• abernas

    Prosím poraďte mi, Koupil jsem na bazaru Kellys Gate 50 a chci ho používat také jako přibližovadlo do práce. Proto na něj chci namontovat blatníky. Kromě toho, že by měly být funkční, byl bych rád, kdyby šly jednoduše oddělávat. Máte tip na něco takového. Našel jsem tady pár zajímavých kousků, ale chybělo jim právě to oddělávání. Díky

    0 0
    • robb  

      Když je nouze nejvyšší, použiji dozadu tento, co mám i na silničku

      https://www.decathlon.cz/…R-p-X8592399?…

      SKS toho dělá dost

      https://www.koloshop.cz/…dni-29-.html

      https://www.koloshop.cz/…mtb-29--351/

      0 0
    • adam1  

      Ty rychlo sundavací jsou taková šidítka no:) není nad pořádný blatníček na pevno uchycený a zakrývající co nejvíce obvod kola :)Pokud to máš “zimáčka” tak blatničky můžeš jezdit celoročně ne?

      1 0
    • mais  

      Vzadu mám tohle:

      https://www.velosport.cz/…adni-27-5-29?…

      a ještě prodloužené u šlapacího středu o lízátko z decathlonu gunguje to vyhovujícně.

      Přední blatník je stejně nakonec o tom, jak rychle do marastu vjedeš, tam není dokonalé řešení ani pevný blatník na zimáku, jinak mám taky mudrockera, boty nechrání, nad kolena bordel nelítá

      0 0
      • jecnak  

        Dopředu je potřeba prodloužený blatník se zástěrkou, pak se dá jezdit po silnici i poňačkách blátem aniž by byl člověk příliš zacákaný. Viz pár fotek https://www.mtbiker.cz/…doplnky.html

        1 0
        • mais  

          no stále jsi mě nepřesvědčil – jezdím celoročně na kole, jezdil jsem celoročně na motorce a ani ta zástěrka není všespásná a to jsem o měl na originál blatnících na favoritu – co byly fakt dlouhé. Jediné, co bylo 100 procentní byly šusplechy na fichtlu, nebo na kejvačce, ale to si na kolo asi nikdo nedá – takže jak jsem psal – je to jen o rychlosti, jakou do marastu vjedeš.

          0 0
          • novas752  

            Se tvejma blatníkama bude mít nahozený nohy od kolen dolu zezadu a od pasu dolu zepředu. S jecnakovýma blatníkama bude mít nohy zadělaný podstatně míň, kdyby byly trochu širší tak při normální jízdě „doprava z A do B“ tak přijede úplně čistej.

            Vozim podobný jako ty, ale priotitou je pro mě suchej zadek a obličej + aby to přežilo jízdu terénem. Boty a kalhoty mám zadělaný jakmile je vlhká silnice.

            0 0
            • mais  

              Mám na zimáku pevný ala Favorit – po kolena jsem nahozenej stejně (něco jako to Ječňákovo, naroubovaný na gravel šírku 1,6), chceš -li být dokonale od podzimu do jara čistý nejezdi na kole,

              0 0
              • jecnak  

                Pokud je jen mokro a nejezdím loužema, tak přijedu jen s trochu zacákanýma botama (což je u zimních treter celkem fuk). Pokud je navíc bláto, tak mívám zacákaný trochu holeně, ale hlavně proto, že blatníky na fotkách jsou moc úzké – jsou myslím na pláště do 28mm a já tam mám narvané 32mm, takže něco lítá bokama. S těmahlě blatníkama jsem jezdil na Trek Boone 5 let a ty stejný jen širší pořídil na Trek Checkpoint gravela. Blbý je akorát, že se musí nastavit délka.

                0 0
    • skaj  

      Zacni tim, ze si vydefinujes co vlastne a jak dlouho chces chranit, kdy jezdit atd. Protoze kazdy ti tady poradi tu svoiji kombinaci, ale ty konkretne muzes mit uplne jine preference/potrebu ochrany.

      Takze za me – na 10km cyklostezka/silnice s tim, ze kdyz je hodne vody, proste jedu pomaleji, vozim https://www.decathlon.cz/…R-p-X8592399?… Zadek v suchu a boty taky. Kdyz je uplnej mordor, nejedu nebo skocim do metra (prijde bourka cestou z prace napr.) Zadek je v suchu, bunda i kalhoty zustanou ciste. Blatniky nandam za minutu rano a jedu. Proste v klidu postacujici reseni pro muj pripad.

      Kdybych ale potreboval jet terenem, kazdy den, za kazdeho pocasi – urcite bych sahnul jinam.

      0 0
      • novas752  

        Jen bych dodal, že pomaleji v tomhle případě znamená tak 15–20km/h. Jakmile začne zvedat plášť vodu až nahoru a vyhazovat to dopředu tak je s čistotou konec.

        1 0
        • skaj  

          Potvrzuju, kolem 20km/h je hrana zejmena kvuli prednimu kolu (samozrejme zalezi i na vzorku).

          0 0
      • Jezevec70  

        Záleží i na tom, po čem jedeš. Pokud je to jen mokrý asfalt, tak ještě dobré. Dost špatná je kombinace jemná šotolina /písek, to i přes dlouhé hlatníky vyklepávám občas po dojezdu písek z treter.

        0 0
        • mais  

          Mám vysledováno – když dáš blatníky blíž k plášťům, tak toho méně létá ven, ale snáz se přestanou točit kola (jezdím často v bahně a jílovíté půdě), na písek pomáhá prodloužení boků blatníků, jak to měly podrámové motorky před sto lety, ale zase je pak mvětší oser u zadního kola řešit servis atd..

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.