Zdravím zde na fóru. Poptávám stavbu gravel biku, někoho kdo ne jen sestaví ale bude nakloněn k alternativam a poradí co a jak zvolit. Investice kolem 100t.
Morava a Slezsko
Děkuji
Zdravím zde na fóru. Poptávám stavbu gravel biku, někoho kdo ne jen sestaví ale bude nakloněn k alternativam a poradí co a jak zvolit. Investice kolem 100t.
Morava a Slezsko
Děkuji
S takovým rozpočtem se dá koupit v Německu celý gravel v krásné výbavě bez kompromisů – pokud teda nemáš nějaké specifické pořadavky. Namátkou třeba Cervelo Aspero na DI2
Děkuji za tip
Není zač – hlavně ať už to pro Boha někdo vykoupí, ať mě nesvrbí ruce ho objednat:-)
Také bych nestavel a vybral něco třeba od canyonu ;)
Souhlas. S takovým rozpočtem už seženeš pěkné hotové kolo. Sám jsem tedy stavěl a jsem spokojený, ale mít 100k a ne 75, tak bych volil klidně konfekci.
Pokud chceš přesto stavbu, zároveň něco ušetřit a mít něco ne úplně běžněho, tak můžu vřele doporučit stavbu na rámu Ican (např https://www.icanbikes.com/…with-udh-g9/), třeba v custom laku, s koly EIE viz vláknohttps://www.bike-forum.cz/forum/sdilena-objednavka-eie-carbon-iii#commentAnchor6253807 přes uživatele Tomaschek. Tom je super ochotný a umí poradit co a jak a zprostředkovat skoro vše, co bys potřeboval.
Jako za stováka si postavět kolo na čínském „noname“ rámu i zápletech, když se v této ceně dají sehnat hotovky se solidním osazením iodzavedených výrobců? To už člověk musí být velký srdcař :)
Oni třeba rovna tyto čínský „noname“ výrobci ty rámy i karbonová kola vyrábí pro ty tvoje věhlasné zavedené výrobce. Ale chápu, logo na rámu jede.
Tady ani úplně nejde o logo jako o to, že se se stavbou na čínském rámu dostaneš na podobnou cenu, jako jsou zde postované návrhy „značkových“ kol…A ruku na srdce – Ty bys za stejný peníze upřednostnil Čínu třeba před mnou navrhovaným Cervélem? A ještě další aspekt může být případný následný prodej – vsadím se, že Cervélo na bazaru prodáš líp, než stavbu na Icanu…
Já bych si ho nekoupil. I když EiE kola klidně. Ale ty velké značky už nejsou co bývali, jen lidi lpí na názvu na kole. To je stejný jak se Škodovkama na bazaru u nás. Sice najdeš mnohem lepší auta, ale Škoda si drží cenu.
Chápu pointu ale asi máš posunutý co je co. Není to podle toho jak máš hluboko do kapsy ,ale jak si to stojí na trhu. Škoda opravdu není „činan“ , není to direct obchodní model.
Je pravda že spousta lidí prostě hodně věcí které vyplívají z vztahu prodejce > kupující ani pocítí ale když jo… …jde o záruky, servis, nábidku, originalitu. Běžný Číňan má hodně naštíru kvalitu , servis-reklamace místo vývoje a originality často kopírka. Tady si lidé nebudou kupovat bazarovou Škodu , ale novou a né v té ceně nového Číňana.
Vím o čem píšeš a mám velmi dobrý přehled, jak funguje prodej a nákup značkového zboží a produktů z Číny. Včetně všech služeb s tím souvisejících. Ona už dávno není Čína jako Čína. EiE je toho příkladem. Sami v práci vozíme značkové produkty z USA a zároveň OEM/ODM z Číny. A někdy je kupodivu čínský produkt lepší, než jeho značkový ekvivalent. Navíc si mnoho „západních“ výrobců poslední roky nevidí na konec nosu a nezvednou prdel od Excelu a vymýšlí totální hovadiny s úmyslem si nahrabat více a vývoj produktů skomírá.
Ono by si to chtělo někdy zajít na nějaký technologický veletrh do Číny a vidět, kde se posunuli. Vyrábí od totálních levných šuntů až po špičkové produkty, které často již mají vlastní brand. Mají nás totálně v hrsti. To si povíme za pár let, až tady bude jezdit chtě nechtě většina jejich aut. Ale za to si můžou „západní“ výrobci sami.
Popravdě se mi tento vývoj hnusí a raději bych nebyl nucen z Číny nic kupovat.
On je zase problém, že ta čína není už tak atraktivní bo za tu cenu už pořídíš Decathlon či Canyon.
Vždyť to píšu, že mít tento rozpočet, tak si s klidem vyberu mezi obvyklou produkcí a třeba to Cervelo vypadá opravdu parádně! Jedním dechem dodám, že ten Ican i záplety zatím slouží úplně skvěle, takže bych se toho vůbec nebál.
Sestavované kolo v tomhle segmentu vždy dražší při použití běžných dodavatelsko odběratelských vztahů, tedy né použité díly, ne sundané z nového kola, né jednorázové výprodeje tedy než než koupené celé od velké firmy. Jediný rozdíl je, že sestavené kolo má jen to co chcete.
Myslím že modely kol jako
https://www.orbea.com/…-m31eteam-1x
nebo
https://www.canyon.com/…xs/4331.html?…
jsou solidní i bez přestavby-
Chapy děkuji za postřehy, tipy, názory
Pokud bys chtěl gravela úplně opačného stylu než to Cervelo v prvním příspěvku, pak je tu za provoz cenu Ghost Asket CF30 . Za zbývající peníze pořídíš karbonové záplety a máš slušné kolo :). Skládaním bys tu cenu hotovky fest přepálil.