravit na vlastní náklady … dělam taky v obchodě kde se zboží reklamuje a nejsou to boty za 3500 ale nabytek za statisíce … postup stejnej

        0 0
        • mr.antik  

          …a příště koupit jinou značku (zas nedělám si iluze, že dnes bude nějaký dramatický rozdíl) a nebo to koupit někde za hranicema. Maximálně přípdně ještě mailík s fotkou kamsi do Specializedu.

          0 0
          • Janouch  

            jo to zkusim spíš než nejakýho znalce at se nekdo z tech masírku chytne za nos ,když už to jejich Sko leze z TV pri každým cyklo závodu …

            0 0
        • Smazaný účet  

          Tak je to proste o systum v ČR jsem rad ze to znas, proste kdo se nebije za svy prava ma h*vno, bohuzel. Zazil jsem jediny pripad, kdy se nechal firmou vypracovat protiposudek od jineho znalce. Kazda firma podle me povoli pod tlakem posudku a pravniku. Rikam vzdy lepsi resit s nekym vyse ve strukture a nebo se obratit na oficialniho dovozce. Moje zkusenost byla takto s reklamovanou vidlici od Rock Shoxsu, nadtim co mi z Bike sportu psali jsem kroutil hlavou a po par dopisech jsem se na to vyklaslal a vyresil to primo s Zitnym, oprava uznana, zdarma a behem tydne i poslanim tam i zpet… Takze nekdy je to je tezky na moral to priznavam :-(

          0 0
          • Janouch  

            to mas pravdu jen jsem v soku z tý neochoty i kdyby to Pek za par stovek u nejaký ševce nechat opravit a pak se mi tim pochlubil, že to opravili ,abych byl spokojenej a třeba tam zase neco utratil … tahle me naserou doběla a nikdy mě tam už neuvidí …

            0 0
            • Smazaný účet  

              Presne a to je pro ne nejlepsi trest. Velkej, ale opravdu velkej problem byl najit nejakyho sevce, kterej by se nechal nasmlouvat a v rozumny casovy mire to poslal zpet, vetsinou pak byl silenej problem v kvalite opravy a nekdy ses stydel opraveny zbozi vyndat, zapatlany od lepidla, uzel na svu jak prase, nemluvim o spatne sesitejch vnitrnich plochach, ktery pak dreli nohu… Mazec… Podle me je malocoopravitelna vada, myslim na botach a hadrech!

              0 0
      • petrpoko1  

        sice pozdě, nicméně…

        Souhlas do kroku kdy začneš reklamovat s posudkem soudního znalce. Reklamoval jsem cca 2 roky zpátky oblek na výrobní vadu. Po zamítnutí si nechal udělat posudek. Po opětovné reklamaci byl na prodejně naprosto protichůdný posudek od jiného (prodejně spřáteleného soudního znalce) který tvrdil, že vada zboží je způsobená mnou – a jediná možná varianta byla se soudit. Což sem s díky odmítl…

        morální ponaučení z toho máš, že dokud bude i znalecký posudek jenom cár papíru a znalci nebudou plně ručit za to co tam napíšou (včetně adekvátních postihů), tak je uznání reklamace defakto jenom dobrá vůle prodejce. A spousta prodejců si umí zajistit posudek tak aby jim vyhovoval.

        0 0
    • Janouch  

      chtěl bych všechny durazně varovat před zakoupením zoží značky Specialized … a konkrétně v prodejne Peksport koncept store jejich přístup k zákazníkům je vstřícný jen když si neco kupují … když reklamují tak už je přístup výrazně nejhorší … tuhle značku už nikdy!!!!!!

      0 0
      • karliner  

        Aby se někdo z Peksportu nesebral, nesedl na tramvaj a nedojel ti dát bombu mezi voči :-)))

        0 0
        • deekay  

          Bombu+?

          0 0
        • Janouch  

          tu ti dam ja hned jak te potkam ty mamrde!!

          0 0
          • karliner  

            Viz thread „Vánoční večírek…“

            0 0
            • Janouch  

              dík za typ .. tvuj ksicht jsem tam videl ted se mužes jen tešit az te nekde potkam a Praha 10 je mala neboj …

              0 0
              • karliner  

                Kdybys nebyl posranej až za ušima, někam bys z těch x navrhovaných míst dorazil za tu dobu co jen pištíš od klávesnice urážky a výhrůžky.

