• červajzz

    Vozí jí někdo http://www.giant-bicycles.com/…/1429/36914/ ? Nějaký info? U nás k sehnání není ale dala by se objednat a vypadá docela dobře. Díky

    • zbyshek  

      Taky by me zajimalo.

      Ale v obchode me od ni celkem odrazovali. 3× lepxi rychloupinak nez teleskopika, alespon co se vydrze tyce. Navic uz ted mi to co chvili vrze od bordelu (alespon doufam). Ale prakticky zkusenosti si rad poslechnu.

    • mr.antik  

      bez dostupnosti servisu nebo možnosti rozumný reklamace bych nežel do žádný teleskopicky sedlovky :-)

    • drbo  

      neco tady a tady

    • Mr.Duck  

      Vyhrabu tuhle historii. Mám doma tuhle sedlovku a má zaseklý ovládání, že je pořád otevřená, a nedá se k tomu dostat pořádně, nesetkal se s tím někdo? Moc mě nenapadá, jak to rozchodit :( Jde o tu starší, tak 2011.

      • Milan  

        Mám tuhle starou. U toho seklýho ovládání jde o bordel od zadního kola. Utěsnění vstupu bowdenu je mizerný a zateče to na ventil ovládání patrony. Vyndat patronu jde? V ní nahoře bude ten ovládací ventil. Mě to v servisu pročistili a byl klid. Sám jsem tohle ještě nedělal, byla tehdy v záruce. Ale běžně ji čístím aby pěkně jezdila. Případně písni na mejl…

        • Mr.Duck  

          Dnes se mi ji povedlo vyndat, to „tlacitko“ se volne hybe bez jakehokoliv odporu. Nasel jsem „trik“, jak to zatesnit, proste prelepit kusem pasky tu diru, a pak by to melo byt dost dobre odstinene od vnejsiho bordelu, ale tohle nevypada, ze by se me povedlo rozbehat :(

    • Dolejs  

      Má doma někdo model 2016??

    • PAFIRA  

      Pokud by někdo měl zájem o tu první generaci,průměr 31,6mm,tak ji nechám za 2800kč.

    • h.a.s.p.e.k.l.o  

      Taky mam teleskopa od giantu a zatim si nemuzu stezovat az na jednu vec. Kdyz sedlovku zasunu tak drzi – dobry, ale jakmile vezu za sedlo (treba pri prenaseni) tak ji zase vytahnu, taky vsm to dela nebo je to nejska zavada te moji?? :/

    • PAFIRA  

      Mně to nedělá a nedělalo mi to ani u první generace. První generace byla vedena venkem,nová je vnitřkem.

      • Petr L2  

        To lanko se u Giant dá předělat. Sedlovka je na oba způsoby ovládání.

    • pavlik6022  

      tak dnes šla na reklamaci – vydřená vnitřní noha a vakl jako prase , jsem zvědavý na vyjádření

      • Petr L2  

        Koukal jsem na nějaké instruktážní video ohledně servisu, a tam se doporučovalo po odšroubování té krytky a po vyčištění namazat vazelínou ten kroužek co těsní vstup. Když jsem tu svojí čistil po cca. půl roce, tak tam té vazelíny moc nebylo, takže možná tady bude základ potíží.

        • pavlik6022  

          nebude, mazal jsem to pravidelně, i pod zátkou, už když jsem ji koupil tak měla vakl

      • Milan  

        Jestli je to v záruce tak to snad půjde.

        • pavlik6022  

          podle kamaráda se to už někomu vyreklamovat podařilo

          • Milan  

            Jojo, u mého kamaráda sedlovka 2014 reklamována podobně a výměna za novou 2015. U mne reklamace první generace 2013-zasekávala se a propružovala a jen ji promázli ovladání šup zpátky bez výměny patrony. Stále propružovala, dva pokusy v reklamaci, pak šla z domu. Nyní mám bazarovou 2015 a klid. Ťuk, ťuk…

      • mamutak  

        Jak si dopadl s reklamaci ? Taky mam vydrenou vnitrni nohu,pritom cistim po kazde vyjizdce.Pravidelne povolim tu vrchni matku s prachovkou,pod ni vse vycistim a poradne namazu.Ale nejak to nepomohlo,kolem prachovky je sedlovka osoupana do stribrna,elox uplne zmizel.

