• Dann25

    Ahoj všem, mám technickej dotaz. Mám třetí den nový kolo a dneska při seřizování přesmykače jsem si všimla, že když mám zařazeno na největším převodníku, někde něco škrtá (řetěz o přesmykač to není). Dělá to přesně v jednom místě a je u toho i cítit menších odpor, při jízdě o tom kromě zvuku občasnyho škrtání nevím. Co by to mohlo být a má smysl to řešit, nebo si to „sedne“ a přestane to? Jediný co mě napadá je, že nějakej zub na převodníku je malinko ohnutej a škrtá tak o řetěz. Jakožto ženská tomu moc nerozumím, tak abych tím něco nepokazila :-)

    0 0
    • FOSA  

      Každou chvíli to můžeš dát na garančku, pokud to nevyřešíš sama, upozornil bych na to tam :-) To je ta pohodlnější verze…

      0 0
    • Chlebovnik  

      Samolepka z výroby na kleci přesmykače sloužící ke správnému nastavení výšky této klece vůči největšímu převodníku.

      0 0
    • designer  

      škrtá ti převodník o vodítko přesmykače, posuň ho výš

      0 0
      • Dann25  

        to si nemyslím, dělá to fakt jen na jednom místě, přesně po jedné otáčce převodníku

        0 0
        • designer  

          Pak škrta klec o kliku :) jiná možnost není

          0 0
          • Dann25  

            to asi taky ne, protože to dělá když je klika, nebo teda šlapatko, v dolní poloze :D myslím si, že je fakt chyba v jednom zubu na převodníku, tak doufám že mi to uznají, když mi to kolo dali se slevou

            0 0
            • designer  

              Tak jak to dopadlo? Byl to zub?

              0 0
              • Dann25  

                nevím, protože prodejna semnou přestala komunikovat :D když půjdu do servisu tady v Brně, přijdu o záruku, ale zase přemýšlím, jak by mohli poznat že se někdo podíval na dva zuby na převodníku..

                0 0
    • Rowdy  

      Zkušenost předchozích generací praví, že mechanické problémy se samy od sebe vyřeší jen málokdy.

      Proč u nového kola seřizuješ přesmykač? Jestli je to nový, hoď to na hlavu prodejci.

      Jestli to není nový, ale máš to nově, pak je to jiná.

      0 0
      • Dann25  

        Protože se rozházel, když jsem na kolo sedla první den, všechno běželo jak má ale druhej den už byl přesmykač i přehazovačka dost mimo.. kolo mám z pražské prodejny a jsem z Brna, cestu do Prahy mám až za měsíc, tak mi to seřídil přítel, než se tam budu moct dostat

        0 0
        • Rowdy  

          Jasně, rozumím. Ale … no je to pitomé. Prostě záruční servis.

          Vidím to tak, že je třeba dotáhnout všechny šrouby/matky na předepsaný moment. Poté, skutečně až poté, je třeba kolo seřídit. Normálně se to dělá tak, že po prodeji nového kola máš nárok na bezplatný servis a seřizení, které se má provést do 200 km od zakoupení. To se dělá právě proto, že si to sedá. Jako všechny mechanické konstrukce, si to pod zátěží nachází svojí polohu. Drobné plastické deformace a tak. Je třeba to dotáhnout a znovu seřídit. Celé. A samozřejmě že pomůže, když to seřídí člověk, který ví, co dělá a má na to nástroje. … Jako momentové klíče a tak podobně.

          0 0
    • Vilém  

      Past vedle pasti.

      0 0
      • Gru  

        Skrta urcite retez o voditko presmykace. Na stohanu to delat nemusi ale pri zaberu se to muze i trosicku kroutit, neco jako osmice na zapletech. Me to taky dela imrvere. Staci zmena pocasi, seridim to jen pootocenim u packy. Za dva tny zacne prazit slunko a skrta to znovu,presne jak rikas a serizuji znovu. A to je duvod ze prejdu na 1×12. Zajimave je, ze vzadu na prehazku sahnout nemusim.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.