• ezik

    Zdravim vospolok,

    chcem zainvestovat do teleskopickej sedlovky a neviem si vybrat.

    Ci Crank Brothers Joplin 4 (10 cm vzdvih), alebo KS i950 (12,5cm).

    Cena a vaha su porovnatelne. zdvih myslim 10 cm stačí (7,5cm na minulorocnej Joplinke bolo predsalen malo).

    Na novu Joplinu 4 som cital pozitivne recenzie (vraj odstranili vsetky nedostatky (bocna vola, maly zdvih, problemy so zamkom na sedlo).

    Kind Shock mal minuky rok navrch, ale po tejto optimalizácii Joplinky som viac nakloneny k nej.

    Mate niekto skusenost s oboma (myslim aktualne modely, vzhladom na zmeny v 2010).

    KS mal (2009) dost nesympaticky zamok, ale to sa tiez na novom madely polepšilo.

    Inak zatial som rozhoduty pre verziu s pakou pod sedlom (nie dialkove – zda sa mi zbytocne), ale necham si poradit.

    Vdaka za cenne rady.

    Anketa: Aku teleskopku (2010)?

    51x
    60%
    • drusus  

      ouu.. zahlasoval som omylom, s teleskopickymi sedlofkami nemam ziadne skusenosti.. :o/

    • Peka  

      Já taky sorry :-(

    • KRAJIC  

      Asi bych to řešil z pozice ceny, znám lidi co mají KS a předtím jezdili CB a shodují se v luxusnějším lehčím chodu u CB, ale funkčně ke KS moc výhrad nemají. Ten rozdíl v ceně byl tuším min. kolem 2000.

    • PsychoSX  

      Mám od vánoc KS950 a maximální spokojenost. Popis hledej v diskusi kolem Vánoc na toto téma.

    • kesu  

      resim totez a zatim se priklanim k KS i900r 2010 kvuli vetsimu zdvihu,joplina 3 jsem mel na test a bylo to málo..

      ale zase sem tu cetl hodne negativnich nazoru na tu KS tak porad vaham

    • Feroman  

      Ja mel KS i900(nevim v cem je rozdil s i950) asi tyden a pak jsem ji reklamoval. Hned po prvni jizde se na sedlovce objevila docela velka ryha, coz nebudilo zrovna nejlesi dojem. A chod taky nebyl nic moc. Bylo potreba si sednout presne na jedno misto, aby to zajelo a to mi celkem vadilo. Navic se v ty spodni poloze nekdy kousla a musel jsem ji vytahnout vetsi silou, coz zase cloveka pri jizde rusi. Dost lidi je s ni spokojenych, takze jsem mel mozna jen smulu na vedny kus, ale ted mam Joplina 3(za 2900 z CRC) a ten chodi krasne.

      • Zdyn  

        To byl problem u starych modelu. Ted uz je to vychytane.

    • Dav...1  

      Tak ja mam joplina tu 7,5 cm verzi – dost malo (koupena s kolem) tech 10 cm bude rozhodne lepsi. Jinak chodi naprosto paradne. Mam taky ovladani pakpu pod sedlem – zezacatku mi to dost vadilo, ale zvyknul sem si (tedka uz naprosta automatika) a dalkove ovladani mi rozhosne nechybi.

    • kryspin  

      mam osobni zkusenost jen s KS i 950 ale tu muzu s klidnym svedomim doporucit. Zamek je rovny, coz jsem ja potreboval (a pokud vim, ej to jedina sedlovka s rovnym zamkem). Ma jen jednu drobnou vadu na krase – po delsim nepouzivani jakoby lehce zatuhne (nebo se nechce odtrhnout). U zasunuti se to nepozna, ale pokud bys ji nechal zasunutou, pak na tom chvili nejezdil, tak na prvni vysun tomu budes muset lehce pomoct. Pak uz zase jede zcela plynule jak ma, tak ze u me zadny problem.

      • kesu  

        hele a musis nejak presouvat polohu na sedle jak tu nekteri pisi a nebo to jde v pohode?

        díky

        • PsychoSX  

          Já na svojí i950r nic takovýho nezaznamenal. Hlavně porovnání přímo na loňském Eurobike vyšlo jednoznačně pro KS, co se týče zpracování i funkce. A praxe mi to zatím jen potvrzuje.

          • kesu  

            ono podle mych informaci se verze i900 roku 2009 a verze 2010 hodne lisi.Jen neivm jestli 900 a 950 s elisi jen zamkem nebo i necim dalsim..

            • PsychoSX  

              Krom zámku mají být přepracovaná kluzná pouzdra + gufero, aby právě nedocházelo k tomu vydírání jako u předchozího typu, ale u devítistovky pro rok 2010 to už je prej taky ošéfovaný. Nemám ve zvyku dělat rozborku než začnu něco používat, takže až to po sezóně rozeberu, budu chytřejší :))) Abych částečně zabránil (nebo měl spíš dobrej pocit) přítupu bordelu do sedlovky, přetáh jsem přes místo kde do sebe díly zalejzaj neoprenovej návlek na dvoubrejlový vidlice, co se dává aby se neomlátil rám. Jo a taky abych nezapomněl, inovovaná je i parádní páčka na řídítka, je nejen designově moc povedená – narozdíl od příšernýho joysticku CB (jsem trochu ujetej na červenej elox – viz galerka heslo Lampionek) ale taky funkční.

              • zavodnikk  

                To jo taky mám něco podbonýho na mým kole. A jsem spokojen. Teda aspoň doteď bez větších problémů.

        • kryspin  

          nemusim. je to v pohode. to mozna plati pro sedlovky s hokejkou. tam si to predstavit dovedu

        • Tomínos  

          Já si myslím, že problém zasouvání se může lišit i podle toho jak moc je šikmo sedlová trubka, u hodně šikmých totiž místo zasouvání spíš páčíš ty trubky přes sebe, na mým kole jde zasouvat uplně v pohodě, ale když jsem nad tím přemýšlel a sedl si při zasouvání co nejvíc dozadu, tak se ta sedlovka taky kousla.

    • sakamoto  

      Asi bych to taky vzal podle ceny za ktere je dokazes koupit. CB ma byt tento rok znacne vylepsena jak psali nademnou, a vlastne jak si psal i ty. U KS melo par kusu problemy s pridiranim pri zasouvani a vysouvani ale verim ze KS taky pracuje na zlepseni.

    • mdk  

      takovy dotaz i900ka bola 2009 a i950 je 2010? alebo sa to lisi len zamkom?

      • warzone  

        ee i900 sa od i950 lisi zamkom na 2 sruby a este cimsi,teraz neviem presne,ale siel by som kludne aj do i900(2010).Predosle mali problemy s ryhami,ale to je uz na novych vychytane.Ta sedlovka okrem vahy nema chybu,uz ju z biku nedam :)A to nemam remote z rajdov…

    • kesu  

      ahoj,

      takze mi to nedalo a koupil jsem KS i900r 2010.Jezdim ji asi mesic takze je cas na mensi recenzicku:-) :

      • cena-to je teda boj :-(
      • nezasekává se,ani když je dole dlouho vyjede bez problémů
      • ke stlačení je třeba mírně zatlačit a nebo se malinko přesunoutvpřed,je to ale uplně intuitivní,opravdu neni problém
      • nemá skoro žádný vakl
      • rýhy se zatím neudělaly žádné
      • ovládání z řídítek je pecka,zvyšuje to použitelnost
      • 125mm mi stačí hraničně,míň bych nechtěl,takle mě to aleneomezuje.
      • páčka ovládání lze dát místo objímky gripů (ODI) ale přijde mi topak moc blízko,nicméně páčka nikde nepřekáží,funguje avypadá hezky.
      • problém je vedení bowdenu,když se to stlačí tak bowden divně čumí apřekáží:(
      • celkově zatím doporučuji!
      • Radek Broz  

        Bowden u mě vyřešil i-link, kterej nedělá takový oko jako klasicekej a vhodně zvolený připáskování. Jinak souhlas se všm do posledního písmenka;)

      • Jenda  

        nevim jak presne je prepracovana ta 2010 nicmene na svym starsim modelu jsem z toho kluznyho pouzdra nebo teda spis loziska vyhodil ty valecky co delaly rejhy, zatim na tom mam cca 300 km a bez problemu, mozna to ma o malinkato vetsi predozadni vakl ale zase chodi hladceji. Kazdopadne diky nedostupnosti Syntace se chystam na 2010 s ovladanim z riditek – vadi mi kdyz se jedou houpavy pasaze a na horekopcom je potreba dat rychle sedlovku nahoru aby se dalo rozumne slapat. Opacne tedy nahore mi nedela problem pribrzdit.