        • Tehu  

          To by mě taky zajímalo, kamos má to samé, ale neřeší, protože jeho známej to má taky a prý je to normální jev mu řekli v servisu :D Mysleno u 150mm zdvihu. U menších prý ne…

          • mamutak  

            Taky mam 150 mm takze to sedi.Rikal sem si aby se to tak dlouho nesoupalo az se sedlovka nakonec zlomi.Kdyz prez to prejedu prstem je tam citit mirna vlnka jak je to olestene.Nejvetsi problem bude ten bushing pod matkou,dost tu pistnici odira pri tak velke pace.Cena a spolehlivost je asi v pohode,ale kvalita zpracovani nic moc.

        • pavlik6022  

          dostal jsem novou, ale zítra ji nesu na poštu znovu na reklamaci, úplně stejný problém, je to mrdka, pryč s ní

    • Sistematicx  

      Bych mohl vypravet o kvalite…tohle je sotva rok provozu. A to jsem ji cistil jak blazen nekolikrat celou rotebral ocistil namazal a stejne cydreny jak prase. A ten vakl ouuuu.

      • snílek  

        Vítej v klubu. Znám jednoho jedinýho člověka, kterýmu vydržela dýl než rok bez vydření a megavaklu, asi špatnej kus :D

        • Jary24  

          Ted ji mam presne rok a zatim nema vetsi vakl nez mela jako nova a vydirani se zatim taky nekona.

          Jediny problem co jsem mel byl kdyz v zime v peknem bahne potrebovala trochu vice sily na zasunuti/vysunuti.

      • Tulipanek  

        Mam ten samej problem s moji teleskopkou Giant z tovarniho kola Reign 2 2016. Mam sice 100mm zdvih jenom ale uz to ma vakl jako na zacatku kdyz jsem kolo tehda koupil a o moc se nezvetsuje NASTESTI !!!. Vnitrni nohy totalne sedreny taky na stribro. Nekde jsem vycetl ze to je zpusobeno i tim ze mate treba vice dotazenou sedlovou objimku. Pravidelne ji mazu, cistim, vlastne delam vsechno to co piste ostatni. Moje nicmene na reklamaci nepujde, nahodim pevnou na skakani , delsi sjezdovani apod a kdyz budu nekdy jezdit jen ,,XC'' vylety a obcasny trailovani tak si nahodim zpatky teleskopa. Servis za teleskopku je v radu 1000–1500 kc. To radsi dam za nove lepsi plaste nez za kurvitko ktere se mi bude kurvit kazdou pul sezonu… :-)

        • Sistematicx  

          Hosi tohle uz je moje druha. Prvni udelal rejhu hned na prvni vyjeti kdyz jsem ji koupil. Namotuju do ramu sedmu na kolo zatlacim dolu a nahoru to vyjelo s carou jako prase. Okamzita reklamace a nasranost nejvetsi. Takze tohle je novej kus reklamovanej. Vymena za komplet novou. A k ze objimce, tu dotahuji momentakem na 5N.m. Podle me to proste je nakokit uvnitr udelany. Ty operny plastiky meli asi byt z tvrdsiho matrose a celkove trosku jinak

          • snílek  

            Ten teleskop má imho zaprvý fakt šitový pouzdra a zadruhý mizerný těsnění. Dohromady vznikne kombinace vaklu a vydření. Mám už taky druhej a zas to samý.

            • Tulipanek  

              Njn, za malo penez malo muziky a jak si ji tady na BF vsichni vychvalovali az do nebes..... Jako funkcne je to jeste v pohode nezasekava se mi nic chodi to plynule ale ta sedrena vnitrni noha a ten vaklicek me zacinaji srat. Pevna sedlovka bude takova vetsi jistota ;-) :-) Jo a taky jedna poznamka k ni. Pokud treba budete skakat nebo jen tak normalne jezdit a spadnete tak nesikovne jako ja a sedlo dostane vetsi ranu tim jak kolo spadne na zem tak se vam stane to ze patrona nejak praskne uvnitr a vytece vsecehen olej z ni ven. Teleskopka pak prestane fungovat a vysunout nahoru nejde ani hrubym nasilim. Takze tak. Ja jsem po vcerejsku uz rozhodnutej. Spadl jsem znova tak trochu nesikovne a malem jsem znova sejmul teleskopku.