                Pokud máš něco opravdového na srdci, budu třeba na novoroční vyjížďce v Halounech, bude se tu o tom psát, najdi si to.

                Jsi pro mne míň než nula a tímto příspěvkem s tebou končím veškerou elektronickou komunikaci.

                0 0
      • king-bike  

        ja mam ty nejlepsi zkusenosti prave ve Vrsovicich v Peksportu:)

        0 0
        • Janouch  

          ja mel taky až to týhle zkušenosti … naprosto mě šokovalo že to nejsou schopny opravit i na vlastní náklady vzdyt je to par stovek a zakazník zustane vernej a příste koupi za tisíce :((( klasickej ceskej přístup :(((

          0 0
    • jirkas  

      Heh, to já měl asi štěstí. Taky jsem reklamoval jejich tretry, model comp. Urval jsem o větev ten plastový pásek, co se zasouvá do přezky. Bez problémů mi to vyměnili, do 14 dnů to bylo doma. Řikal jsem si, že to neuznají, kvůli špatnýmu zacházení a překvapili…já proti nim nemůžu říct ani půl špatnýho slova.

      0 0
      • Janouch  

        tak si počkej třeba se ti taky začnou po 6ti měsících provozu rozpadat :(((( jako me

        0 0
        • jirkas  

          musim zaklepat, 6 měsíců už maj za sebou a zdaj se ok:)

          0 0
          • Janouch  

            jo to me ještě držely… jeden z hlavních argumentů neuznání reklamace byl že jsem vadu nehlasil hned jak se stala… tak je zajimavy ,že přiznali že jde o vadu výrobku ale opravit ji nehodlají… nevím jetli se mazlíte se svejma tretrama ale ja na ten poskozenej sev přisel nahodou při nošení a čistení bot to videt nebylo:(

            0 0
    • trener  

      souhlasím s tebou.„S“je zakleté,raději nekupovat.jinak já reklamoval boty „S“ také a také zamítnuto.

      0 0
    • Richi  

      Tak když S je šunt, Exustar ***** atd, tak co jako, jaký boty jsou ty žůžo ok?

      Snad máte všichni S-ka a jen na ně nadáváte, nebo já nevím. :-)

      0 0
      • deekay  

        Myslim ze nejsi daleko od pravdy, protoze Ska hodne lidem sedi a prijdou pohodlne, bohuzel to zpracovani neni uplne echte :) A jelikoz je u boty, alespon dle me, nejdulezitejsi jak sedi, tak maj vsichni Ska a nadavaj na ne :))

        0 0
      • king-bike  

        presne tak

        0 0
      • McBlacky  

        Shimano vydrží tak 2× tolik co spešl a jsou taky pohodlný.

        0 0
    • Sodík  

      Tomu říkáš závada? Tohle je závada! Takže jsem s Rockpointem definitivně skončil.

      0 0
      • mr.antik  

        hehe Garmonty :-)) Ale bohužel mají pravdu, závadu máš hlásit hned.

        0 0
        • Smazaný účet  

          No…tak jo, rano vyjdu, v deset hodin zjistim ze se mi trhja podrazka, tka se mam zout a jit domu pesky abych to mohl hned reklamovat? Jasne, chlapik v tom jeste podchodil par dnu, ale co to meni na tom, ze se ta bota rozpadla…

          0 0
          • mr.antik  

            jasně že to nemění nic, ale dokazuje se to rozhodně líp než když tam přijdeš s torzem podrážky. Takhhle sis to mohl klidně naříznout nebo obrousit sám… nezapomeň, že jsme v česku :-)

            0 0
            • Smazaný účet  

              ja vim…bohuzel ojebalismus je ceska narodni vira…

              0 0
            • Sodík  

              Ani ve snu by mě nenapadlo řezat si podrážku u bot (??), ale máš pravdu, jsme v Česku :[

              0 0
            • Sodík  

              Kromě toho, já chápu, že se bota po 300 km rozpadne, to se může stát, ale co nechápu, je přístup Rockpointu – prostě mě poslali do p****. Kdyby nebyli tak krátkozrací a IMHO hloupí, tak reklamaci uznají a já, jako spokojený zákazník, bych jim tam pak časem nechal dalších ca 20 000 Kč za GTX bundu, spacák a další věci na lezení, které jsem od té doby kupoval…

              0 0
            • Sodík  

              To mě ještě lákali „prodlouženou tříletou zárukou“…ale už toho bylo dost, jdu spát :(

              0 0
      • McBlacky  

        tak 10 let zpátky byly Garmonty celkem držáky. Tohle by neměla udělat žádná bota :/ ani po 2× tolik km.