        Kazdopadne si uz nedovedu predstavit allmountain bike bez ni:-)

        • Radek Broz  

          Už v 09 to bylo odstraněno, ty rejhy to nedělá. Jinak dneska jsem jel cca dvoukilometrovej hodně technickej vrstevnicovej trail, kde jsem se sedlovkou hýbal tak 15× – ovládání z řidítek je fakt nutnost, i když jsem to dřív dlouho zvažoval a další bovden nechtěl.

          • KRAJIC  

            Mám ovládání s páčkou pod sedlem a máš určitě pravdu. Rychlá manipulace při opravdu členitém neznámém terénu nahoru nebo dolů nepřichází v úvahu bez rizika rozbití držky. Nicméně už i ta verze s tou páčkou pod sedlem je pro mne jeden z nejdůležitějších komponentů na kole.

            • RacerX  

              Mám teď nově i900r 2009, najeto po dnešku cca. 100km, dávám jí pořád dolu nahoru a zatím žádné rýhy. Funguje skvěle, ale to nejlepší je fakt jak je praktická!

              Jinak, pro srovnání, měl jsem i Joplina, funkčnost super, ale vadil mi ten vakl, který měla už od začátku.

              Celkově jsem spokojenější s KS.

        • pepino  

          No toustuju KPS-850, 1250kč, neni to špatny, zvažuju nechat si dovezt 851 (ovladani z řiditek) za 75usd. 6000 se mi za sedlovku davat nechce.

        • scoty  

          ad Syntace

          Je tedy v současnosti v prodeji nějaká tel.sedlovka 34.9?

          Ne s redukcí.

          • MlokCZ  

            Ta Syntace se zatím do prodeje nedostala (snad příští rok, asi na ní ještě něco ladí), i když ji na letošek slibovali. Na 34,9 není tedy nic.

            Ta Syntace navíc při 200mm zdvihu bude trošku problematická, protože bude muset být vysunutá z rámu opravdu hodně, cca 26cm+. A tolik už nemá vysunutou sedlovku každý.

            A ještě bude pak nejspíš dost drahá.

            Já čekání na tu Syntace vzdal a smířil se s redukcí a jsem ve fázi zařizování KS i950 + USE redukce 31,6–34,9.

            • scoty  

              Dík za info.

              ..a nevadí, že je bez ovládání z řidítek?

              • MlokCZ  

                Kdo ho chce, tak může vzít verzi s ovládáním. Já jsem dlouho váhal a zatím nevím jestli jsem udělal dobře, že jsem se rozhodnul pro verzi bez dálkového.

                S dálkovým je to určitě rychlejší a určitě se také povede snížit někdy v situaci, kdy to bez dálkového nepůjde.

                Já ale zase snižovat nebudu až zas tak často a ani trochu se mi tam nelíbí ten bowden a ještě nutnost řešit, aby nedělal bordel po snížení.

                Takže nakonec jsem rozhodnul vzít bez dálkového, tak doufám, že nebudu litovat.

                • Karlos009  

                  Vozil jsem obě verze, dříve Gravity Dropper s ovládáním z řidítek, potom KPS 850 a nyní mám objednanou Joplinku bez dálkového. Ovládaní z řidítek je plus, ale na mé courání terénem rozhodně není nepostradatelné.

                  • kubad  

                    vidím to stejně, a taky na 99,9% skončím u nové Joplinky bez dálky, výhoda je že se při nejhorším dá dokoupit

                • scoty  

                  Tel.sedlovku s d.ovládáním jsem zkoušel(Joplin), ale tu páčku pod sedlem ještě ne..nějak si nedovedu představit situaci, kdy musíš na teréním zlomu mezi kameny pustit řidítka abys dosáhnul na páčku pod zadkem..?

                  • gazman  

                    Je to v pohodě nikdy jsem nelitoval že nemám dálku.Trvá to asi 0,3 s takže v pohodě.Není třeba s tím furt hevírovat.

                • Radek Broz  

                  Neudělal;) Váhal jsem taky hodně dlouho, nakonec vzal s ovládáním a bez toho si to teď neumím představit, začal jsem to používat fakt hodně často, to by s ovládáním na sedle nešlo.

                  • Jenda  

                    jo jakmile jede clovek technickej houpavej trail tak ovladani z riditek je skoro nutnost, jinak je to jedno.

                • warzone  

                  jj mam podobne pocity.Osobne mi dialkove nechyba(ale ani som ho neskusil) a verim,ze to bude rychlejsie,ale mne uplne stacilo ovladanie packou.Bez zastavenia v pohode zvladam zdvihnut/zatla­cit,samozrejme nie priamo v zjazde v plnej rychlosti…

                  • Radek Broz  

                    Ale to je právě tím, že jsi to nezkusil – já si to dřív mysel taky.

                    • warzone  

                      Je to mozne,ja len vravim,ze je v pohode ovladatelna pocas jazdenia aj bez remote ovladania…

          • Fenous  

            Zeby konecne sedlovka pro nas s poradnou sedlovou trubkou?

            http://www.ivelo.cz/…-scott-2011/

    • zmolko  

      caute. vlastnici KS i900 2010 400mm s 125mm zdvihom, mozte mi odmerat kolko meria ta cast z obrazku? vlastne ta, co musi byt vonku z ramu. viem, ze by to malo byt asi 140mm, ale zislo by sa mi to presne.

      diky

      • CraObs  

        zisťoval som asi to isté.. vzdialenosť objímka sedlovky – zámok sedla je vraj cca 19cm..

        • MlokCZ  

          To by být mohlo. Určitě to nebude 140mm, když jen 125mm je zdvih. Horní část se zámkem bude mít určitě aspoň 3cm (klidně i více, nemám změřeno) a spodní část, která nejde zasunout to samé.

          6,5cm dohromady by to mít klidně mohlo (+12,5cm zdvihu).

          • Tecumseh  

            Noo,teraz som to zmeral,od obímky,po stred lyžín sedla je 18,5 cm.

          • zmolko  

            diky Tecumseh.

            tych 14cm som trosku prepiskol :) myslel som tym nieco ako minimalne. no, stava sa :)

    • Carloss  

      Čau, prosím vás máte někdo ponětí jak je na tom tahle sedlovka? – http://www.rideko.cz/…teleskopicka cena se mi zdá nízká právě až moc.. ale jako student na Joplinku fakt nemám :) dík

      • Karlos009  

        Už jsem to tady psal několikrát. Např. Ale že jsi taky ten Carloss, tak to ještě doplním. :-) Je to takový jejich první pokus a moc se jim nepoved. Použitelná je, asi by měla pružit, ale ta moje jde tak ztuha, ža nepruží. Dostat jí dolů chce docela sílu (váhu). Na druhou stranu, za ty peníze. Vozil jsem jí skoro rok a bez problémů. Nevím odkud jsi, klidně bych ti jí půjčil na vyzkoušení a případně za 500,– nechal. Mám už novou. Když tak napiš na mail.

        • Carloss  

          tohle už sem právě četl.. jen samé negativní ohlasy.. tak sem doufal, že příjde i nějaký pozitivní, tak zas nic:D No nechám si to ještě projít hlavou. Dík

          • Jenda  

            no mozna ze budu kupovat tu i900R tak stara i900 bude na prodej. Pripadne mi napis mail.

      • pepino  

        Mám ji asi týden z Německa. Nepruží (mam 72kg), což je asi dobře, zasunout jde celkem v pohodě, musíš zatlačit zepředu dozadu. Dělá se i verze 851 z ovládáním z řidítek, v US 75usd. 6000 se mi za sedlovku dávat něchtělo, tahle vyšla na 1250 s dopravou. Páčka jde zmáčknout naprosto v poho, váha je 646 gramů.

