• Smazaný účet

    Koupil jsem včera statuse o 15 tisíc s cenou dolů po 3 návštěvách prodejny Specialized v plzni. Kolo bylo původně koupeno a ježděno synem šéfa prodejny (původně mi bylo řečeno testováno). Kolo jsme si samozřejmě zkusil a na jízdě nic nešlo poznat.

    Kolo jsem kupoval s vědomím kosmetických vad… šlo poznat, že mělo něco napadáno hlavně po pravé straně rámu. Šlo tady určitě jen o kosmetické vady. Dále to mělo prorezlý řetěz zevnitř tam kde se dotýkají nýty a ty vnější části řetězu – s výměnou jsem počítal.. kazeta v pohodě. Taky mi bylo řečeno, že to má najeto 100 km.

    Platba hotově, samozřejmě mimo pokladnu, protože už to jednou převáděl na sebe šéf kvůli DPH. Záruku samozřejmě mám.

    No… vzal jsem to domů a dal do stojanu. Teleskopka má vzadu podélný škrábanec na kluzné ploše a taky jsem našel 2× nakleplý zadní ráfek (bez úniku mléka, ale stejně to docela smrdí, protože mi bylo řečeno, že mechanik výplety kontroloval a všechno kontroloval) Pláště mají vnitřní vzorek z 50% ožraný Maxxis minion DHF, DHR 3C exo trail. Kolo jsem obrátil vzhůru nohama, abych se podíval ještě jednou na rám… vytekla tuna vody.

    Je tohle normální?

    0 0
    • Vilém  

      Rekl bych, ze places na spatnem hrobe.

      0 0
    • gersa  

      Tuhle otázku si kladu pokaždé když sem někdo dá podobný příběh

      Jak může být někdo tak blbý

      0 0
      • Smazaný účet  

        Tak z druhé ruky bych kolo nekoupil prostě jen tak ikdyby mi to měl prodat sám papež, který to jezdil na cyklostezkách, ale bavíme se tady o tom, že to kupuju z prodejny docela dost profláklé značky, která si zakládá na kvalitě a ještě ke všemu čekám, že to někdo přede mnou zkouknul. Prostě mě překvapuje, že něco takového je vůbec možné.

        0 0
        • Tomcat  

          Proč by to zkoukával? Proč by si zvedal náklady prohlídkou, opravou, servisem, výměnou. Tady je věc a je v tom stavu ve kterém je ber neber.

          0 0
        • novas752  

          Nic z toho co píšeš neznamená že kolo nebylo zkouknuté. Pokud to řadí, jede, brzdí, nevrže a prostě to funguje.

          0 0
          • Smazaný účet  

            když to takhle objektivně podáš, tak to dává smysl, protože jízdně je ten stroj úplně vpořádku

            ráfek je chráněný cush corem, takže kromě bočního nárazu, by měl být v pořádku (jediná otázka je jestli si do těch deformovaných ploch sedne správně nový plášť).

            Jediné co jsem fakt neměl přehlídnout a je zásadní je ta teleskopka, protože paradoxně jsem kontroloval kluzáky a tlumič, ale na teleskopku jsem prostě zapomněl). Ta se časem prostě vysere.

            0 0
            • mr.antik  

              vůbec se nic ****** nemusí kvůli škrábanci. maximá to bude trošku tahat vazelínu

              0 0
            • AussigBiker  

              Na prvni pohled zvlneny patky rafku videt bejt nemusej, ja si toho u svyho kola vsim az kdz jsem znova nahazoval bezdusovou pasku, ale zas tak to nezkoumam, kdyz to funguje.

              Ze vytekla voda… no tak asi nejezdil jenom za sucha; a asi pouzival kolo k cemu je urceny a ne na cyklostezku… dostals peknou slevu, tak neresit, jezdit.

              Kdyb vsechno menil aby to bylo jako novy, tak bys naopak tech 15k musel jeste priplatit oproti novymu :)

              0 0
    • Tomcat  

      Nezkontrolovat si kolo na místě a pak se divit ? Ano to je normální a pak brečej . Mimo záruku na viditelné opotřebení až poškození určitě nemáte tu máte na výrobní a kryté vady.

      0 0
    • mr.antik  

      Tys vydělal, on vydělal, tak co řešit…

      0 0
    • novas752  

      S bouchnutym ráfkem mechanik nic neudělá, výplet docentruje ale ráfek zůstane klepnutej, leda by ten ráfek vyměnil. Na kolech tohohle ražení se to stává.

      Rezatej řetěz = buď to jelo hodně hodně bahnitou vyjížďku, nebo to po umytí stálo někde ve vlhký místnosti, nebo to má najeto mnohem víc. Konzervační vazelína se ze řetězu jinak tak rychle nedostane.

      Voda do rámu se dostane docela snadno okolo vstupů vnitřního vedení, ať už při jízdě v mokru nebo při mytí.

      Sjetej střed pláště taky svědčí tomu, že to má najeto víc než 100km, leda by jel 100km po struhadle.

      0 0
    • Jáchym 1  

      U takovýho kola se dá celkem počítat,že dostalo čočku.Tohle nkdo nešetří kór s vědomím,že se ho zbaví v momenté,kdy bude ještě dežet pohromadě,ale bude prakticky mrtvý.

      Jsi asi naletěl.