        0 0
        • bochov  

          Ja mam tretry spešl tři roky a dělalo mi to same v předu u špičky ja lsem si to sešil ručně,podotykam po třech letech služby.Jinak se ti nedivím.že jsi nasrany ja jsem reklamoval zapletena kola a řekli mi .že jsem na ně těžky.ale jak mi je prodavali neřekli ani slovo take jsem to řešil přes ČOI. V patek manželce dovezli eliptical renomovane značky a již jej reklamuje take.Ještě k tomu spešlu nedavno proběhla sprava ,že dostali pokutu za klamaní zakaznika konkretně se jednalo o jejich BODY GEOMETRY.

          0 0
          • vsn  

            tak v americe je možný všechno :) to samy ta žaloba na rebook (nebo jak se ta znacka jmenuje – že žensky co si koupěj ty boty na zpevnění zadku maj prdel furt stejnou :D ono když seděj na židli u PC tak jim ty boty tu prdel asi nevylepší :D

            0 0
        • alexandr  

          tak 5 let zpatky se mi trosku lepsi Garmonty nez ty prezentovane po roce chozeni zacaly rozpadat. Shodou okolnosti Rocpoint zavadu uznal. Vybral jsem si jinou znacku pohor a ty se zacaly rozpadat na prvnim vyslapu. Toz zase reklamace. Aktualne chodim uz tri roky v ceskych kanadach za zlomek ceny tech pohor a drzi fest. Dokonce podrazka klouze v mokru mnohem min jak vibram :) U tech Garmontu jsem si vsimnul, ze byly site v Cine. Specialized Compy jsem si koupil asi pred mesicem a je teda pravda, ze kdyz jsem videl, ze jsou taky site v Cine, tak jsem trosku znejistel. Tak uvidime :)

          0 0
    • gargamel  

      Využiju vlákno o tretrách na dotaz o reklamaci.

      Nevíte, jestli spešl uznává reklamace na prasklou síťovinu na mtb tretrách comp? Je to na takovým tom problémovym místě, jak se tu o tom psalo, že tam ty boty praskaj (vedle špičky).

      V´m, že nejlíp to zjistím, když to zkusím reklamovat, ale ptám se z důvodu, jestli má vůbec pro mě smysl jet s tím do Radotína a ztrácet čas, když to třebas tuhle závadu vůbec neuznávaj, nebo si to dát opravit k ševci za pár korun.

      0 0
      • Janouch  

        zkusit to můžes ,ale pokud jsi pročítal toto vlakno tak je šance , že ti to vyreklamujou celkem miziva… ty jejich tretry jsou neskutečny šunty ted mam mavicky a jsou po stejny dlouhy době užívání v mnohem lepsim stavu nez ty zasrany „Ska“

        0 0
        • gargamel  

          Já už mám spešl tertry třetí po sobě (+ zimní defrostery). Ty boty mi perfektně seděj, příště už ale taky asi budu vybírat jinde.

          0 0
      • McBlacky  

        zkusit to můžeš, ale ne po roce a půl ježdění a několika tisících km.

        Pokud je máš pár měsíců a nejsou moc používané šance je.

        Jak konkrétně Radotín nevím, ale jiný shopy to reklamovaly.

        Oprava u ševce 70kč – už mám taky opravený.

        0 0
        • gargamel  

          Mám je koupený někdy loni v zimě, ale vozit jsem je začal tak někdy v červnu, takže právě vydrřely hodně málo :-(

          Asi tam zkusim zajet.

          0 0
      • bluma  

        Mě to uznali 2× (v r. 2010 a 2011) po roce, momentální situaci nevím, teď už jezdím Gaerne a nemám problém.

        0 0
      • gargamel  

        Tak doplním, že raklamace byla kladně vyřízena. Prodejna ski and bike radotín boty odeslala na reklamaci a nedávno se ozvali, že raklamaci uznávají a vrátí mi peníze. Takže za mne spokojenost :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.