• Blahycz

    Zdravím,stále a stále tu brouzdám,prohlížim vlákna a na spoustu otázek jsem si odpověděl. Chci si pořídit nového fulla tak bych chtěl trochu poradit. Cenově bych si to představoval mezi 40–45tis. Starší model viz 2009–2010 je samozřejmě cenově výhodnější a tak se nebránim starším modelům. Mám zkouklé zatím modely.

    http://www.stevensbikes.de/2010/index.php…

    http://www.obchodkol.cz/…lack-xt.html

    http://www.obchodkol.cz/…d-k18–3.html

    Ty Cube jsou za 40 000 a Stevens za 49 000, Je to trochu už přes rozpočet ale nebudu se tady kuli 4 tisícům extra limitovat,je to kolo na dlouho. Mám 190 cm 80kg a jezdím dá se říct že vše ale převážně terén,lesní cesty, tu a tam drncáky z kopce ale aby se s kolem nachalo jet i několik desítek km po silnici. Myslím že zdvihy 100/100 až 120–120mm je dostačující ale za vaše názory budu rád. Děkuji

    0 0
    • Ricci  

      Podla popisu tvojho jazdenia by som isiel do 100/100 do Stevensa,slusne vybavenie, dobry tlmic a vidla a slusna vaha, design nic moc,ale technicky rozhodne na urovni

      0 0
    • Heike  

      Starsim Stevensum praskaly vymezovaci vlozky v kyvce a zadni vidli, ale pry to maj uz poreseny a muj znamy na ty fully neda dopustit. Cube celopero jsem nikdy nejezdil, ale trebas u Karlovejch Varu a okoli jich jezdi tisice…to by mne vadilo

      0 0
    • MlokCZ  

      Nejrpve si dobře rozmysli, jakou kategorii fulla chceš.

      AMS Pro x AMS 125: to jsou úplně jiná kola. To není jen o rozdílu zdvihu (který je hodně znát), ale i o dost rozdílné gometrii.

      AMS Pro je chrtí raketa, AMS 125tka je pohodvý trail bike.

      0 0
      • Blahycz  

        Tak Stevense tu jen tak vidět není,,snad jsem ho tu ještě neviděl. Tady je to samá Merida,jsou to sice hezký kola ale kolem mě jich tu je spouusta,tak koukám co je kde poblíž jiného i kuli servisu. A Cube s Stevensem jsou takový nejlepší adepti. Jsem z Mladé Boleslavi.

        Na podzim jsem měl pujčenou Meridu viz: http://www.bike-sport-shop.cz/…3000-d-2010/ A líbila se mi. Moc podobných kol jsem nejezdil nebo nezkoušel takže nemohu soudit ale systém pružení se mi zamlouval. Jenže jak se tu dočítám,spousta lisí po pár měsících přechází na (větší zdvihy) a abych si za pul roku nedrbal hlavu že jsem měl vzít něco jiného. A jestli mi někdo může říct,jakej je pádnej důvod rozílů pružení u Stevense a Cube nebo je to jen jinak propracované. Stevens se mi zamlouvá ale zase dát 40 tis za Cube by bylo příjemější. Asi to jsou otázky na které si budu muset odpovědět sám ale rád uslyším něco i z druhý strany.

        0 0
        • Blahycz  

          Rád bych na to znal názor někoho kdo to někdy testoval nebo jezdil. Nenašel jsem žádný test co se týče Stevensu. Zajímal by mě chod zadní stavby jak je na tom tlumič a možnosti nastavení a chováni při nastavení (na tvrdo),plusy i mínusy atd. Jak říkám,,zkusil jsem ale nemohu porovnat s jinými. Uvítám i návrhy podobné tomuto kolu.

          0 0
          • Pedro RB  

            Já toho Stevense Fluenta mám 3 roky, ale hned v krámě jsem si nechal tlumič vyměnit za RP23. Před tím jsem jel na testovacím s DT tlumičem a nevyhovovalo mi totální zamčení do kopce (kolo odskakuje). Podle předchozí konzultace s Mlokem jsou Cube hodně lineární a např. Canyony XC mnohem progresivnější. Stev. je někde mezi. Využívám téměř celej zdvih na pohodové projížďce a na doraz jde až při cca 0,5m na placku.

            0 0
            • Blahycz  

              No super, konečně někdo. A s RP23 je to lepší? Říkali o tom DTčku že i při zamčení tlumič pruží. Takže foxku říkáš.

              Promin,jen nevím co si mám představit pod pojmem:lineární a progresivnější¨¨!

              0 0
              • Pedro RB  

                RP23 nemá proti DT Lock, ale 3polohový ProPedal, což je vypínatelná odolnost proti pohupování, ale zároveň je pružení ve sjezdu tupější.

                Jak jde zadní stavba do zdvihu, tak se s každým jejím zanořením např o 1 cm stlačuje tlumič o několik mm. Když je to stejně na začátku i konci zdvihu, tak je stavba lineární. Většinou ale ke konci zdvihu je potřeba stále větší nárust síly na stejné zanoření tlumiče, a to je progresivní.

                Lineární průběh je dobrý na neagresivní ježdění. je ze začátku komfortní, pobírá větší šutry. Progresivní je lepší když rychle bereš větší šutry, skáčeš. Tam by chodi lineár na doraz, nebo bys ho musel přefouknout a nebyl by komfrotní ze začátku..

                0 0
    • Babec  

      Stevens je z těch dvou technicky lepší, neváhal bych .)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.