      0 0
      • Tomcat  

        +1

        0 0
      • Smazaný účet  

        jo vypadá to, že jsem naletěl

        každopádně k tomu být prakticky mrtvý to má hodně daleko jen jsem prostě koupil něco co nemá jen kosmetické vady a nejspíš se s tím teď budu muset smířit

        sranda na tom bude tak či tak… není to tak, že by to mělo podemnou selhat a vyrakvit se někde na špičáku

        0 0
        • Jáchym 1  

          Nechci Tě víc strašit,třeba to nebude až tak zlý.

          Já jen,že jsem zažil mnoho testovacích dnů resp.týdnů různých značek vč.Spešlu v Koutech a Dol.Moravě.

          Ty kola dostaly takovej záhul,že bych je nechtěl ani za třetinu ceny.

          Snad to nebude Tvůj případ.

          0 0
    • Kysky  

      Holt jsou testovací kola a testovací kola. Jedno je pomalu nejetý a v top stavu, druhý mělo těžkej život. Proto si to člověk musí pořádně prohlídnout.

      Nicméně o Spešlu v Plzni docela vypovídá i to, že prodává testovací základní karbonovej SJ za 79 tyček, přičemž je po výměně zadní stavby a na webovkách to nepíšou a řeknou ti to až po telefonu :-)

      0 0
    • Smazaný účet  

      Ta voda bude tím že kolo opláchli než ho prodali. S tím bych si hlavu nelámal. Ten zbytek záleží na tom jestli cena byla natolik dobrá aby se to dalo přehlédnout. Je kolo jinak dobré? Příště si kup nové.

      0 0
      • Smazaný účet  

        zatím nemůžu úplně říct, jen mám ozkoušeno, že mi sedne (ne že jsem si prostě jen tak sedl, ale že jsem ho fakt projel v rámci možností ve městě než jsem to podepsal)

        teď čekám hlavně na pedály a na nějakou větší vyjíždku řetěz v sobotu se do toho pustím

        myslím, že to bude přesně to, co o tom říkají všichni jiní jezdci… sjezďák reinkarnovaný na menší endurové zdvihy – ta geoška a všechno tomu odpovídá a i při sprintu na zpevněném povrchu to byla docela sranda

        0 0
      • Smazaný účet  

        nevím jestli to ještě budete číst

        na přírodních sem tam uhlazených, hrabankových nebo přírodně rozbitých trailech kolem plzně s občasnými kořeny se to jeví naprosto suprově

        do kopce je lockout prostě povinný aspoň na zadku… při táhlém stoupáku, to je možné vyjet v polovičním nastavení DPX2 i tak doporučuju při vylézání plný lockout a spíš nejet technické výšlapy ono to má skvělou geošku a na stejný terén a typických cca 30 km nejdřív napříč plzní do kopce na cyklostezce a pak ještě tak 20 km v lese se mi to kolo jevilo pomalejší do kopce, ale nijak jsem si nepřipadal, že by to kolo nechtělo do výšlapů – je to jen o trpělivosti, pomalejším tempu jinak kdybych odstranil valivý odpor, tak to leze do kopce zdatněji než můj HT, důvod, proč to chce lockout je to, že odpružení je hodně aktivní a do kopce stačí fakt skoro cokoliv aby člověk škrtl pedálem… lepší rozhodně stoupat po lesní cestě než po kořenitém kamenitém výšlapu je to dáno prostě podvozkem (vlastnost, mě to nevadí) protože…

        protože z kopce je to děsná divočina, to prostě chce zrychlovat a k přírodnímu nerovnému terénu je to prostě přibité díky tomu podvozku a těžší váze… jsem 175 cm vysoký a mám 170 mm teleskopku, to je prostě neuvěřitelné co se s tím dá dělat. Zadek je hbitý jak na trail biku (což z toho dělá horší závodní stroj – pokud vyhlídnete prostě rovnou technickou lajnu a potřebujete stabilnější zadek, já na čas nekoukám a jsem rád, že to tak je, protože to jde hodně ochotně do zatáček a do mých pseudobunnyhopů). Jestli nenajdu další kostlivce ve skříni tak budeme fakt dobří kámoši i s tím vědomím, že jsem mohl cenu trochu usmlouvat.

        0 0
    • kubad  

      tak hlavní je ušetřit , zbytek řeš s prodejcem, nedostals slevu zadarmo

      jinak za tohle sleva 15 je asi málo , to nebyl dobrý kauf pro tebe, jinak ty vady asi odpovídají použití, a servis proběhnout mohl, pokud ráfek drží a kolo jede rovně problém není

      0 0
      • Smazaný účet  

        jak se to veme je to tak 50/50, protože už je to předělané na bezduších na lepších pláštích než originál a s cush corem což je tak 5–6 tisíc ještě navíc, takže jsem místo teoretických 90 dal jen 69

        0 0
        • Smazaný účet  

          protože ty pláště by šly stejně dolů

          0 0
        • ToMášMarný  

          Vzhledem k maržím co na tom maj od tebe inkasoval víc, než do toho pustil.

          0 0
    • Mr.Duck  

      Není náhodou někde k mání v S3 tenhle rám? Sháním něco na mullet pokusy a tohle by mohlo bejt docela dobrý kolo, ale v severní americe se neprodává prej. Věřím že by to nějak šlo ale teď není nikde nic..

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce