Stržený závit odvzdušňovacího otvoru na těle brzdové páky

6 nepřečtených
  • Fofrník

    Ahoj,

    mám dotaz. Chod levé brzdové páky se mi zdál dlouho takový gumový. Teď po sezóně jsem proto prošel celý systém a zjistil jsem, že vnitřní závit na těle páky v odvzdušnovacím otvoru je stržený. Brzdy jsem před rokem kupoval nové a pochopitelně už mají něco za sebou. Do dnes jsem na ně nesáhnul, to znamená, že nebyly rozebírané. Až dnes jsem je rozebral. Předtím jsem v e-shopu hadice zkracovat nenechával. Reklamovat to prakticky nemá smysl. Poradíte mi někdo, co s tím? Stržený je skutečně vnitřek na páce, nikoliv šroubek.

    Díky za rady.

    0 0
    • Fofrník  

      Jedná se o brzdy Shimano Deore M6000 a systém byl celou sezónu suchý a bez úniku.

      0 0
    • Fofrník  

      Napadla mě instalatérská těsnící páska, ale to mi přijde jako velká divočina. Šroub v závitu částečně drží, ale chod je prostě gumový.

      0 0
    • va-bo  

      Zkusil bych teflonovou pásku. Druhá možnost – systém vypustit, stržený závit dokonale odmastit a zalepit „tekutým kovem“ i se šroubkem. Po zatvrdnutí by měl zůstat závit funkční. Pak naplnit a odvzdušnit. Opatrně utahovat. Nebo rovnou vyříznout větší závit (pro jiný větší šroubek) ???.

      0 0
    • Markony  

      Teflonová paska je jen na chvilku. Zkusil bych prořezat zavít a uvidí se co dal . Fotka by pomohla .

      0 0
    • Kcimalah  

      Tak se mi to také povedlo strhnout u téměř nové páky, hold musím příště slaběji.. Ale měl jsem štěstí, že jsem pohrabal v šroubech co jsem měl nahromaděné a našel jsem jeden s asi o 0,1 mm větším průměrem a trochu delší a parádně tam sedne i s původním těsněním. Sice to nevypadá moc dobře (je to klasický křižák se stříbrnou hlavou), ale vypadá, že by to těsní bez problémů a závit drží. Jinak jsem koukal, že samotná páka stojí cca 500 Kč, tak to není tak hrozné

      0 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.