• Smazaný účet

    Čau, jaký silniční převodníky používáte? A jakou kazetu jezdíte. Jen mě to zajímá.

    Anketa: převodníky

    21x
    57%
    10x
    27%
    6x
    16%
    0 0
    • platypus  

      Nemáš tam 52/39, který vozím.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Sorry,zapomněl jsem.

        0 0
      • platypus  

        A kazetu teď 12–28, až bude „forma“ tak dám 12–25 10sp.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Díky,já mám teď 11–32 a můžu ti říct,že bída až bude cash,tak měním na 11–28.

          0 0
        • KRoser  

          39×25 asi nebude moc do kopců? Nebo mám tak slabý nohy jen já? Jezdím 50×36 ve předu a 11×32 11stp v zadu. Pokud nemůžu v 10 procentním kopci na 100 kadneci tak umírám :)

          0 0
          • Jáchym 1  

            Mám stejný převody a nemyslím,že mám slabý nohy.Prostě mě to vyhovuje.

            Jezdíval jsem 54/44 – 13/25.Jak jsem to utočil fakt nevím.

            0 0
            • UHU  

              když tam nic jiného není tak se to dá, za starých časů pod 46, resp. 44 nic lehčího nebylo

              0 0
          • platypus  

            Je to o tom kdo co potřebuje :-) Kompakt jsem vozil a do kopečků dobrý, ten skok mezi pilama bych ještě přežil ale s 50 zuby mi to neštimovalo, jsem pendler mezi otrokovicemi a přerovem a 50/19 moc lehké, 50/17 moc těžké dám 52/19 A mám klid :-) Moje ideální a univerzální kazeta by byla 10sp 13–27. Z kopečků jezdím akorát chřiby a hostýnské vrchy.

            0 0
            • Prazak0  

              Pokud bys u kompaktních klik dal velký převodník 46z, tak 46/17 je téměř totéž jako 52/19. U jednoho kola jsem tuhle změnu provedl, pro jízdu na rovině ale mám 46/16, což je totéž jako 52/18, což jsem jezdíval před lety. Má to pár výhod, jednak víc kopců jde vyjet na velký převodník a potom u menších pastorků tam bývá častěji stupňování o jeden zub. Kazety běžně mívají 15–16–17, kdežto u větších pastorků o dva zuby více, tam to stupňování už bývá někdy o dva zuby. Samozřejmě, kdo je výkonný jezdec a jezdí rychleji, tak pro něj zas může být i velký převodník 50z málo a nejlépe mu vyhovuje 52 nebo 53 z. Jenže já už 52/15 po rovině nedám a i toto jsem jezdil třeba až v létě, na jaře jsem jezdil lehčí, jak jsem měl natrénováno, tak jsem dával těžší převody.

              0 0
          • platypus  

            Jestli při tom nestojíš na místě tak bys mně v kopci určitě ujel :-)

            0 0
    • CzechJoker  

      Na silničce kompakt 50/34 a vzadu 11/28. Někdy bych bral větší pilu, jindy vzadu větší pastorek.

      0 0
    • Rychlej turista  

      52/42/30 × 11­,12,13,14,15,16,17,19,21.

      0 0
    • Doyle  

      50/34 a 12/25, ale v rezervě mám 12/27 a 12/29 až to neušlápnu, ale zatím mně je jen 50 :-))

      0 0
    • klobrch  

      Vpředu 50/34, kazeta 11pastorků o rozsahu 11 – 28 z. Zatím mi to vyhovuje, už mám svůj věk (68) a u těžších převodů bych se asi zbytečně dřel. Už nezávodím, takže nyní jezdím pro radost a na kochačku. Jo před 40 lety jsem jezdil 53/39 a 7 kolečko 13 – 21 z. a vylámal jsem každý kopec.

      0 0
      • Prazak0  

        Tak dřív ani jinak jezdit nešlo, ty menší převodníky tehdy byly opravdu tak velké, já zažil spíš větší např 44 nebo 42 a stejně to byl pokrok proti favoritům, kde malý převodník měl myslím 47z. Kopce vyjet šly, ale jezdilo se víc silou.

        0 0
    • kubad  

      53/39 s kazetou 11–28

      0 0
    • jecnak  

      Uplne jiny.

      0 0
    • Singlespeed  

      48/39×11–28

      0 0
    • milan.v  

      52/36 × 11–30…/…52/36 × 11–32

      0 0
    • zarkow  

      Vozím 10s 50/34 a kazeta čerstvě 12–25. Před tím 11–28, ale vadil mi skok 17–15 a chybějící 16tka. Na moje plácání kolem Hradiště mi to stačí. Sice se v okolí najde pár stojek typu Chabaně, kde budu asi na hraně či za hranou, ale jezdím je spíše výjimečně.

      Na 11s bych bral opět kompakt a váhal bych mezi 11–25 a 12–25, nicméně skok 19–17 mi narozdíl od 17–15 téměř nevadí.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Předek 53/52 a 39/38 vzadu potom 10s 12/23, 12/25 a 12/27(zatím ještě v šupleti), 12–17 po jednom zubu je základ

      0 0
    • nooski  

      53×39 a 11/25 na jednici

      52×36 a 12/25 na dvojce

      50×34 a 11/30 na CX

      52×36 a 12/27 na zimáku

      0 0
    • Alojs01  

      Mám kompakty 50/34 a ještě do minulého roku jsem vozil kazetu 11–27. Pak jsem ale kvůli výletu do Dolomit nasadil 11–30 a už jí tam nechal. Ne, že bych tady těch 30z potřeboval (prakticky jsem to tady za ten necelý rok nezařadil, ani v Jeseníkách), ale baví mě, že můžu mít hodně dlouho, i do mírného kopce, zařazený velký převodník. A co se týče těžkých převodů, tak 50/11 mi stačilo jak u nás, tak v Alpách, či Dolomitech.

      0 0
      • raw 4  

        Stejně, takže 50/34 a vzadu 11–30…člověk nikdy neví, kdy mu dojdou síly :-)

        0 0
    • Infidel  

      50/34+11sp 14–28.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.