• Irena

    Zravicko, asi si jeste pamatujete, jak jsem prosila o pomoc pri vyberu biku do 26000…no, stale ho nemam, ale protoze se naskytl novy zdroj financi, chtela bych o nejakou tu tridu lepsi bike-presneji do 33000. Vlastne, uz mam jeden vybrany, jen bych potrebovala znat nazor „odborniku“ a zjistit co si o mem vyberu myslite. Takze, jde o Meridu TFS 900-D www.merida-bike.cz/…ts-tfs-900-d Osazenim mi neprijde spatna, ale zase moc se v tom nevyznam. Vim, ze presne na tohle kolo tu nedavno padl podobny dotaz, bohuzel jsem ho v historii nenasla… Jinak jsem jeste premyslela na timto supem www.superior.cz/…fi/bike.html?… ,ale zda se mi,ze ram je dost dlouhy,tak myslim, ze ta Merida by byla pro me lepsi…

    Dekuji za kazdy nazor, Irena :o)

    Anketa: Co rikate na mou volbu?

    24x
    62%
    0 0
    • raceman  

      a co canyon? :-P

      0 0
    • GrandeBelde  

      www.marinbikes.cz/…mountain.htm

      po všech stránkách vynikající bike..jen si trochu připlatit)

      0 0
    • Irena  

      Jinak jsem zapomela napsat, ze mi jde spise o srovnani vidle a brzd. Nevim,ale osazeni mi prijde kvalitou ± na stejne urovni (ikdyz Sram je odolnejsi),nebo ne? A potom taky-vim ze hodne z vas povazuje Meridu za „Beckove“ kolo kvuli znacce,ale to prosim zkuste prehlizet, dekuji :o)

      0 0
      • Pebe  

        Merida je nej ;-)

        0 0
      • kout.jk  

        obě dvě jsou moc pěkný. Jdi do toho, co se ti líbí víc. U mě je to merida kvůli designu rámu (jinak bych řekl, že je to můj special edition pro letošní rok s asi lepšíma brzdama a vidlí). Béčková je jenom pro "opravdový " bikery z b-f. Je to holt gigant na kola, stejně jako koncern VW na auta a jeho auta u škody počínaje a u bugati konče taky nejsou špatný jen z důvodu, že je to tuctovka (bugatti samozřejmě tuctovkou nemyslim)

        0 0
        • pepek  

          Co máte furt proti VW? Když už srovnáváte Meridu s autem, tak bych tam viděl spíš Renault a Fiat. VW je snad jiná kategorie, ne?

          0 0
          • kout.jk  

            proti vw mám jen to, že jsou předražený a zbytečně si držej cenu. To, že je to tuctovka mi nevadí a netvrdim, že je to kvůli tomu špatná značka koncernu – špatně jsi mě pochopil. Fiat ani renault takový tuctovky nejsou jako vw.

            0 0
            • pepek  

              Cena je jen výsledkem poptávky. Renault fakt asi tuctovka není. Tolik dobrodružství asi v jiném autě nezažiješ. :-)

              0 0
              • kout.jk  

                měl jsem safrana a máš pravdu. A ty lidový ceny – nejdražší čidlo na omegu za 240,– u safrana nejlevněji stálo 5000,– (snímač teploty chladící kapaliny) atd atd

                0 0
                • pepek  

                  No mě v tom vezli jenom jednou a hned bylo dobrodružství (Espace). A pak jsem slyšel asi 5 storek od majitelů Lagun, Espacu a jiných R. :-)

                  0 0
      • fireman01  

        Ja bych bral meridu pred rokem jsem ji mel a naprosta spokojenost.

