• cenadamore

    Zdravim,rozhoduji se mezi temito dvema koly,je tam 9tis. rozdil tak by me zajimalo jestli to ma cenu..napr srovnani vidlice RS Sid a Fox Evolution apod..diky

    http://www.trek-bikes.cz/…rfly-9/p-372

    http://www.trek-bikes.cz/…rfly-8/p-371

    0 0
    • Azmir  

      Nechcu ti do toho kecat, ale nejlepší varianta je podle mě vzít 7čku a vyměnit kola, kromě kol tam žádná výraznější slabina není a ušetříš právě ty peníze, které můžeš dát do kol, kde to poznáš nejvíc.

      0 0
    • JakeF  

      Za mě 9ka, kolo bez dalších investic, jenom přední plášť nechat do zásoby na zadní a koupit místo něho něco, co podrží i mimo asfalt (a to myslím bez legrace, viděl jsem díky němu zlámanou klíční kost). Vidle bych dneska určitě šel spíš do RS, zvlášť proti Fox Evolution, což je úplnej základ. Celkově kdybych teď vybíral XC hardtail, tak Superfly 9 by byl jeden z nejvážnějších adeptů. Jen teda barevně nic moc, přeskládat to na rám ze 7čky a dodělat růžový polepy, to by bylo jiný porno :).

      0 0
      • Pajas04  

        Nebyla ta zlomená klíční kost spíše chyba jezdce – nepřizpůsobení stylu jízdy podmínkám a plášti?

        0 0
        • JakeF  

          To můžeš říct vždycky, samozřejmě když pojedeš jak bába s nůší, tak se to nestane… Sám jsem XR1 kdysi vozil (ještě teda lehce odlišnou starší verzi) a na předku člověka zrychlí tak málo, že to za ten mizernej grip prostě nestojí. Navíc když si ho člověk nechá do zásoby na zadní, tak ho to ve výsledku ani nestojí nic navíc, takže je to podle mě jednoznačně lepší varianta.

          0 0
          • Pajas04  

            Ano, ale pořád není zlomená klíční kost důsledkem blbého pláště. Pokud měl plášť malý grip na dané použití a styl jízdy, měl být vyměněn – rozhodně bych to ale nesvaloval na plášť.

            0 0
            • JakeF  

              Bohužel na testovačce si pláště nevyměníš… Podle mě takovejhle plášť nemá na předním kole co dělat, tak jsem to tazateli i zmínil, vzhledem k určení kola to prostě blbej plášť je. Ve výsledku když na to dáš silniční slicky, tak jezdit na tom půjde taky, ale význam to nemá…

              0 0
              • Pajas04  

                Pořád to není vina pláště…to je jediné, na co jsem narážel.

                0 0
                • JakeF  

                  Ano, je to vina Treku, že na svý kola dává nevhodný pláště, proto ten přední doporučuju pro optimální požitek z kola vyměnit. Věřím, že kdyby tam byla jiná a rozumná guma, tak k tomu pádu nedošlo.

                  0 0
                  • Pajas04  

                    Tohle nemá cenu…

                    0 0
                    • JakeF  

                      No to fakt nemá, protože teoretizuješ o úplný kravině a počítám jsi ten plášť ani nikdy nevyzkoušel… Zkus si dát místo Rona na přední kolo Furious Fred a pak z nemocnice poreferuj, jak to byla na přední kolo dobrá volba a že vůbec nebyla vina pláště, že nedrží :D.

                      0 0
                      • Pajas04  

                        Nevyzkoušel, ale díky za přirovnání k FF. Taky už mi podjelo přední kolo (nějaký Ritchey 2.0) a hodil jsem držku – akorát jsem z toho nevinil plášť ;). Že se ten Bontrager XR1 nehodí na přední kolo do žádného většího terénu je snad jasné na první pohled. S tím Fredem bych si třeba některé věci, co „dávám“ na RoRo, sjíždět nedovolil – proto bych tomu musel přizpůsobit styl jízdy. Ale grip RoRo u mě převyšuje to, co od něho požaduju :).

                        0 0
                • Breakpain  

                  OMG … vy dva jste se hledali …

                  0 0
    • bimjeam  

      Ja tiež riešim či 8čku alebo 7mičku.

      Momentálne mám fox F 32 open bath 2012 a jej chod sa mi oproti dual-air rebe páči viac. Na nové CTD Foxy som ale moc chvály nepočul…

      Na sedmičke mi vadia kľuky 36/22.

      S Rebou Solo air skúsenosti nemám. Ale mám pocit, že je na nej permanentne zatlačený pop-lock aby to pružilo (ak sa mýlim, tak ma prosím opravte) čo sa mi vôbec nepozdáva, ak by som to náhodou urval, čo sa mi už kedysi stalo.

      Kolesá sú sice UST-ready, ale tiež by som ich vymenil za niečo ľahšie (mustangy majú cca 1900g)

      Na 9ine sú DT XR1700, ale netuším, či sú UST-ready

      Plus na 7mičke mi vadia aj deore brzdy (vs. SLX na 8 a XT na 9)

      0 0
      • Azmir  

        Nevím co ti vadí na těch deore brzdách kromě nápisu, funkčně i výkonově jsou s SLX nebo XT zcela srovnatelné.

        0 0
        • bimjeam  

          Hmotnosť a dizajn :D

          0 0
          • Azmir  

            Design velice podobný a myslím že těch pár gramů na brzdě tě fakt nezabije.

            0 0
          • Vilém  

            Jj, rozdil je propastny:) Deore, slx, XT.

