Ahoj,
jak vyřesit drobnej problém se strhnutym závitem ve vidlici? … ani jsem to neutahoval nijak na krev a proste se strhl :( …
díky
Ahoj,
jak vyřesit drobnej problém se strhnutym závitem ve vidlici? … ani jsem to neutahoval nijak na krev a proste se strhl :( …
díky
HeliCoil
howgh
Co je to za závit? Google nic neříká :-)
to je zavitova vlozka, preriznes strzenej zavit na vetsi a nasroubujes do nej tuhle vlozku a tim ho zredukujes na puvodni rozmer, vlozky se delaji snad na vsechny standartizovany rozmery takze klasika metrickej zavit s normalnim nebo jemnym stoupanim nebude zadnej problem.
presne tak, jedine spravne, rychle, levne a hlavne 100% funkcni reseni
kde se to dá běžně sehnat (ideálně v Moste) … OBI, Baumax? … budou to tam mít? … jaký nářadí k tomu potrebuju? … z toho co jsem pochopil tak to jenom nějak zašroubuju do vidlice a bude hotovo
ja to videl jen jako komplet opravny sady.. tzn naradi + sada tehle vlozek, zkus se optat ve vetsim servise, mohli by to tam mit.
aha… nevíš cenově jak to vyjde?…
větší servis máme i my, ale mechanik bude až ráno a já neusnu když to nebudu vědět … navic zítra chci na BIKA
Zkus autoservis, tam to budou mít určitě, ta sada je dost drahá
Dost pochybuju, že zítřejší jízda s touhle vidlí je reálná :-)
servis, tohle chce aspoň stojanovou vrtačku, je potřba poměrně přesně vrtat a hlavně přesně dodržet hloubku jinak je po vidlici
Tak jak píše TJK, je potřeba si pořídit pár kousků spešl nářadí. Zpravidla pro každý průměr zvlášť. Já třeba pořizoval jenom pro závity M4,M5,M6 a M10×1. Vždycky potřebuješ speciální závitník a aplikační přípravek pro rozměr konkrétní vložku, jenom zalamovač naváděcího trnu je pro M4 a M5 společný. To pak leze dost do peněz.
Obejdi autodílny M6ku by někde mohli mít.
Já vám nevím, když to tak čtu, tak není lepší IS standard? Není blbuvzdornější? Nebo proč všichni teď jak do vidlic, tak do rámů cpou PM? PM tedy líp vypadá to ano, ale jinak? A to jsem na vidli měl jak PM, tak teď IS..
je to výrobně jednodušší ( levnější)
Jo? A mě to přišlo vždycky složitější než IS.. Dyť do IS jenom vyvrtáš díru, kdežto PM musíš vyřezat závit, tak jak to může být levnější? Nechápu :0(
no..zase IS musi byt presne udelany..PM postelujes treba diky Avid podlozkam…
+IS je treba ofrzovaz pred montazi…ale pak je jednodussi na instalaci, to jo:)
jednodušší odlitek, opracování už je jednoduché
Aha, tak to pak jo.. A stejně nás budou ojebávat jak je to o 10% tužší a pevnější… :O/