        0 0
    • Johny5 OSHA  

      no ten superior je hlavne lehci o vic nez kilo a to uz bych zvazil x8), ta vidle u supa je ten nejvetsi zakld ale ma zase dobry zapleteny kola a ty hfx9 brzdy ti budou stacit v poho taky sou i na vyssich modelech…to te zastavi na fleku. a zalezi jak ses tezka na tu vidlu

      0 0
      • simek.dan  

        Koukam, že tu doporucujes sup 920 2008, taky ho mám ted v planu, ale vazim kolem 88 kilo, neni to na tu vidli moc? Zvazoval jsem i tu meridu 900 s R7,ale tu uz mi tu v nejaky dizkusi rozmluvili, prave kvuli vaze? Dik za radu

        0 0
    • Volf  

      Ale bylo by na tebe asi velký www.cykloshop.cz/…2/karta.php3?…

      0 0
    • JancA  

      z tech dvou bych brala Superior, kvalitativne to vyrazne neposoudim,ale hezci je rozhodne S.A koukala si po nejakejch slevach?Za tricet tisic bys mozna sehnala i neco lepsiho…

      0 0
    • silnicar  

      Odborníků na vidlice je tu dost: Merida – Manitou Relic Super, pružina, 30mm nohy, olejové mazání, TPC Lockout Sup – MANITOU SLIVER COMP, pružina, 28.6mm nohy, olejové mazání, TPC Lockout

      Obě mají pružinu, nevím kolik vážíš takže ještě možná výměna pružiny.....

      0 0
      • Irena  

        vazim 55 kg…

        0 0
        • JancA  

          tak to nemusis vidli vubec resit.mam obyc.skareba a este nikdy jsem nepremejslela nad tim,ze dela neco spatne

          0 0
        • vlk  

          Tak vzduchový vidle jsou vpoho-na kolik si je napumpuješ-tak pruží-na webu manitou jsem našel, že jsou obě vzduchový-Pokud by jsi brala nějaké kolo s pružinovou vidlí-tak asi budeš muset většinou rovnou měnit pružinu-v tom případě si to domluv, ať ti ji vymění v rámci ceny.

          0 0
          • Irena  

            Prave ze u Meridy je s pruzinou, to vim urcite. U Supa to nevim jiste, ale myslim, ze taky s pruzinou…

            0 0
    • Páník  

      no z tech kol co tu padli,tak rozhodne ten nail trail od marina…vidle jednoznacne nejlepsi a zbytek pohodicka a hlavne velmi originalmi a nadherny kolecko

      0 0
      • JancA  

        no nevim,ta kombinace bily a zeleny je strasna, urcite to bude tezky jak prase, vahu jsem tam nenasla (kdyztak me opravte), hrozny kliky na pohled:), LX…vidle super, ale to zas holka stejne nevyuzije.

        0 0
        • pepek  

          :-) Každý má nárok na svůj názor.

          0 0
        • Páník  

          ja teda nevim,ale ja tam zadnou zelenou nevidim:)…vahu teda taky nevim,ale myslim,ze to nebude zas tak spatny.ale souhlasim s tema klikama…ale spis s funkcni stranky,pac firexi nic moc nevydrzi

          0 0
        • Lišák  

          A jakou vidli holka využije? Nějakou nefunkční? Aby si taky cestou užily její ruce a zadku to nebylo líto, že se drncá sám?

          0 0
        • Pebe  

          možná zkus rozlišovat modely Nail trail a Pine mountain, je v nich „trochu“ rozdíl ;-)

          0 0
      • cabbage  

        a každej rok dát 2Litry za servis vidlice… ftipný..

        0 0
    • silnicar  

      A ještě taková maličkost u Supa: páčky SRAM 1:1 X-9 Trigger system…pokud je to model 2007 tak nemá ukazetel:)

      0 0
    • kout.jk  

      když máš takový prachy, tak bych bez přemýšlení koupil celokarbon meridu (special edition) předloňskej model – maj ji u Štěrby za 30k – původní cena 60k !!!!

      0 0
    • Daf  

      Nevim jakou potrebujes velikost na Bikestore maji tohle www.bikestore.cz/…00176025.jpg za 34 290Kc. Udelej si vylet do Prahy ;)

      0 0
    • grafik  

      jdi do supa

      0 0
    • kesu  

      nebylo by nejaky FS?treba trance by za todle uz mohl pomalu bejt.A nebo obligatni canyon..