            A vono jak na potvoru je to blby Deore nejlehci a nejmin designem bijici do oci.

            0 0
            • bimjeam  

              Tie hmotnosti sú fakt porovnateľné, myslel som, že XT na tom bude trochu lepšie (kvôli keramickým piestom)

              Ja osobne mám XT a za 2r prevádzky no problem.

              Štelovátko vzdialenosti páky od riadidiel občas používam.

              Tvar páky super. Neviem či aj deore al. SLX majú odliatky alebo lisovaný plech.

              Stroke nastavenie by mi nechýbalo ani trochu.

              Subjektívne sa mi strieborné leštené prevedenie páči viac ako deore/slx farebné prevedenie.

              Diskutabilné je ešte zavdušňovanie deore/slx/xt (keram. piesty vs. klasika)

              Plus pochybujem, že na tých fotkách sú rovnaké dåžky hadíc, ale to je nepodstatné.

              Výkon bude u všetkých rovnaký. Len SLX a XT by sa dali lepšie spňažiť na bazáre :))

              0 0
              • Vilém  

                Jen k tem pistkum. SLX ma take keramicke, jake ma nove Deore to nevim.

                0 0
      • Zafata  

        Ano je na tom permanentne zatlaceny poplock aby vidle drzela. Take jsem na to cumel jak pero. Myslel jsem, ze to bude presne opacne. Ja bral Superflye 7 a tolik starosti co s tim mam je az k placi/ smichu. Prvni mel vadu na ramu a doma jsem zjistil, ze tam mam namisto 2,2 plastu 2,0 na to si dej bacha davaj si tam co chteji a na zaver totalne neserizena prehazka. Hlavne ze se vsude pise jak je to super koupit v kamenaku. No kolo vymenili za jine a zase plaste 2,0 tak mi na prodejne dali 2,2. Vypadalo vsechno v poradku no po ujeti 20 km zacal skrtat retez o presmyk po dotahnuti na pacce pohoda. Po dalsich asi 30km mi zacalo hvizdat ve stredovem slozeni tak rikam no parada snad si to sedne. Na dalsi vyjizdce se mi nejspise uvolnilo lanko u presmyku a diky tomu, ze jsem nemel naradi jsem dojizdel domu na placce 22 a vzadu 11 no nadhera. No tak jsem to doma sesteloval jak umim a vyjel na dalsi presmyk uz fungoval asi ne perfektne, ale sel. Dojizdim domu doma kuknu na presmyk jeste a najednou vidim, ze levou kliku mam z pulky vytocenou tak to me dostalo opravdu. Je tam nakej pojistovaci krouzek, ale na to nemam klic takze jsem to dotahnul imbusem a musim do servisu.. Najeto snad 130 kilometru a pozitek z jizdy zadny jen same problemy. Chapu, ze si kolo musi sednout, ale aby mi malem zustala leva klika na noze to teda nechapu. Takze snad muzu dekovat bohu, ze mi klika nezustala na noze nekde pri jizde z kopce, jinak jsem mohl psat z nemocnice.

        0 0
        • pepek  

          jsem dojizdel domu na placce 22 a vzadu 11 no nadhera – strčit větvičku mezi rám a smyk tě nenapadlo?

          na zaver totalne neserizena prehazka – si to sedlo, to je problém?

          levou kliku mam z pulky vytocenou – normálně si lidi vezmou nářadí a při první jízdě to dotáhnou, mechanik s tebou do lesa nepojede.

          0 0
          • JakeF  

            Mechanik to má pořádně postavit, pak by ho ani nikdo v lese nepotřeboval…

            0 0
          • Zafata  

            Pokud si kupuji kolo od renomovaneho vyrobce navic v kamenne prodejne za nemalou cenu tak cekam, ze mi kolo prodaji snad serizene. Pokud nefunguje prehazovacka jak ma bez toho aniz bych na kole ujel 100 metru je snad chyba nekde jinde nez u me. No a pokud se mi zacne povolovat klika, tak to muzu maximalne dotahnout imbusem, ale specialni klic, kterym se pravdepodobne utahne pojistka proti povolovani kliky opravdu sebou nevozim ani ho nemam.

            Nicmene diky za rady priste si vezmu vetsi batoh kde si dam kompletni sadu na servis kol a k tomu kus dreva do batohu.

            0 0
            • Mysee  

              Ta pojistka se dá utáhnout prstem :) Utahuje se na 1 Nm. A plastový klíč na ní stojí 30 Kč kdyby náhodou. Asi ti utáhli málo inbus, jinak se nemá klika co povolovat. Multiklíč snad vozit zvládneš ;)

              Ale jinak evidentně né zrovna kvalitní prodejce.

              0 0
            • raw 4  

              +1

              0 0
      • Zafata  

        Prispevek byl trosku OT, ale na tvem miste bych vzal jak ti radil Azmir tu 7micku. Barevne na zivo je to fakt suprova barva. Ja si jen vymenil bile sedlo za cerne a bily predstavec za cerny predstavec. Ja z vetsiho kopce neslapu takze mi prevod 36 nevadi a po rovine na mou vykonost 36×11 staci v klidu. Brzdy brzdi dobre a strach bych z nich nemel mam 90 kilo a problem zadny. No a kamos co ma 112kg co na tom jel zhruba 10km si na brzdy take nestezoval.

        0 0
        • cenadamore  

          No ta 9 by me mela vyjit na nejakych 36–37tis. tak za tu cenu do toho asi pujdu..dekuju vsem za postrehy a rady

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.