        • pepino  

          Ježiš, opačne, zatlačit zezadu dopředu.

        • Carloss  

          dík za reakci, můžu se zeptat jak je na tom s vaklem? a ještě jek je to s tím „vzduchovým“ pružením a hlavně jeho nastavováním, jelikož mám 95kg…, nechci aby to pružilo, ale nějaký větší rázy by to „sežrat“ mohlo.. dík za případnou odpověď:)

          • pepino  

            No s vaklem neposloužím, páč jsem na ní seděl dvakrát, takže žádnej zatím neni. Mně přijde, že se pode mnou nehne, možná nějakej jo velkej náraz ve sjezdu, ale to buď stojim, nebo mam děs v očích a nevšimnu si toho. Na 95kg si myslim, že na větší rázy reagovat bude – no a nastavení, to jsem zatím neřešil, jdu to prozkoumat:) (žádnej manual u ni nebyl). Spíš, až toho najedu víc, zatím vyhovuje, že můžu rychle zasunout :) i tam, kde jsem to nedělal a otloukal si oudy. Takže otestuju a když vydrží, nechám si přivézt tu s dálkovým z US.za těch 500kč, jak jí někdo nabízí, bych ji asi risknul.

            • pepino  

              Teda myslim tobě jak ji někdo nabizel za 500, ne, že ta z USA vyjde na 500, jsem to blbě napsal.

    • zmolko  

      Nazdar!

      Máte niekto skúsenosti / poznáte e-shop xxcycle.com? Našiel som tam KS i900-R 2010 a aj s poštovným a VAT na Slovensko to vychádza na 170,69€. Nejako sa mi to nezdá. Čo na to poviete?

      • zmolko  

        este lepsie obrazky:

        • Pesto  

          Velmi doveryhodne ten obchod nevyzera. Hlavne tam nikde nie su podrobne informacie o spolocnosti, adresa, nikto nic..

          • Jenda  

            je to nejakej francouzskej shop, kdysi jsem od nich chtel tu sedlovku koupit ale nakonec jsem to vzal od rebelbiku. Mozna ze ale tentokrat ji zkusim vzit od nich.

            • zmolko  

              tak ked ju zoberies od nich, napis ci je to ok. ta cena je fakt dobra.

              inak, to ze je to rocnik 2010 spoznam podla tej novsej cervenej packy na rajdy? alebo tu ma aj 09? lebo starsie maju inu, väcsiu, taku sedu.

              dik

              • Tecumseh  

                No radšej by som oželel 25 ečiek a kúpil na Slovensku,keby si ju potreboval náhodou reklamovať,nemuselo by sa Ti to až tak vyplatiť.

                • mr.antik  

                  Nemá být model 2010 označenej jako 950? Ten u nás stojí 223 E (s páčkou)

                  • Jenda  

                    ne 950 je ten model s rovnym zamkem, 900 je hokejka

                    kazdopadne na obrazky v tom eshopu maj model 2009 – uz je prepracovana ta objimka takze by to nemelo delat rejhy ale je tam stara packa

          • obda  

            Adresa atp. tam jsou, klikni nahoře na červený telefon.

            • Jenda  

              protoze mi nasadili brouka do hlavy tak jsem ted stravil asi 20 min s google street view a ten shop na ty adrese fakt stoji:-)

              • Radek Broz  

                Ono vidět třeba obstarožní web kupkola nebo bagbiku a nevědět, že to fakt funguje, tak jim peníze taky radši nedám;)

        • zmolko  

          tak som trosku hladal a na soof.sk dostanem i900R za 175,50 € ked som tam zaregistrovany (dostal som automaticky zlavu 10%) a postovne zdarma, takze nemam co riesit :)

    • jimiAJ7  

      ahoj,pricmrdnu se na tohle vlakno, chci se zeptat jak resite ci neresite bahno a jiny bordel, prece jenom je sedlovka nejcastejsi misto kde tohle najdem.Je to nachylne a je treba se o to nejak postarat,nebo to nechat tak? koupili jsme KS i950R.

    • KOMOÒ  

      Sorry jestli to tu už je a nenašel sem to-je u obou typů možné snížit jen o třeba 3–5 cm? nebo mají jen krajní polohy?

      • Jenda  

        jo

        • KOMOÒ  

          dík, ještě lamí dotaz 900 je hokejka?http://ww­w.rideko.cz/zbo­zi/5635/Sedlov­ka-Kind-Shock-i900-R–teleskopicka-2010.htm

          a 950 rovná?

          http://www.rideko.cz/…cka-2010.htm

          a crankbrother taky chokejka? http://www.rideko.cz/…skopicka.htm

          • Jenda  

            jo akorat myslim ze Joplin ma mensi ofset nez 900

          • mr.antik  

            Ta 950 je opravdu přímý zámek? Nebo je to uchycení trošku vyosené dozadu? Na některých obrázkách to tak vypadá..

            • krk  

              Tady je foto KS i 950 R 2010.

              • Jenda  

                tys ji dal opacne?:-)

                • krk  

                  Není opačně, špička sedla míří na fotu doprava. Ten zámek je skutečně takhle zkosený.

                  • Radek Broz  

                    To je nám právě jasný – my máme všichni bovden vepředu.

                    • MlokCZ  

                      950tka má bowden na druhé straně. To ale určitě víš, jen doplňuju.

                      • Radek Broz  

                        Nevím. A nechápu, proč s tím číňani tak laborujou. Vědět, že je verze s bovdenem na druhý straně, býval bych ji koupil.

                        On by teda ideálně měl být na moje kolo provlečenej rámem a vedenej zespoda dovniř sedlovky, ale to asi nebude dělat nikdy niko, šlo by to jen do některejch kol. Mě by se to ale líbilo moc;)

                        • MlokCZ  

                          Já tipuju, že s tím offsetem se jim to dozadu do konstrukce nehodilo.

                          Dle té fotky bys ale nulový (nebo dokonce i nějaký ten milimetr záporný) offset už mít nemohl, tedy pokud na té fotce máš sedlo předozadně akorát.

              • mr.antik  

                Tak to je zápornej ofset, potřeboval bych ji otočit :-)

                • MlokCZ  

                  Dle téhle fotky to vypadá na opravdu cca 2mm záporný offset. Tak to je přesně co potřebuju, snesl bych i 4mm záporný offset.

              • Radek Broz  

                Ty jo a já si říkal, že by opačně byla lepší, ale že to nevyjde.

                • gazman  

                  Mě též připadá že to má naopak.

                  • Jenda  

                    bych se bejval byl i ochotnej hadat a von to ma fakt sprave – to me poser cinan teda :-)

                    • mr.antik  

                      A když to dáš na nějaký kolo s více položenou sedlovou trubkou (např Fritzz), tak stěží dáš sedlo do vodorovna

                      • krk  

                        Co se týká vodorovna sedla, je to dost na „taktak“ i na Reignu. Navíc, pokud by člověk chtěl dát to víc do záp. offsetu, dost tam vadí páčka a lanko. Mám pocit, jakoby to chtěli designově vylepšit a místo toho je tam akorát plno kokotských prolisů – viz ten u imbusů zámku, které manipulaci ztěžují.

                  • CraObs  

                    stačí kuk na 950 sedlovku bez remote, len s páčkou :) (ma už v základe prípravu na dorobenie remote)

        • KOMOÒ  

          je to jo na první otázku?(ne tím pádem na druhou)

          • KOMOÒ  

            jo

            :-))))))))))))))))

            myslim jestli jde u obou snížit sedlo jinak než až dolu,asi jo,ale jistota je kulomet ;-)

            • scoty  

              promiň, tys to myslels ještě jinak: „Jestli jde sedlovka nastavit tak, aby šla zaretovat i jinde, než v krajních polohách..;-)“

              • scoty  

                Zkrátka jestli jde přednastavit třeba 3 pevné polohy jako u sedlovky GD..tak..:-)

                • KOMOÒ  

                  ;-) dobře se v tom motám,schází jenda se svou stručnou přímočarostí.

                  Nejde mi o přednastavené polohy,spíš si to představuju tak že podržím páčku,zadkem zasunu sedlovku,ale ne nadoraz a pustim páčku a sedlovka zustane tam kde sem jí nechal.