          • Pain  

            Ja ji jezdim teda asi od března ale zatim žadnej škrabanec nebo ryhy nemam.Za to vakl jo ale uz od nakupu.Na ten jsem si zvykl a to klepani uz taky nevnimam.

            • MnemonicJ  

              kamarád jí jezdí taky cca rok a zatím žádný poškození povrchu a vakl minimální. Je teda pravda, že má tak 60kg…

    • Pan.Fazole  

      Rok a něco. Vydřený nic ale Vakl dost, při cestě dolekopcem to mlátí jak kkt. Snad se vysere brzo ať můžu koupit Foxe:)

    • PAFIRA  

      Jak povolím tu matici?

      • mamutak  

        Vrchni normalne rukou, ale nekdy trochu zatuhne a pak prokluzuje v ruce. Vzdycky pomohlo omotat hadrem nebo necim gumovym a poradne zabrat. Na spodni matku jde nasadit imbus, je dobre si imbus do neceho chytit nebo o neco zaprit a tocit sedlovkou.

        • Milan  

          Jo tak iten mbus jde hodně lehce strhnout tak pozor na něj.

        • PAFIRA  

          Já to zkoušel a to bych dřív vypustil duši asi…

          • Atilla  

            Omotej duší, nebo použij gumový klíč.

            • PAFIRA  

              Zkusím tu duši,gumový klíč nemám :-)

              • Milan  

                Do svěráku upnu dva levný imbusový klíče (nebo třeba šrouby, tyčky) tak aby se vešli na ty okolní ďoury okolo toho imbusu na sedlovce, nasadím na ně opratně sedlovku s ponechaným sedlem a povolím jak nic. Spolehlivý.

    • marko250  

      Dával někdo patronu MY 2018 do MY 2016? Liší se to jen v těch závitech na koncích,nebo je jiná i délka a vyčnívání jištění zdvihu?Mám za to,že když vybrousím drážky na ty imbusové čepy,tak mám vyhráno a dostanu to tam.Popřípadě udělám závit dole a nahoře drážku.

    • tonik666  

      Je čas to tady zavřít :)

      https://int.oneupcomponents.com/…dropper-post

      • Jenda  

        vypadá pěkně, jenže to na papíře většina sedlovek :-)

        Pro mě je u Giantu zásadní, že mám Progress 20 min autem, takže jakákoliv reklamace je rychlá. A mám takovej dojem, že při osobní návštěvě je člověk s reklamací tak nějak úspěšnější.

        Kdyby ta OneUp měla stejnou odvzdušňovací fíčuru jak BikeYoke, tak je to geniální volba. Takhle je to bohužel pořád stejná sázka do loterie v který se nevyhrává. A řešit reklamaci se zahraničím je prostě už z principu vždycky na dýl než u nás.

    • marko250  

      NO tak Vám to tady rozlousknu,koupil jsem do svých dvou sedlovek(15/16) patrony MY18 / 395–125 a 440–150mm.Mají samozřejmě závity na obou stranách M6,nicméně rozměrově jsou 440mm identické a ta 395mm je v nové patroně o 8mm kratší,ale to neva protože její chod je stále 125mm.Pro namontování do starých sedlovek je potřeba pouze vyvložkovat oba konce,jak na bajonetu ovládání,tak pod sedlem v těle sedlovky.V bajonetu tam pasuje přesně helicoil M6,jen se to jemně sadovým vrtákem proleští tak,ať zůstane dorazový menší průchod pro čep ovládání.A nahoře pod sedlem se prostě provrtá sadovým vrtákem Helicoil skrz a dá taky vložka M6.Pak jen našroubovat a sesadit zpět,již bez čepových kolíků,které perfektně jdou požít na rozbité dorazové šrouby přehazovačky.Chod MY18 je rychlejší,asi plynový více,než olej a cena je 698Kč/ks.A hlavně už nemusím posílat celé sedlo na reklamaci a čekat jak „chuj“ 30 dnů na vyjádření,pošlu jen patronu a jede se dál.