      0 0
      • kesu  

        trance stoji 34 s torou a juicy3,to bych bral asi ja.A navic je v bily:) www.progresscycle.cz/firma.asp?… kdyz prijdes do nejakyho kamenaku a budes se tvarit mile nebo reknes to uhrajes ze si student daj ti urcite aspon 10 mozna 15 % slevu a jeste budou slusny…

        0 0
        • TheIF  

          Nj ten je fajne do toho bych šel teda pokud chceš jezdit pro radost ne chrtit

          0 0
        • Luma  

          Do toho bych šel taky

          0 0
        • poiko  

          heh, takhle to fakt funguje? jsem student a oči umim udělat taky pěkný a slevu jsem teda rozhodně nedostal

          0 0
          • kesu  

            v tom pripade to bez urazky delas spatne.5% pro studenty dava kdekdo,ty lepsi deset.A ona je holka a kupuje bika.Jinak receno ma sanci na VOC:D:D

            0 0
            • kesu  

              treba cykloadam ma deset procent pro studenty abych uvedl priklad..

              0 0
        • Irena  

          Urcite dekuji, jenomze do fulla se mi nechce, radsi bych HT. Aaale kdybych chtela fulla, tak tento by byl zhavy kandidat:o)

          0 0
          • MlokCZ  

            Výběr full x HT je na zcela na tobě a vůbec ti nechci nic vnucovat. Jen bych doporučil si nejdříve od někoho zkusit aspoň na hodinu, dvě fulla a zkusit si ho. Lidi co fulla nikdy pořádně nejezdili maj obecně k nim nedůvěru a obavu, že se to bude moc houpat a brát energii a ono to u nízkozdvihových fullů tak není a dá se na nich v pohodě i závodit (tedy kromě případů rychlých závodů na dobrém povrchu a hlavně když jedeš o bednu, tam těch pár sekund ztráty u fullu je kritických).

            Je pravda, že full je cenově ještě o malinko výše, ale mám tu teď doma 2 dni kamarádova Canyona XC4 a dvakrát jsem s nim byl už na chvíli na vyjížďce a chvíli i zkoušel a za ty prachy je to super kolo a oproti HT jede pořád skvěle. Cenově je to už o něco výše než chceš, osazení ale parádní. www.canyon.com/…s/index.html?b=46 Geometrie opět v pohodě, je o 5mm kratší než Merida, což je akorát, je to minimální rozdíl a full může být i o chlup kratší než HT. Takže opět se případně dá koupit i bez vyzkoušení, když si zkoušela Meridu.

            0 0
            • milan1  

              K tomuhle se rozhodně přidám. Když jsi navýšila rozpočet dostáváš se už do kategorie, kdy je na zváženou, zda full nebude lepší volba. Jak vidíš dole předpokládal jsem, že to povede k novému tématu. U biku za 25 a za 30 nemusíš poznat jízdou výrazné rozdíly s fullem je to o něčem jiném a ty finance už na to stačí.

              0 0
              • MlokCZ  

                Akorát na XC4 je to navýšení ještě bohužel málo. Se všim všudy (poštovný, krabice) vyšla XC4 na 41tis., takže by musela ještě 8tis. přidat. Já bych v její situaci těch 8tis. přidal i kdybych si je měl pučit, protože když teď koupí HT kolem 30tis., tak na fulla určitě mít pár let nebude a pak ji to může mrzet. Ale tohle už záleží čistě na ní. Kamarád byl úplně ve stejné situaci, měl 30k na HT, kde byl rozhodnutý pro Grand Canyona 6.0, ale pak raději si pučil 10tis. a vzal XC4 a teď po dvou dnech co ho jen chvíli zkusil je hrozně nadšenej a rád, že si připlatil (taky neměl s fully žádné zkušenosti a původně řikal, že fulla mít nemusí).

                0 0
                • milan1  

                  A co ty už máš už taky nový stroj? Jinak v magazínu jsou nové testy, máš ho, je tam i talas 2007.

                  0 0
    • mr.antik  

      A na co že to má být kolo? Na ježdění pro radost (dolů i nahoru) nebo na xc závody? Podle výběru to spíš vypadá na kategorii xc race…

      0 0
    • vlk  

      Vizáží se mi sice líbí více Superior, ale popravdě ta Merida má o něco lepší vidlu a ty avidy na Meridě brzdí také lépe.