                  • pardalis  

                    jo :)

                    • KOMOÒ  

                      Jojo to je furt jojo,ale jo co? :-D že se zastaví tam kde pustim páčku?jo?jako ale vážně:jo?

                      • Tomínos  

                        Jo, nevím jak Joplinka, KS mám a zastaví se tam kde pustíš páčku.

                        • Jenda  

                          joplinka a KS je uplne ten stejnej system, tedy JO :-)

                          to Mr.Antik nevim jestli je uplne primej ale hned po GD je to to nejprimejsi co je bezne dostupny

                          • KOMOÒ  

                            Užs mi scházel,konečněs vnesl trochu světla do temnot tápání :-D tak už je mi to jasné,du si to koupit,nevíte kde to maaj? :-DDDDDD

                            • Jenda  

                              jde o to kterou chces

                              Joplin 3 maji za slusnou cenu na CRC KS i900 a i900R tady http://www.xxcycle.com/…9222,,en.php

                              pripadne muzu nabidnout jetou i900 – ale to bych resil po mailu :-)

                              • MlokCZ  

                                Proč se té i900 zbavuješ, nějaký problém na Fritzzovi s ní?

                                • Jenda  

                                  ne chodi supr vsechno dobry, po tom co jsem vydloubal ty nesmyslny valecky z toho kluznyho pouzdra chodi i daleko lehceji a uz se neodira (i kdyz je malinko vetsi vakl). Ale zacina mi vadit v obtiznym terenu absence dalkovyho ovladani takze chci koupit R. Resp jeste bylo ve hre nechat si od Zdyna udelat ty karbonovy dily potrebny na pridelani dalky, ale popravde pokud tu sedlovku rozumne prodam tak cena za predelavku a investice do novy nebude tak drastickej rozdil takze radsi vezmu original.

                                  • MlokCZ  

                                    Tak to pak jo, jsem se bál, že to u toho úhlu sedlové trubky jako má Fritzz a Stereo chodí blbě.

                                    Tak to by mi mohla chodit dobře, když budu mít navíc 950tku, takže nebude tam ten negativní vliv offsetu.

                                    • krk  

                                      Neznám úhel na Stereu, ale podle mých zkušeností, chodila hůř, pokud bylo sedlo a tedy i posed posunutý hodně dozadu, takže zasunutí vyžadovalo přenést váhu doprostřed/na špici sedla. Když jsem sedlo na lyžinách posunul zhruba doprostřed, je vše ok. Jen nechápu ty dva imbusy pro uchycení sedla, jsou strašně blízko pístnice i zámku, takže se musí šroubovat velice opatrně, abych to nepodřel. Viz foto výše.

                                      • MlokCZ  

                                        Na Stereu je sedlová trubka díky konstrukci nestandardně položená, takže úhel skutečné sedlové trubky je o dost nižší než běžně. Tohle určitě musí mít negativní vliv na snižování.

                                        Ale zase budu mít rovný zámek + ještě v něm sedlo posunuté relativně dost dopředu.

                                        • Jenda  

                                          tak samozrejme pokud na tom budu sedet jak pecka vzadu tak to hned nesnizim ale to opravdu velmi nepatrny preneseni vahy vic dopredu je tak nejak automaticky

                                        • scoty  

                                          Hmm, řekl bych, že ten úhel je podobný jako u scott genius.

                                          Asi budem muset to sedlo fakt šoupnou dopředu.

                                        • stalker0  

                                          Mám KS i950R 2010 na novom Fritzzovi. Rátam, že pre Stereo platí to isté. S KS som sa stihol previesť len 2 krát, ale dojmy sú zatiaľ pozitívne. Zasúva sa úplne v pohode, hoci nevážim veľa. Treba naozaj len trochu preniesť váhu dopredu. Po treťom raze to ani nevnímaš a robíš automaticky.

                                          Za čo by si inžinieri zaslúžili strhnúť prémie sú šróby, ktorými sa upevňuje sedlo. Ako tu už niekto spomenul, sú dosť blízko miestam, ktoré by sa asi nemali poškrábať ;) Ale zasa sedlo človek nemontuje každý deň.

                              • KOMOÒ  

                                Jé dík,já to myslel jako vtip ;-) (s tím kde jí mam koupit)

                                a díky za nabídku,ale taky bych radši s dálkou na řídítkách,jinak bych byl Tvůj člověk.

                                Díky za tip,to vypadá zajímavě.Mimochodem v Čechách je maj za slušný peníze http://www.rideko.cz/…/Kind-Shock/ ,ale je to tak o 5–600 dráž,zas ta jednodušší záruka za to možná stojí.

                      • zmolko  

                        proste jako kancelarska stolicka :)

                        • scoty  

                          Lepší je barová stolička..;-)

                          • zmolko  

                            rozmyslam, ze rozoberem stolicku na ktorej prave sedim a integrujem ju do mojej sedlovky :) mozno si to dam aj patentovat :)

    • kloubik  

      Zrovna jsem narazil na pinkbike.com na novou sedlovku od Rockshox (zatím prototyp, ale snad bude brzo k mání).

      2 zajímavé odlišnosti oproti konkurenci – remote control je řešeno hydraulicky, tzn. odpadají problémy se zadrháváním lanka a pak bude mít nastavitelný rebound. Ten rebound nevím nakolik má přínos, ale v článku se píše, že pokud si člověk nastaví pomalejší vracení, jde si pak třeba jen lehce sedlo o kousek přizvednout z nízké polohy, aniž by okamžitě vystřelilo nahoru. Stejně efektivně by šlo ale asi i přidržet tělem. Každopádně cena MSRP 298 dolarů je víceméně shodná s konkurencí, v eshopech předpokládám bude lehce nižší, takže jsem docela rád, že vzhledem k nedostupnosti KS i950r jsem se neukvapil a přestože i950r už je prověřená s odstraněnými nedostatky, asi bych to risknul a upřednostnil Rockshox.

      • kesu  

        ja porad doufam,ze bude syntace se zdvihem 200mm,hydraulickym ovladanim a hlavne tu hadicku ma uchycenou dole a ne pod sedlem..

      • kloubik  

        Ještě doplním, že objímka asi bude kompatabilní s Avid brzdama, takže ovladač by nemusel být na řídítkách samostatně.

      • Radek Broz  

        KS má rychlost vysouvání nastavitelnou taky.

      • K2  

        Tak to bude prdel, až budou uživatelé do servisu chodit odvzdušňovat sedlovku :)

    • Manas  

      Ja sem si pujcil KS i950 na dve vyjizdky a ted uz si ji i koupim. Akorat beru jen ovladani pod sedlem, protoze objimky na riditka nenavidim a obycejne je ulomim.

      • Radek Broz  

        Opravdu VELKÁ chyba, věř mi.

        • m3k  

          souhlas. od kolegy jsem si nechal poradit verzi bez ovladani a byla to kravina… ted premejslim jak packu doplnit. teoreticky by to slo.

        • Manas  

          Prdlajz, ja to urvu pri prvnim vyletu pres riditka. Coz u me neni problem … uz jsem RBcko zahazoval na dirtu … ee, ne ze bych ho uz mohl skakat … to jen teoreticky :-)

        • gazman  

          Žádná chyba,bohatě stačí pod sedlem

          • warzone  

            tiez to tak vidim…dostal som ju na test na par mesiacov a definitivne si ju nechavam :)

      • MlokCZ  

        Kdybys měl zájem, tak možná budu KS i950 prodávat (jen ji teď krátce vyzkouší kamarád a budu vědět, on má ještě druhou i900R a ještě neví, kterou si nechá) a bude případně za dobrou cenu (tak 3500Kč). Je nová, jen jsem ji krátce vyzkoušel. Ovládání pod sedlem mi přišlo v pohodě.

        Samotné zasouvání funguje velmi dobře. Bohužel na Stereu jak mám hodně položenou sedlovou trubku, tak tím v nastavení sklonu sedla jsem u té KS až blízko krajní polohy.

