• TomAria

    Zdravím zde na fóru. Poptávám stavbu gravel biku, někoho kdo ne jen sestaví ale bude nakloněn k alternativam a poradí co a jak zvolit. Investice kolem 100t.

    Morava a Slezsko

    Děkuji

    1 1
    • gemini  

      S takovým rozpočtem se dá koupit v Německu celý gravel v krásné výbavě bez kompromisů – pokud teda nemáš nějaké specifické pořadavky. Namátkou třeba Cervelo Aspero na DI2

      5 0
    • roud  

      Také bych nestavel a vybral něco třeba od canyonu ;)

      2 0
    • RichP  

      Souhlas. S takovým rozpočtem už seženeš pěkné hotové kolo. Sám jsem tedy stavěl a jsem spokojený, ale mít 100k a ne 75, tak bych volil klidně konfekci.

      Pokud chceš přesto stavbu, zároveň něco ušetřit a mít něco ne úplně běžněho, tak můžu vřele doporučit stavbu na rámu Ican (např https://www.icanbikes.com/…with-udh-g9/), třeba v custom laku, s koly EIE viz vláknohttps://www­.bike-forum.cz/forum/sdi­lena-objednavka-eie-carbon-iii#commentAn­chor6253807 přes uživatele Tomaschek. Tom je super ochotný a umí poradit co a jak a zprostředkovat skoro vše, co bys potřeboval.

      1 0
      • jIrI___  

        Jako za stováka si postavět kolo na čínském „noname“ rámu i zápletech, když se v této ceně dají sehnat hotovky se solidním osazením iodzavedených výrobců? To už člověk musí být velký srdcař :)

        6 1
        • MatS  

          Oni třeba rovna tyto čínský „noname“ výrobci ty rámy i karbonová kola vyrábí pro ty tvoje věhlasné zavedené výrobce. Ale chápu, logo na rámu jede.

          1 0
          • gemini  

            Tady ani úplně nejde o logo jako o to, že se se stavbou na čínském rámu dostaneš na podobnou cenu, jako jsou zde postované návrhy „značkových“ kol…A ruku na srdce – Ty bys za stejný peníze upřednostnil Čínu třeba před mnou navrhovaným Cervélem? A ještě další aspekt může být případný následný prodej – vsadím se, že Cervélo na bazaru prodáš líp, než stavbu na Icanu…

            4 0
            • MatS  

              Já bych si ho nekoupil. I když EiE kola klidně. Ale ty velké značky už nejsou co bývali, jen lidi lpí na názvu na kole. To je stejný jak se Škodovkama na bazaru u nás. Sice najdeš mnohem lepší auta, ale Škoda si drží cenu.

              1 0
              • Tomcat  

                Chápu pointu ale asi máš posunutý co je co. Není to podle toho jak máš hluboko do kapsy ,ale jak si to stojí na trhu. Škoda opravdu není „činan“ , není to direct obchodní model.

                Je pravda že spousta lidí prostě hodně věcí které vyplívají z vztahu prodejce > kupující ani pocítí ale když jo… …jde o záruky, servis, nábidku, originalitu. Běžný Číňan má hodně naštíru kvalitu , servis-reklamace místo vývoje a originality často kopírka. Tady si lidé nebudou kupovat bazarovou Škodu , ale novou a né v té ceně nového Číňana.

                0 0
                • MatS  

                  Vím o čem píšeš a mám velmi dobrý přehled, jak funguje prodej a nákup značkového zboží a produktů z Číny. Včetně všech služeb s tím souvisejících. Ona už dávno není Čína jako Čína. EiE je toho příkladem. Sami v práci vozíme značkové produkty z USA a zároveň OEM/ODM z Číny. A někdy je kupodivu čínský produkt lepší, než jeho značkový ekvivalent. Navíc si mnoho „západních“ výrobců poslední roky nevidí na konec nosu a nezvednou prdel od Excelu a vymýšlí totální hovadiny s úmyslem si nahrabat více a vývoj produktů skomírá.

                  Ono by si to chtělo někdy zajít na nějaký technologický veletrh do Číny a vidět, kde se posunuli. Vyrábí od totálních levných šuntů až po špičkové produkty, které často již mají vlastní brand. Mají nás totálně v hrsti. To si povíme za pár let, až tady bude jezdit chtě nechtě většina jejich aut. Ale za to si můžou „západní“ výrobci sami.

                  Popravdě se mi tento vývoj hnusí a raději bych nebyl nucen z Číny nic kupovat.

                  3 0
          • Peterson88  

            On je zase problém, že ta čína není už tak atraktivní bo za tu cenu už pořídíš Decathlon či Canyon.

            3 0
        • RichP  

          Vždyť to píšu, že mít tento rozpočet, tak si s klidem vyberu mezi obvyklou produkcí a třeba to Cervelo vypadá opravdu parádně! Jedním dechem dodám, že ten Ican i záplety zatím slouží úplně skvěle, takže bych se toho vůbec nebál.

          1 0
    • Tomcat  

      Sestavované kolo v tomhle segmentu vždy dražší při použití běžných dodavatelsko odběratelských vztahů, tedy né použité díly, ne sundané z nového kola, né jednorázové výprodeje tedy než než koupené celé od velké firmy. Jediný rozdíl je, že sestavené kolo má jen to co chcete.

      Myslím že modely kol jako

      https://www.orbea.com/…-m31eteam-1x

      nebo

      https://www.canyon.com/…xs/4331.html?…

      jsou solidní i bez přestavby-

      0 0
    • TomAria  

      Chapy děkuji za postřehy, tipy, názory

      0 0
      • jIrI___  

        Pokud bys chtěl gravela úplně opačného stylu než to Cervelo v prvním příspěvku, pak je tu za provoz cenu Ghost Asket CF30 . Za zbývající peníze pořídíš karbonové záplety a máš slušné kolo :). Skládaním bys tu cenu hotovky fest přepálil.

        1 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.