      • PAFIRA  

        Dobrá práce

      • Sistematicx  

        Pekne ty. Ale ta jejich inovace na patrone se mi moc nezda. Jestli do stavajici udelali jen zavit, ok zbavijou se 4 ks sroubkou (minus 1gram cahy). Snad teda zapracovali jeste na necem. Jestli je zmena na patrone aji.

        • lubosalbi  

          Ten závit na obou stranách předpokládám řeší horizontáolní vakl, který sedlovky do 2017 měly. Dělalo to peknej rachot, když jel človek z kopce po šutrech v pedálech

      • mr.antik  

        Super receneze – jen abych to pochopil – znamená to, že MY2018 v délce 125mm bude o 8mm kratší i celá sedlovka?

        • marko250  

          Ne, patrona je sice kratší o 8mm,ale po nasazení do sedlovky je chod stále 125mm.Bez obav,délka vysouvání je totiž na patroně delší ,než 125mm.Inovace bude jen v náplni,chodí rychleji a možná samotný ventil,který se pořád na tom kazil,klukovi přestal fungovat po dvou letech a na mé asi půl roku jenom.A každopádně odpadly ty čtyři čepy+jejich boční vrtání a malé závity,to je pro velkovýrobu hodně práce.Uvidíme jak to teď bude držet,každopádně je jednodušší posílat patronu v rámci reklamace a cena je únosná.

          • mr.antik  

            Nemyslel jsem délku zdvihu ale délku celé sedlovky v roztaženym stavu

            • marko250  

              A ona je v origo stavu delší než 125mm, s tím že se zasouvá jen 125mm?Celkovou délku v roztaženém stavu jsem nezkoumal,ale mám za to,že ta výsuvná část je od dorazu po konec pod sedlem 125mm.

              Každopádně zdvih je 125mm a jestli se celková zmenšila o 8mm je putna,prostě povysuneš ven z kola. a takové 4mm by šly ještě i podložit na horní straně,než tam patronu zašroubuješ.

              • mr.antik  

                Můj dotaz je offtopic, protože naopak právě sháním co nejkratší sedlovku pro přítelkyni (zsunutí překážející čep v rámu), giant už byl ve 125mm verzi celkem krátký a pokud by ho ještě o 8mm zkrátili, bylo by to pro mě další argument

          • Jenda  

            No každopádně pokud vychytali problém s vydíráním sedlovky co byl u 16–17, tak s touhle cenou patrony je to přinejmenším lákavá volba.

            • Pain  

              Mam ted na biku 2018.Tesneni ted vypada lip udelany nez na 2016 kterou jsem mel taky.Takze by tam nemusel tolik zalejzat bordel čimž by se mohlo eliminovat to vydirani.2016 jsem mel vydřenou fest.V ramci reklamace vymenena za novou.Koupil jsem kvuli cene tak snad mi ted vydrží dýl :-)

              • Jenda  

                Ono to vydírání snad ani nebylo až tak blbým těsněním jako blbým kluzným pouzdrem, něco podobnýho jako na první generaci KS. Předchozí generace sedlovek jim to nedělala, takže to že jim to na jednom modelu ulítlo bych i dokázal pochopit. Navíc když se ty sedlovky 16–17 dostali koncem roku 2015 reálně do provozu, tak vlastně už byly asi vyrobený/zadaný do výroby i zásoby na 2017 a buď by to museli komplet vyhodit a nestihli by udělat nic jinýho, nebo prostě vypustili šmejd, kterej ale občas někomu vydržel :-(

    • PAFIRA  

      Myslíte,že to mohu reklamovat?

      • pavlik6022  

        Samozřejmě, to vydreni je způsobeno debilnim řešením horního pouzdra, ne bordelem zvenku.

        Reklamoval jsem ten smejd uz třikrát

      • Pain  

        Jojo.Mel jsem to taky plus nefunkcni patronu a vakl.Dnes dorazila nová.

    • PAFIRA  

      Jinak reklamace proběhla bez problémů? Asi bych ji odvezl příští týden do Progressu.

      • Pain  

        Nevim jestli reaguješ na me :-)ale u me to probehlo bez problemu.Mesic cca dodani.Mam ted do rezervy novou.Ale priste uz pujdu do Crankbrothers Highline

    • PAFIRA  

      To Ti tu starou nechali?

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.