        A ten mechanismus zámku není kulatý, ale elipsovitý a pro tu krajní polohu co mi vychází se už o hodně zvětšuje rozdíl náklonu sedla pro sousední dva zoubky. A bohužel mi to vychází tak, že nedokážu nastavit správný sklon sedla (jedna poloha špička moc dolu a ta sousední moc nahoru).

        Pro standardní úhel sedlové trubky to bude o dost lepší (tam rozdíl jednoho zoubku je menší).

        A já jsem navíc na tohle hodně citlivý a potřebuju sklon sedla opravdu přesně na milimetry.

        A když ji máš vyzkoušenou, tak s tím zřejmě ten stejný problém nemáš.

        • K2  

          A co tak lyžiny zepředu nebo zezadu vypodložit kouskem plíšku a dohnat ten chybějící milimetr?

          • MlokCZ  

            To jsem už řešil, ale nějak dobře to nešlo. Přímo ližiny sedla se budou podkládají hrozně blbě při tom jak je to tam řešený a přímo do zámku mezi zoubku to také dobré nebude.

            Možná by se to nějak podařilo, ale jak jsem na to nastavení hodně háklivý aby bylo přesně, tak by se to stejně řešilo hrozně blbě, aby sklon byl přesně akorát.

            No jo, zlatý systém jeden šroub vepředu a druhý vzadu, kde rychle a jednoduše nastavím i milimetrový rozdíl.

            Při tom co jezdím a jak moc často bych ji využíval mi to zase za takové komplikace nestojí.

            • K2  

              Ještě by asi šlo mezi zuby hlavy sedlovky dát mosazný plíšek, nastavit polohu a dotáhnout. Zuby by se z obou stran kously do mosazi a mělo by to držet. Záleží však na tobě…

        • letony  

          Ahoj, měl bych o tu sedlovku případně zájem. Když, tak mail je v profilu.

        • newbie  

          kdybys možná prodával a kdyby Manas zájem neměl, tak se do zálohy hlásím já…

          :-) případně díky

          • MlokCZ  

            Už jsem se domluvil s letonym, který se ozval první. Bere jí ale také na Stereo (kde tedy bude může mít stejný problém co já), takže je možné, že mu to nastavením také nevyjde (sklon v jedné poloze na Stereu vychází ± vodorovně, takže je možné, že mu to sedne, já sedlo vodorovně nevozím a sousední poloha už byla šikmo příliš), tak ji třeba zase nabídne dále.

            • newbie  

              jj, dík za zprávu, jsem si letonyho nad sebou nevšim – tak třeba bude kolovat dál (ale zase ne že bych mu to přál) :-)

              • letony  

                Hned jak dorazí testnu a napíšu. Jestli nebude vyhovovat, tak jsi první ke komu by mohla putovat, tedy jestli o ní budeš mít zájem. Cena by zůstala stejná :-)

                • newbie  

                  ok, díky… zájem zatím je, teď řeším bezduše a sedlovka je další upgrade, ale týden dva ještě vydržím :-) případně si pak můžu přijet (můžeme pojezdit) – ač od 18 v praze, nejsu pražák a domů jezdím na vsetín :-)

                  • letony  

                    Sedlovka možná dorazí v sobotu nebo v pondělí, ale na kolo se dostanu až ve středu, tak pak budu vědět jestli bude vyhovovat. Jinak nějakou vyjížďku by jsme mohli dát :-)

            • KRAJIC  

              Proč se té sedlovky vzdáváš kvůli takové triviálnosti – ta poloha půjde vychytat nějakou úplně jednoduchou pičovinkou – zaaretovat dvě části vůči sobě – to je řešitelné téměř vždy. Přesně bych to označil – na na blok v sedlovce přimontoval, vsuvně nabouchal + přilepil nebo nějakou kulatinku – hranolek cokoliv. Tu pohyblivou část bych nechal odfrézavat, vypilovat podle toho pozitivu dole. A možností bude mnohem víc – např s nějakou mezivložkou atd.

              • MlokCZ  

                To je tím co jezdím, je to pořád především XC, takže to snižování zase tak moc často nepotřebuju, tím myslím hlavně na Plzeňsku. V horách bych ho ocenil více, ale tam zase jedu jen na dovolenou.

                A už od začátku jsem moc nechtěl použít redukci (a i když to drželo, tak se mi to s tou redukcí nelíbilo), což jsem u té KS musel.

                Takže do takových akcí s tou sedlovkou se mi zatím opravdu pouštět nechce. Nastavení sklonu sedla je přitom pro mě hodně důležité a pro to co povětšinou jezdím důležitější než snižování sedla.

                Tím jsem samozřejmě zcela nezkončil s teleskopickou sedlovkou, teď chvíli budu čekat, jak se vyvine situace na trhu, jestli příští rok bude ta Syntace ve 34,9 nebo nebude (co měla být už letos). A nebo zda někdo další nepřijde s 34,9 rozměrem.

                Teď jsem tu sedlovku chtěl především vyzkoušet, jestli ji vůbec dostatečně užiju a šel jsem do toho díky možnosti slušné ceny při přímém dovozu z Taiwanu (takže jsem aspoň vyzkoušel a nemám s prodejem skoro žádnou ztrátu), jinak bych ji zatím možná vůbec ani nekoupil.

                • Jenda  

                  no ja to vyresil jinym sedlem :-) s fizikem to byla bida a ted se speslem jak prdel na hrnec:-)

                  kazdopadne kdyz jsem videl ten prototip od RS tak asi pockam na nej – preci jenom ten zamek je lepsi.

                  • mr.antik  

                    Ten RS se mi zdá dost drahej, oproti KS jedinej přínos asi vzhled. A co třeba gravity droper? Ten bude pro vás asi dost „hubejen“ :-)

                    • Jenda  

                      tak pri nynejsim kurzu dolaru je to bida ale uvidime jaka nakonec ta cena bude. Vzhledove mi vic vyhovuje KS :-), GD mi vadi ze nema plynule nastavitelny polohy a ten hubenouckej prumer do 34.9 trubky to fakt ne:-)

                      nicmene jak pise Kesu nejlepsi by byla ta Syntace diky tomu ovladani na objimku (podobne jako GD) protoze se pri snizeni sedla nikde nic nemrcasi.

                      • mr.antik  

                        Třeba se u Syntace pochlapí, vykašlou se na 20cm nesmyslnýho zdvihu a něco konečně vypustí. Ale bojim se že to bude za cenu 2 – 3 Kindshocků :-))

                        • Jenda  

                          no prave:-(

                          jinak u toho RS si nejsem jistej jestli zrovna hydraulicky ovladani je vyhra – chapu ze to bude chodit lehoucce ale kdyz si predstavim co ta hadicka udela za oko pri zasunuti tak mam o jeji zivotnost trochu obavu a je otazka co to udela v pripade vyrvani

                      • vojtechposmourny  

                        No ono to nakonec s GD tak pekelně nevypadá, mám to v profilu. I když vkus může být různý…

      • Jenda  

        neblbni a kup si R, Radek ma 100% pravdu

      • pepino  

        Mam KPS850, ovládání pod sedlem v poho, ale asi koupim 851 s dálkou.

        • myval  

          ahoj, koupil bych od tebe tu 850, pokud ji budeš prodávat.

          • pepino  

            No to by bylo nejdřív v létě. Jestli teda nějaký bude:(

    • mr.antik  

      Používáte u sedlovek někdy i „mezipolohy“ nebo jen vysunuto – zasunuto?

      • Manas  

        Mezi-co?

      • kesu  

        nepouzivam…

      • RacerX  

        já ano, používám to hlavně, když jedu rychleji delší trail, kde se střídá krátký výšlap, sjezd, rovinka atd.

        Nevadí to ne? Může to být zaaretované v jakékoliv poloze?

        Zatím funguje na jedna.

        (ks 900r)

      • Radek Broz  

        Téměř vůbec, protože to hodně snadno zasuneš/vysuneš třeba i kvůli pár metrům.

