• petr.klicekkk

    Zdravím, pořídil jsem brzdy Magura MT8 s kotouči, které mají 2 mm. V návodu k brzdám je minimum 1,8 mm. Pokud je vyměním za jiné, třeba s plovoucími třmeny, tak ty mají nové 1,8 mm ( minimum pro výměnu 1,5 mm). Lze je tedy použít s těmito brzdami?

    0 0
    • va-bo  

      Neni dulezita pocatecni sirka, ale stupen opotrebeni. Vetsinou –0,3 mm. Ja osobne preferuju silnejsi kotouce. Pistky ve trmenech jsou dostatecne dlouhe, vyjeti nehrozi ani u slabsich kotoucu.

      0 0
    • david25  

      Jenom prosimte bavime se tady o dvou desetinach milimetru, bud uplne v klidu :)

      0 0
      • vaclaw  

        Využiju vlákna k dotazu… je nějaký rozdíl v kotoučích 1.8 a 2 mm (teda jasně kromě šířky). Chci zkusit Galfery a koukal jsem, že se prodávají v těhle šířkách. Projevuje se to třeba nějak na pevnosti nebo vadnutí brzd atd?

        0 0
        • david25  

          Jezdil sem 1.8 a byla pekna nabidka 2.0 tak sem ho vzal. Brzda porad stejna ZEE a desky taky a ja teda rozdil nepoznam. Pro me jen asi vyhoda ze je tam vic masa. 2mm delaj primarneji na DH no, kde tomu das vic pohulit. Jeste bych asi zminil ze teda proti shimanu mi prijdou teda vic podle pravitka :)

          0 0
          • Kouba_2005  

            Srovnat po montáži potřebujou asi každý, ale je fakt, že ty 2mm se daleko líp rovnají a ten tvar líp pak drží. A jak říkáš – můžeš jim dát víc nažrat :-)

            0 0
            • vaclaw  

              Tak to mi zatím ty 2 mm vychází jako co potřebuju :) Se svýma kilama a stylem jízdy mě právě nejvíc vadí, když se kotouče zahřejí a pak se různé pokroutí a furt škrtaj a česem se to pak už nedá narovnat (spíš to neumim…) a je to jenom k zlosti. Na tohle mi přišly nejvíc experti lepší Shimano kotouče, který jsem snad nikdy neměl rovný :)

              0 0
              • Kouba_2005  

                Jo, a ještě odolnost proti rozvibrování od vzorku pláště při určité rychlosti. Koupil jsem Sram HS2 a je klid. Jestli máš ke kilču, tak určitě dobrá volba :-)

                0 0
                • va-bo  

                  Jsou urcite dobry. Akorat Magury a Formuly jsou za 1/2 ceny.

                  0 0
                  • Kouba_2005  

                    Magury nevím, ale Formule špatný – asi nejhorší co jsem kdy měl. Upek jsem ho hned a cinkal v podstatě permanentně. Nehceš je? Mám 200mm jetou 10km a 180mm funglovku :-)

                    0 0
                    • va-bo  

                      Nasadil sem loni, najeto cca 1000 km, jeste je brzy na hodnoceni. Zatim dobry, vykon po zajeti srovnatelny s Galferem. Bylo potreba delsi zajeti. Oba prumer 203. Brzdy Code, nevadnou, desticky kombinace – jedna strana organika, druha strana sintr vpredu i vzadu. Kotouce samozrejme skrtaj, ale jen v naklonu, kdyz se to krouti vsecko.

                      0 0
                    • MirosPikos  

                      Za kolik bys oba pustil?

                      0 0
                  • Sulka  

                    U Magury bych uvital kdyby kotouce tak nehazely. Konkretne Storm ve dvoukilu. Druhej par a jeden „lepsi“ nez druhej.

                    0 0
        • novas752  

          Rozdíl ve vadnutí skoro žádný (to by si měl hodně špatné destičky aby si to poznal) a trochu míň rezonují. Vydržej dýl – neni důvod je nesjet stejně jak 1,8mm.

          0 0
      • Breakpain  

        Jo i ne. Na pace to jde poznat, cim tlustsi kotouc, tim je chod tvrdsi a mene houbovity. Z toho duvodu uz jezdim jen 2.3mm.

        Jako ano, neni to propastny rozdil, ale vnimam to, tak proc to tam nenacpat. Vaha me netrapi a kotouc se mene ohyba :).

        Ale fungovat by mela i 1.8 :).

        0 0
    • va-bo  

      Možná důležitější, než tloušťka kotouče, se mi zdá „nadyzajnování“ brzdné plochy. Logicky se kotouč projede nejrychleji tam, kde je nejméně materiálu. Typicky právě Galfer. Po nasazení nových destiček na projetý kotouč to nebrzdí vůbec. Z tohoto hlediska se mi Magury jeví lépe. Proto jsem Galfery se slzou v oku opustil. Ale pokud nevadí na každou sezonu koupit nové kotouče, tak Galfery brzdí výborně, pokud jsou v kondici. Tuhle slabinu asi vyřeší nové Galfery Shark, ale cena 100 Euro za kus se mi zdá poněkud nesmyslná.

      0 0
      • adam320  

        To skoro vypada, ze jsi mel spatne vypodlozkovanej brzdic. Udelalo to hranky na konci kotouce

        Ale jinak souhlasim, ze ten tvar toho disku neni nic moc

        0 0
        • va-bo  

          Horni hrana oblozeni desticek byla zaroven s vrchem kotouce, ale tam se to neprojelo skoro vubec. Brzdy Code. Najezd cca 200 hodin 4 tis.km. Mohlo to byt vypodlozkovano vys, ale hranka se vyjela i na spodku.

          0 0
      • Markony  

        Podobný tvar kotouče jsem měl a žralo to deky. Nikdy Vice

        0 0
    • va-bo  

      Ted mam Formula Cura, tam se to sjizdi celkem ronomerne po cele plose.

      0 0
    • va-bo  

      Takhle nejak vypadaj asi po 1.000 km.

      0 0
    • va-bo  

      Mladej ma Magury a nestezuje si:-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.