      Ale v týhle ceně něco slabě přes 30 tis. se mi nezdají až tak ideální. Zapoměl jsem na jaké užití kolo vlastně sháníš-zda na závody či na toulání krajinou apod. Za tu cenu bych si koupil nějakého fulla-za tu cenu už některý stojí za to. A nebo se mrknou třeba po ještě o trošičku lepším HT třeba něco od Canyonu apod. Pokud nezávodíš, tak se mi zdá u vidlice zdvih 80mm dost málo.

      0 0
    • milan1  

      Nemělas náhodou v posledních radách to, abys něco zkusila prakticky? Tady se bude zase každý snařit poradit holce ale pochybuju, že tě tak vnímají i ve svých radách. Jestli jsi něco slyšela o geometrii kol, tak rozhodující je délka kola, měřítkem je délka horní rámové trubky ve vztahu k výšce rámu. Dámská geometrie je vždy kratší, než běžná( řekněme turistická) Bohužel svým posunutím cenového rozpětí se dostáváš do geometrií, které jsou již závodní a ty jsou právě proti běžné ( turistické) geometrii nižších cenové kategorie ještě více natažené natažené. Takže je to přesný opak toho, co je míněno jako geometrie dámská. No a přesně tuhle nataženou geometri ti tady všeobecně doporučuje většina. Ale jinak mě ten nekonečný výběr začíná přiapdat jako zkoušení, třeba by mohl mít za čas pokračování. Poraďte full za 35 000,–

      0 0
      • rb  

        Nebo:najdi paranoika na B-F. O:)

        0 0
        • milan1  

          Á helemese první reakce v tomhle thredu a hned takhle k věci no jo odborník :-)

          0 0
      • cabbage  

        kdybys to zkrátil na „nehledej podle výšky rámu, ale soustřeď se na délku“, tak bych neměl námitek, jenže tohle je klasický tvůj projev – 90% balast a dobře utajený obsah(alá Daniken)… nehledě k tomu, že výška rámu je v podstatě nedůležitý údaj(tedy pokuď neni vysoký příliš) a slouží spíš jako orientační měřítko. mluvit o nějakém natažení je tedy nesmysl. horší by byl rozdíl např v úhlu hlavy, nebo sedlovky…

        0 0
        • milan1  

          Zkrátím to. Najdi mezi nabízenými koly rozdíly v úhlech, na které odkazuješ. A jestli rozeznáš jízdou rozdíl v hodnotě jednoho stupně, tak prosím, pro tebe to bude to nejdůležitější. Obšírný výklad je pro holku, která podle mě naposledy, prohlašovala že si sama něco vyzkouší a nikde nevidím, že by bylo na co navázat. Tohle, na co upozorňuju je základ a první, co by měla zjistit při praktické zkoušce. Pobažuju to za tak důležité, že bez tohohle základu nemá vůbec smysl pokračovat. Takže jestli to myslí s výběrem opravdově a ne jako zkoušku, tak tohle přejít nejde.

          0 0
          • Irena  

            Tak nahodou Meridu jse uz zkousela a byla jsem dosti spokojena.:o) Takze jsem to nepresla…teda aspon z casti ne

            0 0
            • milan1  

              Tak já tě zkusím navést. Při stejné výšce rámů u tebou vybraných kol je velice výrazný rozdíl. V nejnižší velikosti 16" to dělá 35 mm u horní rámové trubky a to je opravdu hodně. Takže to, na čem jsi seděla ( Merida) a to, co přidáváš k výběru, tedy toho Superiora jsou opravdu tyhle dost zásadní rozdíly, už je snad dostatečně jasné, proč chci začínat zde a navíc, když vidím, že většina ti radí jít právě do tohohle extrému.

              0 0
              • Irena  

                Ja jsem prave psala, ze se mi zda ten Sup dosti dlouhy a ze Merida se mi zda geometrii lepsi. Takze uz kvuli tomu to vidim tak 70:30 pro Meridu…nad tim Superiorem bych v podstate ani tak neuvazovala,ale ma osazeni Sram a vetsina lidi rika, ze je lepsi jak Shimano, tak pro to…

                0 0
                • milan1  

                  Já tě chci navést k tomu, pokud opravdu vybíráš, abys důvěřovala hlavně svému zkoušení a rady, jak vidíš tady tě můžou klidně navést na špatnou cestu. Když nemáš sama zkušenosti, podlehneš většině. Posuzovat se dají možná jednotlivé komponenty ale celé kolo pro někoho jiného? Vidíš sama.