      • friblos  

        sem tam jo, ale hlavně zasouvám a vysouvám:-D

      • Jenda  

        kdybych mel R tak spis ne protoze R nemam tak relativne casteji – jedu neco mirnyho dolu ta si ji dam preventivne niz abych mohl prislapnout a pritom i trochu lip manevrovat

        • mr.antik  

          no a nekazí to techniku, když to dáváš dolu třeba i kvůli věcem který se v pohodě daj sjet? Přechod na XC kolo s normální sedlovkou musí bejt ošklivej

          • Jenda  

            jak kazi techniku? to je stejny jako tvrzeni ze zdvihy kazi techniku – proste se jede jinak a osobne si myslim ze jestli se RS ta sedlovka povede, zacne to nekdo vozit i na XC ve svetovym poharu – preci jenom z kopce to bud muzes vyrazne vic pustit nebo pri stejny rychlosti jedes daleko vetsi pohodu a tak si odpocines a to ten narust 300 g vykompenzuje

            • mr.antik  

              Když jedu sjezd se sedlem dole, tak jedu asi rychleji, bezpečněji, ale nadřu se mnohem víc :-)

              • Jenda  

                to zalezi jak jedes obtiznej sjezd – kdyz je to neco na hranici sjizdnosti s vytazenou sedlovkou – coz dneska ve svetovym poharu XC neni problem najit (zejmena kanadsky trate) tak jses natazenej nekde daleko za sedlem v naprosto neprirozeny pozici a ja teda osobne se tak dru mnohem vic.

          • KRAJIC  

            Techniku si kazíš právě xc stylem, kdy máš prdel zataženou za vysunutým sedlem a místo abys zatěžoval přední kolo a jel kam ty chceš tak děláš buldozer.

    • pavlix  

      Kdyby mel nekdo zajem o KS i900 tak me napiste na mejl.

    • lutte1  

      Má KS i900 nebo i950 v délce 350mm pořád zdvih 125mm nebo je to méně?

    • scoty  

      Jak je to v současnosti s dostupností posledních modelů KS?

      Má někdo info?

    • zmolko  

      Kind Shock už robí sedlovku aj v priemere 27,2mm

    • black.horse  

      Má někdo praktickou zkušenost s tímhle modelem?

    • elfik  

      Přiživím se tady. Mám KS i900r, ale bohužel bez návodu. Nenašla by se nějaká dobrá duše co by poslala třeba sken do mailu. Předem díky.

      • zmolko  

        …alebo kludne aj sem, rad sa pozriem.

      • Peka  

        A k čemu potřebuješ návod? Tohle složí i dítě.

        • Jenda  

          sem mu to nechtel psat:-) – resp. az na tu vnitrni „tlumicovou“ cast ale ta stejne moc servisovatelna neni :-(

          • Peka  

            Já jí chtěl rozebrat hned jak jsem jí koupil :-) pak jsem si to radši rozmyslel, člověk nikdy neví co na něj kde vyskočí a pak to nepůjde dát zpátky, to známe…

          • grampa  

            Nebyl by někdo ochotný mi popsat kde má být v té tlumičové části olej ?

    • Janouch  

      Ahoj nechci zakladat novy vlakno tak se ptam na majitele sedlovky Gravity dropper turbo … taky vam sjizdi ta nechutna guma ve tvaru harmoniky? pokud jo tak jak jste vyresily aby zustala na svem miste? Ja jsem uz bezradny me porad sjizidi a dostava se podni bordel dik za informace

      • Oakey  

        Sice nejsem její majitel, ale co zkusit zip-pásku, neboli elektrikářskou pásku a tou tu harmoniku nahoře stáhnout…

        • Janouch  

          zkousel ale problem je ze kdyz se sedlovka zasune tak se nezacvakne protoze je ta guma moc tlusta ( zkousel jsem i neopren na zadni stavbu ale stejnej problem pri stlaceni moc tlusty :(

      • friblos  

        čau, ta guma se mi ani nehne takže nevím jak to máš nasazené, ale je tam malá drážka do které to zapadá- s o ní asi na 100% víš, takže víc neporadím

        • Janouch  

          me se taky nehla ale jen zezacatku.. po roce pouzivani se zacala shrnovat dolu a ta horni drazka ji neurzela nevim jestli se da poridit nahradni guma

          :(

          • friblos  

            napiš si do www.3riders.cz Jarda je dovozce tak ti poradí- náhradní věci jako páčky, objímky má skladem tak možná i novou gumu

            • Janouch  

              dobrej tip dik uz je objednana za cca 100,– :)

              • scoty  

                A jinak jsi s tou sedlovkou GD turbo spokojen?

                Třeba nadlehčování zadku před změnou polohy atd.

                Musí se ten zadek nadlehčit a pak zatlačit i při změně polohy dolů?

                Prostě jestli bys šel znova do GD nebo radši KS.

                • Janouch  

                  jeste k ty oprave menil jsem bovden i lanko a tam jsem zjistil ze je nutny lanko tl.1mm jinak se nevejde do tela packy :) nakonec jsem dostal tip na lanka Clark´s jsou potazeny teflonem a ted je to fakt zmena packa jde neskutecne lehce…

                  a k ty vymene asi bych nemenil, protoze GD je ciste mechanicky a vsechny dily se daji objednat a vymenit svepomoci nejak si neumim predstavit jak si doma servisuju KS :) a to vysedavani pri zmene polohy je nutny i u KS uz jsem ji taky zkousel u ostatnich nevim ale ty se me stejne netykaji ja potrebuju prumer 27,2mm

                  • kassar007  

                    A zkousel jsi jaky je rozdil mezi GD Classic a Turbo? Uvazuju o GD, ale nelibi se mi ten strasnej slahoun, co trci z Turbo. Pokud se nepletu, tak Turbo je v podstate odlehcena Classic.

                    • Janouch  

                      verzi klasik jsem chtel puvodne ale mel jsem stesti ze zrovna vysel model Turbo ale pri objednani z Ebay mi dorazila classic verze jezdil jsem ji asi tejden a vic mi vyhovuje Turbo nejen kvuli vaze ale ten mechanizmus aretace je u turba lepsi… jo a ten kabel se da jak jsem psal menit tedy i protahnout a jeden manik tady na BF ma ten kabl delsi a sedlovku otocenou o 180°

                      • vojtechposmourny  

                        Jo, to mám :-)

                      • kassar007  

                        A nevis kolik je cca ten rozdil? Pokud je to cca kolem 100g tak mi to je jedno. Jeste dotaz ohledne provleceni vnitrkem? To funguje tak, ze ho muzu protahnout ze spodu sedlovky?

                        • Radek Broz  

                          Jak jedno? Já bych 100g na Monsteru už vyvážil i zlatem, už nějak neni kde brát;)

                          • kassar007  

                            Na na Norcu se to ztrati. Ted ma necelych 17 a tam uz krome klik neni kde brat, tak ze predpokladam, ze ram bude vazit vic nez Dragster :-) a tudiz me 100g nerozhazi. Problem je, ze mam prumer sedlovky 30.0 a to je jak jiste vis pekne na h… .

                          • Vegan  

                            Co vymenit Ram za nejakej lehci a lepe fungujici :D :P :D

                            No nic uz zase mlcim :)

                          • mr.antik  

                            Tak se kluků od RB zeptej, kde by to šlo odvrtat nebo odfrézovat…jseš lehkej a určitě to maj dost předimenzovaný.

                            • Manas  

                              To rozhodne maj, kdyz to vydrzi pode mnou a muj prasostyl :-)

                        • Janouch  

                          na rozdil vahy se podival na web to si nepamatuju ale mechanizmus u verze classic je pokud jde o ovladani z riditek system magnetu a ten bovden jde zase jako u turba ale ne kolmo k sedlovce ale soubezne tudis min prekazi ale ten system aretace mi prisel horsi taky asi vypustili TURBO :)))

                          • kassar007  

                            Ale jako nemel si problem s tim, ze by se to nechytlo nebo by to nejak zlobilo.

                            • Janouch  

                              no pokud to budes promazavat i bovden a obcas to rozeberes a vycistis a zase namazes a nebudes to cisit vapkou jako ja blbec tak je to drzak ja to ted komplet rozebral vymenil kabel a slape to jak ma

                    • vojtechposmourny  

                      Uplně to tak není, classic, když po ní chceš návrat nahoru, musíš trohu přisednout a přitom zmáčknout páčku, kdežto u turba jen mačkáš páčku.

                  • scoty  

                    Dík.

