Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku
Je to v podstatě silniční kolo s nepatrně jinou geometrií (pro hobby
jízdu asi nic moc rozdíl) a díky jiným brzdám a trošku jiné stavbě rámu
lze na něj osadit i širší pláště. Můžeš mít 2 páry kol, když
víš, že pojedeš jen na silnici, osadíš kola obutá na silniční
plášťe. Myslím, že jako rekreační jezdec pak moc rozdíl proti
čistokrevné silničce nepoznáš. Do 25 se dá pořídit celkem slušná
hobby cyklokroska.
Jsou tu odpůrci i zastánci takového řešení, co bude vhodné pro Tebe
si už mnusíš vyhodnotit sám.
Cesťák a cross sú dve dosť odlišné kategórie. Neviem si predstaviť
jazdiť na terajšom cesťáku tie trasy ktoré som jazdieval na bývalom crosse
a naopak…neviem si predstaviť jazdiť trasy ktoré som jazdieval na bývalom
crose jazdiť na mojom terajšom cesťáku ;-). Hlavne čo sa týka kvality
jazdy, dåžky jazdy a rýchlosti.
Môžeš kúpiť tiež cyklokrosku alebo klasický crossový bike a meniť
kolesá s cestnými alebo s terénnymi plášťami, ale to je investícia
navyše a ja osobne som to nikdy nerobil (či už na MTB alebo na crosse).