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Pokud ti sedí geometrie Meridy, tak na Supa rovnou zapomeň. Takový rozdíl v délce je strašně moc. A zkus uvažovat i o těch zde neustále probíraných Canyonech. Geometrii maj téměř totožnou v S-ku jako Merida 16" (délka rámu je dokonce přesně stejná). Takže klidně můžeš koupit kolo bez vyzkoušení, když si zkoušela tu Meridu. www.canyon.com/…s/index.html?… Osazení za ty peníze zcela bezkonkureční. Jen ta Reba na nízkou váhu nebude zrovna super citlivá, ale pokud chceš i závodit, tak to bude dobrá volba.

                  0 0
            • mr.antik  

              A Kony jsi zkoušela? To je teprve hračka…

              0 0
          • cabbage  

            heh, vidíš, tvoje původní myšlenka v tom objemu dat opravdu zapadla;-)

            rozdíl jednoho stupně, jeden cm na délku, 1cm chodu zadní stavby, 1stupeň sedlovky, 10N v chodu vidlice, 10N v tuhosti… co z toho kdo pozná a přece je to pak o něco lepší než bez…

            jinak souhlas.

            0 0
            • milan1  

              Guláš o ničem jako vždy podívej se pořádně nad sebe o co tu vlastně jde, dojde ti i víc věcí.

              0 0
    • vlk  

      Zkus ještě jednou pro osvěžení paměti napsat jaké bude využití toho kola-chceš závodit? Nebo na jaké využití ho potřebuješ. podle toho se budou samo odvíjet i rady.

      0 0
      • Irena  

        No vyuziti…zavody jsem zatim nejezdila, ale do budoucna bych neco zkusit chtela. Jinak styl jizdy urcite neni zadne pianko, ale zase nic drsneho – neco mezi :-)

        0 0
    • Lenka.05  

      A co model od Supa 910w s dámskou geometrií? V obchodě ti na něj hodí kotouče dle výběru, a pokud bys byla náročnější, tak i ta vidle by se dala vyměnit přímo při koupi. I když musím říct, že na mých 60 kg (s oblečením a báglem) je ten manitou v pohodě, o výměně neuvažuju.

      0 0
    • Twister  

      Ten Superior je rozhodně hezčí :), ale má horší vidli. Pružinovou, ekvivalent dřívějšího Skareba comp. Na meridě je vzduchovka s tužší konstrukcí, ekvivalent Blacka super.Ty juiciny by mě taky lákaly víc, než hayesy. No, ale jinak Merida není moje favorizovaná značka.

      0 0
    • Al_Bunda  

      Podivej se na nejake vyprodejove kusy treba od SCOTTu v cene kolem 15000 KC. Treba CONTESSA 20 2006, REFLEX 20 V-brake 2006, REFLEX 30 V-brake nebo neco podobneho. Jezdi tak dva roky a uvidis jestli te to vubec chytne nebo ne. Zbytek penez uloz, az budes vedet presne co chces tak urcite budes mit i vic penez nasetrenych a vyberes si kolo podle svych predstav. Levne kolo nekomu potom darujes nebo mozna do neho neco investujes a nechas jako zimaka, protoze po tech dvou letech toho bude mit tak akorat dost. Ja jsem to tak udelal a na kole s Aliviem jsem za dva roky najel 9000 km bez nejakych vyraznych dalsich investic, krome spotrebniho materialu. Ted je pravda vse mimo ramu a prehazovacky na vyhozeni, ta radi od zacatku bez problemu a jsem zvedavy jestli moje nova XT bude stejne kvalitni. Jinak preji stastnou ruku pri vyberu.

      0 0
    • Radek Broz  

      Šel bych do fulla – za ty prachy už to jde a pokud to nechceš na ultrachrtí závodění, vždy to pojede líp. www.norcobikes.cz/2007/fluid4.php

      0 0
      • MlokCZ  

        Ten Fluid je sice super kolo, ale pokud chtěla původně HT a občas nějaký ten závod, tak už to bude možná moc a hlavně bude těžkej. A navíc to osazení proti Canyonu XC4 (která je jen o málo dražší) je katastrofální.

        0 0
        • milan1  

          Klikni si schválně u Norca na kontakty :-)

          0 0
          • Radek Broz  

            No a? Teď jsem tam ty kola vkládal, tak mám v paměti, co kolik stojí. Tys to tady jeden čas měl pouze jako reklamu na svůj byznys.

            To, že jim dělám design je stejný, jako bych jim prodával třeba benzín nebo housky.

            0 0
          • TheIF  

            :-) překvapivě… no ale doporučuje to o čem má přehled

            Kdyby ten web aspoň fakal i v opeře… jsme se chtěl podívat na bajky a to rozbalovací menu vždy uteče :-)

            0 0
            • Radek Broz  

              Mrknu na to, zatim se to ještě ladí… Oni jsou v zásadě 2 možnosti, jak to udělat – buď přes JS a to nepůjde lidem, co to maj vyplý nebo čistě přes CSS a to nepůjde lidem, který maj debilní prohlížeč, kterej to má implementovaný špatně.

              0 0
              • Al_Bunda  

                A ktery je u tebe inteligentni prohlizec?

                0 0
                • Radek Broz  

                  Podle mě v současnosti je nejlepší FF. Třeba IE neumí u toho menu hover u prvků bez odkazu, ale dá se to obejít. V tý Opeře mě to ale chodí normálně.

                  0 0
                  • Al_Bunda  

                    No ted jsem na to koukal a v Opere mi to beha taky normalne.

                    0 0
                    • brantec  

                      me to v Opere nevali, jde najet jen na odkaz vedle – DH series. Jak sjedu mysi niz, tak to rozbalovaci menu se schova:-/ Je to nejaky rozbity:-)

                      0 0
                      • TheIF  

                        No mě taky, ale pokud v tom rozbalovacím menu jdeš jen 2cm do leva (máš tam pořád tu ruku stím prstem) tak je to OK ale jak stím zajedeš více do leva je tam obyč šipka a menu fuč

                        0 0
                        • brantec  

                          jj ted to zkousim a fachci to. A da se dokonce najet uplne doleva, ale nesmim prejet na jine odkaz. Pak menu zmizi. No je to zajimavy:)

                          0 0
      • cabbage  

        tohle s váhou 15+ je opravdu nej.řešení..(ikdyž ten zelenej v vanillou na sl nebyl špatnej;)

        spíš canyon XC 3.0, lehčí, líp osazený atd…

        0 0
      • Hnoj  

        Ful v téhle cenové kategorii, je fakt hodně blbej nápad… To se mi zdá o hodně lepší si připlatit za lepší osazení, podstatně příznivější váhu a oželíš trošku toho pochybného pohodlí, který je pro ty co se chtěj jen vozit :-/

        Navrhuji za ty prachy RAVO RACING TEAM viz zde: www.progresscycle.cz/firma.asp?ID=1

        sice stojí 35k, ale cenu 33–32k ti udělá každej slušnej obchodník… Osazení se mi zdá velmi přijatelné, i vidlce se mi zdá dobrá, osobně jsem jí nejezdil, ale slyšel jsem, že neni špatná, osazení SH sice neni na závodní nasazení, ale mám dojem, že křehké dívčině bude sloužit ještě mnoho let k její naprosté spokojenosti :-)

        0 0
        • Hnoj  

          Ehm snad by bylo dobře dodta, že ten na obzárku má carbon rám, a ten co jsem navrhnul je hlína…

          0 0
        • mr.antik  

          chceš snad říct, že můj Reign byl blbý nápad?

          0 0
          • Hnoj  

            A co se stane, když ti řeknu, jak jsem to myslel? urazíš se? :-D

            0 0
            • mr.antik  

              Nic se nestane :-) Ven s tím!

              Stejně je to sranda, jak se tady každý kohout snaží zamachrovat a vytáhnout co nejlepší odkaz. Stejně to vyhraje ta merida. Neni to tak špatný kolo pro 55 kg holku co není rozhodně nějaká svalovkyně.

              Hlavně ať si slečna uvědomí, že nemá smysl se finančně vyčerpávat nákupem kola, aby ještě zbyly nějaký peníze na hadry, boty, helmu apod. a hlavně se musí počítat s tím, že stačí nešikovně spadnout a rám nebo vidla je v háji..-

              0 0
              • silnicar  

                asi tak, nevím jaký terén bude jezdit ale s tou váhou stačí kvalitní véčka…vzhledem k tomu že teprve začíná težko to bude někde v břečce a v blatě řezat z kopce:) Zbytek koláčů nechat na oblečení, boty atd. možná i sedlo(to se pozná časem)

                0 0
              • Hnoj  

                Tak tedy s tím jdu ven, já jsem tak trošku odpůrce fullů, což by ti to asi mohlo objasnit.

                Jistě vidím mnoho výhod fullu, jako je pohodlí, lepší trakce zadního kola v náročném terénu. Ale pořád vidím klasické HT, které je pro mě srdcovka… Upřímně řečeno, fully, jsou v mnoha ohledech lepší než HT a možná, že jejich výhody HT dalece převyšují, ale pro mě osobně ty výhody nic neznamenají, pohodlí mě netrápí, protože vidím věc jinak, pokud to nebolí tak to neni vono, příde mi to jako stejná kravina jako najíždění km v zimě 5 hodin na 140 tepech, když už jezdím, tak jezdím kudlu, nezáleží na ročním období… Možná, že až zestárnu, tak do FS pudu, protože nevýhody HT na mě prostě budou moc…

                A okolo toho snažení, není možný, že se tady všichni snažíme hlavně kvůli tomu, že se na ptá holka? mám takovej dojem, že kdyby se na stejnou věc ptal kluk, nevzbudil by ani poloviční ohlas :-P

                0 0
                • mr.antik  

                  já si rozhodně nekupoval fulla kvůli pohodlí, stejně tak jako odpruženou vidlici. Není to moje jediné kolo, ale mám prostě pocit, že jsem svoje HT už moc trápil – odnášely to ráfky, osa, i samotný rám (už svařovaný), tak proto jsem si koupil fulla, abych mohl jezdit horší terény, skákat výše a dále. Pro bikerku xc race závodnici začátečnici bych to ale taky nedoporučoval… Navíc mezi babama na závodech to spíš než o kolech je o technice jízdy a samozřejmě o fyzičce.

                  0 0
                  • Hnoj  

                    Chápu, jsou prostě jiná kategorie bikerstva, mě něco jako skákání moc netrápí, ale když je v cestě nějakej rozumně vysokej drop, tak mě zdraví matriálu ani moc nezajímá, prostě to buď vydrží, nebo ne…

                    0 0
                    • Manas  

                      Tento nazor se da zrevidovat velmi rychle … ale ty neskaces prasarny ;-)

                      0 0
                • přišlapávač  

                  :-) no když to tady ted tak čtu, tak koukám, že jsi zestárl během jednoho roku dost rapidně :-)

                  0 0
              • Irena  

                Nastesti helmu, obleceni atd. mam, chybi jen boty a na ty mam penize bokem ;-)

                0 0
    • smith22  

      KUA SEM HLASOVAL NECHTĚNĚ PRO SUPERIORA

      0 0
    • dada  

      mas priisernej vkus…dej uz s tou meridou pokoj :) sup ma desnou vidlu¨-ale to voni delaj furt todleto v tyhle cenovy kategosii uz se vyplati trochu otevrit obzory! ten marin je libovej!!

      0 0
      • dada  

        ted na to koukam ta merida 900 v bily vypada docela dobre nez zrak doleze na tu priiiiisrenou vidli kdyz uz ses na ne tk zatizena tak ozel hydry a kup HFS: www.merida-bike.cz/…s-hfs-2000-v – 11kg! je to vlastne lonskej matts lite akorat ze ten byl lepsi mel REBU! – odkaz na nej mas v tom minulym thredu ale na vecka a 55kg bude R7 akorat

        ale pokud chces fakt hydry tak merida asi nee

        0 0
    • Páník  

      A co treba Kona?: www.kona.cz/2k7_kolo.php?…

      0 0
      • mr.antik  

        Sice tam nejsou takový komponenty jako na těch levných značkách, ale je to kolo s duší :-)

        0 0
    • Baracuda  

      Co tohle? www.bikesport.cz/kola/xt_06.jpg

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.