                    A když je GD třípolohová jde na jeden pohyb zacvaknout z nejvyšší do nejnižžší a obráceně? Zkrátka jestli lze vynechat tu střední polohu nebo jestli musíš cvakat 2×. Jde o GD turbo, 100 zdvih.

                    • vojtechposmourny  

                      To by mělo jít, je to čistě mechanické, takže když podržíš páčku zmáčknutou, vyjede uplne nahoru a opačně. Tedy alespoň myslím, sám mám jen tu dvoupolohovou.

                    • Janouch  

                      ja mam verzi dvou polohovou takze nevim ale asi to bude tak ze pokud drzis packu tak se sedlovka uvolnena a kdyz ji pustis zacvakne se tam kam sedlovce dovolis

                    • friblos  

                      je to na jedno zmáčknutí až dolů

                  • mr.antik  

                    Co wakl? Objevil se? Případně jde repasovat?

                    • Janouch  

                      vakl ja osobne nemam jen kdyz zvdeam kolo za sedlo tak se vnitrni sedlovka pohne cca o milimetr ale pri jizde je to neznatelny

      • vojtechposmourny  

        Hele nic nesjíždí, guma se ani nehne.

    • KOMOÒ  

      Tak sem pořídil KS i950R je mi skoro krátká,ale akurát to vyjde,bovden by mohl být delší a hnedle z něj spadla ta hliníková zakončovačka (aby se nerozplétalo lanko) takže lanko se dokonale roztřepilo,zámek sedla taky žádnej zázrak,kdybych měl jen o maličko položenější sedlovou trubku tak mám problém.Zpracování (povrch,ovládání atp.)výtečný,ba­revně mi to ladí a co je nejdůležitější-rostlinář naprosto dokonalej,lítá nahoru dolu jak si vzpomenu,zdvih dostatečnej,vakl zatím nulovej,ale jezdil sem na HT na odpružený suntource sedlovce,která posléze chytla vakl mohutnej a vůůůbec mi to nevadilo(pravda byl jen stranovej ,né předozadní),takže vakl bych neřešil.

      Bovden sem chyt k rámu jen u tlumiče a u hlavový trubky ,takže to má spoustu místa na oblouk při zasunutí.časem snad i vyfotim a dám do svej biků.

      • Peka  

        Tak ať ti to lítání vydrží. Mě vydrželo asi 6 týdnů a už je na reklamaci. Nedržela v zasunuté poloze :-( smůla

        • Vegan  

          Me tohle udelal po 14 dnech :-/ model 2010. Sandre se vratila z reklamace model 2009 vymenena za model 2010 a ta nefungovala uz od zacatku chodilo se ji jak se ji zachtelo jednou nedrzela dole podruhe zase navrchu po treti nevyjizdela vys jak do 2/3

          • mr.antik  

            Kdo vás platí, CB nebo GD?

            • KOMOÒ  

              od CB mám candy nášlapy a pomluvil sem je v dredu jim věnovanejm ;-)

              GD sou ty další teleskop sedlovky?neznám(za­pírá…)

            • Vegan  

              Kezby zatim nikdo :-/. Doufam plne, ze slo jen o spatny ftip a obe se vrati vyreklamovane funkcni a do budoucna bezproblemove.

      • KOMOÒ  

        Šmankote nestrašte!Měl sem podezření že se někdy nevysunula celá…zkontrolu­ju,případně vyreklamuju,ale nepotěšily ste mě,jinak mi ale příde ,že vyjíždí nahoru hodně rychle a silou.no uvidíme…

        • KOMOÒ  

          Tak je to dobrý,vysouvá ce celá a celkem nekompromisně rychle a silou,snad jí to vydrží!

        • grampa  

          Nebyl by někdo ochotný mi popsat kde má být v té tlumičové části olej ? A nebo řez sedlovkou. k 900i

          • Venom  

            Tak jsem to tady procetl,ale nikde jsem nenasel jaky je presne rozdil u KS 900 a 950(rok 2009)vs to stejny (rok 2010).Prodejci na strankach to nepisou a nerad bych koupil stary typ.Predem diky za radu .)

            • KOMOÒ  

              Kucí ani jednomu Vám neporadím :-)

              ale myslim,že rok 2009 je vyprodanej a nesehnatelnej a k sedlovce je celkem podrobnej návod,kerej sem ale už stačil někam zašantročit,páč si ten servis nechám udělat abych nebyl vod voleje ;-) né sory já na tyhle věci když nemusím nešahám

            • CraObs  

              žiadne velké zmeny niesú.. akurát na 2010 vyriešili škrabanie povrchu.. teda aspoň som nepočul nikoho s 2010 že by sa sťažoval.. aj u 2009 sa to objavovalo len u niektorých..

    • kopečák1  

      Dovolím si oživit tohle téma s dotazem. Nikde jsem se nedočet o nějakém váhovém omezení u KS i950. Existuje nějaké? Mám 95kg, tak mám strach abych jí hned neodrovnal. Jinak tu na BF je zajímací inzerát s prima cenou. Nekupovali jste už od dotyčného někdo? Díky moc.

    • bruco  

      Nevie niekto o teleskopickej sedlovke 30.0 mm? Vychadza mi to na GD a redukciu.

      • bruco  

        Alebo i700 bez remote.

      • kassar007  

        Resil jsem to same, ale jelikoz jsem potreboval velikost 400/425mm tak jedina volba byla GD. Musim rict, ze za tu dobu, co ji mam jsem nadsen. Snizeni je oproti konkurenci (125mm) „pouze“ 100mm, ale je dostacujici na vsechny technicke pasaze, co jezdim. 75 je fakt malo, ale nad 100mm je to v pohode. U KS tusim je sedlovka s prumerem 27.2 pouze do delky 350 a snizeni asi jenom 75mm, ale to snizeni nevim jiste. Jinak GD je jednoducha mechanicka tl. sedlovka, tzn. nehrozi nejake poruchy (snad:-).

        • pepino  

          KPS 850 má 27,2mm, 365mm délku a 100mm zdvih, ještě odpružení 55mm.

    • nox159  

      zdravim,

      chtel jsem se zeptat, kdybych dal telskopickou sedlovku naopak – zamkem smerem dopredu a ne dozadu, byl by v necem problem? nemyslim v obsluze packy… ale v chodu, jestli by sla zasouvat a vysouvat v pohode…

      diky

    • Kynio  

      kde se dá sehnat ovládání z řidítek ke KS i950?? díky

    • PHiLiPZ  

      rad by som sa spytal, ako vediete bowden/hadicku k dialkovemu ovladaniu na rame, ktory na toto nie je usposobeny

      mam Trance X1 2009 a vrchom je vedene iba delene lanko k presmyku, neviem ci sa to da nejako esteticky prichytit

      dik

      • prtavec  

        Pro Joplinku (lanko k ovladani vedeno zadem) jsem mel bowden veden v kuse po horni ramovce, prichycen na trech mistech zdrhovaci paskou.

        Pro Kind Shox (lanko vedene predem) jsem udelal delene vedeni misto privodu k presmyku (presmyk nemam).

        Ram mam Trance X…

      • zmolko  

        Keď tam nemáš návarky na bowden, tak by mohlo pomôcť takéto niečo . Obojstrannou páskou to prilepíš k rámu a ideálne by bolo, keby sa tam dal prichytiť bowden takými tými plastovými účkami. Nepozná niekto ešte nejaké ďalšie podobné príchytky?

      • Ivan  

        Stejný kolo, bowden k remotu sedlovky přichycen na horní trubku samolepícími vodítky http://www.bikesport.cz/…ice-set_1867

        Drží to v pohodě.

    • pepek  

      Zajímavý, že nikdo ještě nezmínil druhou podstatnou výhodu tele-sedlofky: pro převoz v autě stačí stlačit sedlovku, kolo strčit dovnitř nastojato, sedlovku povolit-opře se o strop a drží to samo. Není třeba žádné další upevnění. Snese např. nájezd na dálnici při 130–150kmh bez pohnutí .

      • KOMOÒ  

        to je dobrý!škoda že s 29 nedám kolo na stojáka do auta,leda do dodávky a tam zas nedosáhnu sedlovkou na strop :-D

    • lukas aka mitro  

      Zdravim,

      potreboval bych poradit s vyberem teleskopicke sedlovky na bajka v profilu. Docela by se mi libila KS-950 s primym zamkem a remote ovladatkem. Nejsem si jisty, jak je to s rozmerama sedlovky, protoze do ramu muzu zastrcit jenom asi 18 cm (pak uz by dole moc couhala a mohla narazit do tlumice). Z ramu ji mam vysunutou cca 18 cm.

      Co mi neni jasne, kdyz je uvadena delaka sedlovky 300mm, tka je to po vysunuti, nebo pred nim?(asi po, ze) a jak moc se da telo sedlovky zastrcit do ramu(je tam ta cervena matka, tak jestli az k ni, nebo je treba ji nechat trochu vice vysunutou).

      Jde mi o to zjistit, zda pro mne ma sedlovka vubec smysl a pokud jo, tak jaky zdvih vzit, aby mi nevyjizdela prilis vysoko-idealni nastaveni si rpedtavuju tak, ze vyjetim k hornimu dorazu mi vyjede do idealne nastavene vysky sedla. Stalcenim prdeli ji dostanu co nejniz.

      Mockrate dekuji:)

      • Jenda  

        vysunuti z ramu je OK, tech 18 cm staci – pohledej nekde tu najdes presny rozmery, jak vidno maximalni dylka jakou muzes pousit je 360 a tedy KS se zdvihem 125 mm je pro tebe uz nejspis na limit, seriznout to dole moc nejde.

      • KRAJIC  

        Tady máš rozpis rozměrů pro různé zdvihy http://www.transalpes.com/…tuetzen.html

        • lukas aka mitro  

          Super, dikes. Jdu potrapit google translator:))

        • lukas aka mitro  

          Podle toho co jsem napsal, tak mi to chyazi na delku sedlovky 350mm a sim, ze ji bude potreba mit zasunutou uplne v ramu a zaroven pri vysunuti tech 100mm by mela vyjet do pozadovane vysky.

          Po novem premereni potrebuju vysunuti 19cm nad konec ramove trubky..to je 100zvdih + zamek + ten kousek ktery musi byt vysunuty…a zaroven aby cas v ramu nebyla vice nez 18cm…coz vychazi, protoze ze 350mm sedlovky uz zbyva jenom 16cm.

          Neudelal jsem nekde v uvaze chybu? Vanoce se totiz blizi:)))

          • Kynio  

            jednoduše kup 385mm se 125mm zdvihem a máš to. I přes to, že ji budeš mít zasunutou úplně v rámu (tak jako já) hold třeba nebudeš používat maximální vysunutí. I když u mě to vyšlo tak, že těch 120mm zdvihu je přesně akorát. Max vysunutí je opravdu maximum co snesu. Naopak níž bych sedlo stejně nikdy nedával při sjezdu..pokud si sednu, jsem jak připrclej :)

            Prostě je lepší mít větší zdvih, než malej a pak si povytahovat sedlovku ze sedlové trubky rámu =D (by asi dělal jen blázen)

            • lukas aka mitro  

              Jenomze do ramu ji muzu zasunout tak 18cm, pak uz bych s ni vytunil tlumic-proto to tady resim…

              • Kynio  

                moje jde zasunout max 19,5cm do sedlové trubky rámu. Takže ty si můžeš koupit buď tu 385mm jak já, jen ji budeš mít 1,5cm venku z rámu a nebudeš mít (možná) potřebu využívat její max zdvih, nebo vem 350mm se 100mm zdvihem a budeš to mít akorát. Těch 125mm se mi zdálo málo, ale ve skutečnosti to udělá opravdu hodně..

              • KRAJIC  

                125mm zdvihovou mám doma. V profilu vidím , že jsi z Ostravy. Na tvém místě bych si to raději určitě vyzkoušel než projebal tisíce. V profilu na místě ICQ mám telefon – ale je to na tobě.

                • lukas aka mitro  

                  Jasne, chtel jsem Te pozadat. Az se ukazu v Ostrave, tak se ozvu. Diky za nabidku:)

                  • KRAJIC  

                    No problem.

                    • Atilla  

                      Mohl bych poprosit některého majitele kind shock KPS-850 o malou recenzi? Občas se tu objeví, že jí někdo má, ale nic bližšího. Jak hodně třeba pruží? Jde opravdu dát dolů o 10cm ?atd.

                      díky moc Roman

                      • Atilla  

                        Ještě bych poprosil o celkovou délku v zasunutém stavu. Děkuju

                        • Atilla  

                          Tak už mi dorazila. Zatím jsem jí jel projet jen na 4km, ale nadšení je veliké. Ovládání z řidítek je úplně zbytečné, snížení výšky je totiž otázka mžiku. A sedlovka skoro nepruží, pouze po nasednutí zajede o cca 1cm. Pár výtek bych měl. Omezená kompabilita se sedly(Páčka se zarazí o kryt ližin) a při plném zasunutí a tvrdším dosednutí narazí zámek na matici pod kterou jsou gufera. To jsem vyřešil přilepením pryžového těsnění. Jsem zvědav co ukáže čas, ale za 1000,– super kup

                          • myval  

                            Super, díky za info. Můžeš ještě změřit vzdálenost od konce sedlovky po rysku zasunutí? Díky.

                          • Radek Broz  

                            Jde vidět, že jsi nikdy nejezdil v terénu s tou s ovládáním ze řidítek – taky jsem si kdysi myslel, že je to zbytečný. Věř, že není.

                            • kubad  

                              souhlas, po testech je to přesně tak

                              • Atilla  

                                Vzhledem k tomu, že jsem jezdil na S Enduro expert s teleskopem z řidítek, tak srovnání mám. Mě to přijde jen jako další zbytečná páčka na řidítkách, ale každý na to má svůj názor. Osobně jsem se u nás( český ráj) nesetkal s místem kde bych musel dávat sedlo nahoru a dolu každých 15m. Prostě vyjedu na kopec sáhnu pod sedlo, sjedu kopec- sáhnu pod sedlo.

                                • Petr L.  

                                  V neznamem terenu te obcas nejaky kopec muze prekvapit, pak se dalkove ovladani hodi.

                          • Karlos009  

                            Pár tipů na tuning: Tu páčku jsem normálně mírným násilím ohnul směrem dolů a byla kompatibilní s čímkoliv. Pružení odstraníš tím, že sedlovku týden nebudeš mazat. Funguje i tak a ani se nehne.:-)

                            • eredin  

                              Ta sedlovka by prece nemela pruzit … myslel sem ze by mela prote drzet kde ji zastavis ? alesppn joplinka mi takhle fungovala. pak sem presel na KS i950-R ta taky zacinala pruzenim 1cm pak pruzila 5cm pak 10 a pak sla na reklamaci.

                              • Atilla  

                                koukni se na stránky výrobce a zjistíš, že ksp-850 má pružit

                          • M13  

                            Mohl bys pro mě, prosím, taky něco přeměřit?

                            Dík

    • eredin  

      Poton co sem třikrát reklamoval 950r (nedržela) sem koupil joplin 4. Ta sice drží, ale zase v ní nechutně křupe. Když přejedu nějakej hrbol, nebo se zhoupnu, ozve se hlasité křup-křup. Dost to leze na mozek. Utahoval a povoloval sem zámek a objímku, zadna zmena. Než pudu do toho obchodu se čtvrtou reklamací rád bych věděl čím to je.

      • Kynio  

        zřejmě máš smůlu na nákupy. Já I950 mám a žádnej problém nemám. Jen sama občas nevyjede, musím jí pomoct rukou, takže je ovládání z řidítek v podstatě k ničemu..ještě, že mám jen páčku pod sedlem

        • eredin  

          Křupání způsoboval bordel v trubce, po pečlivém utření sedlovky a vnitřku rámu už v pohodě. Nevyjíždění sem taky řešil, pomohlo trochu víc natlakovat.

      • kubad  

        mě J4 nekřupe :D

        • Kynio  

          j stačí to udržovat v čistotě :) po každé vyjížďce utřít, před vyjížďkou šplíchnout silikonovým olejen a několikrát zasunout/vysunout. Podle mě se tím určitě životnost prodlouží :)

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.